Ik stel voor dat we Frans tot minister-president benoemen en Rutte tot afwasserquote:Op donderdag 24 juli 2014 20:56 schreef Midnight_snack het volgende:
Ik stel voor dat we Rutte een spreekverbod voor interviews in het Engels opleggen en Frans benoemen tot zijn woordvoerder.
Om mee te helpen zoeken ja.quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:57 schreef Sodapoppin het volgende:
KM die onbewapend naar het rampgebied gaat ?WTF!?
Weinig mis mee, ja. Balkenende's uitspraak was overigens slechter.quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:57 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Zijn woordenschat is wel in orde ja.
Gaan meehelpen met lichamen zoeken.quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:57 schreef Sodapoppin het volgende:
KM die onbewapend naar het rampgebied gaat ?WTF!?
Pjee, houd je bek dicht.quote:
quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:58 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we Frans tot minister-president benoemen en Rutte tot afwasser
Ook hier: http://www.reuters.com/ar(...)dUSKBN0FT2EV20140724quote:De Verenigde Staten claimen dat er bewijs is dat Rusland vanaf eigen grondgebied op troepen in Oekraïne schiet. Dat meldt het ANP.
Om wat voor bewijs het gaat, is onduidelijk. Wel heeft het Amerikaanse ministerie van Buitenlandse Zaken gemeld dat het om artillerievuur zou gaan.
Oekraïne meldde eerder deze week dat de regeringstroepen in het oosten van het land vanuit Rusland zijn beschoten. Het zou gaan om tientallen granaten die over de grens zijn geschoten.
Volgens de VS zijn de Russen ook van plan om "zwaardere en krachtiger" raketlanceerinstallaties te leveren aan pro-Russische rebellen in Oekraïne.
http://www.powned.tv/nieu(...)et_over_de_gren.html
Inderdaad. Maar een beetje gniffelen moet ik wel als ik 'm hoor pratenquote:Op donderdag 24 juli 2014 20:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
En dat is wat in het buitenland opvalt, dat accent boeit ze geen ruk.
En hij doet het tenminste, genoeg regeringsleiders op de wereld, die er een tolk bij halen en geen engels spreken.
Daar dacht ik ook al aan, die hercules vliegt volgens mij niet leeg heen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:58 schreef agter het volgende:
Er Zitten allang hoge NL militairen in Kiev, om met de militairen daar kaarten, mogelijkheden, strategieën door te nemen.
quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:57 schreef marcodej het volgende:
Op zich is zijn Engels niet slecht. Dat accent alleen.
Ja dat wel maar dat tenenkrommende accent leidt ontzettend af van wat 'ie nou zegtquote:Op donderdag 24 juli 2014 20:57 schreef CheeseHead1992 het volgende:
[..]
Ach, hij spreekt beter Engels dan menig wereldleider,
Deze was wel heel gemakkelijk te voorspellenquote:Op donderdag 24 juli 2014 20:55 schreef twiFight het volgende:
[..]
Don't you hate it when you're right
quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:58 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we Frans tot minister-president benoemen en Rutte tot afwasser
En het zou me niets verbazen als een heel deel al die kant op is gegaan met de hercules en evt zelfs de c17.quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:58 schreef CheeseHead1992 het volgende:
Overigens, over het sturen van onbewapende Kmars:
"Militairen van de Luchtmobiele Brigade mogen dit weekend niet op verlof en moeten op de kazernes in Schaarsbergen en Assen blijven. Militairen van brigade hebben te horen gekregen dat dat te maken heeft met een eventuele bewapende missie in het oosten van Oekraïne."
Dat wel, maar realiseer me ook dat ik waarschijnlijk ook zo klinkquote:Op donderdag 24 juli 2014 20:59 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar een beetje gniffelen moet ik wel als ik 'm hoor praten
Als uitkomt dat je in Charkov zit of iets dergelijks zou dat een gigantische rel zijn lijkt mequote:Op donderdag 24 juli 2014 21:00 schreef DaMook het volgende:
[..]
En het zou me niets verbazen als een heel deel al die kant op is gegaan met de hercules en evt zelfs de c17.
Kiev.quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:01 schreef DeJori het volgende:
[..]
Als uitkomt dat je in Charkov zit of iets dergelijks zou dat een gigantische rel zijn lijkt me
Geheime missies, alleen degene die het moeten weten weten het. Dat is zo en dat zal altijd zo blijven. En die vluchten met slachtoffers zijn wel een hele goede dekmantel.quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:01 schreef DeJori het volgende:
[..]
Als uitkomt dat je in Charkov zit of iets dergelijks zou dat een gigantische rel zijn lijkt me
Iedereen in dit topic spreekt 100% correct Engels met een Westminster accent.quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:59 schreef DeJori het volgende:
[..]
Deze was wel heel gemakkelijk te voorspellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |