SPOILER: BonusmascottesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hier
[ Bericht 2% gewijzigd door Yuri_Boyka op 24-07-2014 22:43:29 ]If not now, then when.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:36 schreef THEFXR het volgende:
zijn mijn benen een beetje droog?beetje man, verder doorcuttenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.
quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je bent toch onderhand wel van Sap gewend dat hij de mafste vergelijking aanhaalt. Hier wat pareltjes:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
De no homo's i.c.m. die vergelijkingen worden wel verdacht.quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je bent toch onderhand wel van Sap gewend dat hij de mafste vergelijking aanhaalt. Hier wat pareltjes:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Eens. Niks mis met af en toe een aesthetics penis pijpen. No homo uiteraard.quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:57 schreef Jahr00n het volgende:
ik zuig ook liever een mooie schone penis leeg dan dat ik een vies dik wijf moet knallen
zou je mijne zuigenquote:Op donderdag 24 juli 2014 22:57 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ik zuig ook liever een mooie schone penis leeg dan dat ik een vies dik wijf moet knallen
quote:
quote:
quote:
Gaat lekker boysquote:
quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:36 schreef THEFXR het volgende:
zijn mijn benen een beetje droog?Ben jy wylrenner?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
quote:Op donderdag 24 juli 2014 23:01 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
zou je mijne zuigen
ik heb 91 upvotes op reddit gekregen
What the fuck man. Dat plaatje wat ik gepost had waren twee voeten.quote:Op donderdag 24 juli 2014 23:02 schreef Klokov het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Gaat lekker boys
[..]
Ben jy wylrenner?
ligt eraan of ie mooi schoon isquote:Op donderdag 24 juli 2014 23:01 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
zou je mijne zuigen
quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Srs? Is Smegmanus aan het trollen?quote:Op donderdag 24 juli 2014 23:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
What the fuck man. Dat plaatje wat ik gepost had waren twee voeten.
quote:Op donderdag 24 juli 2014 23:01 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
zou je mijne zuigen
Is dit Cyang?quote:Op donderdag 24 juli 2014 23:01 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
Geile chicks op Mijnfitnessmaatje zeg.![]()
![]()
![]()
Zeker een post gemaakt over hoe kansloos vrouwen wel niet zijn en dat ze de verkeerde mannen uitkiezenquote:Op donderdag 24 juli 2014 23:01 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
zou je mijne zuigen
Het is gewoon een DE GYM inside joke.quote:Op donderdag 24 juli 2014 23:03 schreef Push. het volgende:
[..]Ook opvallend hoe vaak ie moet bevestigen dat ie niet gay is
Dit was het plaatje.quote:
Lol als je het zo ziet staat er wel opvallend vaak piemel in de mond en nohomoquote:Op donderdag 24 juli 2014 22:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
quote:Op donderdag 24 juli 2014 23:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Het is gewoon een DE GYM inside joke.
[..]
Dit was het plaatje.
[ afbeelding ]
Bij mij in de gym heeft een gozer zo'n houten verhoging in zijn al hoogste beschikbare Do-Wins gedaan.quote:
quote:Op donderdag 24 juli 2014 23:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Bij mij in de gym heeft een gozer zo'n houten verhoging in zijn al hoogste beschikbare Do-Wins gedaan.Misschien heeft hij Klokov's thread of zo gezien.
Omdat hij niet diep genoeg komt (gewoon mobility/techniek issue eigenlijk, weet ie zelf ook). Hij heeft nu een hak van 5 cm of zo.quote:
Etha, lees je mee? Je moet WL-shoes introduceren met hoge hak op die Bugarriwebsite van je.quote:Op donderdag 24 juli 2014 23:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Omdat hij niet diep genoeg komt (gewoon mobility/techniek issue eigenlijk, weet ie zelf ook). Hij heeft nu een hak van 5 cm of zo.
Nee, beter niet.quote:Op donderdag 24 juli 2014 23:13 schreef Klokov het volgende:
[..]
Etha, lees je mee? Je moet WL-shoes introduceren met hoge hak op die Bugarriwebsite van je.
LOLquote:Op donderdag 24 juli 2014 23:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Bij mij in de gym heeft een gozer zo'n houten verhoging in zijn al hoogste beschikbare Do-Wins gedaan.Misschien heeft hij Klokov's thread of zo gezien.
NOMSAYYYYIN?quote:
quote:Op donderdag 24 juli 2014 23:19 schreef McNulty het volgende:
[..]
NOMSAYYYYIN?
DOE JOE NOM WHAT IM SAYIIIIIN?
WELLL DOE JOE??
Deej tuk errrr jobsssquote:
Heel even, zijn Engels is wel vooruit gegaan. Ik weet nog dat die maar 10 woorden Engels sprakquote:Op donderdag 24 juli 2014 23:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Heb je die Klokov podcast nog gecheckt?
Haha ja. Podcast is awesome.quote:Op donderdag 24 juli 2014 23:36 schreef Klokov het volgende:
[..]
Heel even, zijn Engels is wel vooruit gegaan. Ik weet nog dat die maar 10 woorden Engels sprak
Moet je anabolen promoten?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 00:56 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik heb gesolliciteerd bij JUICE promotions.
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 07:14 schreef Ethanolic het volgende:
Ofwel het AD in winkelcentra verkopen
Maar je leert wel veel mensen aanspreken Dima. Plus veel jonge studentes, waar het niet ongebruikelijk is dat er op personeelsfeesten geneukt wordt
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 00:56 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik heb gesolliciteerd bij JUICE promotions.
haha, hihiquote:Op vrijdag 25 juli 2014 07:30 schreef Klokov het volgende:
Srs Dima, het is een goede baan voor je die je dwingt om met mensen te praten en afgewezen worden kan niet als ik kijk naar wat voor gasten er soms staan.
quote:Op donderdag 24 juli 2014 01:29 schreef OnderBroekenPoep het volgende:
goed bipsje hoordaaaar willen we best eens even misbruik van maken
Moeilijk te bevatten dat er mensen zijn die nog dieper bij de mods zitten?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 09:44 schreef Weissman het volgende:
Mijn reacties worden verwijderd maar deze laten ze staan
[..]
Seizoen 2 speelt zich af in een hele andere setting. NL in de haven met vooral blank Polen-tuig.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 09:52 schreef Questular het volgende:
Ik weet niet wie een flink aantal topics geleden stukjes van 'the Wire" had neergezet hier, maar wat een dikke serieSeizoen 1 (zit op 3/4) is in ieder geval geweldig, nu ff seizoen 2 gaan bestellen.
Klopt ja, beetje jammer.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 09:58 schreef fathank het volgende:
[..]
Seizoen 2 speelt zich af in een hele andere setting. NL in de haven met vooral blank Polen-tuig.
Wat een ongelovelijke kut serie is dat. Dat je je dat kijkt. Met al die ghetto negers en hun drugsquote:Op vrijdag 25 juli 2014 09:52 schreef Questular het volgende:
Ik weet niet wie een flink aantal topics geleden stukjes van 'the Wire" had neergezet hier, maar wat een dikke serieSeizoen 1 (zit op 3/4) is in ieder geval geweldig, nu ff seizoen 2 gaan bestellen.
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 10:05 schreef McNulty het volgende:
[..]
Wat een ongelovelijke kut serie is dat. Dat je je dat kijkt. Met al die ghetto negers en hun drugs.Een aflevering gekeken en halverwege meteen uitgezet.
Ik kom zelf van origine uit 's-Gravenpolder ik weet hoe het is om in the hood op te groeien, daarom raakt deze serie me ook.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 10:05 schreef McNulty het volgende:
[..]
Wat een ongelovelijke kut serie is dat. Dat je je dat kijkt. Met al die ghetto negers en hun drugs. Een aflevering gekeken en halverwege meteen uitgezet.
carry-over gevonden?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 10:07 schreef Questular het volgende:
[..]
Ik kom zelf van origine uit 's-Gravenpolder ik weet hoe het is om in the hood op te groeien, daarom raakt deze serie me ook.
Mijn post was leuker gezien mijn naam dan deze uitgekauwde grap.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 10:08 schreef fathank het volgende:
[..]
carry-over gevonden?
In latere seizoenen komt het strategische aspect nog veel meer aan bod.
Bij deze krijg je de Lolbroek Award van vrijdag 25 Juli 2014.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 10:11 schreef McNulty het volgende:
[..]
Mijn post was leuker gezien mijn naam dan deze uitgekauwde grap.
Bedankt Mr. Wilson. Je kan zeiken als je beste.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 10:14 schreef fathank het volgende:
[..]
Bij deze krijg je de Lolbroek Award van vrijdag 25 Juli 2014.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 10:15 schreef McNulty het volgende:
[..]
Bedankt Mr. Wilson. Je kan zeiken als je beste.
[ afbeelding ]
fuck youquote:
Heb je het inmiddels al gezien?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 10:13 schreef Ethanolic het volgende:
Ik hoorde in de wandelgangen dat die serie gebaseerd is op het leven van McNultz. Grotere carry-over bestaat dus niet.
Zojuist afgewezen bij JUICE promotions. Ik woon in de verkeerde regio naar schijnt.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 07:30 schreef Klokov het volgende:
Srs Dima, het is een goede baan voor je die je dwingt om met mensen te praten en afgewezen worden kan niet als ik kijk naar wat voor gasten er soms staan.
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 07:25 schreef Awesome_ het volgende:
Wel jammer dat je afgewezen bent, Dima. Volgende keer beter.
Ja ligt wss ook aan mijn foto's.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 11:37 schreef Klokov het volgende:
Dima pls, zelfs in Groningen kan je bij 5-10 werkgevers dat soort werk doen. Ze moesten je gewoon niet
Jij hebt zeker een ab foto en dickpic verstuurdquote:Op vrijdag 25 juli 2014 11:37 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ja ligt wss ook aan mijn foto's.
Je moest een pasfoto + gehele foto meesturen.
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 11:39 schreef Weissman het volgende:
[..]
Jij hebt zeker een ab foto en dickpic verstuurdOf heb je een cam opname gemaakt van jezelf
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 11:39 schreef Weissman het volgende:
[..]
Jij hebt zeker een ab foto en dickpic verstuurdOf heb je een cam opname gemaakt van jezelf
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 11:46 schreef Klokov het volgende:
NWS / Banken zoeken mazen om bonuswet te omzeilen
ETHA DOE ER EENS WAT AAN. DIE BANKEN GEVEN BONUSSEN VAN ONS BELASTINGGELD!!! IK ZIT DAN WEL IN DE WAJONG MAAR DIT KAN TOCH NIET VAN MIJJNNNN BELASTINGGELD? MENSEN ZOUDEN GEWOON HOGERE UITKERING KUNNEN KRIJGEN ALS BANKIERS GEWOON NET ZOVEEL ALS ONS KREGEN!!!
START DE REVOLUTIE, GEEN BONUSSEN VOOR BANKIERS MEEER!!!
hahaquote:Op vrijdag 25 juli 2014 11:44 schreef Klokov het volgende:
Ik vond him gisteren niet bijzonder vrolijk posten. Daardoor denk ik dat die gisteren een stressvolle dag had. Rabobank had gisteren bijna de hele dag storing. Etha werkt bij de Rabobank. Toch vind ik het meer een type voor ABN AMRO of SNS.
Hey Raymond doe je ook aan de Ramadan?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 11:50 schreef RaymondK het volgende:
[..]
haha
Etha had het druk en pulde een latertje gisteren. Hij moest broodjes maken en sap e.d. voor de systeembeheer van de Rabobank idd.
ik had hem gisteren al bedacht deze toen ik van die storingen las, maar ik schrijf hem nu.![]()
![]()
HAHAHquote:
HAAAAH!quote:Op vrijdag 25 juli 2014 11:51 schreef Weissman het volgende:
[..]
Hey Raymond doe je ook aan de Ramadan?
Ik heb die shit zo vaak gezien manquote:Op vrijdag 25 juli 2014 11:52 schreef RaymondK het volgende:
[..]
HAHAH
moet je eens op "Probleemwijk Assen Oost" youtuben ahah.
dan zie je die fent en z'n aanhang en alles wat er omheen woont in die wijk in een docu MIJN GOD
Kan gewoon bekijkenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 11:59 schreef Klokov het volgende:
Probleemwijken moet een 2e seizoen krijgen (niet voor dikke Henk)
watquote:Op vrijdag 25 juli 2014 12:00 schreef Klokov het volgende:
Oosterparkwijk in Groningen is nog steeds een dikke tokkie wijk. Ben tijdens het hardlopen een keer zonder aanleiding bekogeld met bierflesjes vanaf 20 hoog
DE REVOLUTIE IS BEGONNEN!!!!quote:Op vrijdag 25 juli 2014 12:11 schreef Ethanolic het volgende:
Hey jongens wie wil er geld????? Ik deel gratis uit!!! Zit nu in de kluis!!!
Chick uit m'n klas woonde daar, had ook een Vespa'tje. Was 'ie gestolen op een nacht, stond hij gewoon twee blokjes verder op de stoep voor een huis. Geen schaamte die lui.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 12:00 schreef Klokov het volgende:
Oosterparkwijk in Groningen is nog steeds een dikke tokkie wijk. Ben tijdens het hardlopen een keer zonder aanleiding bekogeld met bierflesjes vanaf 20 hoog
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 12:39 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Chick uit m'n klas woonde daar, had ook een Vespa'tje. Was 'ie gestolen op een nacht, stond hij gewoon twee blokjes verder op de stoep voor een huis. Geen schaamte die lui.
Smoothquote:Op vrijdag 25 juli 2014 10:43 schreef fathank het volgende:
[..]
Holy fuck 1.45..kleine familie of is er ergens iets mis gegaan? (Niet lullig bedoeld ofzo, maar geen idee hoe ik het anders moet vragen)
quote:
ah alweer? Balen man. ach, die kans was ook erg klein Dima, kop op. Een sollicitatie op zo'n populaire functie is gewoon een loterij. Laat je niet uit het veld slaan he.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 12:13 schreef Dimachaerus het volgende:
Gesolliciteerd op event promotor. Dit lijkt me echt leuk werk, leuker dan samples uitdelen.
Mensen met zonnebrandcrème insmeren.
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 12:13 schreef Dimachaerus het volgende:
Gesolliciteerd op event promotor. Dit lijkt me echt leuk werk, leuker dan samples uitdelen.
Ik heb gister een raketje gegetenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 13:09 schreef Awesome_ het volgende:
Wanneer mag je eigenlijk grapjes maken over mh17? Want ik heb echt paar killer jokes bedacht maar weet niet of het ongepast is of niet snapje
Haha moet je naar haar wijzen en schreeuwen 'Hey BOLLUHHHHH'. DAT ZAL HAAR LERENquote:Op vrijdag 25 juli 2014 13:11 schreef Awesome_ het volgende:
Zo'n dikke rode troll in de kantine aan de slankie op een cracker zit echt super afgunstig te kijken naar zo'n meisje naast haar wat friet heeft besteld. Als het niet zo zo druk was om me heen hadden jullie een foto gekregen.
als er 1 iemand is die de mods daar liever zien gaan dan mij mag je je meldenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 09:45 schreef fathank het volgende:
[..]
Moeilijk te bevatten dat er mensen zijn die nog dieper bij de mods zitten?
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:00 schreef RaymondK het volgende:
net ff een gebouwontruiming (veroorzaakt bijna) verijdelt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
voor de gene die weet wat een elco is LOL
ik zat hier een aparaat te repareren met kapotte elco's in de voeding, zet er nieuwe in, werkt weer, 2 minuten later POEFffffffttttttHHH rookwolk van m'n tafel ehhehh.
En daar boven hangt een brandmelder dus wapperen geblazen dat i niet af ging.![]()
![]()
Zat er een 1000u 16V elco in het 35V bakje. Ja dat werkt niet (nouja even werkte het LOL)
[ afbeelding ]
allemachtig wat een graflucht nu hier![]()
hahaquote:
Ja nee ongewone fluctuatie in de WCD, komt vast door de zonneuitbarstingen. Heeft groot effect binnen het amperespectrum.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:07 schreef RaymondK het volgende:
[..]
haha
gelijk alle sensatiezoekers om je heen natuurlijk. Ja zeker verkeerd om heah. nee netzuurlijk niet. LOL
Ik had nog gecheckt alleen op 1tje uit het bakje. Die andere gewoon gepakt HEHEH.
Leuk vrijdagmiddag geintje dat wel
Wij zetten vroeger op school nog wel eens de 110-220 switch om van oude pc voedingenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:07 schreef RaymondK het volgende:
[..]
haha
gelijk alle sensatiezoekers om je heen natuurlijk. Ja zeker verkeerd om heah. nee netzuurlijk niet. LOL
Ik had nog gecheckt alleen op 1tje uit het bakje. Die andere gewoon gepakt HEHEH.
Leuk vrijdagmiddag geintje dat wel
Van die electromotoren van 230 op 320 zetten, dansen zeg ik je dansenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:17 schreef fathank het volgende:
[..]
Wij zetten vroeger op school nog wel eens de 110-220 switch om van oude pc voedingen
Of 12 volt fans aan t stopcontact knopenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 15:58 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Van die electromotoren van 230 op 320 zetten, dansen zeg ik je dansen
Vetquote:Op vrijdag 25 juli 2014 16:04 schreef RaymondK het volgende:
een 230VAC neonlampje uit de lade pakken en denken dat er een serieweerstandje in zit fabrieksaf.
Een flits nog harder dan die van een dik fototoeste op kerstavond i tell ya
16ampere d'r uit, zwarte vlek op je werkbank alles.
Lampje nooit meer teruggevonden![]()
![]()
Hahahahahquote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:34 schreef VMSDKR het volgende:
GRS dat u
http://www.vkmag.com/maga(...)ool_heeft_hulp_nodig
kom maar is langs ik kan je wel het 1enander uitleggenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 16:50 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Hahahahah![]()
Spotten bij de vagmachine, misschien eens proberen
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 19:38 schreef Montelly het volgende:
http://ink361.com/app/users/ig-388432023/photos
woow
post dan 1 ter bevestiging.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:01 schreef Deuce92 het volgende:
Full frontal nudity shemales zijn altijd welkom.
omg manquote:Op vrijdag 25 juli 2014 19:38 schreef Montelly het volgende:
woow
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 19:38 schreef Montelly het volgende:
woow
Shalom broeder.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 19:38 schreef Montelly het volgende:
woow
Die oldschool summer rapquote:Op donderdag 24 juli 2014 21:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Deze tracks doe.
Dat summer feel
en deze is gewoon lekker: We Make It Work - El-B mix, a song by Enigma Dubz feat. Trilla & Screama, Enigma Dubz, Trilla and Screama on Spotify.
Ouwe school hiphop trek ik niet om de een of andere reden.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:52 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Die oldschool summer rap
Plus goede remix:
Dan voor jou een paar van de nieuwere generaties:quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:53 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ouwe school hiphop trek ik niet om de een of andere reden.
LOL ik had vroegah deze UI gemaakt van Tylers Tamale video.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:14 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Dan voor jou een paar van de nieuwere generaties:
Morgen, work-out @ USC, onbeperkt ribs kanen in 't centrum en 's avonds HERCULES checken @ Pathe Arena. Cya then.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:51 schreef Panzermaus het volgende:
Vandaag getraind bij USC Amsterdam met Yuri_Boyka en Luchtkoker, goede tent ook. Waren er nu nog concrete plannen voor een DE GYM/BB-topic meet deze zomer?
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:52 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Die oldschool summer rap
Plus goede remix:
das it manequote:
Fuck waarom zo vroeg op zaterdag?quote:
Fronk plsquote:
Vroeg naar bed is goed voor je gains.quote:
Dope.quote:
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:11 schreef Awesome_ het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand maakt hier gains op mn tijdlijn!!
stuur dm met privegegevens dan benader ik haar ffquote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:11 schreef Awesome_ het volgende:
[ afbeelding ]
Beter doe je dit echt incl. screenshots.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:13 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
stuur dm met privegegevens dan benader ik haar ff
quote:Y_B
Thanks for being a fan! We don't have any immediate plans for Amsterdam, but I'll share your message with our real estate team, and hopefully we can get there soon.
Sincerely,
Ashley W
Customer Service Consultant
Chipotle Mexican Grill
Contact Name: Y_B
Phone Number: {!Contact.Phone}
Restaurant Name: {!Case.RestaurantName__c}
Date & Time of Visit: //Z
Original Comment:
Dear Mr/Mrs,
Please open a Chipotle in Amsterdam. I would eat there everyday!
Have a great day!
With kind regards,
Y_B
Yeah, anders had ik het ook niet gepost.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:18 schreef Awesome_ het volgende:
Oh balen. Naja, Tis toch een semi-publiek figuur dus dan mag het denk ik.
Geestig.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Yeah, anders had ik het ook niet gepost.
Mooie tijd, op stap geweest?quote:
Schrale ecto zekerquote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:11 schreef Awesome_ het volgende:
[ afbeelding ]
Je ziet toch dat het een vrouw isquote:
Omdat je ergens anders mag snoepen als je maar thuis eet.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:42 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Waarom zou je op stap gaan als je verloofd bent?
Zit mobiel en heb m'n vergrootglas niet bij de hand dus ik had de profielfoto ff gemist.quote:
Niet wingen voor je vriendenquote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:42 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Waarom zou je op stap gaan als je verloofd bent?
Je bent toch rond de 25 jaar ofzo?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 12:13 schreef Dimachaerus het volgende:
Vraag het hem dan. Beetje common ground vinden.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:51 schreef BredeBroeder het volgende:
Holy shit, nieuwe teamleider is een ekte ekte bb'er, zou bijna vragen hoeveel die benched
Will doquote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Vraag het hem dan. Beetje common ground vinden.
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:56 schreef Awesome_ het volgende:
Ik heb iig genoeg an mn vriendin, stappen is voor zielige wanhopige mannetjes
betaquote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:56 schreef Awesome_ het volgende:
Ik heb iig genoeg an mn vriendin, stappen is voor zielige wanhopige mannetjes
Kom je nog wel van terug als je het tot marinier weet te schoppenquote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:16 schreef BredeBroeder het volgende:
Ik moet awesome_ wel gelijk geven, hoewel stappen niet alleen voor fixen hoeft te zijn
Straks lekker achterop de scooterquote:
jaquote:Op zaterdag 26 juli 2014 18:28 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Je bent toch rond de 25 jaar ofzo?
Ait, over een paar weken eens checken dan. Morgen denk ik Dawn of the Planet of the Apes kijken, of X-Men.quote:Op zondag 27 juli 2014 01:36 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Was wel vermakelijk. Niet persé een goede film, gewoon popcorn.
Ja heb daar ook altijd last van als ik op de zaternacht train.quote:Op zondag 27 juli 2014 02:39 schreef CMMNDR_Z het volgende:
Hebben jullie wel eens dat je opeens helemaal wazig wordt, trillerig enzo omdat je bloedsuikerspiegel even below minimum komt?
Ik wel net.
Nee. Gewoon 3 liter cola per dag. Easy kcalsquote:Op zondag 27 juli 2014 02:39 schreef CMMNDR_Z het volgende:
Hebben jullie wel eens dat je opeens helemaal wazig wordt, trillerig enzo omdat je bloedsuikerspiegel even below minimum komt?
Ik wel net.
Hahahha dope! Ik zie mijn UI woop woop!quote:
Google Glass.quote:
Ja heel heel erg zelfs...quote:Op zondag 27 juli 2014 02:39 schreef CMMNDR_Z het volgende:
Ik wel net.
Herkenbaar. Was laatst in de stad kleding kopen en had 3 uur niet gegeten. Kreeg toen al die symptomen dus direct naar de McDonalds gegaanquote:Op zondag 27 juli 2014 10:48 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Ja heel heel erg zelfs...
Trillerig, enorm maar dan ook enorm sacherijnig, slap, kooudzweet, bijna blackouts alles lol.
No joke...
quote:Op zondag 27 juli 2014 10:50 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Herkenbaar. Was laatst in de stad kleding kopen en had 3 uur niet gegeten. Kreeg toen al die symptomen dus direct naar de McDonalds gegaan
quote:Op zondag 27 juli 2014 10:48 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Ja heel heel erg zelfs...
Trillerig, enorm maar dan ook enorm sacherijnig, slap, kooudzweet, bijna blackouts, neiging om in een hoekje te gaan zitten huilen, alles lol.
No joke...
Ja. precies dat. Na 5 minuutjes kanen zakt het dan weer weg.quote:Op zondag 27 juli 2014 10:50 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Herkenbaar. Was laatst in de stad kleding kopen en had 3 uur niet gegeten. Kreeg toen al die symptomen dus direct naar de McDonalds gegaan
Vertel me alsjeblieft meee hierover.quote:Op zondag 27 juli 2014 12:20 schreef Zuccitura het volgende:
Haha wat een aanstellerij, 3 uurtjes niet eten en dan denken dat je bloedsuikerspiegel drastisch gedaald is. Als jullie echt zulke symptomen ervaren zal ik mezelf eens laten testen op diabetes.
Jullie zouden doodgaan tijdens intermittent fasting denk ik zo.
dan is je leven best fuckt up atmquote:
Waarom dan ook geen banaan of kokos etc eten? dan is het weer overquote:Op zondag 27 juli 2014 12:20 schreef Zuccitura het volgende:
Haha wat een aanstellerij, 3 uurtjes niet eten en dan denken dat je bloedsuikerspiegel drastisch gedaald is. Als jullie echt zulke symptomen ervaren zal ik mezelf eens laten testen op diabetes.
Als je dr geen verstand van hebt oke, maar ga niet schrijven dat een ander zich aanstelt als je zoiets zelf niet tot nauwelijks ervaartquote:Op zondag 27 juli 2014 12:20 schreef Zuccitura het volgende:
Haha wat een aanstellerij, 3 uurtjes niet eten en dan denken dat je bloedsuikerspiegel drastisch gedaald is.Als jullie echt zulke symptomen ervaren zal ik mezelf eens laten testen op diabetes.
Numero 3 op de lijst; http://www.leangains.com/(...)-myths-debunked.htmlquote:Op zondag 27 juli 2014 13:05 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Als je dr geen verstand van hebt oke, maar ga niet schrijven dat een ander zich aanstelt als je zoiets zelf niet tot nauwelijks ervaart
![]()
![]()
![]()
En ja IF is ook per definitie niet voor iedereen.
Er zijn genoeg mensen die wel gewoon echt plat gaan bij niet of niet genoeg eten icm lichamelijke "inspanning". En nee, die hebben geen diabetes![]()
Dat je een van de grootste bent onder de trouwe volgers van dit topic wil nog niet zeggen dat je een hoogwaardig fysiek hebt he. "Je hebt de balle verstand". Alright.quote:Op zondag 27 juli 2014 13:23 schreef RaymondK het volgende:
Ja, dat verhaaltje kennen we wel chef. Van mister berkhan
En net zeg je nog dat na 3 uur niet eten dr niks mis kan zijn met je bloedsuiker. En nu dat je een dextrose moet nemen.
Lekker vol de andere kant op jagen met een dosis dextrose, zodat je daarna opnieuw nog harder kan vallen![]()
![]()
Tuurlijk, word relatief snel opgenomen, maar als je serieus zit vol te houden dat het aanstellerij en onzin is en je wat kapot hebt in je lichaam als je bloedsuikerspiegel relatief makkelijk daalt![]()
![]()
Man, je hebt de balle verstand
quote:Op zondag 27 juli 2014 13:25 schreef Zuccitura het volgende:
[..]
Dat je een van de grootste bent onder de trouwe volgers van dit topic wil nog niet zeggen dat je een hoogwaardig fysiek hebt he. "Je hebt de balle verstand". Alright.
Doen. Ik zou sowieso iets cleaner gaan eten als ik jou was, dat vet mag best wat procentjes dalen. Bulken is nonsens. Een kleine hoeveelheid caloric surplus is meer dan genoeg om te gainen en een net fysiek te behouden.quote:Op zondag 27 juli 2014 13:27 schreef RaymondK het volgende:
[..]![]()
Nee niet alright,
Valt niet mee te discusieren. Zodra die zelf iets niet kent of ervaren heeft dan bestaat het niet![]()
What ever dude, ik ga trainen
Do you even lift?quote:Op zondag 27 juli 2014 13:32 schreef Zuccitura het volgende:
[..]
Doen. Ik zou sowieso iets cleaner gaan eten als ik jou was, dat vet mag best wat procentjes dalen. Bulken is nonsens. Een kleine hoeveelheid caloric surplus is meer dan genoeg om te gainen en een net fysiek te behouden.
jouw mening is niet zo relevantquote:Op zondag 27 juli 2014 13:32 schreef Zuccitura het volgende:
[..]
Doen. Ik zou sowieso iets cleaner gaan eten als ik jou was, dat vet mag best wat procentjes dalen. Bulken is nonsens. Een kleine hoeveelheid caloric surplus is meer dan genoeg om te gainen en een net fysiek te behouden.
Wie ben jij nou weer? Chef voedselpolitie? Ik bepaal zelf wel of ik tosties of McD eet. Ik weet prima wat the fuck ik doe en als ik zin heb om een vette bek te halen doe ik dat ook al is het de 5e keer die week. Ga maar gauw terug naar je tarwegrasboerderij.quote:Op zondag 27 juli 2014 13:17 schreef Zuccitura het volgende:
[..]
Numero 3 op de lijst; http://www.leangains.com/(...)-myths-debunked.html
Het zit gewoon tussen je oren. Tenzij je daadwerkelijk een defect hebt in je lichaam.
Oja en, neem dan een banaan of dextro oid, ga niet langs de mac/tosties bestellen. Do you even know what the fuck you're doing?
Pics van jou geweldige fysiek.quote:Op zondag 27 juli 2014 13:32 schreef Zuccitura het volgende:
[..]
LOLquote:Op zondag 27 juli 2014 13:17 schreef Zuccitura het volgende:
[..]
Oja en, neem dan een banaan of dextro oid, ga niet langs de mac/tosties bestellen. Do you even know what the fuck you're doing?
Clean eten grs plsquote:Op zondag 27 juli 2014 15:04 schreef G.R.S. het volgende:
Ja gvd Ray, ga eens beginnen met clean eten! Speelkwartier is voorbij! Zonder clean food haal je nooit je 6% godverdomme! CLEAN eten Ray! CLEAAANN!
voor slaapkamer spelletjes met jekkie?quote:Op zondag 27 juli 2014 15:05 schreef Ethanolic het volgende:
Ik heb gisteren Kokosolie bij De Tuinen gekocht
Srs.
niet om te koken tho
Voor mooie yolo momenten, Vodka werkt vaak net even beter.quote:Op zondag 27 juli 2014 12:50 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Waarom drinkt men ook weer rum?
Pff
Vodka is een sluipmoordenaar. Tell you that.quote:Op zondag 27 juli 2014 15:19 schreef Drinky het volgende:
[..]
Voor mooie yolo momenten, Vodka werkt vaak net even beter.
Je moet hier alleen maar elkaar in de kont kruipen zonder enkele kritische noot te geven.quote:Op zondag 27 juli 2014 13:32 schreef Zuccitura het volgende:
[..]
Niks mis met een kritische noot, maar iemand veroordelen met "do you even know what you're doing" omdat die persoon een tosti eet ipv een banaan is gewoon dom.quote:Op zondag 27 juli 2014 15:21 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Je moet hier alleen maar elkaar in de kont kruipen zonder enkele kritische noot te geven.
Afgelopen week nergens last van gehad, nja, behalve het feit dat ik in een poolse stripclub was belandquote:Op zondag 27 juli 2014 15:20 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Vodka is een sluipmoordenaar. Tell you that.
Gast tosti's zijn niet goed voor je lichaam, kan je beter een broodje gezond met ham en kaas eten is beter voor je lichaam want die kan het verschil tussen dezelfde ingredienten onderscheiden. Iedereen weet tosti is junkfood ngr pls doe dat je lichaam niet aan.quote:Op zondag 27 juli 2014 15:22 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Niks mis met een kritische noot, maar iemand veroordelen met "do you even know what you're doing" omdat die persoon een tosti eet ipv een banaan is gewoon dom.
Moet je ze wassen voor je ze gaat eten.quote:
Je moet gewoon je kankerbek houdenquote:Op zondag 27 juli 2014 15:32 schreef ChesterPerry het volgende:
zegt wel wat over het gevoel van humor hier dat 2 mensen binnen 8 seconden dezelfde inkopper maken
Maar hey, grote pro is dat je kan braggen op Instagramquote:Op zondag 27 juli 2014 15:33 schreef Sapstengel het volgende:
Echt ergernis nummer 1 is dat van mij, clean eten.
Brb 7 bakjes droge rijst en kip maken voor de hele week anders bouw je geen spieren op.
Brb brood is slecht voor je.
Brb 5 banenen eten want gezond, terwijl in 1 banaan 25 gram koolhydraten zit
Brb alle suiker is slecht behalve als het in fruit zit want dextrose is ineens super gezond
Brb vet in je eten = vet op je lichaam
Brb je word dik van hamburgers, maar rijst met vlees is gezond. Ook al is dat ook gewoon carbs + eiwit
Brb zoete aardappel is fucking gezond, terwijl de GI zo hoog is dat je er spontaan diabetes van krijgt
Zolang ik die 2gr/w test in mijn kadaver kanker maak ik de gainz toch wel.quote:Op zondag 27 juli 2014 15:36 schreef ChesterPerry het volgende:
Jullie willen gewoon veel spiermassa aankomen maar wel mac en ben en jerrys blijven eten
is alleen een optie als je niet meer verder komt na jaren trainen.quote:Op zondag 27 juli 2014 15:37 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Zolang ik die 2gr/w test in mijn kadaver kanker maak ik de gainz toch wel.
Voedingswaarden van een quarter pounder:quote:Op zondag 27 juli 2014 15:36 schreef ChesterPerry het volgende:
Jullie willen gewoon veel spiermassa aankomen maar wel mac en ben en jerrys blijven eten
pics van je beestenfysiekquote:Op zondag 27 juli 2014 15:38 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
is alleen een optie als je niet meer verder komt na jaren trainen.
Do you even dreft?quote:Op zondag 27 juli 2014 15:28 schreef Drinky het volgende:
[..]
Moet je ze wassen voor je ze gaat eten.
Je wilt droge spiermassa neem ik aan?quote:Op zondag 27 juli 2014 15:39 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Voedingswaarden van een quarter pounder:
[ afbeelding ]
530kcal, 32 gram eiwit, 28 gram vet, 36 gram carbs.
Leg mij nu eens uit waarom je daarmee geen spieren op zou bouwen..
Oh nu snap ik het...quote:Op zondag 27 juli 2014 15:40 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Je wilt droge spiermassa neem ik aan?
zoveel vetquote:Op zondag 27 juli 2014 15:39 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Voedingswaarden van een quarter pounder:
[ afbeelding ]
530kcal, 32 gram eiwit, 28 gram vet, 36 gram carbs.
Leg mij nu eens uit waarom je daarmee geen spieren op zou bouwen..
quote:Maaltijd 1-6 elke maaltijd 30-40 gr. eiwit; elke maaltijd voldoende vezels
Maaltijd 1: Veel koolhydraten, fruit, beetje goeie vetten, eiwit haal je uit snelle eiwitten
Maaltijd 2: Iets minder koolhydraten dan maaltijd 1, eiwitbron maakt niet zoveel uit, zolang het complete eiwitbron is (vlees, ei, etc. dus geen soja)
Maaltijd 3: Iets minder koolhydraten dan maaltijd 2, eiwitbron maakt niet zoveel uit
Maaltijd 4: Iets minder koolhydraten dan maaltijd 3, eiwitbron maakt niet zoveel uit
Maaltijd 5: Weinig koolhydraten, veel minder dan maaltijd 3 +goede vetten uit noten
Maaltijd 6: Voor het slapen gaan, geen koolhydraten, langzame eiwitten (kwark)+goede vetten uit noten.
Brb langzame eiwitten voordat ik ga slapen, anders worden mn spieren 's nachts afgebroken.quote:
Gewoon het vet eraf snijden.quote:Op zondag 27 juli 2014 15:45 schreef Ethanolic het volgende:
ik ga zo cheddar kaas over mijn pizza doen maar dat is 48% vet! wat nu>??!
Kanker op gastquote:Op zondag 27 juli 2014 15:45 schreef ChesterPerry het volgende:
nja je ziet wel is een foto in bodybuilding topic langskomen van gasten in dit topic als je daar tevreden mee bent momenteel succes ermee gap
Ja precies beter gewoon lekker lean blijven hele jaar door sixpackje lekker droog, vinden de vrouwtjes ook veel mooierquote:Op zondag 27 juli 2014 15:45 schreef ChesterPerry het volgende:
nja je ziet wel is een foto in bodybuilding topic langskomen van gasten in dit topic als je daar tevreden mee bent momenteel succes ermee gap
goede comeback, succes nog met 60 bankdrukquote:
lol BP, wil je je schouders verneukenquote:Op zondag 27 juli 2014 15:48 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
goede comeback, succes nog met 60 bankdruk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |