quote:Minister-president Mark Rutte heeft een persconferentie belegd. Hij vertelde dat er op dit moment twee Nederlandse experts op weg zijn naar de rampplek. Morgen gaan er 40 leden van de marechaussee naar Oekraïne, om daar de onderzoekers te helpen bij het zoeken naar slachtoffers op de rampplek en bij te dragen aan de waarheidsvinding. De komende dagen komen er meer onderzoekers naar de plek waar de Boeing neerstortte.
Nog niet. Zijn bovendien geen militairen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:40 schreef marcodej het volgende:
[..]
Worden de Maleisiers en Australiers daar nu aangevallen?
"Om kwart voor negen het Journaal met Philip Freriks. Daarna om negen uur de nieuwste aflevering van Nieuws uit de Natuur."quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:40 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Heb ik hier ook. Pure nostalgie dit
Dat riepen we anderhalve week geleden ook van lijnvluchten die over dat gebied vlogenquote:Op donderdag 24 juli 2014 20:40 schreef marcodej het volgende:
[..]
Worden de Maleisiers en Australiers daar nu aangevallen?
Denk dat dat wel meevalt, zoals eerder gezegd zou ik het zelfs prettig vinden als die ons daar ter plekke helpen, maar dat zal oekraine zelf niet prettig vinden.quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Baltische staten zouden ons zeker verwelkomen, maar dan daag je Poetin wel erg uit.
Ik neem aan dat er nu een deal is met de rebellen. Anders hadden ze dit al dagen eerder gedaan lijkt me.quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:41 schreef DeJori het volgende:
[..]
Nog niet. Zijn bovendien geen militairen.
Laatste vraag persco aan Rutte: 'Heeft u een deal gesloten met de rebellen?'quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:42 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik neem aan dat er nu een deal is met de rebellen. Anders hadden ze dit al dagen eerder gedaan lijkt me.
En als ze in neutrale kledij gaan, valt het wel mee denk ik.
False flag is altijd een optie. Het is niet waarschijnlijk, maar ik had ook niet verwacht dat ze een lijnvlucht uit de lucht zouden schieten.quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:43 schreef marcodej het volgende:
Als ze het team van experts gaan aanvallen hebben die rebellen echt een serieus probleem, dus dat gaan ze echt niet doen.
Als ze een passagiersvliegtuig gaan aanvallen hebben die rebellen echt een serieus probleem, dus dat gaan ze echt niet doen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:43 schreef marcodej het volgende:
Als ze het team van experts gaan aanvallen hebben die rebellen echt een serieus probleem, dus dat gaan ze echt niet doen.
Dat is ook nog een puntje. Die zullen neem ik ook wel denken aan de politiek die voor hun het beste is. Al zijn ze niet heel georganiseerd wat ik begrijp.quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:43 schreef marcodej het volgende:
Inderdaad, ik heb diep respect voor degenen die gaan maar vraag me af of het wel zo'n goed idee is.quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:43 schreef YazooW het volgende:
Je zal maar 1 van die 40 zijn... lekker ongewapend tussen de veelal dronken rebellen gaan staan. Joepie.
Dat lijkt me nou ook geen pretje. Ongetwijfeld goed bedoelt om de boel daar niet nog verder op te stoken, maar als je een keer om wat voor reden dan ook in het nauw wordt gedrevenquote:Op donderdag 24 juli 2014 20:43 schreef YazooW het volgende:
Je zal maar 1 van die 40 zijn... lekker ongewapend tussen de veelal dronken rebellen gaan staan. Joepie.
Gaan ze er af bij Vianen?quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
A2 Eindhoven - Utrecht
A27 Utrecht - Hilversum
quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:41 schreef superworm het volgende:
[..]
"Om kwart voor negen het Journaal met Philip Freriks. Daarna om negen uur de nieuwste aflevering van Nieuws uit de Natuur."
Juisttwitter:HaraldDoornbos twitterde op donderdag 24-07-2014 om 20:43:50Neem aan dat de 40marechaussees meegaan om de NLse experts te beschermen. Maar als marechaussees ongewapend zijn, waarmee dan? Een glimlach? reageer retweet
Klopt.quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Lijkt me wel ja, dat is gewoon de meest logische route
Zijn ze ongewapend?quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:45 schreef Midnight_snack het volgende:
Juisttwitter:HaraldDoornbos twitterde op donderdag 24-07-2014 om 20:43:50Neem aan dat de 40marechaussees meegaan om de NLse experts te beschermen. Maar als marechaussees ongewapend zijn, waarmee dan? Een glimlach? reageer retweet
Dat was gewoon een blunder. Nu de hele wereld naar ze kijkt zullen ze dit echt niet gaan doen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:44 schreef YazooW het volgende:
[..]
Als ze een passagiersvliegtuig gaan aanvallen hebben die rebellen echt een serieus probleem, dus dat gaan ze echt niet doen.
quote:Gunmen said to chase investigators from MH17 crash site
By Sergei Karazy and Gabriela Baczynska
KIEV/KHARKIV, Ukraine, July 24 (Reuters) - Gunmen chased investigators from the site where the Malaysian airliner crashed and "lunatics" were still making life difficult for those who wanted to find out what downed flight MH17, officials said on Thursday.
As foreign ministers from Australia and the Netherlands met Ukrainian officials to coordinate the investigation, the head of Ukraine's Emergency Situations Service and the chief of a Dutch police mission said their work at the site was being hampered.
The Organization for Security and Cooperation in Europe, however, said there had been no incidents, and that they had been joined by experts from Malaysia and Australia, which lost 28 citizens in the crash.
The West has called for a thorough investigation into the downing of flight MH17 over eastern Ukraine to get justice for the 298 people who were killed, but have voiced concern that the rebels were preventing investigators from doing their job.
"They took away our tents, the ones which were at our base camp," Serhiy Bochkovsky, the head of the emergencies service, told a news conference in the eastern city of Kharkiv from where the remains of the victims are starting their journey home.
"We were allowed only our equipment and machinery and we were chased away at gunpoint."
He did not say when this happened.
The head of the Dutch police mission in Ukraine also said it was difficult to get access to the site to look for more of the remains of the victims, many of whom were Dutch.
[...]
http://af.reuters.com/art(...)dAFL6N0PZ6P420140724
Want voorheen keek er helemaal niemand naar dat conflict inderdaadquote:Op donderdag 24 juli 2014 20:46 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dat was gewoon een blunder. Nu de hele wereld naar ze kijkt zullen ze dit echt niet gaan doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |