Andersom juist:quote:Op maandag 28 juli 2014 12:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Hangt er vanaf. Met Reizen op Saldo niet, met OVstufiparasietenkaart wel natuurlijk
http://www.ns.nl/reiziger(...)-euregio-ticket.htmlquote:- Reist u binnen Nederland met ICE International (traject Amsterdam - Utrecht - Arnhem v.v.), dan betaalt u een toeslag van ¤ 2 per enkele reis.
- De ICE Toeslag laadt u bij de NS-kaartautomaat of de NS-servicebalie op uw OV-chipkaart.
- Heeft u een abonnement dat geldig is bij NS, dan reist u binnen Nederland toeslagvrij met ICE International. Dit geldt ook voor het studentenreisproduct en de NS-Business Card.
- Een trajectabonnement moet dan wel (een deel van) het traject Amsterdam Centraal - Utrecht Centraal - Arnhem beslaan.
quote:Op maandag 28 juli 2014 12:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Hangt er vanaf. Met Reizen op Saldo niet, met OVstufiparasietenkaart wel natuurlijk
O uh okee.. Maar NS geeft geen optie voor een normale IC op zelfde tijdstipquote:Op maandag 28 juli 2014 12:17 schreef dennistd het volgende:
Twee euro ICE-toeslag tenzij je een abonnement hebt
Wat, mogen studenten gratis met de ICE?!quote:Op maandag 28 juli 2014 12:19 schreef dennistd het volgende:
[..]
Andersom juist:
[..]
http://www.ns.nl/reiziger(...)-euregio-ticket.html
Wat voor raar tijdstip is dat dan?quote:Op maandag 28 juli 2014 12:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
O uh okee.. Maar NS geeft geen optie voor een normale IC op zelfde tijdstip
Blijkbaar wel tegenwoordig. Maar goed dat dit niet algemeen bekend is... (nouja, ik zit toch 1e klasquote:Op maandag 28 juli 2014 12:20 schreef Duvel het volgende:
[..]
Wat, mogen studenten gratis met de ICE?!
14.22 en 14.37 gaan de normale IC'squote:
Mooi zoquote:Op maandag 28 juli 2014 12:20 schreef dennistd het volgende:
[..]
Blijkbaar wel tegenwoordig. Maar goed dat dit niet algemeen bekend is... (nouja, ik zit toch 1e klas)
dalvrij dus ook?quote:Op maandag 28 juli 2014 12:19 schreef dennistd het volgende:
[..]
Andersom juist:
[..]
http://www.ns.nl/reiziger(...)-euregio-ticket.html
Bij Zevenaar was er ooit toch koperdiefstal waardoor de storing de onveilige kant uit viel? Iets met een ICE en een goederentrein, meen ik.quote:Op maandag 28 juli 2014 10:00 schreef Mr_Klaasje het volgende:
[..]
Is de beveiliging/treinbeïnvloeding niet fail-safe? Hier in NL wel. Een kabel die loszit of gebroken is zorgt altijd voor een meer beperkend seinbeeld/lagere ATB-snelheid.
Ik ken de meester die die goederentrein reed. Hij heeft het met ooit verteld, had inderdaad iets met de seinen te maken en foutieve informatie van de desbetreffende trdl meen ik te herinneren. Was niet fraai in ieder geval.quote:Op maandag 28 juli 2014 13:21 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Bij Zevenaar was er ooit toch koperdiefstal waardoor de storing de onveilige kant uit viel? Iets met een ICE en een goederentrein, meen ik.
quote:Op maandag 28 juli 2014 13:22 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Oh, en in Dordrecht staat een brug open en is de stroom uitgevallen, waardoor die brug niet meer dicht kan.
Daar bleken mensen aan de installatie te hebben gezeten die wisten hoe het werkt zodat de storing onopgemerkt kon blijven.quote:Op maandag 28 juli 2014 13:21 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Bij Zevenaar was er ooit toch koperdiefstal waardoor de storing de onveilige kant uit viel? Iets met een ICE en een goederentrein, meen ik.
Evaquote:Op maandag 28 juli 2014 14:38 schreef Sandrvich het volgende:
NS international heeft nu ook een EVA-virtuele-reisassistent op hun website.[ afbeelding ]
Gelukkig kwam er ook een enquête meteen achteraan en heb ik het maar weer eens de grond ingestampt. Mensen die ook lid van dat panel zijn, gaarne even hetzelfde te doen. Dank.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |