abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142709465
Hier was onze van net 2 om 5.50 wakker... En hij sliep pas om 21.30 :'). Het wordt vast een lange dag :P.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_142709511
Succes voor de echodames!

En snoenk hoop dat je snel wat gaat voelen!

[ Bericht 42% gewijzigd door Heliotrope op 25-07-2014 08:38:59 ]
pi_142709647
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 08:14 schreef Stormqueen het volgende:
Wazig, bij mij op bv-les raadden ze juist aan om echt pas 10-14 dagen na de geboorte een paar voedingsbeha's aan te schaffen :D aangezien je tetters nog flink wat gaan toenemen :')
Ik heb er daarom ook nu maar 1 (passende BH), de elke zondagochtend door een sopje wordt geslagen... :')

Maar voor die prijs kan het natuurlijk weinig kwaad! Maar die zullen er wel niet in formaat walrus zijn?

Snoenk, bij mij kwam het ook uit het niets, dat voelen, de dag na de SEO. Opeens is het er! :*
Qua voedingsbh's was het ook meer zo van, koop eerst wat goedkope, omdat je maat inderdaad nog kan wijzigen en raadde die van de hema dus aan, maar dat die wel heel lekker zitten en mochten de borsten niet meer zoveel groeien, dan heb je ze mooi vast. Ze raadde aan van koop na 2 weken na de bevalling eventueel andere voedingsbh's, en die je dan nu hebt, zijn dan handig in de kraamtijd (maar kan mij wat schelen, draag ze nu mooi, voor dat geld, en de kans dat ze misschien nog passen straks ;))

Formaat walrus hahaha, nee dat geloof ik niet. Mijn maat was net op het randje, het ging tot 90D helaas...
pi_142709693
Succes met alle echo's vandaag!!

En Crumpette, jij hebt je echo waarschijnlijk net al gehad. Was alles goed? En, en, en??
  vrijdag 25 juli 2014 @ 08:54:45 #105
149959 SQ
snelle trees
pi_142709780
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 08:39 schreef Hilmo het volgende:

[..]

Qua voedingsbh's was het ook meer zo van, koop eerst wat goedkope, omdat je maat inderdaad nog kan wijzigen en raadde die van de hema dus aan, maar dat die wel heel lekker zitten en mochten de borsten niet meer zoveel groeien, dan heb je ze mooi vast. Ze raadde aan van koop na 2 weken na de bevalling eventueel andere voedingsbh's, en die je dan nu hebt, zijn dan handig in de kraamtijd (maar kan mij wat schelen, draag ze nu mooi, voor dat geld, en de kans dat ze misschien nog passen straks ;))

Formaat walrus hahaha, nee dat geloof ik niet. Mijn maat was net op het randje, het ging tot 90D helaas...
ja, voor dat geld kun je het idd niet laten!
En nee, helaas, daar krijg ik mijn G niet in :')
Ah well, nog maar een week of 8-12 ;)
disclaimer
pi_142709781
Ook benieuwd naar de echo van Crump! En Snoenk, je gaat vast snel wat voelen, of je bedenkt achteraf dat wat je voelde tóch baby was, kan ook nog.

Ik draag ook al voedingsbh's omdat de beugels van gewone bh's zo in m'n buik duwden dat het pijn begon te doen. Alleen mis ik wel het voorgevormde, mijn boobies zijn niet zo mooi gevormd van zichzelf helaas :') .

Volgens mij is m'n baby gisteren aan het goedmaken qua beweging. Zere rib :D maar I don't care, ze doet het nog O+ .
pi_142709858
Alles was goed! alles zag er goed en compleet en intact uit, zonder hazelipjes en open ruggetjes en dergelijken. Zij was heel tevreden over het kind en wenste ons veel geluk met onze zoon! O+ *;
*G* *G* *G*

Nu alleen wel kak dat mijn moeder de pensioenado nog niet op is :') jullie weten het eerder dan zij haha. Maar engeland is gebeld en allemaal razend enthousiast natuurlijk. Toen kwam ik thuis bij mijn twee poezenjongens(tuig) en bedacht me dat het echt een mannenhuis wordt hier, met mij dan.
  vrijdag 25 juli 2014 @ 09:02:21 #108
149959 SQ
snelle trees
pi_142709879
Jaaaaa crumpette! Fijn dat alles goed is, en een zoon *O*

Wil je het achter je naam?
disclaimer
  vrijdag 25 juli 2014 @ 09:02:48 #109
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_142709886
Een zoon voor Crumpette! cheerlie-groen.gif
pi_142709896
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 09:02 schreef Stormqueen het volgende:
Jaaaaa crumpette! Fijn dat alles goed is, en een zoon *O*

Wil je het achter je naam?
ja doe maar! :D thanks.

De volgende echo in de marathon was om 8.15 toch? We wachten met spanning af!
  vrijdag 25 juli 2014 @ 09:04:26 #111
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_142709907
Jaaaahh ook een jongetje voor Crump!!! cheerlie-groen.gifcheerlie-groen.gifcheerlie-groen.gif

Gefeliciteerd en super van de goede echo!

quote:
Toen kwam ik thuis bij mijn twee poezenjongens(tuig) en bedacht me dat het echt een mannenhuis wordt hier, met mij dan.
+1 Bij ons ook O+
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
pi_142709910
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 08:14 schreef Stormqueen het volgende:
Wazig, bij mij op bv-les raadden ze juist aan om echt pas 10-14 dagen na de geboorte een paar voedingsbeha's aan te schaffen :D aangezien je tetters nog flink wat gaan toenemen :')
Ik heb er daarom ook nu maar 1 (passende BH), de elke zondagochtend door een sopje wordt geslagen... :')
Het is toch wel heel prettig om die eerste twee weken ook al fijne bh's te hebben ter ondersteuning e.d. Juist dan heb je best last, van tepels, stuwing. Dan is een fijnzittende, zachte en ondersteunende voedingsbh heel fijn! (Tenminste vond ik!). En aangezien de boel ook kan geen lekken is meer dan 1 bh ook fijn. En dat kan prima bij de Hema. Wat stelden ze bij de cursus dan voor voor de kraamweek?
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_142709936
Gefeliciteerd met de goede echo, Crumpette!!

Als het zo'n mooie rooie wordt, stel ik voor dat we hem koppelen aan I. :+ . ;) . Geniet ervan!
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_142709976
Crump *O*
Mannenhuis-boks :D

Wat betreft beha's in kraamweek had ik juist weer strakke hemdjes aan waar de 'lekpads' prima in bleven zitten. Stuwingsdagen is beha wel fijn, maar vond het verder niet fijn de andere dagen ook een beha aan te hebben.
Nu 's nachts slaap ik nogsteeds met strakke hemdjes.
pi_142709996
Jaaaa, alles goed voor Crumpette!! En welkom bij de jommetjes :D
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_142710000
Ja, een piemel voor Crumpette! Gefeliciteerd!!!! Fijn dat alles goed is :).
  vrijdag 25 juli 2014 @ 09:11:48 #117
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_142710003
quote:
2s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 09:04 schreef Franny_G het volgende:

[..]

Het is toch wel heel prettig om die eerste twee weken ook al fijne bh's te hebben ter ondersteuning e.d. Juist dan heb je best last, van tepels, stuwing. Dan is een fijnzittende, zachte en ondersteunende voedingsbh heel fijn! (Tenminste vond ik!). En aangezien de boel ook kan geen lekken is meer dan 1 bh ook fijn. En dat kan prima bij de Hema. Wat stelden ze bij de cursus dan voor voor de kraamweek?
Ik heb voor de kraamweek van die Ah-Bra's (van de action) liggen. Geven toch iets steun, maar zijn vooral voor het op zijn plek houden van zoogcompressen. Ik heb geen grote cup.
pi_142710100
Fijn Crump, een goede echo! En wat leuk, een jongetje O+ .
pi_142710108
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 08:20 schreef Phaidra het volgende:
Hier was onze van net 2 om 5.50 wakker... En hij sliep pas om 21.30 :'). Het wordt vast een lange dag :P.
S ging pas na 22 slapen :O fijn die warmte
Om 6uur wakker maar ik was nog zo moe :@ dus samen tot 9 geslapen

Ben echt moe de afgelopen dagen. Zal natuurlijk door de warmte komen maar pfff.
Bm zit behoorlijk hoog. Morgen 23weken en het hoofdje van baby2 ligt net onder m'n ribben :D en baby 1 schopt richting m'n ribben...

GM
Mijn baby's zijn snachts ook rustig (die van jou normaal gesproken ook? Of was het nu echt anders dan normaal? )
pi_142710122
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 09:00 schreef Crumpette het volgende:
Alles was goed! alles zag er goed en compleet en intact uit, zonder hazelipjes en open ruggetjes en dergelijken. Zij was heel tevreden over het kind en wenste ons veel geluk met onze zoon! O+ *;
*G* *G* *G*

Nu alleen wel kak dat mijn moeder de pensioenado nog niet op is :') jullie weten het eerder dan zij haha. Maar engeland is gebeld en allemaal razend enthousiast natuurlijk. Toen kwam ik thuis bij mijn twee poezenjongens(tuig) en bedacht me dat het echt een mannenhuis wordt hier, met mij dan.
*G* gefeliciteerd!
  vrijdag 25 juli 2014 @ 09:20:22 #121
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_142710185
Zoë, vandaag dan even bijkomen met wat koeler weer!

Crumpette een goede echo! En een jongetje! *O* Gefeliciteerd!!

Succes voor degenen die nog een echo moeten! (Weet niet meer wie dat zijn, alleen :@ )

Hilmo, o de Hema-voedingsbeha's in de aanbieding? Ik wil er ook nog twee bijhalen! Ik heb er al twee van de vorige keer en die waren idd prima!
Hun voedingshemdjes vind ik ook fijn. Hoef je niet steeds je shirt helemaal omhoog te schuiven of de hals uit te rekken.

Snoenk, de schopjes komen vast snel!
  vrijdag 25 juli 2014 @ 09:23:15 #122
149959 SQ
snelle trees
pi_142710235
quote:
2s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 09:04 schreef Franny_G het volgende:

[..]

de hele dag je kind aan de tet :')

Nee maar een bh in mijn maat kost gewoon minimaal 50-60 euro. Daar koop je er niet ff vier van zeg maar :@
disclaimer
pi_142710277
Snoenk, na de eerst plopjes voelde ik ook 5 dagen niks, en toen weer 2 dagen plopjes, en toen weer dagen niks. daarna zette het pas door. Komt goed hoor!
pi_142710299
Oh, haha. SQ. Ja, dat is natuurlijk ook zo. Zelfs als je onder de douche gaat, hangt die baby nog aan je borst. Maar het gaat om die paar minuten tussendoor, als je borsten heel even mogen uitrusten. O+ .

Zo'n maat is inderdaad lastig. Dan zijn hemdjes misschien een idee, zoals Blue schrijft.
  vrijdag 25 juli 2014 @ 09:28:28 #125
149959 SQ
snelle trees
pi_142710334
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 09:26 schreef Franny_G het volgende:
Oh, haha. SQ. Ja, dat is natuurlijk ook zo. Zelfs als je onder de douche gaat, hangt die baby nog aan je borst. Maar het gaat om die paar minuten tussendoor, als je borsten heel even mogen uitrusten. O+ .

Zo'n maat is inderdaad lastig. Dan zijn hemdjes misschien een idee, zoals Blue schrijft.
ja, ik ga inderdaad maar eens naar zoiets kijken :Y
disclaimer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')