Rijkswaterstaat had kunnen verwachten dat deze stoet ontzettend veel aandacht zou gaan krijgen, ook van automobilisten die de andere richting op reden.quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:23 schreef StephanL het volgende:
Ik heb met verbijstering in de auto op weg naar werk gisteravond geluisterd naar de stoet van Eindhoven naar Hilversum en dan met name mensen die gaan stil staan op een snelweg. Hoe dom ben je dan.Wel of geen dag van nationale rouw of rouwstoet die passeert, dat is het domste wat een mens kan doen.
Rijkswaterstaat hield zijn hart vast, wat ik goed kan begrijpen. Het is dat andere automobilisten daarop anticipeerde anders hadden we nog meer doden.
Moest er even uit.
het zou heel dom van andere weggebruikers zijn om hier NIET op te anticiperen..quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:23 schreef StephanL het volgende:
Ik heb met verbijstering in de auto op weg naar werk gisteravond geluisterd naar de stoet van Eindhoven naar Hilversum en dan met name mensen die gaan stil staan op een snelweg. Hoe dom ben je dan.Wel of geen dag van nationale rouw of rouwstoet die passeert, dat is het domste wat een mens kan doen.
Rijkswaterstaat hield zijn hart vast, wat ik goed kan begrijpen. Het is dat andere automobilisten daarop anticipeerde anders hadden we nog meer doden.
Moest er even uit.
Mwa... kan zomaar gebeuren..quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:59 schreef wise het volgende:
[..]
die mensen zijn aanstellers.
Vliegtuigen worden neergeschoten in oorlogsgebied.
Niet in je all-inc. vakantie naar spanje
http://www.nu.nl/data/383(...)oten-toestellen.htmlquote:Naast deze conflictgebieden zijn er ook vliegtuigen boven Georgië, Angola, Zimbabwe, Sri Lanka, Rusland, Cambodja, Griekenland, Zuid-Soedan, Congo, Peru, Mozambique en de Indiaanse Oceaan neergeschoten. Vijf van de eerdere 22 ongevallen worden beschouwd als ‘per ongeluk neergeschoten’.
Of je ze moet geloven is een tweede maar kijk bijvoorbeeld op http://rt.com/news/174496-malaysia-crash-russia-questions/ om te zien wat Rusland naar buiten heeft gebracht.quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:25 schreef mschol het volgende:
[...] ik heb echter nergens beelden of foto's vanaf Russische kant gezien?
Als je de beelden gekeken had, had je kunnen zien dat er totaal niks aan de hand was. Paniek om niks.quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:23 schreef StephanL het volgende:
Moest er even uit.
Klopt Rijkswaterstaat had ook een snelheidsbeperking kunnen invoeren wat ze ook niet gedaan hebben zo ver ik weer. Hoop dat ze vandaag wel beter anticiperen eventueel daar op.quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:29 schreef mschol het volgende:
[..]
het zou heel dom van andere weggebruikers zijn om hier NIET op te anticiperen..
Rijkswaterstaat had de tegenliggende weg 1 hele strook moeten afsluiten en de andere stroken 50 of minder moeten laten rijden, dan maar even geen snelweg..
Ja gewoon alles afsluiten om wat kisten van Eindhoven naar Hilversum te krijgen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:29 schreef mschol het volgende:
[..]
het zou heel dom van andere weggebruikers zijn om hier NIET op te anticiperen..
Rijkswaterstaat had de tegenliggende weg 1 hele strook moeten afsluiten en de andere stroken 50 of minder moeten laten rijden, dan maar even geen snelweg..
Even voor de duidelijkheid. Maar er is no way in hell dat een geladen SU-25 een airliner onderschept! Dus het enige wat Rusland hier doet is ruis veroorzaken, niets meer en niets minder.quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:30 schreef jogy het volgende:
[..]
Of je ze moet geloven is een tweede maar kijk bijvoorbeeld op http://rt.com/news/174496-malaysia-crash-russia-questions/ om te zien wat Rusland naar buiten heeft gebracht.
stop eens met dat gezuig knul, je punt is duidelijkquote:Op donderdag 24 juli 2014 12:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja gewoon alles afsluiten om wat kisten van Eindhoven naar Hilversum te krijgen.
Ben ik het helemaal mee eens hoor, daar niet van.quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:32 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid. Maar er is no way in hell dat een geladen SU-25 een airliner onderschept! Dus het enige wat Rusland hier doet is ruis veroorzaken, niets meer en niets minder.
En wat als er wel wat gebeurd was? Dan was het de schuld van Rijkswaterstaat zeker?quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:31 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Als je de beelden gekeken had, had je kunnen zien dat er totaal niks aan de hand was. Paniek om niks.
Geen idee of ik hem hier heb gezien.quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:33 schreef Montagui het volgende:
Was het reuters interview met Khodakovsky al gepost?
http://www.rferl.org/medi(...)68569.html?nocache=1
Volgens de vertaling geeft hij hier toe dat de rebellen over de BUK installatie beschikken, ook nabij de plek des onheils. En dat deze installatie teruggestuurd is. Wat voor mij daarbij ook telt (met betrekking tot waarheid) is dat hij op het laatst toch weer 'wat' schuld wil afschuiven op de Oekraine.
Maar goed, ik ken geen Oekraïns....
Daarbij zijn er ook foto's en flimpjes opgedoken en onderzocht waarop een dergelijke BUK bij Shizne te zien is met 3 ipv 4 raketten. En natuurlijk de foto met de rookpluim van een zojuist afgeschoten BUK raket.
bronquote:Gepubliceerd:
Laatste update: 24 juli 2014 09:26
Aantal Nederlandse doden vliegramp verhoogd naar 194
Het aantal Nederlandse doden bij de vliegramp met vlucht MH17 in Oekraïne is verhoogd naar 194. Dat heeft het ministerie van Buitenlandse Zaken bekendgemaakt.
Eerder werd er gesproken van 193 Nederlandse slachtoffers.
Het aantal is nu verhoogd omdat er een vrouw aan boord was met een dubbele nationaliteit. Ze reisde op een Duits paspoort, maar had ook de Nederlandse nationaliteit.
'shames Russia'quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:23 schreef Loveless85 het volgende:
Hoop mooie foto's hier:
http://www.dailymail.co.u(...)ication-process.html
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Van die laatste heb ik gehoord maar heb die foto niet gezien... is die hier voorbij gekomen of weet iemand waar die staat.quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:33 schreef Montagui het volgende:
Volgens de vertaling geeft hij hier toe dat de rebellen over de BUK installatie beschikken, ook nabij de plek des onheils. En dat deze installatie teruggestuurd is. Wat voor mij daarbij ook telt (met betrekking tot waarheid) is dat hij op het laatst toch weer 'wat' schuld wil afschuiven op de Oekraine.
Daarbij zijn er ook foto's en flimpjes opgedoken en onderzocht waarop een dergelijke BUK bij Shizne te zien is met 3 ipv 4 raketten. En natuurlijk de foto met de rookpluim van een zojuist afgeschoten BUK raket.
Duidelijk verhaal me dunkt.quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:33 schreef Montagui het volgende:
Dus 198 als je de Amstelveense familie meetelt (Filipijns)quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:41 schreef SecretStoryWous het volgende:
194 Nederlandse slachtoffers nu zegt RTLnieuws
Ze hebben wel gedetailleerde kaarten. En Kharkov zijn ze ook al 4 X binnen geweest...quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:08 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Klopt, maar ik begrijp wel dat het gevoelig ligt om Duitse soldaten naar Rusland te sturen.
dat was deze:quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:40 schreef nils7 het volgende:
[..]
Van die laatste heb ik gehoord maar heb die foto niet gezien... is die hier voorbij gekomen of weet iemand waar die staat.
quote:REBELLENLEIDER HEEFT HET WEL DEGELIJK GEZEGD
Persbureau Reuters heeft zojuist de audio van het interview met Aleksandr Chodakovski vrijgegeven. De rebellencommandant zei gisteren dat separatisten in het oosten van Oekraïne wel degelijk over een Boek-raketsysteem (SA-11-raket) beschikken. Vermoedelijk is de MH17 met een raket uit een dergelijke installatie neergeschoten. Later ontkende Chodakovski tegenover Russische media dat hij dit had gezegd.
http://m.nrc.nl/nieuws/20(...)en-naar-nederland-2/
photoshop doet wonderenquote:
Is het nietquote:
Die foto is op 17 juli op een Oekrains of Russisch facebook (VKontakte) geplaatst.quote:
En dan de wiki proberen aan te passen...zodat het matched met hun verhaal...quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:32 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid. Maar er is no way in hell dat een geladen SU-25 een airliner onderschept! Dus het enige wat Rusland hier doet is ruis veroorzaken, niets meer en niets minder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |