Brinta is ook een havermout vormquote:Op donderdag 24 juli 2014 22:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik neem altijd havermout. Lekker goedkoop en vult echt enorm. Zeker met wat banaan erbij. Kan daar echt uren op teren.
Ik negeer dat honger/trek in gevoel meestal gewoon. Werkt veel beterquote:Op donderdag 24 juli 2014 22:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zit eraan te denken om maar eens met Brinta te beginnen. Mijn ontbijt is cornflakes met melk. Maar daar heb ik niet genoeg aan, merk ik. Ik heb na een kleine anderhalf uur weer een hongergevoel.
Het is reclame.quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:11 schreef Samzz het volgende: [..] Dus het is oké voetgangers omver te rijden zolang je je blikjes maar in de prullenbak gooit
?
Totdat je er, zoals ik, slapjes van wordt. En dat is als je met hengsten werkt gewoon niet handig.quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:13 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik negeer dat honger/trek in gevoel meestal gewoon. Werkt veel beter
Frambozen?quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Brinta is ook een havermout vorm. Banaan erdoor is wel een goede, banaan is ook vrij trage energie dacht ik. Nu eet ik sowieso wel twee stuks fruit op een dag.
Joh. Maar een reclame mag ook prioriteiten hebben, helemaal als deze van de overheid komtquote:
Ja ok, maar dan heb je het dus ook echt nodig. 9/10 mensen heeft het vaak niet nodig en eet dan alsnog.quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Totdat je er, zoals ik, slapjes van wordt. En dat is als je met hengsten werkt gewoon niet handig.
Geen moeite mee. Een geintje mag best.quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Joh. Maar een reclame mag ook prioriteiten hebben, helemaal als deze van de overheid komt.
Ja nouja, ik ben wel een beetje klaar met dat 'fruit is ook teveel caloriëen' verhaal. Het is sowieso beter dan chocola, denk ik dan maar.quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:14 schreef vencodark het volgende:
Banaan schijnt dan weer niet goed te zijn voor je buik(omvang).
Nee, oké. De lekkere trek doel jij meer op, denk ik. Ik sta om twaalf uur echt met een rommelende en vaak gewoon pijnlijke maag. En dat is ook niet goed.quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:15 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja ok, maar dan heb je het dus ook echt nodig. 9/10 mensen heeft het vaak niet nodig en eet dan alsnog.
Ja dat!quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:15 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja nouja, ik ben wel een beetje klaar met dat 'fruit is ook teveel caloriëen' verhaal. Het is sowieso beter dan chocola, denk ik dan maar.
Oh, uiteraard.quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:15 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja nouja, ik ben wel een beetje klaar met dat 'fruit is ook teveel caloriëen' verhaal. Het is sowieso beter dan chocola, denk ik dan maar.
Havermout vond ik ook een chill ontbijt, maar neem er nu echt de tijd niet voor. Ik deed er kaneel bij.quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, oké. De lekkere trek doel jij meer op, denk ik. Ik sta om twaalf uur echt met een rommelende en vaak gewoon pijnlijke maag. En dat is ook niet goed.
Je bent toch geen kanariequote:Op donderdag 24 juli 2014 22:15 schreef Myraela het volgende:
Ik ontbijt met optimel vanille vla, lepel lijnzaad en twee lepels van dit:
[ afbeelding ]
Vind ik gewoon lekker. Ben absoluut geen ontbijter, dus als ik dan dingen moet gaan eten die ik ook nog eens niet lekker vind dan houd ik het niet vol.
Maar ik vind Brinta minder lekker. En dat zijn meer andere granen, toch?quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Brinta is ook een havermout vorm. Banaan erdoor is wel een goede, banaan is ook vrij trage energie dacht ik. Nu eet ik sowieso wel twee stuks fruit op een dag.
Ik heb daar 's ochtends wel tijd voor, bedenk ik me net... Toch maar eens op gaan pakken.quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:17 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Havermout vond ik ook een chill ontbijt, maar neem er nu echt de tijd niet voor. Ik deed er kaneel bij.
Ik ben niet zo van het fruit, maar inderdaad. Maar sowieso vind ik mensen overal te moeilijk over doen. Glutenvrij, superfood.quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:15 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |