Ja hier dusquote:Op donderdag 24 juli 2014 15:02 schreef Blester het volgende:
Jeetje, boven Mali ook al een vliegtuig neergestort? 120 man...
Wat een idioot die burgemeester, kijk eens wat een ondoordachte opmerking op kan leveren.quote:
Klopt, ik heb er ook eigenlijk alleen met mijn directie familie over gesproken. Kans dat je iemand via via kent is wel vrij groot.quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ken niemand in het vliegtuig en dacht dat er in mijn omgeving niemand was die iemand kende. En toen sprak ik mijn vader en die vertelde dat er een collega van hem aan boord was. Niet iemand die hij dagelijk sprak, maar wel regelmatig contact mee had. In jouw geval wat lastiger, maar ik denk dat je al snel iemand in je omgeving hebt die toch wel iemand kent. Nederland is af en toe kleiner dan wij ons realiseren.
Door die mongool denken ze nu dat wij haar willen deporteren. Hopelijk zal dit snel even gerectificeerd worden en die kerel uit z'n functie gezetquote:
Ook echt hè... Één knurft van een burgemeester doet een uitspraak die z'n vak onwaardig is, en voor het nieuws de wereld goed en wel rond is, is de opmerking van die idioot de mening van het volkquote:
Misschien ook wel, al heb ik misschien een afkeer van Rudy Bouma zijn twittergedrag.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:01 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Ik heb al meermaals geergerd aan de pukkelige puisterige halfbakken idioten die zich Journalist noemen en de meest ontactvolle brugjes maken - debiele beelden - idiote commentaar geven. Maar dat is allemaal makkelijk vanaf mijn stoel hier thuis achter mijn pc. Ik weet niet in hoeverre je het ze kwalijk mag nemen - op wat tactloos gedoe na -
Ik denk niet dat de Amerikanen gaan zaniken over die uitspraak hoor.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:05 schreef Grielen het volgende:
[..]
Door die mongool denken ze nu dat wij haar willen deporteren. Hopelijk zal dit snel even gerectificeerd worden en die kerel uit z'n functie gezet
't is wel de Burgemeester van de 36e (kwa inwoners) stad van Nederland jaquote:Op donderdag 24 juli 2014 15:06 schreef Leandra het volgende:
Ook echt hè... Één knurft van een burgemeester doet een uitspraak die z'n vak onwaardig is, en voor het nieuws de wereld goed en wel rond is, is de opmerking van die idioot de mening van het volk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-07-2014 15:09:09 ]
Zo werkt dat met journalistiek. Net zoals 1 of 2 foto's ervoor zorgen dat alle Oost-Oekraïners plunderende schoften zijn.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ook echt hè... Één knurft van een burgemeester doet een uitspraak die z'n vak onwaardig is, en voor het nieuws de wereld goed en wel rond is, is de opmerking van die idioot de mening van het volk
Dit past prima bij de Bill O'Reilly filosofie van FOX News.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)kt-in-Oekraine.dhtmlquote:Op donderdag 24 juli 2014 15:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zo werkt dat met journalistiek. Net zoals 1 of 2 foto's ervoor zorgen dat alle Oost-Oekraïners plunderende schoften zijn.
Hij zei alle Oost-Oekraïners. En dan kom jij aan met een nieuwsberichtquote:Op donderdag 24 juli 2014 15:13 schreef DeJori het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)kt-in-Oekraine.dhtml
Ik zeg niet dat er geen plunderende schoften zijn, maar niet allemaal.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:13 schreef DeJori het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)kt-in-Oekraine.dhtml
Ah oke, excuses.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat er geen plunderende schoften zijn, maar niet allemaal.
En dit is overigens nog steeds datzelfde ene slachtoffer dat overal in kranten opduikt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |