Gister zat de PM van Malta er om het Europese beleid tav sancties uit te leggen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:54 schreef superworm het volgende:
Wel veel interviews met belangrijke mensen zeg. CNN, onthoud die naam mensen. Die komen nog ver.
Ongelooflijk toch.quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:55 schreef marcodej het volgende:
[..]
Gister zat de PM van Malta er om het Europese beleid tav sancties uit te leggen.
Vergeet de burgemeester van Hilversum van gisteren niet he!quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:56 schreef superworm het volgende:
[..]
Ongelooflijk toch.Ik bedoel, Málta! Niet even Liechtenstein of zo, ze pakken meteen uit! En een dag later Nederland. Moet niet gekker worden.
Idd. Heel jammer dit.quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:56 schreef Midnight_snack het volgende:
Ik stel voor dat we Rutte een spreekverbod voor interviews in het Engels opleggen en Frans benoemen tot zijn woordvoerder.
Lastig, het is niet alleen een politicus, maar ook een regeringslid én een VVD'er. Als er meer dan ehhh ehhh euhhh uit komt is het al heel wat.quote:
Ach, hij spreekt beter Engels dan menig wereldleider,quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:56 schreef Midnight_snack het volgende:
Ik stel voor dat we Rutte een spreekverbod voor interviews in het Engels opleggen en Frans benoemen tot zijn woordvoerder.
Zijn woordenschat is wel in orde ja.quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:57 schreef marcodej het volgende:
Op zich is zijn Engels niet slecht. Dat accent alleen.
En dat is wat in het buitenland opvalt, dat accent boeit ze geen ruk.quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:56 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Hahaha dat accent. Maar zijn woordenschat en grammatica zijn best prima.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |