NeeHee, er zijn nou eenmaal mensen Pro-Israel, deal with it.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 15:44 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat je daarmee Israel bedoelde...
Dat ik Hamas schaar onder de terroristische organisaties maakt me niet meteen Pro-Israel, dank u. Er zijn ook mensen die genuanceerder tegen dit verhaal aankijken dan als een blind paard één kant als de good guys zien.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 15:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
NeeHee, er zijn nou eenmaal mensen Pro-Israel, deal with it.
Dan nog was hij bezig met even te bepalen wat iemand moet vinden.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 15:47 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat ik Hamas schaar onder de terroristische organisaties maakt me niet meteen Pro-Israel, dank u. Er zijn ook mensen die genuanceerder tegen dit verhaal aankijken dan als een blind paard één kant als de good guys zien.
... maar Israel is een grotere terroristische organisatie dan Hamas...quote:Op vrijdag 25 juli 2014 15:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
NeeHee, er zijn nou eenmaal mensen Pro-Israel, deal with it.
Dat zou Hamas juist nog meer in de kaart spelen en Israel's superioriteit verzwakken. Liever in een klein strookje met 1,8 miljoen mensen een guerillaoorlog van huis tot huis uitvoeren waarbij Israel lang als bezettende macht blijft in een vijand gebied waar de lokale bevolking met de eigen verzetshelden samenspant. En ook internationaal in de publieke opinie is Israel dan weer de grote misdadiger, nog een pluspunt voor Hamas.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 15:44 schreef HeatWave het volgende:
Mwah, sterker, maar niet opgewassen tegen het IDF denk ik, als die echt full killzone gaan.
Ze zijn niet door de Egyptenaren geraadpleegd en kwamen pas op de hoogte van het voorstel via de media. Egypte wilde juist hun eigen positie snel versterken als "onderhandelaar" voordat die rol naar Qatar en Turkije ging. Vervolgens heeft Hamas een voorstel gedaan van een 10-jarig staakt het vuren.quote:Ze hebben pas nog een staakt het vuren geweigerd, dus ik hecht er niet zoveel waarde aan eerlijk gezegd.
...in JOUW ogen...quote:Op vrijdag 25 juli 2014 15:48 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
... maar Israel is een grotere terroristische organisatie dan Hamas...
Anyway...
[ afbeelding ]
Volgens mij terreur het bewust doden van onschuldige burgers, meestal met het doel een statement te maken. Dat is wat Israel doet. Dat is terreur. TERREUR.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 15:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
...in JOUW ogen...
Dat deel vergeet je even.
Nee, dat doet hamas.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 15:51 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Volgens mij terreur het bewust doden van onschuldige burgers, meestal met het doel een statement te maken. Dat is wat Israel doet. Dat is terreur. TERREUR.
Volgens mij haal je Hamas en Israël door elkaar?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 15:51 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Volgens mij terreur het bewust doden van onschuldige burgers, meestal met het doel een statement te maken. Dat is wat Israel doet. Dat is terreur. TERREUR.
Nee, dat doet Israel. Overduidelijk. Voor de hele wereld zichtbaar, iedere dag op het nieuws.quote:
Volgens mij volg jij het nieuws zeer selectief.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 15:52 schreef Jano9 het volgende:
[..]
Volgens mij haal je Hamas en Israël door elkaar?
Je kijkt alleen naar de gevolgen, dat snap ik wel, dat is simpel. Maar wat voor voordeel heeft Israel bij het doden van onschuldige burgers? En wat is het voordeel voor Hamas?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 15:51 schreef Yi-Long het volgende:
Islam and evolutionquote:
Klopt, maar dat is niet het doel van Hamas. Middel is gewapend verzet tegen de bezetter, als dat betekent dat er doden vallen waaronder onschuldigen is dat voor hen droevig maar geen reden het gewapende verzet op te geven.quote:
Dan zouden ze eens moeten stoppen met doorkoloniseren. Totdat men dat niet doet kan je niet over een oprechte intentie van vrede spreken. Juist de koloniseringspolitiek geeft aan dat Israel uit is op dominantie en expansie, en vanuit die dominantie als bovenliggende partij de onderliggende partij een overeenkomst af te dwingen die hen baadt qua expansie (meer land in o.a. Westbank en Oost-Jeruzalem).quote:Israël heeft enkel baat bij vrede.
Volgens mij ben jij anti-Israël?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 15:54 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Volgens mij volg jij het nieuws zeer selectief.
Ik kom uit op: Continue to "Stand with Israel" as it commits war crimes and slaughter Palestinian civilians. Don't worry, history will look favorably upon you.quote:
Is your name Benjamin Netanyahu, Mark Regev or Satan?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 15:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Islam and evolution.
En zo lekker neutraal ook.
Zouden (een zeer klein gedeelte van de) Palestijnen echt raketten op israel afvuren wanneer ze gewoon hun eigen onafhankelijk staat hadden, met eigen grondstoffen, voedsel, een eigen economie, etc etc?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 15:55 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Je kijkt alleen naar de gevolgen, dat snap ik wel, dat is simpel. Maar wat voor voordeel heeft Israel bij het doden van onschuldige burgers? En wat is het voordeel voor Hamas?
154 kinderen dood.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 15:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, dat is niet zeker, maar waarschijnlijk niet helaas nee. Maar niets doen is geen optie met honderden raketten per week op je dak. Zo'n schild is niet 100% en kost elke dag bakken met geld.
Ik ben anti volkerenmoord. Israel mag van mij best bestaan, maar dan wel zonder het onderdrukken en uitnmoorden van het Palestijnse volk.quote:
Als je objectief kijkt naar de religieuze verhalen, heeft God heel wat meer onschuldig bloed aan zijn handen dan Satan...quote:Op vrijdag 25 juli 2014 15:59 schreef Jano9 het volgende:
[..]
Is your name Benjamin Netanyahu, Mark Regev or Satan?
Lijkt me als er een Satan bestaat dat hij leider is van die moslim extremisten.
helemaal mee eens. Mooi gezegd, zo is het maar net. Juist de Joden zouden moeten weten hoe de Palestijnen zich nu voelen. Hypocriet kutvolk dat het is.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 15:59 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Zouden (een zeer klein gedeelte van de) Palestijnen echt raketten op israel afvuren wanneer ze gewoon hun eigen onafhankelijk staat hadden, met eigen grondstoffen, voedsel, een eigen economie, etc etc?
Oftewel, wanneer ze gewoon een normaal menswaardig bestaan zouden hebben, met normale mensenrechten, en de kans op een normaal leven...?
Natuurlijk is er gewapend verzet tegen de bezetting. Dat is overal in de geschiedenis zo, wanneer een volk onderdrukt en uitgemoord wordt. Dan is er een kleine groep die zich daartegen zal verzetten.
In iedere andere situatie zouden we het hier massaal opnemen voor de onderdrukten, maar in dit geval gaat het om moslims die onderdrukt worden, en Israel die de oorlogsmisdaden doet, en dan is het blijkbaar niet erg... (!)
Dan is het nog de vraag welke religie geleid wordt door God en wie door de Satan door middel van valse profeten in de geschiedenis.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 16:02 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Als je objectief kijkt naar de religieuze verhalen, heeft God heel wat meer onschuldig bloed aan zijn handen dan Satan...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |