abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142721745
Precies, kut volk die Joden. Dat is de enige juiste conclusie.
pi_142721758
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 16:03 schreef The_Big_Lebowski het volgende:

[..]

helemaal mee eens. Mooi gezegd, zo is het maar net. Juist de Joden zouden moeten weten hoe de Palestijnen zich nu voelen. Hypocriet kutvolk dat het is.
Haha, er is een verschil tussen de bewoners van Israël en het Joodse volk ;). Wat jij doet is antisemiet spelen.
  vrijdag 25 juli 2014 @ 16:05:57 #278
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_142721766
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 15:59 schreef Alan_Bastard het volgende:

[..]

154 kinderen dood.
154!

Je hart bestaat uit munten? Als Israël het probleem had willen oplossen zijn er veel subtielere manieren voor dan het met overmatig geweld doden van kinderen, vrouwen en onschuldige kinderen. Je zult wel geen kinderen hebben dat het je niets doet. 154 kinderen.
154 kinderen die gewoon lekker op school hadden moeten zitten ipv in een wapenopslag.

Wel heel toevallig elke keer, die dode burgers.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_142721787
quote:
99s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 15:59 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Zouden (een zeer klein gedeelte van de) Palestijnen echt raketten op israel afvuren wanneer ze gewoon hun eigen onafhankelijk staat hadden, met eigen grondstoffen, voedsel, een eigen economie, etc etc?
Ja, en dat heb jezelf ook meermalen bevestigd. Je wilt net als hamas dat heel Israel verdwijnt. Dus daarom is het ook zo hypocriet van je dat doordat dit niet lukt je het oneerlijk voor de slachtoffers vindt. Terwijl juist jouw gedachtegang voor die slachtoffers zorgt.
quote:
Oftewel, wanneer ze gewoon een normaal menswaardig bestaan zouden hebben, met normale mensenrechten, en de kans op een normaal leven...?
Als Hamas het recht op het bestaan van Israel erkent. Vervalt het draagvlak voor de hardliners in Israel en is er volop kans op een normaal leven in Palestina. Nu winnen de hardliners.
quote:
Natuurlijk is er gewapend verzet tegen de bezetting. Dat is overal in de geschiedenis zo, wanneer een volk onderdrukt en uitgemoord wordt. Dan is er een kleine groep die zich daartegen zal verzetten.

In iedere andere situatie zouden we het hier massaal opnemen voor de onderdrukten, maar in dit geval gaat het om moslims die onderdrukt worden, en Israel die de oorlogsmisdaden doet, en dan is het blijkbaar niet erg... (!)
Omdat het niet gaat om onderdrukten, het gaat om de vernietiging van Israel, iets waar jij achter staat. Als het daadwerkelijk zou gaan om zonder reden eenzijdig onderdrukken zou het een ander verhaal zijn.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_142721797
quote:
99s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 16:00 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Ik ben anti volkerenmoord. Israel mag van mij best bestaan, maar dan wel zonder het onderdrukken en uitnmoorden van het Palestijnse volk.
Dat is dan een wijziging van standpunt van jou!
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
  vrijdag 25 juli 2014 @ 16:07:48 #281
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_142721804
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 16:03 schreef The_Big_Lebowski het volgende:

[..]

helemaal mee eens. Mooi gezegd, zo is het maar net. Juist de Joden zouden moeten weten hoe de Palestijnen zich nu voelen. Hypocriet kutvolk dat het is.
Weet je hoe Israeli zich voelen, elke dag de luchtalarmen etc. Oh ja, het zijn maar kleine raketjes, dus dan hoef je er niet bang voor te zijn.

Heeft geen moer met de 2de wereldoorlog te maken, Hamas ageert, Israel reageert, logisch.
Get woke, go broke!
pi_142721876

Israëliërs hechten waarde aan leven, Palestijnen hechten waarde aan dood en gebruiken hun volk als menselijk schild.
pi_142721880
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 16:05 schreef HeatWave het volgende:

[..]

154 kinderen die gewoon lekker op school hadden moeten zitten ipv in een wapenopslag.

Wel heel toevallig elke keer, die dode burgers.
Dus inderdaad. Een hart van centen. Ik walg van mensen zoals jij. Het gaat hier godverdomme om kinderen, om kleine mensen die geen partij zijn in deze oorlog. Elk land op deze planeet kan met enige precisie te werk gaan, maar een Israël hecht geen enkele waarde aan welk Palestijns leven dan ook. Het gemak waarmee je hier overheen stapt maakt maakt me enorm verdrietig.

Ja, kut hoor, had je er niet moeten zijn als tweejarig kind. BOEM HAHA DOOD :r en dan je opmerking over een feestje bij de 1000e dode Palestijn.
Grootverdiener die ook de kleintjes Est.
  vrijdag 25 juli 2014 @ 16:10:30 #284
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_142721885
quote:
uitnmoorden van het Palestijnse volk.
:')

Daarom genieten Palestijnen ook van de Israëlische gezondheidszorg en slaat Israël alleen terug als Palestijnen proberen Israëlische burgers te bombarderen vanuit de huizen in Gaza. :')
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_142721897
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 15:59 schreef Alan_Bastard het volgende:

[..]

154 kinderen dood.
154!

Je hart bestaat uit munten? Als Israël het probleem had willen oplossen zijn er veel subtielere manieren voor dan het met overmatig geweld doden van kinderen, vrouwen en onschuldige kinderen. Je zult wel geen kinderen hebben dat het je niets doet. 154 kinderen.
En dat hamas dagelijks weent dat ze geen kinderen kunnen raken laten we maar even terzijde
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  vrijdag 25 juli 2014 @ 16:11:25 #286
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_142721917
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 16:10 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

En dat hamas dagelijks weent dat ze geen kinderen kunnen raken laten we maar even terzijde
Het gevecht is zo oneerlijk. ;(

:') :')
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_142721923
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 16:10 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Ik veroordeel het geweld beide kanten op. Waarom moet alles toch zwart of wit zijn hier? Ik veracht alle geweld richting een ieder. Het is alleen akelig eenzijdig. Ik rouw om elke dode, welke dader of afkomst dan ook. Alleen hier lijkt het wel alsof de slachtoffers aan Gaza-kant, welke leeftijd dan ook, gevierd moeten worden met een 'dikke bult eigen schuld' er nog achteraan.
pi_142721970
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 16:10 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[ afbeelding ]

Israëliërs hechten waarde aan leven, Palestijnen hechten waarde aan dood en gebruiken hun volk als menselijk schild.
_O_
  vrijdag 25 juli 2014 @ 16:13:05 #289
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_142721971
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 16:10 schreef Alan_Bastard het volgende:

[..]

Dus inderdaad. Een hart van centen. Ik walg van mensen zoals jij. Het gaat hier godverdomme om kinderen, om kleine mensen die geen partij zijn in deze oorlog. Elk land op deze planeet kan met enige precisie te werk gaan, maar een Israël hecht geen enkele waarde aan welk Palestijns leven dan ook. Het gemak waarmee je hier overheen stapt maakt maakt me enorm verdrietig.

Ja, kut hoor, had je er niet moeten zijn als tweejarig kind. BOEM HAHA DOOD :R en dan je opmerking over een feestje bij de 1000e dode Palestijn.
En wat denk je met deze my bleeding heart post nou te bereiken?

Dat ik opeens pro Hamas ben, omdat ze koters vermoorden?

Als het aan mij en Israel ligt gaat er niet 1 kind dood hoor, maar Hamas leeft nou eenmaal op foto's van dode kinderen, ik niet.

Steun aan hamas is steun aan dode kinderen, dus wie is hier nog walgelijk? :').
Get woke, go broke!
pi_142722053
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 16:11 schreef Alan_Bastard het volgende:

[..]

Ik veroordeel het geweld beide kanten op. Waarom moet alles toch zwart of wit zijn hier? Ik veracht alle geweld richting een ieder. Het is alleen akelig eenzijdig. Ik rouw om elke dode, welke dader of afkomst dan ook. Alleen hier lijkt het wel alsof de slachtoffers aan Gaza-kant, welke leeftijd dan ook, gevierd moeten worden met een 'dikke bult eigen schuld' er nog achteraan.
Ik erger me gewoon aan het feit dat hamas hier zo volop verdedigd wordt terwijl zij nog veel erger en meedogenlozer zouden tewerk gaan , moest het hen lukken.
En dat zij ondertussen maar raketten blijven afvuren terwijl ze evengoed zien dat de reactie daarop hun kinderen raakt, dat kan er bij mij ook niet in !
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_142722085
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 16:13 schreef HeatWave het volgende:
En wat denk je met deze my bleeding heart post nou te bereiken?
Dat je niet doet alsof het allemaal maar normaal is wat er gebeurd.
pi_142722116
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 16:15 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Ik erger me gewoon aan het feit dat hamas hier zo volop verdedigd wordt terwijl zij nog veel erger en meedogenlozer zouden tewerk gaan , moest het hen lukken.
En dat zij ondertussen maar raketten blijven afvuren terwijl ze evengoed zien dat de reactie daarop hun kinderen raakt, dat kan er bij mij ook niet in !
Net zo stupide. Echter Hamas is natuurlijk een barbaarse organisatie, Israël is toch geen staatkundige tegenhanger van Hamas of wel?
  vrijdag 25 juli 2014 @ 16:17:47 #294
431691 JayDeeNow
JayDee here!
pi_142722146
quote:

[..]

Ik ben anti volkerenmoord. Israel mag van mij best bestaan, maar dan wel zonder het onderdrukken en uitnmoorden van het Palestijnse volk.
Wat een onzin verkondig je hier toch weer, draadje na draadje verbaas ik me weer over de selectieve verontwaardiging en alle leugens die hier worden verteld.
Ongeloofelijk.
Ik ben nieuw hier! play it fair!
  vrijdag 25 juli 2014 @ 16:18:42 #295
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_142722169
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 16:16 schreef Alan_Bastard het volgende:

[..]

Dat je niet doet alsof het allemaal maar normaal is wat er gebeurd.
Wake up call, het is daar in die regio al decennia "normaal" helaas.

Dus bite me als ik idd wat afgestompt ben mbt dit soort berichten, het is echt enorm kut voor de mensen daar, maar ze moeten dat Hamas eens afzetten als ze hun kinderen willen zien opgroeien.

En ja, dat is ook voor mij gewoon zoals het zou moeten zijn.
Get woke, go broke!
pi_142722193
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 16:17 schreef JayDeeNow het volgende:

[..]

Wat een onzin verkondig je hier toch weer, draadje na draadje verbaas ik me weer over de selectieve verontwaardiging en alle leugens die hier worden verteld.
Ongeloofelijk.
Bij sommige mensen zit de Israël haat zo diep, dat enig feitelijk besef ontbreekt.
pi_142722287
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 16:18 schreef HeatWave het volgende:

Dus bite me als ik idd wat afgestompt ben mbt dit soort berichten, het is echt enorm kut voor de mensen daar, maar ze moeten dat Hamas eens afzetten als ze hun kinderen willen zien opgroeien.

Het lastige is dat het afgestompte bijdraagt aan de ruwheid van de discussie. Volgens sommigen lijkt er geen objectiviteit meer te zijn.

Enige wat ik nog wil toevoegen is dat ik het geweld van beide kanten veroordeel, me kan voorstellen dat als je in Gaza (of elders daar) opgroeit en je ziet hoe je omgeving is, het niet zo makkelijk is zoals jij denkt om Hamas te veroordelen. In wanhopige situaties is er altijd veel behoefte aan (gewelddadig) verzet. Ik keur dat niet direct goed, maar ik kan me voorstellen dat je in wanhoop achter de mensen aanloopt die pretenderen iets te doen aan het probleem (ook al is dat feitelijk niet zo).
  vrijdag 25 juli 2014 @ 16:22:39 #298
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_142722298
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 16:19 schreef Jano9 het volgende:

[..]

Bij sommige mensen zit de Israël haat zo diep, dat enig feitelijk besef ontbreekt.
Feit is 800+ doden binnen een week ofzo, waarvan het overgrote merendeel onschuldig, en waarbij Israel Ambulances, scholen, en ziekenhuizen bombardeert...
  vrijdag 25 juli 2014 @ 16:23:21 #299
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_142722321
quote:
99s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 16:22 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Feit is 800+ doden binnen een week ofzo, waarvan het overgrote merendeel onschuldig, en waarbij Israel Ambulances, scholen, en ziekenhuizen bombardeert...
Allemaal door Hamas, dat deel schijnt niet zo goed door te dringen he?
Get woke, go broke!
pi_142722357
BOMMEN OP GAZA TE ZIEN VANUIT RUIMTE
http://www.powned.tv/nieu(...)_te_zien_vanuit.html
-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')