abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142678073
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 13:25 schreef zaid het volgende:

[..]

ook dat, maar net zo goed acceptatie van homoseksualiteit.

we hebben het over nederland, daar is vergrijzing
Nee de acceptatie van homoseksualiteit heeft hier geen negatieve invloed op. Een homo die niet geaccepteerd wordt heeft namelijk ook geen zin in kinderen met een vrouw.

En je zegt 2 kinderen is beter dan 0. Dit is jouw mening en geen feit, maar aangezien jij religieus bent zie ik hier ook de kern van het probleem liggen. Je gelovige mening onderscheiden van de werkelijkheid. Jouw perspectief vanuit Mohammeds bril is misschien dat veel kinderen leuk is, maar ik geef de voorkeur aan een gezin met maar 1 kind en dan kun jij wel zeggen dat 2 of 3 beter zijn, maar als ik alle tijd in dat ene kind steek en zorg dat daar wat van terecht komt, is dat beter dan wanneer ik 3 kinderen pak die ik nauwelijks kan onderhouden.

Met andere woorden, je bent een kortzichtig persoon die homo's de schuld geeft van iets terwijl jij persoonlijk helemaal geen last hebt van homo's. In ieder geval niet meer last dan ik van jou heb omdat jij intolerant ten opzicht van andere bevolkingsgroepn bent dus als we zo zouden gaan rekenien zie ik liever 0 kinderen dan 2 van jou, want jij zult ze zeer zeker met jouw bekrompen mening gaan opvoeden, niet passend in onze maatschappij.
Live Chill
pi_142678085
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 13:29 schreef DonJames het volgende:
Zaid, helpt single handed elke vorm van moslimacceptatie om zeep :')
Moslimacceptatie :')
-
pi_142678114
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 13:28 schreef zaid het volgende:

[..]

nee, anders was pedoclub martijn niet verboden
Dat heeft er weinig mee te maken of ik mag zeggen dat pedoseksualiteit niet in alle gevallen schadelijk is en gelegaliseerd zou moeten worden. Nu denk ik daar niet geheel zo over, maar ik mag het wel zeggen.

quote:
Ik begin inderdaad weer een stuk minder tollerant te worden.
I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson
pi_142678124
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 13:25 schreef zaid het volgende:

[..]

:')
Jij bent pro-discriminatie? Oké, dan ben je in ieder geval consequent. Maar huilen over de PVV doe je dus nooit?
  Eindredactie Games donderdag 24 juli 2014 @ 13:31:49 #155
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_142678128
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 13:27 schreef zaid het volgende:

[..]

seks hebben
Wie controleert dat? En wat doe je met hommo's waarvan bekend is dat ze hommo zijn maar niets doen? Vogelvrij verklaren?
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_142678135
quote:
Je zou bijna denken dat het een trol is die bewust de islam in slecht daglicht wil brengen. Sowieso is het wel erg hypocriet om zelf te genieten van religieuze vrijheid, maar andere groeperingen wil onderdrukken. Echt heel misselijkmakend. :r
ROBODEMONS..................|:(
  donderdag 24 juli 2014 @ 13:32:41 #157
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_142678159
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 13:23 schreef zaid het volgende:

[..]

vreemde vergelijking

nogmaals 2 kinderen is beter dan 0.
dat kan vast wel, genoeg homo's die kinderen hebben en getrouwd zijn en later uit de kast komen.
anders adopteren.
Waarom mogen homostellen niet gewoon trouwen en dan adopteren?
pi_142678171
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 13:31 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Je zou bijna denken dat het een trol is die bewust de islam in slecht daglicht wil brengen. Sowieso is het wel erg hypocriet om zelf te genieten van religieuze vrijheid, maar andere groeperingen wil onderdrukken. Echt heel misselijkmakend. :r
Daar lopen er hier nog wel een paar van rond. Heel triest en wat betreft tolerantie en weldenkendheid te vergelijken met de KKK.
pi_142678188
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 13:32 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Of als ze dat willen met een donor alsnog een kind te maken; zonder seks.
I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson
pi_142678195
quote:
We have 50 million Muslims in Europe. There are signs that Allah will grant Islam victory in Europe—without swords, without guns, without conquest—will turn it into a Muslim continent within a few decades.
pi_142678213
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 13:31 schreef Morrigan het volgende:
Je zou bijna denken dat het een trol is die bewust de islam in slecht daglicht wil brengen.
Want de islam is o zo tolerant voor homoseksualiteit.

-
pi_142678238
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 13:33 schreef zaid het volgende:

[..]

Het is toch echt zo knul. Jij bent dé reden dat de PVV zo veel aanhangers heeft.
pi_142678240
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 13:34 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

De Moslims die ik ken in mijn omgeving prediken in ieder geval geen haat.
pi_142678265
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 13:32 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Daar lopen er hier nog wel een paar van rond. Heel triest en wat betreft tolerantie en weldenkendheid te vergelijken met de KKK.
Ik weet het het en ik vind het serieus echt walgelijk. Kan gewoon niet bij dat iemand zo'n hekel heeft aan homo's, dat hij/zij ze die homo's het liefst levenslang opgesloten ziet worden.
pi_142678268
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 13:34 schreef DonJames het volgende:

[..]

Het is toch echt zo knul. Jij bent dé reden dat de PVV zo veel aanhangers heeft.
Live Chill
pi_142678290
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 13:29 schreef ChillTuup het volgende:

[..]

Nee de acceptatie van homoseksualiteit heeft hier geen negatieve invloed op. Een homo die niet geaccepteerd wordt heeft namelijk ook geen zin in kinderen met een vrouw.

En je zegt 2 kinderen is beter dan 0. Dit is jouw mening en geen feit, maar aangezien jij religieus bent zie ik hier ook de kern van het probleem liggen. Je gelovige mening onderscheiden van de werkelijkheid. Jouw perspectief vanuit Mohammeds bril is misschien dat veel kinderen leuk is, maar ik geef de voorkeur aan een gezin met maar 1 kind en dan kun jij wel zeggen dat 2 of 3 beter zijn, maar als ik alle tijd in dat ene kind steek en zorg dat daar wat van terecht komt, is dat beter dan wanneer ik 3 kinderen pak die ik nauwelijks kan onderhouden.

Met andere woorden, je bent een kortzichtig persoon die homo's de schuld geeft van iets terwijl jij persoonlijk helemaal geen last hebt van homo's. In ieder geval niet meer last dan ik van jou heb omdat jij intolerant ten opzicht van andere bevolkingsgroepn bent dus als we zo zouden gaan rekenien zie ik liever 0 kinderen dan 2 van jou, want jij zult ze zeer zeker met jouw bekrompen mening gaan opvoeden, niet passend in onze maatschappij.
onzin, zoals ik al eerder zei: er zijn genoeg homo's die getrouwd zijn met kinderen en op latere leeftijd uit de kast komen.

dat is inderdaad geen feit maar zoals ik al eerder zei, het is ook goed om vergrijzing tegen te gaan.

ik kan er indirect wel later last van hebben, via de vergrijzing.
helaas, ik heb al een kind. erg he?
We have 50 million Muslims in Europe. There are signs that Allah will grant Islam victory in Europe—without swords, without guns, without conquest—will turn it into a Muslim continent within a few decades.
pi_142678341
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 13:35 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Ik weet het het en ik vind het serieus echt walgelijk. Kan gewoon niet bij dat iemand zo'n hekel heeft aan homo's, dat hij/zij ze die homo's het liefst levenslang opgesloten ziet worden.
Precies wat jij zegt. Iemand die zo hard gefocused is op het leven van een ander en zich stoort aan andere groepen, dat is het probleem. Niet de mensen die als probleem gezien worden door de mensen die zich daar zo aan storen.

Pasgeleden een voorbeeld gehad van een persoon op werk die vond dat homo's geen kinderen mogen hebben, want dan wordt het kind gepest.

Met andere woorden, het is dus onder andere zover dat Moslims homo's en hun kinderen pesten, dus dan mogen ze geen kinderen hebben... :')
Live Chill
pi_142678358
quote:
Jij bent dé reden dat de PVV zo veel aanhangers heeft.
Onzin. Komt door linkse kneuzen die hebben gefaald.
-
pi_142678363
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 13:31 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Jij bent pro-discriminatie? Oké, dan ben je in ieder geval consequent. Maar huilen over de PVV doe je dus nooit?
het is niet discriminerend, het is ook niet discriminerend als je zegt dat verkrachter vervolgt moeten worden.
de pvv moet verboden worden
pi_142678369
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 13:38 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

Onzin. Komt door linkse kneuzen die hebben gefaald.
Is ook een factor. Maar moslimsfundi's zoals zaid dragen echt hun steentje wel bij.
pi_142678376
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 13:34 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

Het zou in ieder geval een stap in de goede richting zijn. Als je zelf niet gediscrimineerd wilt worden, moet je dat ook niet naar andere groepen doen. Dat maakt de wereld een stuk mooier. :)
pi_142678387
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 13:34 schreef Demon_from_heaven het volgende:
De Moslims die ik ken in mijn omgeving prediken in ieder geval geen haat.
Toch wil jij hun geloof verbieden.
-
pi_142678396
quote:
2s.gif Op donderdag 24 juli 2014 13:31 schreef 2dope het volgende:
Wie controleert dat?
als iemand het ziet of iets dergelijks kan hij dat aangeven. gewoon op dezelfde manier als gebeurt in landen waar het nu illegaal is.
quote:
2s.gif Op donderdag 24 juli 2014 13:31 schreef 2dope het volgende:
En wat doe je met hommo's waarvan bekend is dat ze hommo zijn maar niets doen? Vogelvrij verklaren?
zolang ze het niet propaganderen is het prima.
pi_142678421
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 13:39 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

Toch wil jij hun geloof verbieden.
Ja, omdat het schadelijk is voor de geestelijke gezondheid en kan zorgen voor schaden aan hun omgeving. Iets wat zaid wel duidelijk maakt.
pi_142678429
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 13:32 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

omdat een kind het beste een vader en een moeder nodig heeft, geen vader en vader of moeder en moeder
  donderdag 24 juli 2014 @ 13:40:32 #176
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_142678446
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 13:07 schreef zaid het volgende:

[..]

homo's doen indirect wel mensen kwaad, via het geboortecijfer.
Onzin, geboortecijfer wordt niet negatief beïnvloed door legaliteit van homoseksualiteit. De lagere geboortecijfers in Nederland hebben totaal andere oorzaken. Mocht je toch je bewering willen onderbouwen dan kan je dat vast doen via een prachtige bron met actuele data...toch....toch?

En kan je dat niet, dan mag je ook gewoon niks zeggen. Je hoeft echt niet aan te tonen hoe dom je kan zijn door dit soort achterlijke uitspraken. :)
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
pi_142678453
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 13:38 schreef zaid het volgende:

[..]

het is niet discriminerend,
Mensen willen vervolgen vanwege hun geaardheid is strafbare discriminatie.

quote:
het is ook niet discriminerend als je zegt dat verkrachter vervolgt moeten worden.
Daar is namelijk wél sprake van een slachtoffer.
quote:
de pvv moet verboden worden
Wegens discriminatie zeker! :W
pi_142678455
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 13:39 schreef zaid het volgende:

zolang ze het niet propaganderen is het prima.
Propageren? Mensen op straat aanspreken of ze ook homo willen worden?
pi_142678459
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 13:40 schreef zaid het volgende:

[..]

omdat een kind het beste een vader en een moeder nodig heeft, geen vader en vader of moeder en moeder
En wat is je bewijs daarvoor behalve je sprookjesboek?
pi_142678464
quote:

[..]

nee hoor, ik steel niet en ik sla ook geen homo's in elkaar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')