Dag of 2-3quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:36 schreef DeJori het volgende:
Stel, je zou het KCT of de KM in bijvoorbeeld Polen stationeren, hoe lang zou het dan duren om hen ter plaatse te krijgen?
welke stream?quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:36 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Op de stream, wss niet op tv
Wat is de vliegtijd ? Die tijd dus ongeveer.quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:36 schreef DeJori het volgende:
Stel, je zou het KCT of de KM in bijvoorbeeld Polen stationeren, hoe lang zou het dan duren om hen ter plaatse te krijgen?
Nee man, een paar uur hooguit.quote:
quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:37 schreef superworm het volgende:
[..]
http://nos.nl/livestream/index/id/2273/
Zelfde als vandaag en gisteren lijkt me.quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:37 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Weet iemand de exacte route van de lijkwagens voor morgen? Kijken of ik ergens langs de weg kan gaan staan. Ze komen ongeveer 8 uur aan in Hilversum toch.
A2 Eindhoven - Utrechtquote:Op donderdag 24 juli 2014 20:37 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Weet iemand de exacte route van de lijkwagens voor morgen? Kijken of ik ergens langs de weg kan gaan staan. Ze komen ongeveer 8 uur aan in Hilversum toch.
Jij kent het vliegtuig waarin KCT'ers vervoerd worden?quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:37 schreef DaMook het volgende:
[..]
Wat is de vliegtijd ? Die tijd dus ongeveer.
Gewoon lijnvlucht jwz bezuinigingen op defensiequote:Op donderdag 24 juli 2014 20:38 schreef Dven het volgende:
[..]
Jij kent het vliegtuig waarin KCT'ers vervoerd worden?
Ja helemaal mee eens. Maar ze gaan dus meehelpen met zoeken.quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat moet je niet willen, zonder duidelijk mandaat en dito mogelijkheden creeer je alleen maar problemen. Maar je moet ook geen verkapte stormram van het Oekrainse leger willen worden, het hele conflict moet je ver van blijven. Rampgebied veilig stellen, onderzoek doen, en get the hell out of there. Mensen die dat niet toe laten inderdaad aanpakken, of ze nou Rus, Oekrains, separatist, of Ewok zijn
De tijd die het kost om erheen te vliegen is ook ongeveer de tijd voor inzet. Zeg een uur extra om voor te bereiden. Echt geen 2 tot 3 dagen zoals jij zegt.quote:
Nee, daarom vraag ik hetquote:Op donderdag 24 juli 2014 20:38 schreef Dven het volgende:
[..]
Jij kent het vliegtuig waarin KCT'ers vervoerd worden?
Heb ik hier ook. Pure nostalgie ditquote:Op donderdag 24 juli 2014 20:38 schreef superworm het volgende:
[..]
Ah lol, ik zie er nu zo'n oude NPS-klok.
Worden de Maleisiers en Australiers daar nu aangevallen?quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:40 schreef DeJori het volgende:
Je hebt, bewapend of niet, altijd een probleem als je daar wordt aangevallen vanwege de bevoorradingsproblematiek en dergelijke. Zelf al kun je jezelf verweren kun je dat maar heel even vol houden lijkt me.
Baltische staten zouden ons zeker verwelkomen, maar dan daag je Poetin wel erg uit.quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:40 schreef DaMook het volgende:
[..]
De tijd die het kost om erheen te vliegen is ook ongeveer de tijd voor inzet. Zeg een uur extra om voor te bereiden. Echt geen 2 tot 3 dagen zoals jij zegt.
Hooguit 12 uur, lijkt me, al vind ik dat nog lang. Zie ze liever nog dichterbij gestationeerd worden.
Artikeltje 5 bam ditdat, alles.quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:40 schreef DeJori het volgende:
Je hebt, bewapend of niet, altijd een probleem als je daar wordt aangevallen vanwege de bevoorradingsproblematiek en dergelijke. Zelf al kun je jezelf verweren kun je dat maar heel even vol houden lijkt me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |