Hier zijn het bepaalde lijnen. de RER D en ook lijn P (Parijs naar Meaux en verder)quote:Op zondag 27 juli 2014 20:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als de treinen hier in Nederland trager moeten rijden vanwege mogelijke oververhitting wil ik niet weten hoe boos iedereen wordt..
quote:Op zondag 27 juli 2014 20:48 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Hier zijn het bepaalde lijnen. de RER D en ook lijn P (Parijs naar Meaux en verder)
Waarbij die laatst genoemde een fase heeft met langzaam rijden en boven de 28 graden Helemaal niet rijden op bepaalde stukken...
Voor kattenruggen Ja? Ik weet dat ze ongewenst zijn maar niet dat het zo bizar isquote:Op zondag 27 juli 2014 20:41 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Nee dat niet, ze zijn bang voor 4 dingen op deze lijn:
http://maligned.transilie(...)vos-rer-d/#more-5867
- Oververhitte treinen door oud materieel
- Kattenruggen
- Bermbrandjes door remmen
en
-Salopérie de Caténaire
Ja nouja, ze weten waar de zwakker punten liggen, het moet eind 2016 verleden tijd zijn op Lijn Pquote:Op zondag 27 juli 2014 21:26 schreef b2py het volgende:
[..]
Voor kattenruggen Ja? Ik weet dat ze ongewenst zijn maar niet dat het zo bizar is
quote:
Waar ga je heen? (En hoe?quote:Op zondag 27 juli 2014 22:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Toch nog even een weekje vakantie geboekt
Is de beveiliging/treinbeïnvloeding niet fail-safe? Hier in NL wel. Een kabel die loszit of gebroken is zorgt altijd voor een meer beperkend seinbeeld/lagere ATB-snelheid.quote:Op maandag 28 juli 2014 09:17 schreef James1988 het volgende:
Bonjour à tous et toutes! We openen de dag met wat nieuws van onze zuiderburen:
- De botsing tussen een TER en een TGV nabij Denguin (Frankrijk), anderhalve week geleden, is volgens SNCF veroorzaakt door ongedierte. De beesten zouden in kabels hebben geknaagd, ondanks maatregelen om dit te voorkomen. In de komende maand gaat SNCF 10.000 soortgelijke installaties controleren.
Wat ik begrijp uit het artikel is dat er is geknaagd in het laatste stuk kabel tussen sein en bediening, waardoor stroom bedoeld voor het rode lampje terechtkwam op de draad voor het groene. Het klinkt voor mij als iets soortgelijks als bij Buizingen en Clapham Junction.quote:Op maandag 28 juli 2014 10:00 schreef Mr_Klaasje het volgende:
[..]
Is de beveiliging/treinbeïnvloeding niet fail-safe? Hier in NL wel. Een kabel die loszit of gebroken is zorgt altijd voor een meer beperkend seinbeeld/lagere ATB-snelheid.
Niet verstandig. Het kan op zich veilig rijden, dus dan moet het gewoon ingezet kunnen worden.quote:
Onderbouwing?quote:
Een storing was verholpen, maar kennelijk niet goed genoegquote:
Er kan prima zonder groene lamp gereden worden hoor. Zolang er tenminste geen idioten tijdens het rijden de noodontgrendeling van de deur gebruiken (of wordt dan ook automatisch de noodrem in werking gesteld?)quote:
Andersom juist:quote:Op maandag 28 juli 2014 12:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Hangt er vanaf. Met Reizen op Saldo niet, met OVstufiparasietenkaart wel natuurlijk
http://www.ns.nl/reiziger(...)-euregio-ticket.htmlquote:- Reist u binnen Nederland met ICE International (traject Amsterdam - Utrecht - Arnhem v.v.), dan betaalt u een toeslag van ¤ 2 per enkele reis.
- De ICE Toeslag laadt u bij de NS-kaartautomaat of de NS-servicebalie op uw OV-chipkaart.
- Heeft u een abonnement dat geldig is bij NS, dan reist u binnen Nederland toeslagvrij met ICE International. Dit geldt ook voor het studentenreisproduct en de NS-Business Card.
- Een trajectabonnement moet dan wel (een deel van) het traject Amsterdam Centraal - Utrecht Centraal - Arnhem beslaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |