Je had toen ook iets in de ruimte met zulke poppen en beesten. Terror... nogawat? Die vond ik leuker.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:42 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Ik ben van na zijn tijd en keek het als kind veel. Is nog steeds geniaal.
Inspector gadget nooit wat van gevonden.
Maar thunderbirds zou in mijn uitzending zitten.
Ik ga zo slapenquote:
Volgens mij kwam hij uit met Suikerfeest, Toeval?quote:Op zondag 27 juli 2014 20:45 schreef Disana het volgende:
Rabat zo'n 70.000 bezoekers. Niet gek voor zo'n low budgetfilm.
Tja, mensen kijken naar filmmensen en de sector waar hij in zit nou eenmaal als personen die veel te zeggen hebben. Het is vaker pretentie dan dat ze nou vaker meer te vertellen hebben dan andere groepen van mensen.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:42 schreef Bosbeetle het volgende:
dit is nog bijna nietszeggender dan die keer dat ze een vallende testikel 4 minuten in beeld hadden.
Vanzelfsprekend is het een opzetje.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:46 schreef waxmask het volgende:
[..]
Volgens mij kwam hij uit met Suikerfeest, Toeval?
quote:
Het nederlandse marrokanen (probleem) is het nieuwe isreal/palestina confilct... in zomergasten termen.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:47 schreef superniger het volgende:
Gaan ze heel de tijd over Marokkanen lullen?
Het probleem met zo'n jong zomergastje zou wel eens kunnen zijn dat die generatie vrij egocentrisch is, en liever over zichzelf praat dan dat hij een ander echt iets wil laten zien.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:39 schreef waxmask het volgende:
[..]
MTV clipje en een Disney film... Heel goede stukjes...
Ja, beter schoppen ze dat tuig van straat.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:47 schreef superniger het volgende:
Is hij Marokkaans?quote:Op zondag 27 juli 2014 20:47 schreef superniger het volgende:
hij komt uit venlo.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:50 schreef alors het volgende:
ik schakel nu pas echt in, wat een apart accent heeft hij, een soort Amsterdams en Haags tegelijk.
Freek praat bijvoorbeeld nooit over zichzelf.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:49 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het probleem met zo'n jong zomergastje zou wel eens kunnen zijn dat die generatie vrij egocentrisch is, en liever over zichzelf praat dan dat hij een ander echt iets wil laten zien.
Mensen van die leeeftijd kunnen best beter belezen en algemeen ontwikkeld zijn. Hij is echt een TMF troll geweest.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:49 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het probleem met zo'n jong zomergastje zou wel eens kunnen zijn dat die generatie vrij egocentrisch is, en liever over zichzelf praat dan dat hij een ander echt iets wil laten zien.
Mooi nummer is datquote:Op zondag 27 juli 2014 20:52 schreef Bosbeetle het volgende:
Zou me niks verbazen als hij deze film kent (zoals zoveel mensen van mijn generatie)
door deze clip
waar die film bijna integraal in zit
In 1910 hadden ze al wel betere films dit is uit 1902 en het is behoorlijk snel gegaan met film. Films uit de jaren 20 zijn prima te bekijken nogquote:Op zondag 27 juli 2014 20:53 schreef Apostrof het volgende:
Moet je voorstellen hoe fucking gaaf dit was in 1910: beelden van hoe we op de maan landen!
Kan het mij nog goed herinneren.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:53 schreef Apostrof het volgende:
Moet je voorstellen hoe fucking gaaf dit was in 1910: beelden van hoe we op de maan landen!
Ik heb er nog merchandise van liggen op zolder.quote:
Je mist niks.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:01 schreef ajacied4lf het volgende:
Fuck, helemaal vergeten. Morgen dan maar uitzending gemist.
Ja want je hebt unieke beelden gemist....quote:Op zondag 27 juli 2014 21:01 schreef ajacied4lf het volgende:
Fuck, helemaal vergeten. Morgen dan maar uitzending gemist.
Ik ken z'n films niet, maar ik denk dat blanke nederlanders bij hem niet zo snel de good guys zijn? Ik hoop dat ik me vergis.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:02 schreef Apostrof het volgende:
Ben trouwens wel benieuwd naar zijn nieuwe film over Nederlands-Indie. Een keer een oorlogsfilm waar de Nederlanders niet de good guys zijn.
Oh dat lijkt me ook wel tof... zat daar aan te denken toen ik ghandi zat te kijken eerder vandaag waarin de engelsen er ook niet zo leuk afkomen.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:02 schreef Apostrof het volgende:
Ben trouwens wel benieuwd naar zijn nieuwe film over Nederlands-Indie. Een keer een oorlogsfilm waar de Nederlanders niet de good guys zijn.
Moet jij niet onder een Telegraafartikel gaan reageren en SBS opzetten?quote:Op zondag 27 juli 2014 21:03 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Ik ken z'n films niet, maar ik denk dat blanke nederlanders bij hem niet zo snel de good guys zijn? Ik hoop dat ik me vergis.
Wellicht zendt Omroep MAX nog iets uit?quote:Op zondag 27 juli 2014 21:01 schreef golfer het volgende:
Heb het geprobeerd, maar zelden zo'n zeldzaam onboeiende zomergast gezien.
Ik ga er vandoor.
Waar slaat dat nou weer op? Je maakt totaal verkeerde aannames.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:04 schreef Weltschmerz het volgende:
Moet jij niet onder een Telegraafartikel gaan reageren en SBS opzetten?
En met deze beelden van Jan Cremer ben ik ook wel blijquote:
Wat haak je snel afquote:Op zondag 27 juli 2014 21:01 schreef golfer het volgende:
Heb het geprobeerd, maar zelden zo'n zeldzaam onboeiende zomergast gezien.
Ik ga er vandoor.
quote:
Ja, was toch een ikoon van onze jaren zestig.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:06 schreef pullup het volgende:
[..]
En met deze beelden van Jan Cremer ben ik ook wel blij
Dan heb ik liever een Jan Wolkers of WF Hermans.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, was toch een ikoon van onze jaren zestig.
Die hebben meer neergezet, maar Cremer hoort er wel bij.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:08 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dan heb ik liever een Jan Wolkers of WF Hermans.
Turks Fruit..quote:Op zondag 27 juli 2014 21:08 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dan heb ik liever een Jan Wolkers of WF Hermans.
Ik vond Cremer vs Cremer wel goed, ook als film.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Die hebben meer neergezet, maar Cremer hoort er wel bij.
Ik moest je post 6x lezen.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:11 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Wilfred is wel goed.
In die brief schrijft de gast te leven na zijn regels. En op de vraag wat die regels zijn zie je dat de teksten als in die brief, en die hij meer zegt, mooie woorden zonder inhoud zijn. Klinkt hip, bekt lekker, tikje intellectueel, maar geen inhoud.
Wilfred legt dat mooi bloot.
Kut geschreven, ik weet, maar Freek zou blij zijn dat je tijdens deze uitzending toch nog ergens je concentratie aan kan wijden.quote:
Ja, en ik vind 'm ook best enthousiast kijken.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:13 schreef robin007bond het volgende:
Hij heeft wel een sympathiek gezicht vind ik.
Dat ontbreekt bij jim hij is nu alweer kwijt wat hij wilde zeggen....quote:
quote:Op zondag 27 juli 2014 21:15 schreef Ronald-Koeman het volgende:
https://twitter.com/search?f=realtime&q=zeg%20maar&src=typd
Inderdaad.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, en ik vind 'm ook best enthousiast kijken.
is opzich wel interesant, dat is sowieso iets wat wel in nederlandse literatuur voorkomt maar niet in film.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:02 schreef Apostrof het volgende:
Ach kom op hij lijkt op een verkeerd getekende ren van Stimpy of de zoon van Viktor en Rolfquote:Op zondag 27 juli 2014 21:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, en ik vind 'm ook best enthousiast kijken.
Was een mooie zaak voor de rijdende rechter geweest.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:22 schreef Disana het volgende:
Stinkende vissen op het dak. Dat is wel een goede reden om niet met mensen om te willen gaan.
Haha ja. Meester Visser op de ladder om de vissen zelf te aanschouwen.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:23 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Was een mooie zaak voor de rijdende rechter geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |