Ja, en een burgemeester, nota bene de burgemeester van de plaats waar de slachtoffers naartoe gebracht worden, moet toch wel begrijpen hoe dat werkt....quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zo werkt dat met journalistiek. Net zoals 1 of 2 foto's ervoor zorgen dat alle Oost-Oekraïners plunderende schoften zijn.
Zo heeft iedereen z'n stopwoordje. Ik had ooit een huisbaas die praktisch elke zin begon met 'op een gegeven moment'.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:16 schreef Multivitamine het volgende:
Die persco: 'Eigenlijk.. Eigenlijk.. Eigenlijk..'
Ben benieuwd naar de daadwerkelijke sancties.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:15 schreef Automatisch het volgende:
EC komt met vergaande sancties
Toegevoegd: donderdag 24 jul 2014, 15:04
Update: donderdag 24 jul 2014, 15:09
De Europese Commissie heeft een breed pakket van mogelijke sancties tegen Rusland vastgesteld. Over de inhoud is nog niets bekendgemaakt.
De lidstaten kunnen nu kiezen uit verschillende mogelijkheden. Daar wordt op dit moment over vergaderd, zegt NOS-Correspondent Chris Ostendorf in Brussel.
Economie
De strafmaatregelen die op tafel liggen gaan veel verder dan de sancties die tot nu toe zijn opgelegd, zegt Ostendorff. En ook verder dan de sancties die de Verenigde Staten hebben opgelegd aan Rusland.
"Tot nu toe ging het wat Europa betreft om een lijst met om individuen", zegt Ostendorf. "Maar nu gaat het om een poging grote delen van de Russische economie plat te leggen." Eerder werd gesproken over defensie en de energie en financiële sector.
http://nos.nl/artikel/678817-ec-komt-met-vergaande-sancties.html
No problemquote:Op donderdag 24 juli 2014 15:15 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ah oke, excuses.
Er zijn hier ook mensen die doen alsof er echter helemaal niets mis is gegaan daar. Vandaar.
Emotioneel of niet, de gedachtegang alleen al is te absurd voor woorden, hoe komt iemand erbij dat de dochter van Poetin "voor straf" maar zou moeten worden uitgezet?quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:13 schreef El_jefe07 het volgende:
Die burgemeester was voorheen hoofdredacteur van De Volkskrant, zou toch beter moeten weten om dit soort uitspraken niet te doen omdat ze uit hun verband kunnen worden getrokken - zoals nu op deze voorpagina. Hij zegt nu dat de uitspraak per ongeluk was gemaakt omdat hij op dat moment te emotioneel was. Als overheidsverantwoordelijke moet je toch je woorden afwegen voordat je iets zegt.. zie de toespraak van Timmermans bij de VN, welke goed vantevoren was uitgedacht en, hoewel scherp, niemand direct voor het hoofd stoot.
"Maar nu gaat het om een poging grote delen van de Russische economie plat te leggen." Eerder werd gesproken over defensie en de energie en financiële sector."quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:17 schreef Scrummie het volgende:
"Maar nu gaat het om een poging grote delen van de Russische economie plat te leggen." Eerder werd gesproken over defensie en de energie en financiële sector.
Zeker bij Schiphol.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:18 schreef Collide het volgende:
Nederlandse vliegtuig heeft daling ingezet.
Die had zoiets nooit mogen zeggen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, en een burgemeester, nota bene de burgemeester van de plaats waar de slachtoffers naartoe gebracht worden, moet toch wel begrijpen hoe dat werkt....
nos24.nlquote:Op donderdag 24 juli 2014 15:19 schreef SecretStoryWous het volgende:
Waar kan ik die vragen wel zien van de perco?
tja, met de menigte mee gaan om tegen rusland te trappen, denk ik.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Emotioneel of niet, de gedachtegang alleen al is te absurd voor woorden, hoe komt iemand erbij dat de dochter van Poetin "voor straf" maar zou moeten worden uitgezet?
Dan spoor je toch niet?!
http://www.nrcq.nl/2014/0(...)stige-dag-te-wachtenquote:Op donderdag 24 juli 2014 15:18 schreef superworm het volgende:
[..]
"Maar nu gaat het om een poging grote delen van de Russische economie plat te leggen." Eerder werd gesproken over defensie en de energie en financiële sector."Als dat maar goed gaat.
Hij land voorlopig nog niet. Hij moet eerst nog wachten.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:19 schreef IBAZ het volgende:
Luchtmacht vliegtuig Hercules C-130H30 G-781 NAF24 met kisten aan boord land momenteel op EHEH Eindhoven.
Dit, en al even afgezien van het feit dat hij zijn interview aan Radio 1 mocht geven omdat de lichamen naar de kazerne in Hilversum gebracht werden, dus hoe je er dan in hemelsnaam bij komt om zo'n debiele opmerking te maken snap ik niet.... en zeker niet van iemand in zijn functie met zijn achtergrond.quote:
WAAR IS CONTADORquote:Op donderdag 24 juli 2014 15:19 schreef IBAZ het volgende:
Luchtmacht vliegtuig Hercules C-130H30 G-781 NAF24 met kisten aan boord landt momenteel op EHEH Eindhoven.
Hij werd ook op CNN geïnterviewd.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dit, en al even afgezien van het feit dat hij zijn interview aan Radio 1 mocht geven omdat de lichamen naar de kazerne in Hilversum gebracht werden,
Ach, als Israël het doet...quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Emotioneel of niet, de gedachtegang alleen al is te absurd voor woorden, hoe komt iemand erbij dat de dochter van Poetin "voor straf" maar zou moeten worden uitgezet?
Dan spoor je toch niet?!
Kutquote:
Het excuus was nog erger, was uit onmacht en emotie....om vervolgens bij CNN te zeggen dat hij de slachtoffers uit Hilversum niet kent. Hoe komen dit soort mensen op die functies, vraag ik me weleens af.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dit, en al even afgezien van het feit dat hij zijn interview aan Radio 1 mocht geven omdat de lichamen naar de kazerne in Hilversum gebracht werden, dus hoe je er dan in hemelsnaam bij komt om zo'n debiele opmerking te maken snap ik niet.... en zeker niet van iemand in zijn functie met zijn achtergrond.
Kwestie van omhoog werken in de partij en vaak loyaal zijn.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:23 schreef Uccie het volgende:
Hoe komen dit soort mensen op die functies, vraag ik me weleens af.
Inderdaadquote:Op donderdag 24 juli 2014 15:24 schreef Prof_Hoax het volgende:
Oei oei, dit gaat in het Engels niet zo makkelijk.
quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:24 schreef DeJori het volgende:
Die man van de persco is volgens mij ook geen voorlichter, maar gewoon een medewerker. Dan gaat het misschien niet soepel, maar ga er maar aan staan, zo voor de internationaal pers.
quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:15 schreef Prof_Hoax het volgende:
Ik vind deze man een tien maal betere toespraak geven dan welke journalist ik dan ook gehoord heb tot nu toe.
Helder en iet wat schattig door z'n af en toe "stotter"tje.
Ja hij moet sowieso minimaal wachten tot 15:45 .quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:25 schreef ellevehC86 het volgende:
NAF24 draait rondjes om Volkel nu???
En je zal wel bij de juiste mensen populair moeten zijn.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Kwestie van omhoog werken in de partij en vaak loyaal zijn.
Herhalingen, ook op NPO page.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:24 schreef Prof_Hoax het volgende:
Ah, Nederlands al stukken beter. Live persco Politie - NPO1
Die willen graag in de EU daar.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:25 schreef DeJori het volgende:
Livestream vanaf de Nederlandse Ambassade in Kiev, waar massaal bloemen worden gelegd:
http://www.dekom.com.ua/c/netherlands
quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:26 schreef nils7 het volgende:
Vliegt die C17 ofzo er ook weer achteraan?
Die gaat ook landen straks.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:26 schreef nils7 het volgende:
Vliegt die C17 ofzo er ook weer achteraan?
Misschien moeten ze wachten op de Australische C-17, een soort van geregisseerd landen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:26 schreef Collide het volgende:
[..]
Ja hij moet sowieso minimaal wachten tot 15:45 .
Dat is ook een gave die je moet hebben.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
En je zal wel bij de juiste mensen populair moeten zijn.
als hij het patroon aanhoudt van gisteren, en dat hij tussen Tilburg en EHV pas draait, is het nog wel tot 15.45 bezig....quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:26 schreef Collide het volgende:
[..]
Ja hij moet sowieso minimaal wachten tot 15:45 .
Ja heb hier een livestream op Ned 1 en stond "rechstreeks" links boven in beeld. Nu komt diezelfde man weer. Geweldigquote:Op donderdag 24 juli 2014 15:26 schreef .Exe het volgende:
[..]
Herhalingen, ook op NPO page.
Had graag de vragen van journalisten gehoord
Eerst moeten de laatste vliegverkeer van Eindhoven stil liggen. En dit is pas vanaf 15:45 en ze moeten idd op het Australische toestel wachtten.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:27 schreef IBAZ het volgende:
[..]
Misschien moeten ze wachten op de Australische C-17, een soort van geregisseerd landen.
Ze zijn vandaag wat te vroeg.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:27 schreef IBAZ het volgende:
[..]
Misschien moeten ze wachten op de Australische C-17, een soort van geregisseerd landen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |