SPOILER: MAL-lijstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FOK! Anime aanradersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom zijn (sommige) fansubs illegaal?
Anime worden steeds populairder in andere landen, waardoor er vaker licenties opgekocht worden. Dit betekent dat de afleveringen officieel niet verspreid mogen worden (zonder toestemming).
Dit gebeurt niet bij alle series, maar meestal bij series die bekendheid verkrijgen in het westen waardoor een westerse uitgever de licentie koopt om hieraan te verdienen.
Ik kan de fansubs niet afspelen, wat moet ik doen?
Waarschijnlijk heb je niet de goede codes die nodig zijn om de formaten af te spelen.
Er zijn Drie verschillende ''Populaire'' codecs waar je anime mee kunt kijken.
Je hebt KCP- Kawaii Codec Pack deze codec pack bevat de meest essentiλle codecs die nodig zijn voor het bekijken van anime. Bij KCP is ook de media speler MPC-HC aanwezig. Dit is een mediaspeler die uitermate geschikt is voor het bekijken van anime.
Het CCCP-Project is een pakket speciaal ontwikkeld voor anime. Het voordeel van CCCP is dat het al een lang lopend project is. Het biedt ongeveer dezelfde mogelijkheden als KCP. Enig nadeel bij CCCP is wel dat het niet constant wordt geόpdatet en er dus lange intervals zijn.
En als laatst heb je ook nog K-lite Codec pack
K-lite kun je het beste gebruiken in combinatie met MPC-HC het biedt vergelijkbare functies aan zoals KCP, en CCCP hebben.
De beste Media speler die wordt aangeraden voor het kijken van anime is MPC-HC Deze speler is geschikt voor het kijken van anime en geeft ook nog eens een betere beeldkwaliteit.
Kan ik downloaden via IRC?
Een guide om via IRC downloaden is gemaakt door Robin007bond en kun je hier vinden.
Help! Mijn plaatjes doen het niet. Wat nu?
Je bent aan het hotlinken, en dit mag niet. Upload het plaatje via Imgur of Photobucket en plaats hem opnieuw.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post), opent het volgende deel! Er worden ook statistieken bijgehouden./A/non's with his waifu, all's right in the world.
Amagamiquote:Op donderdag 24 juli 2014 14:03 schreef totalvamp het volgende:
Of 1 met romantiek die daadwerkelijk ergens heen gaat...
Zo moe van al die mietjes als MC, die achterover slaan bij het zien van tieten ofzo.
The fuck zit jij te kijkenquote:Op donderdag 24 juli 2014 14:32 schreef De_Dakgoot het volgende:
![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ga-rei Zero?quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:03 schreef totalvamp het volgende:
Iemand die nog een anime kent met flinke dosis humor?
Of 1 met romantiek die daadwerkelijk ergens heen gaat...
Zo moe van al die mietjes als MC, die achterover slaan bij het zien van tieten ofzo.
Wat dat betreft is de MC van School Days beter, behalve dat het een lul eerste klas was.
Ben nu bij ep5 van s1 ook maar S2 binnenhengelenquote:
Heerlijke serie inderdaadquote:
seto no hanayomequote:Op donderdag 24 juli 2014 14:03 schreef totalvamp het volgende:
Iemand die nog een anime kent met flinke dosis humor?
Kon ik helaas niet verder kijken dan aflevering 5, meer door de absurditeit. Ik hou wel van shows waar je naar kunt kijken met verstand op 0, maar deze lukt het niet bij.quote:
hayate no gotoku?quote:Op donderdag 24 juli 2014 17:27 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Kon ik helaas niet verder kijken dan aflevering 5, meer door de absurditeit. Ik hou wel van shows waar je naar kunt kijken met verstand op 0, maar deze lukt het niet bij.
Niet genoeg beeldjes >.<quote:Op donderdag 24 juli 2014 18:24 schreef Qunix het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook je fortuin investeren in dat...
Hij kan zo een grote winkel beginnen
Door die serie wil ik de melkboerderij in.quote:
Deze heb ik zelf niet gezien en wellicht is het ook geen dystopische anime (volgens wiki wel), maar je hoort er vaak goede dingen over.quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:36 schreef Xaryna het volgende:
Weten jullie nog meer dystopia-achtige anime in de trand van Psycho-Pass en Shin Sekai Yori? Maakt me niet uit hoe oud het is, als het maar dat gevoel heeft dat er moralistisch gezien iets niet klopt zonder dat het totaal verwerpelijk is. Maakt me niet uit hoe oud het is.
Ergo Proxy, Texhnolyze, Now and Then, Here and There, Battle Angel Alita, Gilgameshquote:Op donderdag 24 juli 2014 19:36 schreef Xaryna het volgende:
Weten jullie nog meer dystopia-achtige anime in de trand van Psycho-Pass en Shin Sekai Yori? Maakt me niet uit hoe oud het is, als het maar dat gevoel heeft dat er moralistisch gezien iets niet klopt zonder dat het totaal verwerpelijk is. Maakt me niet uit hoe oud het is.
quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:40 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Deze heb ik zelf niet gezien en wellicht is het ook geen dystopische anime (volgens wiki wel), maar je hoort er vaak goede dingen over.
http://en.m.wikipedia.org/wiki/Texhnolyze
Thanksquote:Op donderdag 24 juli 2014 19:40 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Ergo Proxy, Texhnolyze, Now and Then, Here and There, Battle Angel Alita, Gilgamesh
een jaar valt nog mee.....quote:Op vrijdag 25 juli 2014 06:21 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Iemand hier loopt een jaar achter.
Ik word zelf ook een beetje moe van oppaiquote:Op vrijdag 25 juli 2014 13:11 schreef Qunix het volgende:
[..]
Waarom?
Omdat het over oppai, moe en pantsu gaat?
Ja. Het is gewoon niet grappig.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 13:11 schreef Qunix het volgende:
[..]
Waarom?
Omdat het over oppai, moe en pantsu gaat?
Fucking casuals.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 06:21 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Iemand hier loopt een jaar achter.
"Japanse tekenfilm"quote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:04 schreef Repelsteeltju het volgende:
Niet elke Japanse tekenfilm van 1960 tot 2014 gezien hebben.
Plebs! Boers! Gewoontjes!
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:04 schreef Repelsteeltju het volgende:
Eigenlijk zijn het voor het grootste gedeelte tegenwoordig Koreaanse en Vietnamese tekenfilms, maar ik heb van de WOII propaganda geleerd dat het toch allemaal kleine krombenige gele ongewassen onmensen zijn die Ons Indie gestolen hebben dus dat onderscheid is onzinnig.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 15:14 schreef VulpX het volgende:
[..]
"Japanse tekenfilm"
Gadverdamme wat een woordgebruik weer.
http://www.crunchyroll.co(...)ietty-in-1st-weekendquote:For the past couple of weeks, it has been strongly rumored that Toshio Suzuki, Ghibli's producer and co-founder, is now seriously considering the closure of the anime production division of the internationally acclaimed studio, after the retirement of his long-time colleague Hayao Miyazaki.
Ja dat klopt. Eigenlijk waren 2 nukes ook gewoon te weinig.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 15:19 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn het voor het grootste gedeelte tegenwoordig Koreaanse en Vietnamese tekenfilms, maar ik heb van de WOII propaganda geleerd dat het toch allemaal kleine krombenige gele ongewassen onmensen zijn die Ons Indie gestolen hebben dus dat onderscheid is onzinnig.
ik kijk alleen chinese tekenfilmsquote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:04 schreef Repelsteeltju het volgende:
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 15:34 schreef Qunix het volgende:
[..]
http://www.crunchyroll.co(...)ietty-in-1st-weekend
I knowquote:
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 16:23 schreef De_Dakgoot het volgende:
Armstrong
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Well fuckquote:Op vrijdag 25 juli 2014 15:34 schreef Qunix het volgende:
[..]
http://www.crunchyroll.co(...)ietty-in-1st-weekend
quote:
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 18:57 schreef VulpX het volgende:
[..]![]()
Meneer is te stoer om Disney achtige film leuk te vinden. Chilbli gaat gelukkig wat dieper dan Disney.
DIep in je snee,Diep in je snee ik zoek je klitje lijkt op een pitje diep in je sneequote:
Al 2 weken niet gedaan ben andere zooi aan het kijken.quote:
Kunt zeggen wat je wil, maar ik schaam me niet als ik zeg dat ik The Lion King in mijn top 10 favoriete films heb staanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |