Vertaling: Het toestel vliegt "rondjes"quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:27 schreef CrashO het volgende:
[..]![]()
Daarom zit die Hercules nu in het holding pattern
15:55 staat er nog 1 gescheduled vanaf ehequote:Op donderdag 24 juli 2014 15:28 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
als hij het patroon aanhoudt van gisteren, en dat hij tussen Tilburg en EHV pas draait, is het nog wel tot 15.45 bezig....
Dat gebeurd pas later.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:29 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
15:55 staat er nog 1 gescheduled vanaf ehe
"Please hurry up, we've got some bodies waiting..."quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:29 schreef nils7 het volgende:
Ah oke... eerst nog een Ryan Air uit Rome die nu de landing in zet zie ik
Is ook soort van gebeurd in België bij de busramp in Sierre.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:30 schreef superworm het volgende:
Wat denken jullie, is dit uitzonderlijk en blijft het dat ook, of zet de manier waarop dit nu aangepakt wordt -met militaire eer en een stoet lijkwagens- de komende tijd wellicht in meer landen en/of vaker ingezet?
Nu weten we het wel, flikker nu maar op.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dit, en al even afgezien van het feit dat hij zijn interview aan Radio 1 mocht geven omdat de lichamen naar de kazerne in Hilversum gebracht werden, dus hoe je er dan in hemelsnaam bij komt om zo'n debiele opmerking te maken snap ik niet.... en zeker niet van iemand in zijn functie met zijn achtergrond.
De slachtoffers komen in een trein, gaan in vliegtuigen terug en hier doen we elke kist een aparte auto want dat is respectvol.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:30 schreef superworm het volgende:
Wat denken jullie, is dit uitzonderlijk en blijft het dat ook, of zet de manier waarop dit nu aangepakt wordt -met militaire eer en een stoet lijkwagens- de komende tijd wellicht in meer landen en/of vaker ingezet?
Ik denk dat dit toch wel uitzonderlijk blijft. Het is ook best een uitzonderlijke situatie, een neergeschoten passagiersvliegtuig en het hele gebeuren wat er direct op volgde.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:30 schreef superworm het volgende:
Dat laatste zou ik niet erg vinden
Nee, het idee dat bij een ramp de slachtoffers gerepatrieerd worden met eerbetoon, snelweg afzetten en rouwstoet.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De slachtoffers komen in een trein, gaan in vliegtuigen terug en hier doen we elke kist een aparte auto want dat is respectvol.
Of dat een trend wordt? Ik heb geen idee?
Ja, dan wordt het ook weer snel een moetje, en gewenning slaat toe.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:38 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Ik denk dat dit toch wel uitzonderlijk blijft. Het is ook best een uitzonderlijke situatie, een neergeschoten passagiersvliegtuig en het hele gebeuren wat er direct op volgde.
Ik zou het ook niet erg vinden als het vaker wordt gedaan, iedereen verdient respect. Maar ben bang dat mensen er snel "moe" van zullen worden.
Zoals bij stille tochten.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:39 schreef superworm het volgende:
[..]
Ja, dan wordt het ook weer snel een moetje, en gewenning slaat toe.
Meestal worden zoveel lichamen niet in één keer gerepatrieerd, dus dan is het niet mogelijk.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:38 schreef superworm het volgende:
[..]
Nee, het idee dat bij een ramp de slachtoffers gerepatrieerd worden met eerbetoon, snelweg afzetten en rouwstoet.
Rondjes, alleen maar rondjes. Elk rondje is andersquote:Op donderdag 24 juli 2014 15:29 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Vertaling: Het toestel vliegt "rondjes"
Een rondje voor elke gesneuvelde burger..quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:40 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Rondjes, alleen maar rondjes. Elk rondje is anders
Wil je het voor elke kist gaan doen of gaat het om de symbolische waarde?quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:38 schreef superworm het volgende:
[..]
Nee, het idee dat bij een ramp de slachtoffers gerepatrieerd worden met eerbetoon, snelweg afzetten en rouwstoet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |