abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142687922
Voor wie is de FOK!Dieetclub bedoeld? De FOK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Gezond slank. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Goede en lekkere tips voor verantwoord ontbijt/lunch: CUL / Gezonde ontbijt/lunch keuzes

Ik wil ook! Dat kan ;) Post mee en als je wil, maak dan een dieetticker aan op www.lilyslim.com, vergeet je naam niet in de ticker te zetten!! Meld in dit topic duidelijk dat je ook in de OP wilt en geef het linkje van je ticker. De topicstarter of een van de modjes zet je er dan bij. Als je een account aanmaakt. krijgt je ticker hier automatisch ook een update als je iets aanpast. Als je geen account wilt. zul je ieder weegmoment een nieuwe ticker aan moeten maken en de url duidelijk in het topic zetten met het verzoek om aanpassing van je ticker.

Deelnemers

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mocht je nog even willen lachen om het gebash, de heerlijke OP, of de tips die voorbij kwamen in een vorig topic, gekaapt door Gym, klik dan O+ hier O+
I solemnly swear i'm up to no good
pi_142687964
Ik kende asos curve helemaal niet. Staan echt leuke jurkjes bij en helemaal niet duur. :o
En ze gebruiken gewoon écht plus size modellen zodat je kan zien hoe een jurkje staat ipv die graatmagere modellen zonder vorm. :P
Hoe zit het met de maten bij asos? Ik heb van jurkjes vaak s of m bij de h&m, c&a en mexx enzo en van vero moda en only vaak iets groter. Wat zou ik dan het beste kunnen nemen?

Edit: laat maar, ik zie dat die jurkjes vrijwel allemaal vanaf UK18 (XL?) beginnen. ;(
pi_142688213
Overigens woog ik op de foto van het roze jurkje 10 kilo minder (daar wil ik naar terug)
En op de foto met het rode jurkje 5 kilo meer (vorige zomer)
pi_142688237
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 17:50 schreef appelsap het volgende:

Edit: laat maar, ik zie dat die jurkjes vrijwel allemaal vanaf UK18 (XL?) beginnen. ;(
Ja dat is wel jammer.
Dat pas ik nu net, maarja hopelijk over een jaar niet meer.
pi_142688373
ik heb maat M maar in sommige kledij moet ik XL hebben zoals bij Appel's.

ik was vroeger graatmager :@
Werewolf
pi_142688512
Hoeveel woog je op de foto met het witte jurkje? Daar vind ik je heel mooi, ook met dat lichte haar enzo.
Sowieso is jouw lichaam goed in proportie. :Y
pi_142688659
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 18:10 schreef appelsap het volgende:
Hoeveel woog je op de foto met het witte jurkje? Daar vind ik je heel mooi, ook met dat lichte haar enzo.
Sowieso is jouw lichaam goed in proportie. :Y
Rond de 77 :)
Dat is ook op zich wel mooi, maar dat lichte haar gaat niet meer terug komen :D
pi_142688913
Hoe zwaar ben je nu ook alweer? :@
Donkerder staat jou ook erg goed Sarabi.

In plaats van sporten ga ik zo een stuk fietsen. Minder intensief maar wel beter voor mijn schouder.
Morgenochtend naar de sportschool.
pi_142689310
Ik vind je ook heel mooi op de foto met het witte jurkje :) leuk jurkje O+
pi_142690060
Bohhhhh nog een uur werken... geeen ziiihhhhiiiiin
  donderdag 24 juli 2014 @ 19:38:25 #11
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_142691382
quote:
Ik kende asos curve helemaal niet. Staan echt leuke jurkjes bij en helemaal niet duur. :o
En ze gebruiken gewoon écht plus size modellen zodat je kan zien hoe een jurkje staat ipv die graatmagere modellen zonder vorm. :P
Hoe zit het met de maten bij asos? Ik heb van jurkjes vaak s of m bij de h&m, c&a en mexx enzo en van vero moda en only vaak iets groter. Wat zou ik dan het beste kunnen nemen?

Qua jurkjes hebben ze meestal bij de curve precies dezelfde collectie als de normale, petite en extra lang lijn. En de jurkjes vallen 1 maatje kleiner omdat ze iets krimpen in de was. De kwaliteit van de stof is uitermate slecht als je ze niet met de hand wast want dan vervaagd de kleur super snel. Dus prijs/kwaliteit vind ik ze duur, maar toch koop ik ze nog :P
pi_142691963
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 19:38 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Qua jurkjes hebben ze meestal bij de curve precies dezelfde collectie als de normale, petite en extra lang lijn. En de jurkjes vallen 1 maatje kleiner omdat ze iets krimpen in de was. De kwaliteit van de stof is uitermate slecht als je ze niet met de hand wast want dan vervaagd de kleur super snel. Dus prijs/kwaliteit vind ik ze duur, maar toch koop ik ze nog :P
Hm laat Maar dan. Dan betaal ik liever wat meer :@
pi_142693729
Jurkjes! O+ Ik had er laatst ook een bij TopVintage besteld en ik voel me zó fantastisch als ik die draag. :Y

Ik had ook zo'n mooi duur vintage badpak, maar die zit inmiddels te wijd en heeft daarom plaatsgemaakt voor een doorsnee C&A-bikini. Want dat kan tegenwoordig ook. :)

quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 16:03 schreef xRoosjex het volgende:

[..]

Thanks, ja ik vind mezelf wel stevig ja .. ik heb maat 44 (soms zelfs 46) en als iets groot valt pas ik in 42.. :( Van boven weleens een 40/42 maar dat komt vooral omdat ik geen borsten heb.. (heel apart, ik ben vol van beneden t/m buik maar heb haast geen borsten) en dan ben ik ook nog eens vrij lang dus oog ik waarschijnlijk nog groter (vandaar de angst) .. Maar het komt wel weer goed ooit :) het begin is er vandaar dat ik hier post :)
Welkom en zet 'm op! :) (En ik denk, als ik die maten zo hoor, dat je watervrees niet helemaal terecht is hoor. Ik had die maten (44-46) anderhalf jaar geleden ook, maar dan bij een stuk kortere lengte (1m67) en ik voelde me in het zwembad niet mooi of zo, maar tijdens de baantjestrekuurtjes ook echt niet kolossaal.)
pi_142696498
Oeh, net na werk was ik 114,5 kg :9 Nog wel even wat eten. Ben benieuwd morgen vroeg :9
pi_142700295
quote:

Je moet jezelf gewoon echt even meten. Het is namelijk nogal lastig om er zo iets over te zeggen en de maattabel klopt gewoon goed

Ze hebben ook niet curve en die gaan tot 18 als het te groot is?
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_142700329
quote:

[..]

Oh ik was niks op de hand en heb nog niets dat verwassen is...
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  Moderator / Miss SHO donderdag 24 juli 2014 @ 22:51:11 #17
22592 crew  Ole
pi_142700556
quote:
7s.gif Op donderdag 24 juli 2014 21:28 schreef PatriQue89 het volgende:
Oeh, net na werk was ik 114,5 kg :9 Nog wel even wat eten. Ben benieuwd morgen vroeg :9
gaat lekker!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_142700675
quote:

[..]

Mijn rode jurkje is echt totaal niet vervaagd, niet gekrompen, en ik vind de curve lijn juist heel groot vallen :D

Zo zie je maar dat referentiekaders verschillen... (Was alles op 40 graden, geen droger).
Kwak
pi_142700784
quote:
1s.gif Op donderdag 24 juli 2014 22:51 schreef Ole het volgende:

[..]

gaat lekker!
Ja, maar valt toch wel weer tegen morgen :P
pi_142700935
Mijn vriend zit een zak chips weg te werken naast mij }:|

Dus sterk blijven. Af af af af af
pi_142705184
Mijn weegschaal is aan vervanging toe.. hij geeft elke keer een ander gewicht aan en dat scheelt soms gewoon een kilo. Beetje onbetrouwbaar.
Iemand goede ervaring met een bepaald merk/type misschien? Er zijn er zo veel namelijk :P
pi_142709127
Jeej eindelijk beweging in de Weegschaal *O*
pi_142709156
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 07:38 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Jeej eindelijk beweging in de Weegschaal *O*
*O*
pi_142709159
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 00:31 schreef xuryah het volgende:
Mijn weegschaal is aan vervanging toe.. hij geeft elke keer een ander gewicht aan en dat scheelt soms gewoon een kilo. Beetje onbetrouwbaar.
Iemand goede ervaring met een bepaald merk/type misschien? Er zijn er zo veel namelijk :P
Ik heb er een van de wibra geloof ik. Geeft nooit verschillende gewichten aan.
pi_142709194
Weegschaal van de action hier
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')