Brinta is ook een havermout vormquote:Op donderdag 24 juli 2014 22:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik neem altijd havermout. Lekker goedkoop en vult echt enorm. Zeker met wat banaan erbij. Kan daar echt uren op teren.
Ik negeer dat honger/trek in gevoel meestal gewoon. Werkt veel beterquote:Op donderdag 24 juli 2014 22:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zit eraan te denken om maar eens met Brinta te beginnen. Mijn ontbijt is cornflakes met melk. Maar daar heb ik niet genoeg aan, merk ik. Ik heb na een kleine anderhalf uur weer een hongergevoel.
Het is reclame.quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:11 schreef Samzz het volgende: [..] Dus het is oké voetgangers omver te rijden zolang je je blikjes maar in de prullenbak gooit
?
Totdat je er, zoals ik, slapjes van wordt. En dat is als je met hengsten werkt gewoon niet handig.quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:13 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik negeer dat honger/trek in gevoel meestal gewoon. Werkt veel beter
Frambozen?quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Brinta is ook een havermout vorm. Banaan erdoor is wel een goede, banaan is ook vrij trage energie dacht ik. Nu eet ik sowieso wel twee stuks fruit op een dag.
Joh. Maar een reclame mag ook prioriteiten hebben, helemaal als deze van de overheid komtquote:
Ja ok, maar dan heb je het dus ook echt nodig. 9/10 mensen heeft het vaak niet nodig en eet dan alsnog.quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Totdat je er, zoals ik, slapjes van wordt. En dat is als je met hengsten werkt gewoon niet handig.
Geen moeite mee. Een geintje mag best.quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Joh. Maar een reclame mag ook prioriteiten hebben, helemaal als deze van de overheid komt.
Ja nouja, ik ben wel een beetje klaar met dat 'fruit is ook teveel caloriëen' verhaal. Het is sowieso beter dan chocola, denk ik dan maar.quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:14 schreef vencodark het volgende:
Banaan schijnt dan weer niet goed te zijn voor je buik(omvang).
Nee, oké. De lekkere trek doel jij meer op, denk ik. Ik sta om twaalf uur echt met een rommelende en vaak gewoon pijnlijke maag. En dat is ook niet goed.quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:15 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja ok, maar dan heb je het dus ook echt nodig. 9/10 mensen heeft het vaak niet nodig en eet dan alsnog.
Ja dat!quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:15 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja nouja, ik ben wel een beetje klaar met dat 'fruit is ook teveel caloriëen' verhaal. Het is sowieso beter dan chocola, denk ik dan maar.
Oh, uiteraard.quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:15 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja nouja, ik ben wel een beetje klaar met dat 'fruit is ook teveel caloriëen' verhaal. Het is sowieso beter dan chocola, denk ik dan maar.
Havermout vond ik ook een chill ontbijt, maar neem er nu echt de tijd niet voor. Ik deed er kaneel bij.quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, oké. De lekkere trek doel jij meer op, denk ik. Ik sta om twaalf uur echt met een rommelende en vaak gewoon pijnlijke maag. En dat is ook niet goed.
Je bent toch geen kanariequote:Op donderdag 24 juli 2014 22:15 schreef Myraela het volgende:
Ik ontbijt met optimel vanille vla, lepel lijnzaad en twee lepels van dit:
[ afbeelding ]
Vind ik gewoon lekker. Ben absoluut geen ontbijter, dus als ik dan dingen moet gaan eten die ik ook nog eens niet lekker vind dan houd ik het niet vol.
Maar ik vind Brinta minder lekker. En dat zijn meer andere granen, toch?quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Brinta is ook een havermout vorm. Banaan erdoor is wel een goede, banaan is ook vrij trage energie dacht ik. Nu eet ik sowieso wel twee stuks fruit op een dag.
Ik heb daar 's ochtends wel tijd voor, bedenk ik me net... Toch maar eens op gaan pakken.quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:17 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Havermout vond ik ook een chill ontbijt, maar neem er nu echt de tijd niet voor. Ik deed er kaneel bij.
Ik ben niet zo van het fruit, maar inderdaad. Maar sowieso vind ik mensen overal te moeilijk over doen. Glutenvrij, superfood.quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:15 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Die tikt wel hard aan ja.quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
Oh, uiteraard.
Ik moet ook stoppen met die cruesli.
Ik heb net een heel artikel gelezen over dat mensen planteneters zijn en dat we geen vlees of melk nodig hebben. Zal vast, maar het is toch ook gewoon lekker.quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:17 schreef Samzz het volgende:
Het enige wat je dan nog verantwoord kan eten is groente.
Oh, wacht. Daar zal inmiddels ook wel wat mis mee zijn.
Knabbelen op reepjes paprika. Of komkommer etc.quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:17 schreef Samzz het volgende:
Het enige wat je dan nog verantwoord kan eten is groente.
Oh, wacht. Daar zal inmiddels ook wel wat mis mee zijn.
Ben geen voedings of dieet goeroe maar volgens mij heeft iedereen een andere stofwisseling. Bij mij heeft het enorm veel geholpen om veel minder koolhydraten te eten.quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:15 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Zitten zeven graansoorten in, dacht ik. Tenminste, in het pak dat ik hier heb staan.quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar ik vind Brinta minder lekker. En dat zijn meer andere granen, toch?
Ik vind het sowieso fijn om veel fruit te eten. Ik neem ook wel eens een bakje yoghurt met bosvruchten er doorheen. Of aardbei.Ligt ook aan het seizoen natuurlijk.
Nee dat klopt, ik red het wel wat langer maar ik heb dan ook wel een ander beroepquote:Op donderdag 24 juli 2014 22:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, oké. De lekkere trek doel jij meer op, denk ik. Ik sta om twaalf uur echt met een rommelende en vaak gewoon pijnlijke maag. En dat is ook niet goed.
Yogho.quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:18 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Die tikt wel hard aan ja.
[..]
Ik heb net een heel artikel gelezen over dat mensen planteneters zijn en dat we geen vlees of melk nodig hebben. Zal vast, maar het is toch ook gewoon lekker.
Ja, tijdens seizoen 1 van GoT nam ik vaak kaasblokjes er bij, nu bij seizoen 4 was ik meer van de kipnuggetsquote:Op donderdag 24 juli 2014 22:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar ik vind Brinta minder lekker. En dat zijn meer andere granen, toch?
Ik vind het sowieso fijn om veel fruit te eten. Ik neem ook wel eens een bakje yoghurt met bosvruchten er doorheen. Of aardbei.Ligt ook aan het seizoen natuurlijk.
Jep. Terwijl dat voor de gemiddelde werkende mens ook gewoon niet haalbaar is.quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van het fruit, maar inderdaad. Maar sowieso vind ik mensen overal te moeilijk over doen. Glutenvrij, superfood.Iedereen kijkt neer op een volkoren boterham, want je moet havermout of achterlijke salades elke dag.
Beviel mij heel goed, kreeg echt pas rond het middag uur weer trek. Al zit in de supermarktversie ook suiker dus is het niet de gezondste optie. Zegt men.quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb daar 's ochtends wel tijd voor, bedenk ik me net... Toch maar eens op gaan pakken.
De verhalen wat wel en niet nodig is zijn zo tegenstrijdigquote:Op donderdag 24 juli 2014 22:18 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Die tikt wel hard aan ja.
[..]
Ik heb net een heel artikel gelezen over dat mensen planteneters zijn en dat we geen vlees of melk nodig hebben. Zal vast, maar het is toch ook gewoon lekker.
Niets mis met brood, maar 's ochtends krijg ik dat echt niet weg. En ik ben er sowieso niet zo'n fan van. Ik vind het zo snel droog. Er moet echt superlekker beleg op voordat ik een boterham neem.quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van het fruit, maar inderdaad. Maar sowieso vind ik mensen overal te moeilijk over doen. Glutenvrij, superfood.Iedereen kijkt neer op een volkoren boterham, want je moet havermout of achterlijke salades elke dag.
Het ziet er wel uit als vogelvoer.quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hoezo? Dat spul is gewoon super lekker, met noten.
In Brinta? Of in havermout?quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:20 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Jep. Terwijl dat voor de gemiddelde werkende mens ook gewoon niet haalbaar is.
[..]
Beviel mij heel goed, kreeg echt pas rond het middag uur weer trek. Al zit in de supermarktversie ook suiker dus is het niet de gezondste optie. Zegt men.
Inderdaad. Ik neem ook vaak diepvriesfruit mee, dat is wel stukken goedkoper. Maar nog steeds achterlijk duur.quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zitten zeven graansoorten in, dacht ik. Tenminste, in het pak dat ik hier heb staan.
Ik mag ook graag fruit eten. Het is alleen zo jammer dat het pokke duur is, vooral aardbeien.
Het ziet er erg lekker uitquote:Op donderdag 24 juli 2014 22:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, ik zie ook door de bomen het bos niet meer.quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
De verhalen wat wel en niet nodig is zijn zo tegenstrijdig.
Roy.quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, tijdens seizoen 1 van GoT nam ik vaak kaasblokjes er bij, nu bij seizoen 4 was ik meer van de kipnuggets
Mijne is behoorlijk fysiekquote:Op donderdag 24 juli 2014 22:19 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee dat klopt, ik red het wel wat langer maar ik heb dan ook wel een ander beroep
Diepvries vind ik dan weer niet echt lekker... Voelt zo klef in de mondquote:Op donderdag 24 juli 2014 22:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik neem ook vaak diepvriesfruit mee, dat is wel stukken goedkoper. Maar nog steeds achterlijk duur.
Doen we soms ook. Heerlijke aardbeien hebben ze in Winssen bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:21 schreef Royco1 het volgende:
Feerbeer, je moet hier het fruit gewoon meteen bij de boer halen
Net als het maken van smoothies. Daar moet dan zoveel in. Vind ik zonde van mijn dure fruitquote:Op donderdag 24 juli 2014 22:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik neem ook vaak diepvriesfruit mee, dat is wel stukken goedkoper. Maar nog steeds achterlijk duur.
Ga naar de markt! Ik had gister 500gram aardbeien voor 1,25.quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien is het bij de dierenwinkel goedkoper. (Kijk bij voer voor grote parkiet)quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het ziet er erg lekker uit
Vond alleen zo'n pakje zo duur
Markt is sowieso een stuk goedkoper.quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:22 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ga naar de markt! Ik had gister 500gram aardbeien voor 1,25.Nou heeft die man sowieso alles voor ongeveer een euro per stuk/doosje. Heerlijk!
Zou kunnen. Ik ga morgen eens op onderzoek, ik moet toch nog melk hebben en de Albert Heijn hier heeft een vrij groot assortiment.quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:21 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Havermout had ik het over. Maar Brinta vast ook wel.
De marktquote:Op donderdag 24 juli 2014 22:22 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ga naar de markt! Ik had gister 500gram aardbeien voor 1,25.Nou heeft die man sowieso alles voor ongeveer een euro per stuk/doosje. Heerlijk!
Ik vind die bloemkool risotto wel een briljant idee trouwens! Wil dat recept nog wel een keer proberen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Daar is diepvriesfruit wel ideaal voor. Lekker fris dan ook.quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:22 schreef vencodark het volgende:
[..]
Net als het maken van smoothies. Daar moet dan zoveel in. Vind ik zonde van mijn dure fruit
Markt hebben we hier niet, maar soms gaan we naar de boer inderdaad.quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:22 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nou, dat vind ik dus ook...quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:22 schreef vencodark het volgende:
[..]
Net als het maken van smoothies. Daar moet dan zoveel in. Vind ik zonde van mijn dure fruit
Aardbeien zijn wel echt geweldig. En ananas.quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:22 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja, was het eigenlijk ook wel. 4 euro. Maar kan er 2 weken van ontbijten, dus dan valt het eigenlijk wel mee.quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het ziet er erg lekker uit
Vond alleen zo'n pakje zo duur
Aardbeienquote:Op donderdag 24 juli 2014 22:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
De markt![]()
Echt zo lekker.. aardbeien, mango's, nectarines, mandarijnen.
Hmmm, dat is echt niet veel. Ik ga jouw noten/zaden ding eens opschrijven. Is sowieso goed voor mij denk ik, aangezien ik geen vlees eet.quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, was het eigenlijk ook wel. 4 euro. Maar kan er 2 weken van ontbijten, dus dan valt het eigenlijk wel mee.
Geen ruimte in de vriezer.quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Daar is diepvriesfruit wel ideaal voor. Lekker fris dan ook.
[..]
Markt hebben we hier niet, maar soms gaan we naar de boer inderdaad.
Niet zo lekker als echte risotto, wel een lekkere manier om bloemkool te eten.quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:23 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik vind die bloemkool risotto wel een briljant idee trouwens! Wil dat recept nog wel een keer proberen.
Dat zijn wel favorieten ja.quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:24 schreef vencodark het volgende:
[..]
Aardbeien zijn wel echt geweldig. En ananas.
Noh, dat is wel jammer! Dit was gewoon een los kraampje in de winkelstraat, maar als je al geen reguliere markt hebt...quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:23 schreef Fera het volgende:
[..]
[..]
Ik vond hem bij de Jumbo, maar Albert Heijn zal hem ook wel hebben.quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmmm, dat is echt niet veel. Ik ga jouw noten/zaden ding eens opschrijven. Is sowieso goed voor mij denk ik, aangezien ik geen vlees eet.
Waar koop je dat? Appie?
Dat vooral, want ik ben niet zo'n groot bloemkoolfan.quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Niet zo lekker als echte risotto, wel een lekkere manier om bloemkool te eten.
Het is wel een opvallende verpakking. Eens kijken morgen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vond hem bij de Jumbo, maar Albert Heijn zal hem ook wel hebben.
Ja idd in verhouding valt het wel mee...quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, was het eigenlijk ook wel. 4 euro. Maar kan er 2 weken van ontbijten, dus dan valt het eigenlijk wel mee.
Kwark? Vult ook als een malle, met iets van ontbijtgranen? Of vindt je dat ook niet lekker?quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Aardbeien
Mango's
Mandarijnen![]()
Ik moet ook iets voor ontbijt verzinnenAl die pap-soorten vind ik vies
Moet je Heloef uitnodigenquote:Op donderdag 24 juli 2014 22:26 schreef Myraela het volgende:
Meloen lijkt me altijd onwijs lekker en dan koop ik een hele en ben ik het na een kwart zat.
Ik eet zo een hele meloen in één keerquote:Op donderdag 24 juli 2014 22:26 schreef Myraela het volgende:
Meloen lijkt me altijd onwijs lekker en dan koop ik een hele en ben ik het na een kwart zat.
Galia is ook lekker, ja. Water eet ik eigenlijk alleen op hele hele hele warme dagen.quote:
Ik ga binnenkort naar de stad verhuizen, no biggie. Daar is vast wel markt!quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:25 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat zijn wel favorieten ja.
[..]
Noh, dat is wel jammer! Dit was gewoon een los kraampje in de winkelstraat, maar als je al geen reguliere markt hebt...
Haha. Zelfs wij hebben een marktquote:Op donderdag 24 juli 2014 22:23 schreef Fera het volgende:
[..]
[..]
Racist.quote:
Straks in Arnhem.quote:
Kwark zou wel kunnen ja. Ontbijtgranen krijg ik niet weg, brood ook nietquote:Op donderdag 24 juli 2014 22:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja idd in verhouding valt het wel mee...
[..]
Kwark? Vult ook als een malle, met iets van ontbijtgranen? Of vindt je dat ook niet lekker?
Yay!quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort naar de stad verhuizen, no biggie. Daar is vast wel markt!
Maar ik bedoel zoiets wat myraela post, dat door je kwark?quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kwark zou wel kunnen ja. Ontbijtgranen krijg ik niet weg, brood ook niet
Oh volgens mij heb ik dat gemistquote:Op donderdag 24 juli 2014 22:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar ik bedoel zoiets wat myraela post, dat door je kwark?
Klopt. Ik woon daar straks vlakbij.quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wel een winkelcentrum daar in elderveld
quote:
ja en dan met fruit is ook lekkerquote:Op donderdag 24 juli 2014 22:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh volgens mij heb ik dat gemistMaar gewoon kwark kan natuurlijk ook
Ik weetquote:Op donderdag 24 juli 2014 22:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Klopt. Ik woon daar straks vlakbij.Twee minuten lopen of zo.
[..]
Is er geen zaterdagmarkt in Apeldoorn?quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:30 schreef Vinniiee het volgende:
Ik kom nooit op de markt. Of ik moet werken, of ik heb geen tijd
Als het allemaal maar niet te duur wordt.quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:29 schreef Samzz het volgende:
Ik ga mijn pakken cornflakes ook opmaken (kwark heb ik nog staan) en dan eens die noten en zaden meuk van Myra proberen
.
En dat hebben de meeste mensenquote:Op donderdag 24 juli 2014 22:30 schreef Vinniiee het volgende:
Ik kom nooit op de markt. Of ik moet werken, of ik heb geen tijd
Ja? Enschede heeft twee dagen in de week een grote markt. Glanerbrug heeft er één keer in de week eentje. Dus ik kan als ik thuis ben drie keer in de week naar de markt als ik wilquote:Op donderdag 24 juli 2014 22:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Markten lopen al jaren terug volgens mij
Dat zou wel fijn zijn, jaquote:Op donderdag 24 juli 2014 22:31 schreef vencodark het volgende:
[..]
Als het allemaal maar niet te duur wordt.
Owquote:Op donderdag 24 juli 2014 22:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja en dan met fruit is ook lekker
Jawel, maar vaak geen tijd. Ik kan natuurlijk ff vragen of m'n ma wat meeneemtquote:Op donderdag 24 juli 2014 22:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Is er geen zaterdagmarkt in Apeldoorn?
Enschede is dan ook niet te vergelijken met gehuchten als waarin Feer en ik wonen natuurlijkquote:Op donderdag 24 juli 2014 22:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja? Enschede heeft twee dagen in de week een grote markt. Glanerbrug heeft er één keer in de week eentje. Dus ik kan als ik thuis ben drie keer in de week naar de markt als ik wil.
Wat nou geen tijd?quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
OwNaja misschien eens proberen.
[..]
Jawel, maar vaak geen tijd. Ik kan natuurlijk ff vragen of m'n ma wat meeneemt
Dat is wel ontzettend gaaf.quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:34 schreef Myraela het volgende:
Ik ben echt fan van de markt. En vooral van die dude die allemaal schaaltjes met groenten heeft voor één euro. En in één schaaltje zitten dan 5 aubergines, 2 bloemkolen, etc etc
Echt onwijs goedkoop. Kilo paprika voor 75 cent.
Dan zijn het wel kleine paprika's en allemaal groenten die vaak niet in de supermarkt komen omdat ze niet het juiste formaat, kleur of vorm hebben. Maar qua smaak is het allemaal meer dan prima.Als je 5 avocado's voor 1 euro kan koopt, dan vraag je je echt af hoe een supermarkt gewoon 1 euro voor één avocado durft te vragen.
Ik vraag me sowieso af hoe supermarkten de huidige prijzen voor groente en fruit durven te vragen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:34 schreef Myraela het volgende:
Ik ben echt fan van de markt. En vooral van die dude die allemaal schaaltjes met groenten heeft voor één euro. En in één schaaltje zitten dan 5 aubergines, 2 bloemkolen, etc etc
Dan zijn het wel kleine paprika's en allemaal groenten die vaak niet in de supermarkt komen omdat ze niet het juiste formaat, kleur of vorm hebben. Maar qua smaak is het allemaal meer dan prima.Als je 5 avocado's voor 1 euro kan koopt, dan vraag je je echt af hoe een supermarkt gewoon 1 euro voor één avocado durft te vragen.
quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Enschede is dan ook niet te vergelijken met gehuchten als waarin Feer en ik wonen natuurlijk
Die luie leef.quote:
Ok, ik moet mezelf echt naar de markt schoppen!quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:34 schreef Myraela het volgende:
Sinds... weet ik eigenlijk ook nietquote:Op donderdag 24 juli 2014 22:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat nou geen tijd?
Sinds wanneer kom jij onder je steen vandaan dan
Ja, het is echt achterlijk. Ik at vaak dingen maar niet omdat ik ze te duur vond.quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vraag me sowieso af hoe supermarkten de huidige prijzen voor groente en fruit durven te vragen.
quote:
Die laatste zin snap ik nietquote:Op donderdag 24 juli 2014 22:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, het is echt achterlijk. Ik at vaak dingen maar niet omdat ik ze te duur vond.
Ik weet het. Maar dat is niet leuk.quote:
Toen had je een feestje zei je want je kon niet BBQenquote:Op donderdag 24 juli 2014 22:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ok, ik moet mezelf echt naar de markt schoppen!
[..]
Sinds... weet ik eigenlijk ook nietWeet eigenlijk ook niet meer wat ik afgelopen zaterdag heb gedaan, maar goed
Ja maar dat was 's avondsquote:Op donderdag 24 juli 2014 22:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Toen had je een feestje zei je want je kon niet BBQen
Fok it Feer, we pakken onze koffers en gaan naar Parijs.quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik weet het. Maar dat is niet leuk.Ik wil meeeeer.
Wat een hoerestad is datquote:Op donderdag 24 juli 2014 22:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Fok it Feer, we pakken onze koffers en gaan naar Parijs.
Gaat Fok-it ook mee?quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Fok it Feer, we pakken onze koffers en gaan naar Parijs.
*bonk*quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:44 schreef Vinniiee het volgende:
Mijn kat wilde door een dicht raam heen springen
Zouden ze inderdaad moeten doen. Kunnen mensen zelf kiezen of ze voor het uiterlijk gaan of niet.quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:41 schreef LovelyLady het volgende:
http://brekend.nl/2014/07(...)ten-ook-moeten-doen/
Gezellige vent hoor.quote:
Kat.quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:44 schreef Vinniiee het volgende:
Mijn kat wilde door een dicht raam heen springen
Ik vind de bezienswaardigheden echt supermooi, absoluutquote:Op donderdag 24 juli 2014 22:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die heb ik daar niet gezien.
Maar vind het verder een geweldige stad
Ja ik kwam het toevallig vanavond tegen en nu we het over markten hadden en het goedkope fruit en groenten, dan zouden ze dat idd lekker moeten doen. Laat de consument maar kiezen wat hij wil.quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zouden ze inderdaad moeten doen. Kunnen mensen zelf kiezen of ze voor het uiterlijk gaan of niet.
Kan het overigens best wel begrijpen als jij bijvoorbeeld een salade met iets maakt, dat je de mooiste groenten wilt. Maar voor een soep, stampot of whatever is het echt onzin.
Ik vond het OV juist heel goed, en de Fransozen ook meevallen, al probeerde ik dan wel Frans te praten.quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind de bezienswaardigheden echt supermooi, absoluut
maar verder wat een stinkstad, vies en drukke auto's en onbeleefde fransozen en de kak en OV is net zo kut als hier
Jaquote:
Ik ben echt heel blij met dat ik 2 katten heb genomenquote:Op donderdag 24 juli 2014 22:45 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Kat.Ik logeer nu in mijn moeders huis omdat ze op vakantie is. Ben er sinds dinsdagavond, en word nu alweer helemaal gelukkig van de aanwezigheid van een kat.
Ook al betekent het haar OVERAL en niet meer fatsoenlijk de laptop kunnen gebruiken omdat er een kat op mijn tetten zit.
![]()
Niet alleen dat, maar denk eens aan gezinnen die het niet breed hebben en hiermee de afweging beter kunnen maken om eens wat gezonder te eten ipv goedkoop vettig spul.quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja ik kwam het toevallig vanavond tegen en nu we het over markten hadden en het goedkope fruit en groenten, dan zouden ze dat idd lekker moeten doen. Laat de consument maar kiezen wat hij wil.
Slaap lekker.quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:46 schreef Myraela het volgende:
Tijd voor een serie en bed. Welterusten.
Zo hebben mijn ouders een hond die het ook nog steeds 1x in de zoveel tijd probeert bij een deur.quote:
Dit ja!quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:48 schreef aeque het volgende:
[..]
Niet alleen dat, maar denk eens aan gezinnen die het niet breed hebben en hiermee de afweging beter kunnen maken om eens wat gezonder te eten ipv goedkoop vettig spul.
Ohja ook dat, natuurlijk. Het is ook belachelijk dat ongezond eten goedkoper is dan fruit en groente (snap het wel waarom) maar het is stomquote:Op donderdag 24 juli 2014 22:48 schreef aeque het volgende:
[..]
Niet alleen dat, maar denk eens aan gezinnen die het niet breed hebben en hiermee de afweging beter kunnen maken om eens wat gezonder te eten ipv goedkoop vettig spul.
Ik ben jaloers.quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ben echt heel blij met dat ik 2 katten heb genomenMwehehe die haren zijn wel herkenbaar ja
Lekker warm toch?
Als ik dit lees ben ik dan weer blij dat ik geen kat heb.quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:45 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Kat.Ik logeer nu in mijn moeders huis omdat ze op vakantie is. Ben er sinds dinsdagavond, en word nu alweer helemaal gelukkig van de aanwezigheid van een kat.
Ook al betekent het haar OVERAL en niet meer fatsoenlijk de laptop kunnen gebruiken omdat er een kat op mijn tetten zit.
![]()
Mwehehe, domme beestenquote:Op donderdag 24 juli 2014 22:48 schreef aeque het volgende:
[..]
Zo hebben mijn ouders een hond die het ook nog steeds 1x in de zoveel tijd probeert bij een deur.
Ik heb ook 2 poezelsquote:Op donderdag 24 juli 2014 22:49 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik ben jaloers.
Ach daarom, het is wel knus als hij daar ligt ook.
Jaquote:Op donderdag 24 juli 2014 22:49 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik ben jaloers.
Ach daarom, het is wel knus als hij daar ligt ook.
Meer eten. Lekkere manboobs kweken.quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb ook 2 poezels![]()
![]()
Alleen nog geen zachte borsten waar ze lekker op kunnen liggen
Alsof honden geen haaruitval hebben.quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als ik dit lees ben ik dan weer blij dat ik geen kat heb.
Zeg ik dat?quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Alsof honden geen haaruitval hebben.
Poedels niet.quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Alsof honden geen haaruitval hebben.
En kwijlt alles onder met die slijmsnorquote:Op donderdag 24 juli 2014 22:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeg ik dat?
Hillbilly gaat lekker mee op buitenrit, komt heerlijk kroelen als ze zin heeft en ik kan fijn met haar spelen. Ze gaat altijd mee als ik de paarden buitenzet. Doet een kat niet.
Neequote:Op donderdag 24 juli 2014 22:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeg ik dat?
Hillbilly gaat lekker mee op buitenrit, komt heerlijk kroelen als ze zin heeft en ik kan fijn met haar spelen. Ze gaat altijd mee als ik de paarden buitenzet. Doet een kat niet.
Chinese? katten ook nietquote:
Klopt.quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Labradoodles en naakthonden ook niet.
Dat zijn Sphynxen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee![]()
En dat klopt. Kan me ook wel voorstellen dat je in jouw situatie meer aan een hond hebt, omdat je veel buiten te vinden bent
[..]
Chinese? katten ook niet
Mijn volgende hond wordt een koningspoedel. Wat een bazendieren zijn dat. Een zwarte. En dan in leeuwmodel. Omfg, zo gaafquote:
Probeer eens Husky'squote:Op donderdag 24 juli 2014 22:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zijn Sphynxen.
Ik ben sowieso meer een hondenmens. Daarnaast heb ik nog geen enkele hond meegemaakt die zoveel verharen (en dan ook echt constant zoveel verharen) als dat katten dat doen.
Ook goedquote:Op donderdag 24 juli 2014 22:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zijn Sphynxen.
Ik ben sowieso meer een hondenmens. Daarnaast heb ik nog geen enkele hond meegemaakt die zoveel verharen (en dan ook echt constant zoveel verharen) als dat katten dat doen.
Mijn ouders hebben er dus 3, kom altijd onder de haren terug helaas...quote:
Zou ze deze reactie van mij dan ook niet zien?quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Probeer eens Husky's![]()
![]()
![]()
Ow wacht, je hebt me geblokkeerd he?
Poedels zijn op zich wel tof, maar ik heb ze liever zonder een bepaald model.quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn volgende hond wordt een koningspoedel. Wat een bazendieren zijn dat. Een zwarte. En dan in leeuwmodel. Omfg, zo gaaf. Geen gezicht, maar zo gaaf
.
Husky'squote:Op donderdag 24 juli 2014 22:57 schreef aeque het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben er dus 3, kom altijd onder de haren terug helaas...
Van jou wel, maar zonder mijn quote vermoed ikquote:Op donderdag 24 juli 2014 22:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zou ze deze reactie van mij dan ook niet zien?
Jawel.quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zou ze deze reactie van mij dan ook niet zien?
Ik zeg ook niet voor niets ik, héquote:Op donderdag 24 juli 2014 22:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ook goed![]()
De hond van mijn tante verhaarde heel erg. Meer als mijn katten doen
Daarom wil ik een model, juist omdat het er debiel uitzietquote:Op donderdag 24 juli 2014 22:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Poedels zijn op zich wel tof, maar ik heb ze liever zonder een bepaald model.Ik vind dat er zo debiel uitzien.
Zodat je elke dag je hond uit kan lachen?quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jawel.
[..]
Ik zeg ook niet voor niets ik, hé.
[..]
Daarom wil ik een model, juist omdat het er debiel uitziet.
Nee dat is ook zo. Wees blijquote:Op donderdag 24 juli 2014 22:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jawel.
[..]
Ik zeg ook niet voor niets ik, hé.
[..]
Daarom wil ik een model, juist omdat het er debiel uitziet.
quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Zodat je elke dag je hond uit kan lachen?
Nee, niet uitlachen. Ik vind het gewoon tof van debielheid.quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Zodat je elke dag je hond uit kan lachen?
Wat een lelijk mormelquote:Op donderdag 24 juli 2014 23:02 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Whoehoe. Uiteraard wel zonder de rode accenten
. En het zadel.
Ik vind poedels fantastisch. Heerlijke, actieve en vrolijke honden. Dat karakter is echt zo topquote:
Ook hele intelligente honden.quote:Op donderdag 24 juli 2014 23:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind poedels fantastisch. Heerlijke, actieve en vrolijke honden. Dat karakter is echt zo top!
Ik heb een soort raar zwak voor Corgi's.quote:Op donderdag 24 juli 2014 23:08 schreef Elvi het volgende:
Corgi's en Jack Russell zijn leuke hondenMn vorige hond was een Jack Russell en het zijn zulke gekke eigenwijze lieve honden
Border Collie's?quote:
quote:
ZE ZIJN ZO FLUFFY!quote:Op donderdag 24 juli 2014 23:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb een soort raar zwak voor Corgi's.
Die eerste heeft m'n oom eentje en die tweede een oud-klasgenoot. Beiden superleuk.quote:Op donderdag 24 juli 2014 23:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]Friese Stabij, Sheltie, Bobtail
Dat
Dat worstenlichaampje ook. Ik vind het ergens wel wat hebben.quote:Op donderdag 24 juli 2014 23:14 schreef Elvi het volgende:
[..]
ZE ZIJN ZO FLUFFY!
Een mix tussen een corgi en jack russell lijkt me ook wel watdat heet een CoJack en dat lijken me echt ultiem eigenwijze beesten
Ik vind flappen niet erg hoorquote:Op donderdag 24 juli 2014 23:16 schreef Vinniiee het volgende:
Weet iemand waar je niet ontiegelijk dure hordeuren kunt kopen? ik wil niet van die flappen..
Ik wil dat ook wel weten. Ik heb een schijthekel aan beesten, maar wil in de toekomst wel een raampje of mijn balkondeur openzetten.quote:Op donderdag 24 juli 2014 23:16 schreef Vinniiee het volgende:
Weet iemand waar je niet ontiegelijk dure hordeuren kunt kopen? ik wil niet van die flappen..
Een Pomeriaan lijkt me ook grappig, maar dan wel als ze rond geknipt zijn. Zoiets als de linker dus:quote:Op donderdag 24 juli 2014 23:15 schreef Samzz het volgende:
Of ik een hond leuk vind is ook vaak gewoon karakter. Ik heb helemaal niks met labradors, maar Hillbilly is zo leuk. En Pomeraantjes zouden ook niet mijn eerste keuze zijn, maar Prince is gewoon een schatje
.
Net als de Shih Tzu's van m'n vriendin, zulke lieve en leuke honden.
Maar dan wel de cardigan. Ik vind de korte staartjes van de pembroke niet echt wat.quote:Op donderdag 24 juli 2014 23:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat worstenlichaampje ook. Ik vind het ergens wel wat hebben.Een CoJack nog nooit gezien overigens.
quote:Op donderdag 24 juli 2014 23:18 schreef Elvi het volgende:
[..]
Een Pomeriaan lijkt me ook grappig, maar dan wel als ze rond geknipt zijn. Zoiets als de linker dus:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 24 juli 2014 23:18 schreef Elvi het volgende:
[..]
Een Pomeriaan lijkt me ook grappig, maar dan wel als ze rond geknipt zijn. Zoiets als de linker dus:
[ afbeelding ]
Die flappen zijn irritant en komt de helft nog doorheenquote:
Degene die ik nu tegen kom zijn 100 euro of zoquote:Op donderdag 24 juli 2014 23:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik wil dat ook wel weten. Ik heb een schijthekel aan beesten, maar wil in de toekomst wel een raampje of mijn balkondeur openzetten.
Prince is meer zoals de linker geknipt, inderdaadquote:Op donderdag 24 juli 2014 23:18 schreef Elvi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vind de rechter leuker.quote:Op donderdag 24 juli 2014 23:18 schreef Elvi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Cardigan inderdaad.quote:Op donderdag 24 juli 2014 23:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar dan wel de cardigan. Ik vind de korte staartjes van de pembroke niet echt wat.
Prince?quote:Op donderdag 24 juli 2014 23:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Prince is meer zoals de linker geknipt, inderdaad. Al heeft Prince een wat stoerder model.
Duur.quote:Op donderdag 24 juli 2014 23:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die flappen zijn irritant en komt de helft nog doorheenPlus een grotere kans dat de katten daarmee gaan spelen.
[..]
Degene die ik nu tegen kom zijn 100 euro of zo
Een pomeraantje van iemand hier op stal.quote:
Prince is heel actief, gaat ook mee op buitenrit.quote:Op donderdag 24 juli 2014 23:22 schreef Elvi het volgende:
Maar met een Pomeriaan kan je denk ik niet zo heel veel... Ik weet niet zoveel van het karakter trouwens, maar het lijken me meer schoothondjes. Ik hou wel van een mix tussen knuffelhond en actieve hond.
Corgi's en Jack Russells zien er schattig uit, maar zijn echt slim en hebben veel uitdaging nodig. Anders worden het van die rollade's op pootjes
Zo'n wandelende rollade zie ik echt te veel met dit weerquote:Op donderdag 24 juli 2014 23:22 schreef Elvi het volgende:
Maar met een Pomeriaan kan je denk ik niet zo heel veel... Ik weet niet zoveel van het karakter trouwens, maar het lijken me meer schoothondjes. Ik hou wel van een mix tussen knuffelhond en actieve hond.
Corgi's en Jack Russells zien er schattig uit, maar zijn echt slim en hebben veel uitdaging nodig. Anders worden het van die rollade's op pootjes
quote:Op donderdag 24 juli 2014 23:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zo'n wandelende rollade zie ik echt te veel met dit weer
Warmerder?quote:Op donderdag 24 juli 2014 23:23 schreef AlbinoBambi het volgende:
WARM
Hoe kan ik nou vroeg gaan slapen als het 28 graden is op mijn slaapkamer.
EN ik het nog warmerder heb van de buikspieroefeningen enzo van net.
Ventilator.quote:Op donderdag 24 juli 2014 23:23 schreef AlbinoBambi het volgende:
WARM
Koude douche nemenquote:Op donderdag 24 juli 2014 23:23 schreef AlbinoBambi het volgende:
WARM
Nee, ik doelde inderdaad ook op mensenquote:Op donderdag 24 juli 2014 23:24 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Daar hoeven het dan weer geen honden voor te zijn.
Eerlijk is eerlijk, als het maar vaak genoeg gebruikt gaat worden komt het vanzelf in de VanDalequote:Op donderdag 24 juli 2014 23:25 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Beterder, groterder, eerlijkerderder, etc.
Te erg voor woorden.quote:Op donderdag 24 juli 2014 23:26 schreef aeque het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, als het maar vaak genoeg gebruikt gaat worden komt het vanzelf in de VanDale
Ja maar, dan ben ik weer zo nat.quote:Op donderdag 24 juli 2014 23:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Koude douche nemen
Ik moet trouwens ook, maar niet moe
[..]
Nee, ik doelde inderdaad ook op mensen
Nee juist niet! Warme douche en dan hophop naakt je bed inquote:Op donderdag 24 juli 2014 23:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Koude douche nemen
Ik moet trouwens ook, maar niet moe
[..]
Nee, ik doelde inderdaad ook op mensen
Dit inderdaad. Warm douchen en die thermostaat aan het werk zetten!quote:Op donderdag 24 juli 2014 23:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee juist niet! Warme douche en dan hophop naakt je bed in
quote:Op donderdag 24 juli 2014 23:26 schreef aeque het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, als het maar vaak genoeg gebruikt gaat worden komt het vanzelf in de VanDale
Zit wat inquote:Op donderdag 24 juli 2014 23:26 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja maar, dan ben ik weer zo nat.Dat slaapt niet lekker.
Ik ben ook niet echt moe idd, maar morgenochtend vervloek ik mezelf.
I know.
Het is in de woonkamer slechts 24 graden, in mijn slaapkamer is het nog koelerquote:Op donderdag 24 juli 2014 23:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee juist niet! Warme douche en dan hophop naakt je bed in
Noh, jaloers!quote:Op donderdag 24 juli 2014 23:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het is in de woonkamer slechts 24 graden, in mijn slaapkamer is het nog koeler
Ja dat neemt dan wel ernstige vormen aan ja.quote:Op donderdag 24 juli 2014 23:27 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Dat was dan weer niet mijn intentie. Maar het klinkt leuk en het is altijd boeiend om te zien hoe mensen reageren.
Ik ben me er alleen al niet meer bewust van dat ik het doe. Dat is dan wel weer ernstig.
Ach ja, m'n staat tegenwoordig ook al in de VanDale...quote:
Buiten is het 21.7 Binnen 25.9quote:Op donderdag 24 juli 2014 23:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zit wat in![]()
Nou dan zit er niets anders op he
[..]
Hier andersomquote:Op donderdag 24 juli 2014 23:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zit wat in![]()
Nou dan zit er niets anders op he
[..]
Slaap lekker druifjequote:Op donderdag 24 juli 2014 23:30 schreef Samzz het volgende:
Mijn kamer is lekker nu. Ik ga op bed
.
Toedeloe.
Van die anti muggen spray of kaarsen iets neer zettenquote:Op donderdag 24 juli 2014 23:29 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Noh, jaloers!
Ik durf het raam ook niet meer open te zetten, want vannacht werd ik om half 6 wakker van een mug.
Slaap lekkerquote:Op donderdag 24 juli 2014 23:30 schreef Samzz het volgende:
Mijn kamer is lekker nu. Ik ga op bed
.
Toedeloe.
"M'n" is toch gewoon een afkorting van mijn ?quote:Op donderdag 24 juli 2014 23:30 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja dat neemt dan wel ernstige vormen aan ja.
[..]
Ach ja, m'n staat tegenwoordig ook al in de VanDale...
quote:
Nohquote:Op donderdag 24 juli 2014 23:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hier andersomWoonkamer 26 graden, slaapkamer nog warmer
Zou pas erg zijn als 'me' als een bezittelijk voornaamwoord in de Van Dale komt te staanquote:Op donderdag 24 juli 2014 23:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Van die anti muggen spray of kaarsen iets neer zetten
[..]
Slaap lekker
[..]
"M'n" is toch gewoon een afkorting van mijn ?
De bank staat bovenquote:Op donderdag 24 juli 2014 23:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
NohDat wordt op de bank slapen
Ja klopt, maar was volgens mij nooit erkend als zijnde officieel.quote:Op donderdag 24 juli 2014 23:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
"M'n" is toch gewoon een afkorting van mijn ?
Inderdaadquote:Op donderdag 24 juli 2014 23:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zou pas erg zijn als 'me' als een bezittelijk voornaamwoord in de Van Dale komt te staan
quote:Op donderdag 24 juli 2014 23:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
De bank staat boven
Maar ik zou op de pooltafel kunnen slapen
Oh oke. Weer wat geleerdquote:Op donderdag 24 juli 2014 23:36 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja klopt, maar was volgens mij nooit erkend als zijnde officieel.
Nee hoor zoals ik al zei, douchen afdrogen en naakt het bedje inquote:Op donderdag 24 juli 2014 23:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
NohDat wordt op de bank slapen
Als ik dat hier had, had ik dat ook wel gedaan.quote:Op donderdag 24 juli 2014 23:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Van die anti muggen spray of kaarsen iets neer zetten
Slaap lekkerquote:Op donderdag 24 juli 2014 23:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee hoor zoals ik al zei, douchen afdrogen en naakt het bedje in
quote:Op donderdag 24 juli 2014 23:41 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Als ik dat hier had, had ik dat ook wel gedaan.
Omschakelen van het idee dat je vier weken een huis voor jezelf hebt nar het vier weken moeten delen met je broer is ook wel een uitdaging.Ik vind hem heel lief, maar we presteren het altijd om dingen zo te zeggen dat de ander de bedoeling niet begrijpt. Ben heel benieuwd of we het vier weken redden zonder ruzie...
Ik ook.quote:Op donderdag 24 juli 2014 23:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Slaap lekker
[..]Hoop het beste voor je
Ik ga nog helemaal nietquote:Op donderdag 24 juli 2014 23:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Slaap lekker
[..]Hoop het beste voor je
Pics!quote:Op donderdag 24 juli 2014 23:53 schreef Faxie het volgende:
De poezels spelen zo liefZelfs mama is speels
Herkenbaar. Ontzettend herkenbaar.quote:Op donderdag 24 juli 2014 23:49 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik ook.Echt zoiets simpels als dat ik een handdoek gebruikt had in de badkamer en die weg is. Dus ik vraag aan hem waar die is en hij zegt boven, omdat hij hem gebruikt heeft om af te drogen. Moet ik dus eerst uit gaan leggen dat ik graag daar een handdoek heb en dat er inderdaad nog wel meer handdoeken zijn maar dat die een ander formaat hebben en ik deze fijn vind voor om mijn haar, voordat hij toezegt mijn handdoek te laten hangen. Dan denk ik, je kan toch ook gewoon je eigen handdoek uit de kast halen.
Echt, ik weet niet hoe we het doen, maar zonder enige intentie om elkaar dwars te zitten weten we toch altijd de ander op de kast te krijgen. Gelukkig zijn we ondertussen wel wat ouder en wijzer geworden, dus escaleert het wat minder snel. Maar vermoeiend is het wel, en echt heel erg niet zo relax als ik deze vier weken voor me had gezien.
This content is currently unavailablequote:Op donderdag 24 juli 2014 23:57 schreef Faxie het volgende:
Hm weet niet of dit werkt? ..
https://www.facebook.com/photo.php?v=10152309574021313
Cute!quote:Op donderdag 24 juli 2014 23:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
F&F / [Centraal] Kattenfoto's deel 104
Tja we zijn geen vriendjesquote:Op donderdag 24 juli 2014 23:58 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
This content is currently unavailable
The page you requested cannot be displayed at the moment. It may be temporarily unavailable, the link you clicked on may have expired, or you may not have permission to view this page.
Straks gaan ze 'je' als bezittelijk voornaamwoord er nog in zetten.quote:Op donderdag 24 juli 2014 23:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zou pas erg zijn als 'me' als een bezittelijk voornaamwoord in de Van Dale komt te staan
Jep. Jonger broertje. ADD.quote:Op donderdag 24 juli 2014 23:58 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Jij hebt ook een broer waar het zo heerlijk mee klikt?
D'aaaw, lief!quote:Op vrijdag 25 juli 2014 00:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja we zijn geen vriendjes
Probeer het nog eens![]()
Oh dus vergeleken met jou heb ik het nog makkelijk.quote:
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 00:09 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
D'aaaw, lief!
[..]
Oh dus vergeleken met jou heb ik het nog makkelijk.
Anyway, ik ga een slaappoging doen. Tot morgen ofzo.
slaap lekker deerntiequote:Op vrijdag 25 juli 2014 00:24 schreef Fera het volgende:
Ik ga ook naar bed.Gezellige SC eigenlijk, zoals het vandaag was.
Trusten!
Wutquote:Op donderdag 24 juli 2014 23:49 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik ook.Echt zoiets simpels als dat ik een handdoek gebruikt had in de badkamer en die weg is. Dus ik vraag aan hem waar die is en hij zegt boven, omdat hij hem gebruikt heeft om af te drogen. Moet ik dus eerst uit gaan leggen dat ik graag daar een handdoek heb en dat er inderdaad nog wel meer handdoeken zijn maar dat die een ander formaat hebben en ik deze fijn vind voor om mijn haar, voordat hij toezegt mijn handdoek te laten hangen. Dan denk ik, je kan toch ook gewoon je eigen handdoek uit de kast halen.
Echt, ik weet niet hoe we het doen, maar zonder enige intentie om elkaar dwars te zitten weten we toch altijd de ander op de kast te krijgen. Gelukkig zijn we ondertussen wel wat ouder en wijzer geworden, dus escaleert het wat minder snel. Maar vermoeiend is het wel, en echt heel erg niet zo relax als ik deze vier weken voor me had gezien.
Niks, ik zat nog ergens mee alleen dat heeft te lang gewacht dus ik wil er geen post meer aan wijden.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 09:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Morgen.
Mu, wat was dat gedoe met Koffie dan? Ik snap er werkelijk waar niks meer van.
Oké, dacht al dat ik iets gemist had.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 09:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Niks, ik zat nog ergens mee alleen dat heeft te lang gewacht dus ik wil er geen post meer aan wijden.
Kun je nagaan hoeveel ik misquote:Op vrijdag 25 juli 2014 09:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oké, dacht al dat ik iets gemist had.
Always around.quote:
Jammer dat het te laat wasquote:Op vrijdag 25 juli 2014 09:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Niks, ik zat nog ergens mee alleen dat heeft te lang gewacht dus ik wil er geen post meer aan wijden.
Tjah soms zit het mee.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 09:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
Jammer dat het te laat was
Ik heb helemaal nostalgische gevoelens nuSingles
En nu zijn jullie allemaal niet meer single. Jeetje.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 09:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Tjah soms zit het mee.
Hm die tijd heb ik gemist, van het oude deel waar ik ooit ben begonnen zie ik alleen twi nog.
Die werd overigens niet gesloten door gedrag, het was daar leuk ende gezellig.
Singles?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 09:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Tjah soms zit het mee.
Hm die tijd heb ik gemist, van het oude deel waar ik ooit ben begonnen zie ik alleen twi nog.
Die werd overigens niet gesloten door gedrag, het was daar leuk ende gezellig.
Ik heb Ado er ontmoetquote:Op vrijdag 25 juli 2014 09:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En nu zijn jullie allemaal niet meer single. Jeetje.
Klote Singles.quote:
Geloof het niet, hoor. Ik heb ook lang gepost in Singles.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 09:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Singles?
Die is verschillende keren gesloten omdat er allemaal gezeik was volgens mij.
Whehe, ik vond het er toen wel leuk, later niet meer, maar ik voel me sowieso niet heel gauw thuis in SC's eigenlijk, meestal snappen mensen mijn humor niet, of ik vind die van hen niet leuk en t gaat nergens over.quote:
Ik weet wel zeker van wel eigenlijkquote:Op vrijdag 25 juli 2014 09:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geloof het niet, hoor. Ik heb ook lang gepost in Singles.
En nu ben ik nog steeds single.
Herkenbaar, helaas... Al zijn dat gelukkig niet de herinneringen die de boventoon voeren.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 09:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Whehe, ik vond het er toen wel leuk, later niet meer, maar ik voel me sowieso niet heel gauw thuis in SC's eigenlijk, meestal snappen mensen mijn humor niet, of ik vind die van hen niet leuk en t gaat nergens over.
Lekker geslapen?
-Ja, jij ook.
Ja, mooi weer he?
-Ja, echt zo fijn, blij dat het nog een beetje waait!
Ja, anders zou het echt te warm zijn.
-Ik ga even koffie pakken, wil je melk en suiker haha
Ja, lekker, dank je.
blabla
Wij waren dan ook braaf natuurlijkquote:Op vrijdag 25 juli 2014 09:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat kan natuurlijkquote:Op vrijdag 25 juli 2014 09:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker van wel eigenlijkVoor jouw tijd ws.
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 09:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En nu zijn jullie allemaal niet meer single. Jeetje.
Nee, in het uit elkaar / gedumpt.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 09:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Singles?
Die is verschillende keren gesloten omdat er allemaal gezeik was volgens mij.
Singles is zeker een keer of 3 gesloten geweest. Mooie drama's waren dat.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 09:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar daarvan begreep ik het wél. Anders dan SEX nu.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 09:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Singles is zeker een keer of 3 gesloten geweest. Mooie drama's waren dat.
Goed topic dan.quote:
Het moment dat SC's zo gaan, is het tijd om te vertrekken. Zie SEX SCquote:Op vrijdag 25 juli 2014 09:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Whehe, ik vond het er toen wel leuk, later niet meer, maar ik voel me sowieso niet heel gauw thuis in SC's eigenlijk, meestal snappen mensen mijn humor niet, of ik vind die van hen niet leuk en t gaat nergens over.
Lekker geslapen?
-Ja, jij ook?
Ja, mooi weer he?
Ja, lekker, dank je.
blabla
Ook nooit gepost. Jeetje. Ik hoor duidelijk niet bij de kliek hier.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 09:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
[..]
Nee, in het uit elkaar / gedumpt.
Er is geen kliek over, alleen twi zie ik niet. Dat is mijn grote broeder en voorbeeld.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 10:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ook nooit gepost. Jeetje. Ik hoor duidelijk niet bij de kliek hier.
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 10:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goed topic dan.
[..]
Het moment dat SC's zo gaan, is het tijd om te vertrekken. Zie SEX SC
[..]
Ook nooit gepost. Jeetje. Ik hoor duidelijk niet bij de kliek hier.
Daar zijn wel heel wat 'relaties' uit voortgekomenquote:
Wil je melk of suiker erbij?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 10:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Maar daarvan begreep ik het wél. Anders dan SEX nu.
Maar nu iets anders: Ik heb koffie
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 09:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Lekker geslapen?
-Ja, jij ook?
Ja, mooi weer he?
Ja, lekker, dank je.
blabla
Ik ben mijn eigen kliek.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 10:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik zie mezelf ook niet echt als een kliek, niet meer althans.
Maar er zijn wel veel mensen die ik van ' vroeger ken'.
Dat was voor mijn tijd.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 09:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Singles is zeker een keer of 3 gesloten geweest. Mooie drama's waren dat.
Ik heb wel vakantie, maar ik kon niet meer slapen vanmorgen.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 10:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wil je melk of suiker erbij?
Ik wil ook koffie, maar lig nog lui in bed.
Wat een broekie ben je toch.quote:
Ik ben daar heel erg slecht inquote:
Wel, je hoort gewoon bij ons hoorquote:Op vrijdag 25 juli 2014 10:05 schreef LovelyLady het volgende:
Ik hoor ook nergens bij.. ik ben net een blinde darm.. ik hang er maar een beetje bij...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |