Nee de acceptatie van homoseksualiteit heeft hier geen negatieve invloed op. Een homo die niet geaccepteerd wordt heeft namelijk ook geen zin in kinderen met een vrouw.quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:25 schreef zaid het volgende:
[..]
ook dat, maar net zo goed acceptatie van homoseksualiteit.
we hebben het over nederland, daar is vergrijzing
Moslimacceptatiequote:Op donderdag 24 juli 2014 13:29 schreef DonJames het volgende:
Zaid, helpt single handed elke vorm van moslimacceptatie om zeep
Dat heeft er weinig mee te maken of ik mag zeggen dat pedoseksualiteit niet in alle gevallen schadelijk is en gelegaliseerd zou moeten worden. Nu denk ik daar niet geheel zo over, maar ik mag het wel zeggen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:28 schreef zaid het volgende:
[..]
nee, anders was pedoclub martijn niet verboden
Ik begin inderdaad weer een stuk minder tollerant te worden.quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:29 schreef DonJames het volgende:
Jij bent pro-discriminatie? Oké, dan ben je in ieder geval consequent. Maar huilen over de PVV doe je dus nooit?quote:
Wie controleert dat? En wat doe je met hommo's waarvan bekend is dat ze hommo zijn maar niets doen? Vogelvrij verklaren?quote:
Je zou bijna denken dat het een trol is die bewust de islam in slecht daglicht wil brengen. Sowieso is het wel erg hypocriet om zelf te genieten van religieuze vrijheid, maar andere groeperingen wil onderdrukken. Echt heel misselijkmakend.quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:29 schreef DonJames het volgende:
Waarom mogen homostellen niet gewoon trouwen en dan adopteren?quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:23 schreef zaid het volgende:
[..]
vreemde vergelijking
nogmaals 2 kinderen is beter dan 0.
dat kan vast wel, genoeg homo's die kinderen hebben en getrouwd zijn en later uit de kast komen.
anders adopteren.
Daar lopen er hier nog wel een paar van rond. Heel triest en wat betreft tolerantie en weldenkendheid te vergelijken met de KKK.quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:31 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat het een trol is die bewust de islam in slecht daglicht wil brengen. Sowieso is het wel erg hypocriet om zelf te genieten van religieuze vrijheid, maar andere groeperingen wil onderdrukken. Echt heel misselijkmakend.
Of als ze dat willen met een donor alsnog een kind te maken; zonder seks.quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:32 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Waarom mogen homostellen niet gewoon trouwen en dan adopteren?
quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:29 schreef DonJames het volgende:
Want de islam is o zo tolerant voor homoseksualiteit.quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:31 schreef Morrigan het volgende:
Je zou bijna denken dat het een trol is die bewust de islam in slecht daglicht wil brengen.
De Moslims die ik ken in mijn omgeving prediken in ieder geval geen haat.quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:34 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Want de islam is o zo tolerant voor homoseksualiteit.
Ik weet het het en ik vind het serieus echt walgelijk. Kan gewoon niet bij dat iemand zo'n hekel heeft aan homo's, dat hij/zij ze die homo's het liefst levenslang opgesloten ziet worden.quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:32 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Daar lopen er hier nog wel een paar van rond. Heel triest en wat betreft tolerantie en weldenkendheid te vergelijken met de KKK.
quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:34 schreef DonJames het volgende:
[..]
Het is toch echt zo knul. Jij bent dé reden dat de PVV zo veel aanhangers heeft.
onzin, zoals ik al eerder zei: er zijn genoeg homo's die getrouwd zijn met kinderen en op latere leeftijd uit de kast komen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:29 schreef ChillTuup het volgende:
[..]
Nee de acceptatie van homoseksualiteit heeft hier geen negatieve invloed op. Een homo die niet geaccepteerd wordt heeft namelijk ook geen zin in kinderen met een vrouw.
En je zegt 2 kinderen is beter dan 0. Dit is jouw mening en geen feit, maar aangezien jij religieus bent zie ik hier ook de kern van het probleem liggen. Je gelovige mening onderscheiden van de werkelijkheid. Jouw perspectief vanuit Mohammeds bril is misschien dat veel kinderen leuk is, maar ik geef de voorkeur aan een gezin met maar 1 kind en dan kun jij wel zeggen dat 2 of 3 beter zijn, maar als ik alle tijd in dat ene kind steek en zorg dat daar wat van terecht komt, is dat beter dan wanneer ik 3 kinderen pak die ik nauwelijks kan onderhouden.
Met andere woorden, je bent een kortzichtig persoon die homo's de schuld geeft van iets terwijl jij persoonlijk helemaal geen last hebt van homo's. In ieder geval niet meer last dan ik van jou heb omdat jij intolerant ten opzicht van andere bevolkingsgroepn bent dus als we zo zouden gaan rekenien zie ik liever 0 kinderen dan 2 van jou, want jij zult ze zeer zeker met jouw bekrompen mening gaan opvoeden, niet passend in onze maatschappij.
Precies wat jij zegt. Iemand die zo hard gefocused is op het leven van een ander en zich stoort aan andere groepen, dat is het probleem. Niet de mensen die als probleem gezien worden door de mensen die zich daar zo aan storen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:35 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Ik weet het het en ik vind het serieus echt walgelijk. Kan gewoon niet bij dat iemand zo'n hekel heeft aan homo's, dat hij/zij ze die homo's het liefst levenslang opgesloten ziet worden.
Onzin. Komt door linkse kneuzen die hebben gefaald.quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:34 schreef DonJames het volgende:
Jij bent dé reden dat de PVV zo veel aanhangers heeft.
het is niet discriminerend, het is ook niet discriminerend als je zegt dat verkrachter vervolgt moeten worden.quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:31 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Jij bent pro-discriminatie? Oké, dan ben je in ieder geval consequent. Maar huilen over de PVV doe je dus nooit?
Is ook een factor. Maar moslimsfundi's zoals zaid dragen echt hun steentje wel bij.quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:38 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Onzin. Komt door linkse kneuzen die hebben gefaald.
Het zou in ieder geval een stap in de goede richting zijn. Als je zelf niet gediscrimineerd wilt worden, moet je dat ook niet naar andere groepen doen. Dat maakt de wereld een stuk mooier.quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:34 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Want de islam is o zo tolerant voor homoseksualiteit.
Toch wil jij hun geloof verbieden.quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:34 schreef Demon_from_heaven het volgende:
De Moslims die ik ken in mijn omgeving prediken in ieder geval geen haat.
als iemand het ziet of iets dergelijks kan hij dat aangeven. gewoon op dezelfde manier als gebeurt in landen waar het nu illegaal is.quote:
zolang ze het niet propaganderen is het prima.quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:31 schreef 2dope het volgende:
En wat doe je met hommo's waarvan bekend is dat ze hommo zijn maar niets doen? Vogelvrij verklaren?
Ja, omdat het schadelijk is voor de geestelijke gezondheid en kan zorgen voor schaden aan hun omgeving. Iets wat zaid wel duidelijk maakt.quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:39 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Toch wil jij hun geloof verbieden.
omdat een kind het beste een vader en een moeder nodig heeft, geen vader en vader of moeder en moederquote:Op donderdag 24 juli 2014 13:32 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Waarom mogen homostellen niet gewoon trouwen en dan adopteren?
Onzin, geboortecijfer wordt niet negatief beïnvloed door legaliteit van homoseksualiteit. De lagere geboortecijfers in Nederland hebben totaal andere oorzaken. Mocht je toch je bewering willen onderbouwen dan kan je dat vast doen via een prachtige bron met actuele data...toch....toch?quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:07 schreef zaid het volgende:
[..]
homo's doen indirect wel mensen kwaad, via het geboortecijfer.
Mensen willen vervolgen vanwege hun geaardheid is strafbare discriminatie.quote:
Daar is namelijk wél sprake van een slachtoffer.quote:het is ook niet discriminerend als je zegt dat verkrachter vervolgt moeten worden.
Wegens discriminatie zeker!quote:de pvv moet verboden worden
Propageren? Mensen op straat aanspreken of ze ook homo willen worden?quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:39 schreef zaid het volgende:
zolang ze het niet propaganderen is het prima.
En wat is je bewijs daarvoor behalve je sprookjesboek?quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:40 schreef zaid het volgende:
[..]
omdat een kind het beste een vader en een moeder nodig heeft, geen vader en vader of moeder en moeder
nee hoor, ik steel niet en ik sla ook geen homo's in elkaarquote:Op donderdag 24 juli 2014 13:34 schreef DonJames het volgende:
[..]
Het is toch echt zo knul. Jij bent dé reden dat de PVV zo veel aanhangers heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |