SPOILER: MAL-lijstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FOK! Anime aanradersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom zijn (sommige) fansubs illegaal?
Anime worden steeds populairder in andere landen, waardoor er vaker licenties opgekocht worden. Dit betekent dat de afleveringen officieel niet verspreid mogen worden (zonder toestemming).
Dit gebeurt niet bij alle series, maar meestal bij series die bekendheid verkrijgen in het westen waardoor een westerse uitgever de licentie koopt om hieraan te verdienen.
Ik kan de fansubs niet afspelen, wat moet ik doen?
Waarschijnlijk heb je niet de goede codes die nodig zijn om de formaten af te spelen.
Er zijn Drie verschillende ''Populaire'' codecs waar je anime mee kunt kijken.
Je hebt KCP- Kawaii Codec Pack deze codec pack bevat de meest essentile codecs die nodig zijn voor het bekijken van anime. Bij KCP is ook de media speler MPC-HC aanwezig. Dit is een mediaspeler die uitermate geschikt is voor het bekijken van anime.
Het CCCP-Project is een pakket speciaal ontwikkeld voor anime. Het voordeel van CCCP is dat het al een lang lopend project is. Het biedt ongeveer dezelfde mogelijkheden als KCP. Enig nadeel bij CCCP is wel dat het niet constant wordt gepdatet en er dus lange intervals zijn.
En als laatst heb je ook nog K-lite Codec pack
K-lite kun je het beste gebruiken in combinatie met MPC-HC het biedt vergelijkbare functies aan zoals KCP, en CCCP hebben.
De beste Media speler die wordt aangeraden voor het kijken van anime is MPC-HC Deze speler is geschikt voor het kijken van anime en geeft ook nog eens een betere beeldkwaliteit.
Kan ik downloaden via IRC?
Een guide om via IRC downloaden is gemaakt door Robin007bond en kun je hier vinden.
Help! Mijn plaatjes doen het niet. Wat nu?
Je bent aan het hotlinken, en dit mag niet. Upload het plaatje via Imgur of Photobucket en plaats hem opnieuw.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post), opent het volgende deel! Er worden ook statistieken bijgehouden./A/non's with his waifu, all's right in the world.
Amagamiquote:Op donderdag 24 juli 2014 14:03 schreef totalvamp het volgende:
Of 1 met romantiek die daadwerkelijk ergens heen gaat...
Zo moe van al die mietjes als MC, die achterover slaan bij het zien van tieten ofzo.
The fuck zit jij te kijkenquote:Op donderdag 24 juli 2014 14:32 schreef De_Dakgoot het volgende:
![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ga-rei Zero?quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:03 schreef totalvamp het volgende:
Iemand die nog een anime kent met flinke dosis humor?
Of 1 met romantiek die daadwerkelijk ergens heen gaat...
Zo moe van al die mietjes als MC, die achterover slaan bij het zien van tieten ofzo.
Wat dat betreft is de MC van School Days beter, behalve dat het een lul eerste klas was.
Ben nu bij ep5 van s1 ook maar S2 binnenhengelenquote:
Heerlijke serie inderdaadquote:
seto no hanayomequote:Op donderdag 24 juli 2014 14:03 schreef totalvamp het volgende:
Iemand die nog een anime kent met flinke dosis humor?
Kon ik helaas niet verder kijken dan aflevering 5, meer door de absurditeit. Ik hou wel van shows waar je naar kunt kijken met verstand op 0, maar deze lukt het niet bij.quote:
hayate no gotoku?quote:Op donderdag 24 juli 2014 17:27 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Kon ik helaas niet verder kijken dan aflevering 5, meer door de absurditeit. Ik hou wel van shows waar je naar kunt kijken met verstand op 0, maar deze lukt het niet bij.
Niet genoeg beeldjes >.<quote:Op donderdag 24 juli 2014 18:24 schreef Qunix het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook je fortuin investeren in dat...
Hij kan zo een grote winkel beginnen
Door die serie wil ik de melkboerderij in.quote:
Deze heb ik zelf niet gezien en wellicht is het ook geen dystopische anime (volgens wiki wel), maar je hoort er vaak goede dingen over.quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:36 schreef Xaryna het volgende:
Weten jullie nog meer dystopia-achtige anime in de trand van Psycho-Pass en Shin Sekai Yori? Maakt me niet uit hoe oud het is, als het maar dat gevoel heeft dat er moralistisch gezien iets niet klopt zonder dat het totaal verwerpelijk is. Maakt me niet uit hoe oud het is.
Ergo Proxy, Texhnolyze, Now and Then, Here and There, Battle Angel Alita, Gilgameshquote:Op donderdag 24 juli 2014 19:36 schreef Xaryna het volgende:
Weten jullie nog meer dystopia-achtige anime in de trand van Psycho-Pass en Shin Sekai Yori? Maakt me niet uit hoe oud het is, als het maar dat gevoel heeft dat er moralistisch gezien iets niet klopt zonder dat het totaal verwerpelijk is. Maakt me niet uit hoe oud het is.
quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:40 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Deze heb ik zelf niet gezien en wellicht is het ook geen dystopische anime (volgens wiki wel), maar je hoort er vaak goede dingen over.
http://en.m.wikipedia.org/wiki/Texhnolyze
Thanksquote:Op donderdag 24 juli 2014 19:40 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Ergo Proxy, Texhnolyze, Now and Then, Here and There, Battle Angel Alita, Gilgamesh
een jaar valt nog mee.....quote:Op vrijdag 25 juli 2014 06:21 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Iemand hier loopt een jaar achter.
Ik word zelf ook een beetje moe van oppaiquote:Op vrijdag 25 juli 2014 13:11 schreef Qunix het volgende:
[..]
Waarom?
Omdat het over oppai, moe en pantsu gaat?
Ja. Het is gewoon niet grappig.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 13:11 schreef Qunix het volgende:
[..]
Waarom?
Omdat het over oppai, moe en pantsu gaat?
Fucking casuals.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 06:21 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Iemand hier loopt een jaar achter.
"Japanse tekenfilm"quote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:04 schreef Repelsteeltju het volgende:
Niet elke Japanse tekenfilm van 1960 tot 2014 gezien hebben.
Plebs! Boers! Gewoontjes!
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:04 schreef Repelsteeltju het volgende:
Eigenlijk zijn het voor het grootste gedeelte tegenwoordig Koreaanse en Vietnamese tekenfilms, maar ik heb van de WOII propaganda geleerd dat het toch allemaal kleine krombenige gele ongewassen onmensen zijn die Ons Indie gestolen hebben dus dat onderscheid is onzinnig.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 15:14 schreef VulpX het volgende:
[..]
"Japanse tekenfilm"
Gadverdamme wat een woordgebruik weer.
http://www.crunchyroll.co(...)ietty-in-1st-weekendquote:For the past couple of weeks, it has been strongly rumored that Toshio Suzuki, Ghibli's producer and co-founder, is now seriously considering the closure of the anime production division of the internationally acclaimed studio, after the retirement of his long-time colleague Hayao Miyazaki.
Ja dat klopt. Eigenlijk waren 2 nukes ook gewoon te weinig.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 15:19 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn het voor het grootste gedeelte tegenwoordig Koreaanse en Vietnamese tekenfilms, maar ik heb van de WOII propaganda geleerd dat het toch allemaal kleine krombenige gele ongewassen onmensen zijn die Ons Indie gestolen hebben dus dat onderscheid is onzinnig.
ik kijk alleen chinese tekenfilmsquote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:04 schreef Repelsteeltju het volgende:
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 15:34 schreef Qunix het volgende:
[..]
http://www.crunchyroll.co(...)ietty-in-1st-weekend
I knowquote:
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 16:23 schreef De_Dakgoot het volgende:
Armstrong
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Well fuckquote:Op vrijdag 25 juli 2014 15:34 schreef Qunix het volgende:
[..]
http://www.crunchyroll.co(...)ietty-in-1st-weekend
quote:
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 18:57 schreef VulpX het volgende:
[..]![]()
Meneer is te stoer om Disney achtige film leuk te vinden. Chilbli gaat gelukkig wat dieper dan Disney.
DIep in je snee,Diep in je snee ik zoek je klitje lijkt op een pitje diep in je sneequote:
Al 2 weken niet gedaan ben andere zooi aan het kijken.quote:
Kunt zeggen wat je wil, maar ik schaam me niet als ik zeg dat ik The Lion King in mijn top 10 favoriete films heb staanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
Vind je die niet overpriced? Niet met alles hoor, maar die Satsuki wel. Ik bestel hem nu namelijk voor 60,-.quote:
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:21 schreef DeZwabber het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vet hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bij Goodsmile toevallig? Ik overwoog het maar meh verzendkosten.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:23 schreef VulpX het volgende:
[..]
Vind je die niet overpriced? Niet met alles hoor, maar die Satsuki wel. Ik bestel hem nu namelijk voor 60,-.
Nee, Nippon-Yasan. Heb hem net 10 min geleden besteld. Good Smile had haar maar tot de 16e. Zat erover te twijfelen, maar ik zie net die prijs, en dat ze pas in december of later uitkomt, en ik kan kiezen voor later betalen, dus ik dacht: fuck it.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Bij Goodsmile toevallig? Ik overwoog het maar meh verzendkosten.
Hmm, zelfs goedkoper dan bij Goodsmile, nice.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:33 schreef VulpX het volgende:
[..]
Nee, Nippon-Yasan. Heb hem net 10 min geleden besteld. Good Smile had haar maar tot de 16e. Zat erover te twijfelen, maar ik zie net die prijs, en dat ze pas in december of later uitkomt, en ik kan kiezen voor later betalen, dus ik dacht: fuck it.
Maar nu wil ik Ryuko ook, maar die is natuurlijk weer overal uitverkocht.
Jazeker. Bestel daar wel vaker dingen. Sowieso erg lage prijs (alles ex btw, chill), verzendkosten zijn zoals bij elke Japanse store (wel 10,- dus), en ze zetten een lage waarde op het pakket dus geen import. Heb hier nu iets van 560,- aan spullen bij hen besteld, btw en importkosten vrij. Toch wel lekkerquote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hmm, zelfs goedkoper dan bij Goodsmile, nice.
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:45 schreef De_Dakgoot het volgende:
Hallo hallo, ik werk bij de Belastingsdienst en kom eventjes wat geld innen.
gr gr
Dat had ik ook bij m'n bestellingen bij Amiami. Ik reken het altijd even na, soms is het incl verzendkosten niet waard. Vaak wel.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:43 schreef VulpX het volgende:
[..]
Jazeker. Bestel daar wel vaker dingen. Sowieso erg lage prijs (alles ex btw, chill), verzendkosten zijn zoals bij elke Japanse store (wel 10,- dus), en ze zetten een lage waarde op het pakket dus geen import. Heb hier nu iets van 560,- aan spullen bij hen besteld, btw en importkosten vrij. Toch wel lekker. En illegaal natuurlijk.
Maar ja, wat verwachten ze dan met de prijzen die Nederlandse webshops hanteren
![]()
Mijn Gundam die ik van Amiami had laatst was met import en btw nog goedkoper dan hier in Nederland![]()
Bij import? Dat is 13,-, fucking afzetters bij de overheid daar.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:46 schreef De_Dakgoot het volgende:
Zit wel 6,- administratie kosten per object bij.
Lang leven de overheidquote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:47 schreef VulpX het volgende:
[..]
Bij import? Dat is 13,-, fucking afzetters bij de overheid daar.
Ja precies. Ik kijk ook gewoon even hoe en waar. Vind het ook niet erg hoor om het te betalen af en toe. Maar bij de wat duurdere items is het toch de moeite waard om even met de zonnebril op zaken te doen. En al wordt ik een keer gepakt en moet ik wel betalen, dan heb ik het er met al mijn andere bestellingen toch al uitquote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat had ik ook bij m'n bestellingen bij Amiami. Ik reken het altijd even na, soms is het incl verzendkosten niet waard. Vaak wel.
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:48 schreef De_Dakgoot het volgende:
Keer shit uit hongkong/singapore besteld kreeg ik na 2 weken een email dat de container waar het in zat van de boot is gevallen
Oh man, dat is rukquote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:48 schreef De_Dakgoot het volgende:
Keer shit uit hongkong/singapore besteld kreeg ik na 2 weken een email dat de container waar het in zat van de boot is gevallen
Euhm, waarde pakket * 20% + 13,-?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:49 schreef DeZwabber het volgende:
Echt, bij al m'n buiten-EU bestellingen waar de douane geld voor wilde hebben, het is een waarlijk onbegrijpelijk proces.
*pakket komt bij douane*
[pure magie + hoeveel geld ze nog nodig hebben voor de vrijmibo]
*inklaringskosten*
Nice. Ik heb de laatste tijd een teringhekel aan Paypal, maar voor dat soort shit zijn ze nice.quote:
Kedeng kedeng, kedeng kedeng. Tet teeeeeeet.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:51 schreef VulpX het volgende:
Ik ga maar even aan Rail Wars beginnen want blijkbaar gaat dat meet over tetten dan treinen.
Er is meer Ass dan Tetquote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:51 schreef VulpX het volgende:
Ik ga maar even aan Rail Wars beginnen want blijkbaar gaat dat meet over tetten dan treinen.
Het was soms eerder te weinig dan te veel. Ik bespaar de postzegel wel.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:53 schreef VulpX het volgende:
[..]
Je kan altijd een brief schrijven als je het er niet mee eens bent h.
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het was soms eerder te weinig dan te veel. Ik bespaar de postzegel wel.
Serieus, kijk meer, het is schitterendquote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:02 schreef VulpX het volgende:
Space Dandy![]()
Heb nog steeds maar 1 ep gezien![]()
Ja ik weet maar ik kijk teveel tegelijk. En games. En werk. En wijffie. En manga's lezen. En slaap. En voedsel. En poepen.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Serieus, kijk meer, het is schitterend
Manga's lezen terwijl je eet op de wc. Je hebt nu tijd om meer Space Dandy te kijken, you're welcome.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:04 schreef VulpX het volgende:
[..]
Ja ik weet maar ik kijk teveel tegelijk. En games. En werk. En wijffie. En manga's lezen. En slaap. En voedsel. En poepen.
Ja ik heb al slaap met werk en poepen gecombineerd. Kan niet alles tegelijk doen natuurlijk.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Manga's lezen terwijl je eet op de wc. Je hebt nu tijd om meer Space Dandy te kijken, you're welcome.
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
GET HYPE
[glass-pushing intensifies]
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:47 schreef Qunix het volgende:
Zelfs een OVA doet al goed, maar helaas...
Moet dan wel door Kyoani gedaan worden, maar heb liever Hyouka S2 of een FMP S3.quote:
niet 1 niet 2 maar zeven drakenquote:
Het hoeveelste seizoen is dit?quote:
Zou jij deze 2 rails niet bereiden met je trein?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:39 schreef DeZwabber het volgende:
Rail Wars: Louter realistische scenario's.
Ik wou voor een simpele `kedeng kedeng` gaan maar deze is oneindig veel grappiger.quote:
Baasquote:Op zaterdag 26 juli 2014 19:38 schreef VulpX het volgende:
Even een bid geplaatst op Ebay voor deze unit:
[ afbeelding ]
Baas Boven Baasquote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:11 schreef VulpX het volgende:
[..]
En nu opzoek naar een goede prijs voor deze:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 19:38 schreef VulpX het volgende:
Even een bid geplaatst op Ebay voor deze unit:
[ afbeelding ]
Geen Yuki Mori gespot.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:11 schreef VulpX het volgende:
[..]
En nu opzoek naar een goede prijs voor deze:
[ afbeelding ]
Maar, maar, dat is Haruhiquote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:46 schreef VulpX het volgende:
[..]
Ben ik blij dat Eva in de pre-moe jaren is gemaakt. Gadverdamme wat een generieke shit.
MAAAAAATOOOOIIIIIIIII RYUUUUUUKOOOOOOOOquote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:50 schreef VulpX het volgende:
[..]
SAAAAAAATSUUUKIIIIIII KIIIIIIIIRYUUUUUIIIIIIIIIIINNNNNNNNN
Middelste is nog wel te doenquote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:57 schreef VulpX het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:59 schreef De_Dakgoot het volgende:
DO THE IMPOSSIBLE SEE THE INVISIBLE ROW ROW FIGHT THE POWER
TOUCH THE UNTOUCHEABLE BREAK THE UNBREAKABLE
ROW ROW FIGHT THE POWAH
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:13 schreef VulpX het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die middelste is niet slecht hoor.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:57 schreef VulpX het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Krijg ergens deze week de 2e 3in1 volume van Eva binnen. Ik vind het wel mooi hoor, de manga wijkt ook iets af van de anime, dat is wel leuk gedaan.quote:
Zeker een kontenmanquote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:32 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Die middelste is niet slecht hoor.
Van alle markten thuis.quote:
Mee eens. Het is het zeker waard om te lezen. Mijn vriendin vindt ze ook leuk.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:33 schreef VulpX het volgende:
[..]
Krijg ergens deze week de 2e 3in1 volume van Eva binnen. Ik vind het wel mooi hoor, de manga wijkt ook iets af van de anime, dat is wel leuk gedaan.
Jazeker. En een paar leuke interviews erin en kleurenpagina'squote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:36 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mee eens. Het is het zeker waard om te lezen. Mijn vriendin vindt ze ook leuk.![]()
Mooie editie ook gewoon. Die omnibus.
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:39 schreef VulpX het volgende:
[..]
Jazeker. En een paar leuke interviews erin en kleurenpagina's
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:43 schreef VulpX het volgende:
Elke keer als ik aan Eva denk wordt ik depressief van het getal 4.
Heerlijk 80'squote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:48 schreef gamemastermaarten het volgende:
Je moet echter deze Anime serie gaan kijken. Heb deze serie helemaal compleet. Ik heb hem helemaal uitgekeken de 4 OVA's![]()
Trollmeister Anno gaat na 3 niet meer aan Eva werken.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:43 schreef VulpX het volgende:
Elke keer als ik aan Eva denk wordt ik depressief van het getal 4.
Ja ik snapte jouw post hiervoor ook al nietquote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:54 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik dacht dat je de vierde piloot bedoelde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.
quote:
quote:
I don't even...quote:Op zaterdag 26 juli 2014 23:40 schreef De_Dakgoot het volgende:
Het ergste is nog wel het caliber en de ammo, etc 9x19mm .38 etc op een zwaardalsof een wapen meerdere kalibers heeft
SAO S2quote:Op zaterdag 26 juli 2014 23:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[..]
I don't even...
Waar is dit van?
Kiritrapquote:Op zaterdag 26 juli 2014 23:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[..]
I don't even...
Waar is dit van?
ONI-CHAN!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zit op 8-10 deze epquote:Op zaterdag 26 juli 2014 23:53 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Hmm, de onii-sama count heeft nog geen update.
Het is om reacties uit te lokken van de jodenhatersquote:
Alleen ik ben geen haterquote:Op zondag 27 juli 2014 00:03 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het is om reacties uit te lokken van de jodenhaters.
Jij trapte er ook bijna in.
Zou zo maar kunnen...quote:Op zondag 27 juli 2014 00:01 schreef De_Dakgoot het volgende:
Nederland start de 3e Wereld oorlog ipv Duitsland.
Die kans is eigenlijk best groot, nu NED als eerste NAVO land militairen in oekraine heeft.quote:
Wapenindustrie, Olie industrie waarschijnlijk ook wel.quote:Op zondag 27 juli 2014 00:11 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Onzin, niemand wil die oorlog. Poetin het minst van allen.
> Wapenindustrie profiteert van het Oekrane-conflictquote:Op zondag 27 juli 2014 00:12 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Wapenindustrie, Olie industrie waarschijnlijk ook wel.
quote:Op zondag 27 juli 2014 01:56 schreef DeZwabber het volgende:
Yamato gespot in Gunbuster.
[ afbeelding ]
Met de embargo's die Rusland op haar dak gaat krijgen gaat de Russische wapenindustrie wel lijden ja.quote:Op zondag 27 juli 2014 09:45 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
> Wapenindustrie profiteert van het Oekrane-conflict
Hoe dan, volgens mij verliezen ze alleen een grote afnemer door importverboden.
Meh, de wapenindustrie in Rusland is vervallen. Ze zijn militair meer en meer afhankelijk van de rest van de wereld vooral voor hightech spul zoals schepen en vliegtuigen (pistooltjes maken ze nog wel zelf). Met name de Europese bedrijven zullen economisch de gevolgen van de sancties ervaren.quote:Op zondag 27 juli 2014 09:47 schreef VulpX het volgende:
[..]
Met de embargo's die Rusland op haar dak gaat krijgen gaat de Russische wapenindustrie wel lijden ja.
Omdat westerse landen ook wapens nodig hebben na al die onnodige bezuinigingen op defensiequote:Op zondag 27 juli 2014 09:45 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
> Wapenindustrie profiteert van het Oekrane-conflict
Hoe dan, volgens mij verliezen ze alleen een grote afnemer door importverboden.
Het is niet alsof er een andere krijgsmacht is dat die boten van Frankrijk wil kopen. Zelfs Frankrijk wil ze niet. Misschien zou het U.S. Navy ze willen als dat zou betekenen dat Rusland ze niet krijgt? Zoals de dingen nu staan zouden de meeste bedrijven geen problemen hebben met het meer produceren voor een binnenlandse afnemer.quote:Op zondag 27 juli 2014 10:09 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Omdat westerse landen ook wapens nodig hebben na al die onnodige bezuinigingen op defensie
Heb gunbuster een paar weken geleden gedownload, vanavond maar eens aanslingerenquote:Op zondag 27 juli 2014 13:50 schreef DeZwabber het volgende:
Laatste aflevering van Gunbuster.
n het budget was opPotloodtekening slideshows
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |