Dat verwacht ik eigenlijk ook. Hoort een wapen bij hun standaarduitrusting?quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:47 schreef TLC het volgende:
Ze zijn zogenaamd ongewapend, maar ik denk toch echt wel dat ze -voor uiterste nood- ergens een wapen onder hun kleding hebben
twitter:traumabeertje twitterde op donderdag 24-07-2014 om 20:39:06@obk in mn dataset (1945 tot nu) beginnen grootste interventies (die vaak proxy-oorlogen zijn) met "militaire waarnemers" of "politiemacht". reageer retweet
twitter:traumabeertje twitterde op donderdag 24-07-2014 om 20:35:04"We gaan nooit meer lichtbewapende Nederlanders inzetten tegenover overmacht" - 1996. "We sturen onbewapende KMar naar Oekraïne" - 2014. reageer retweet
Interessant stuk. OVSE zegt dus dat er geen incidenten zijn (vandaar ook hun kritiek op het Nederlandse team), maar die zijn er dus wel degelijk.quote:
Luchtdebielquote:Op donderdag 24 juli 2014 20:47 schreef RVer het volgende:
[..]
Ja, daarom zal Luchtmobiel wel paraat zijn, mocht het fout gaan
Ik weet niet hoor. Ze hebben wel vaker dat soort teams ontvoerd.quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:43 schreef marcodej het volgende:
Als ze het team van experts gaan aanvallen hebben die rebellen echt een serieus probleem, dus dat gaan ze echt niet doen.
Rusland zie ik op het moment niet echt als een probleem, die werkt echt wel mee.quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het gaat gewoon een kat en muis spelletje worden. Als Nederland bewapend gaat dan gaat Rusland niet akkoord met de VN resolutie.
Als de KM daar vervolgens is en ze worden aangevallen dan rolt de bal onze kant op en is het een vrijbrief voor ons om wel in te grijpen.
Even wat emmertjes opofferen. Niets mis mee.quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het gaat gewoon een kat en muis spelletje worden. Als Nederland bewapend gaat dan gaat Rusland niet akkoord met de VN resolutie.
Als de KM daar vervolgens is en ze worden aangevallen dan rolt de bal onze kant op en is het een vrijbrief voor ons om wel in te grijpen.
Ik was wel verbaasd over het goede Engels van Frans Timmermansquote:Op donderdag 24 juli 2014 20:50 schreef DeJori het volgende:
Hieronder reacties over het Engels van de premier door mensen die thuis op fok zitten
Dat was idd zeer indrukwekkend. Fraai accent.quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:51 schreef TLC het volgende:
[..]
Ik was wel verbaasd over het goede Engels van Frans Timmermans
Don't you hate it when you're rightquote:Op donderdag 24 juli 2014 20:50 schreef DeJori het volgende:
Hieronder reacties over het Engels van de premier door mensen die thuis op fok zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |