Pedo's doen kleine kindjes kwaad. Homo's doen niemand kwaad. Dat is een enorm verschil.quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:02 schreef zaid het volgende:
[..]
en pedo's wil je wel straffen?
hypocriet
quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:04 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Kijk eens aan, de typisch religieuze manier van discussiëren. Voortdurend hoog van de toren blazen, maar als ze dan gewezen worden op hun hypocrisie gaan ze er vandoor.
Hypocriete atheïstische extremist die denkt dat ie superieur is.quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:03 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Dat moet je natuurlijk zeggen om je moeder niet te beledigen.
niet hypocriet, maar wel gestoord. gelukkig vinden normale autochtonen ook dat pedo's gestraft moeten wordenquote:
noem eens wat landen danquote:Op donderdag 24 juli 2014 13:04 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Veiligheid kun je ook in andere landen krijgen, die een stuk beter aansluiten bij jouw gedachtegoed.
De film is in het Nederlands dus moslims in Marokko zullen het niet begrijpen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:48 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Het gaat over seksuele diversiteit in Marokkaanse kringen. In Nederland, neem ik dan aan. Het is dus gewoon een Nederlandse aangelegenheid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
Leg eens uit waarom dat gestoord is?quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:05 schreef zaid het volgende:
[..]
niet hypocriet, maar wel gestoord. gelukkig vinden normale autochtonen ook dat pedo's gestraft moeten worden
homo's doen indirect wel mensen kwaad, via het geboortecijfer.quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:04 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Pedo's doen kleine kindjes kwaad. Homo's doen niemand kwaad. Dat is een enorm verschil.
Hypocriet ben ik niet. Atheïstisch wel. Een extremist misschien wel, al is een atheïstisch extremist iets heel anders dan die islamitische extremisten die zich opblazen op markten of vliegtuigen torens in sturen. En superieur ben ik ook. Moreel gezien tenminste.quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:05 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
[..]
Hypocriete atheïstische extremist die denkt dat ie superieur is.
Leg dan eens uit wat daar zo slecht aan is?quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:07 schreef zaid het volgende:
[..]
homo's doen indirect wel mensen kwaad, via het geboortecijfer.
Saudi-Arabië. Of als je een sjiiet bent, Iran. Of een hele rits Centraal-Aziatische landen. Daar is het hartstikke veilig en ze zijn streng islamitisch. Perfect toch?quote:
Subjectief geleuter van een middeleeuwse baviaan.quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:07 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
En superieur ben ik ook. Moreel gezien tenminste.
omdat pedo's misbruik maken van kinderen, duh. ook al is het 'vrijwillig' dan kan een kind op die leeftijd nog steeds niet goed beslissen, de machtsverhouding is erg schreef.quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:07 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Leg eens uit waarom dat gestoord is?
Helaas, zo werkt het niet. Geen enkele individu is verantwoordelijk voor producten van de samenleving als geheel. We gaan ook geen enkelingen straffen omdat onze economie slecht loopt.quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:07 schreef zaid het volgende:
[..]
homo's doen indirect wel mensen kwaad, via het geboortecijfer.
En weer op geen enkele mate bijdragen geleverd aan de discussie; alsof er tegen een muur wordt gepraat. Of nouja, iemand met een gedachtestoornis in dit geval.quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:09 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Subjectief geleuter van een middeleeuwse baviaan.
Wat is er middeleeuws aan het standpunt dat homo's niet vervolgd zouden moeten worden?quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:09 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Subjectief geleuter van een middeleeuwse baviaan.
in Saudi-Arabië mogen vrouwen niet autorijden, geen optie dus. ik ben soennietquote:Op donderdag 24 juli 2014 13:08 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Saudi-Arabië. Of als je een sjiiet bent, Iran. Of een hele rits Centraal-Aziatische landen. Daar is het hartstikke veilig en ze zijn streng islamitisch. Perfect toch?
Daar voeg je een detail toe; maar ik vind nogsteeds niet dat je pedo's moet straffen; kindermisbruikers wel, maar dat heeft niets met hun seksualiteit te maken. Ik daarintegen wil mij sowieso niet voortplanten, maar er zijn zat kinderen op de wereld zonder ouders, daar gok ik van dat jij ze niet belangrijk genoeg vind om voor te zorgen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:10 schreef zaid het volgende:
[..]
omdat pedo's misbruik maken van kinderen, duh. ook al is het 'vrijwillig' dan kan een kind op die leeftijd nog steeds niet goed beslissen, de machtsverhouding is erg schreef.
Net alsof hij het verschil kent tussen pedofielen en pedoseksuelenquote:Op donderdag 24 juli 2014 13:12 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Daar voeg je een detail toe; maar ik vind nogsteeds niet dat je pedo's moet straffen; kindermisbruikers wel, maar dat heeft niets met hun seksualiteit te maken. Ik daarintegen wil mij sowieso niet voortplanten, maar er zijn zat kinderen op de wereld zonder ouders, daar gok ik van dat jij ze niet belangrijk genoeg vind om voor te zorgen.
nee ze zijn niet als individu verantwoordelijk voor alles, maar je kan wel de hele groep straffen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:10 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Helaas, zo werkt het niet. Geen enkele individu is verantwoordelijk voor producten van de samenleving als geheel. We gaan ook geen enkelingen straffen omdat onze economie slecht loopt.
Overigens, als je het dalende geboortecijfer als kwaad wilt zien, kun je net zo goed homoseksualiteit toestaan en hetero's die minder dan 3 kinderen krijgen straffen.
Alsof überhaupt iets wat ik zeg aankomt, dan kan ik ook gewoon alles op mijn niveau zeggen, hij snapt het toch niet.quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:13 schreef 2dope het volgende:
[..]
Net alsof hij het verschil kent tussen pedofielen en pedoseksuelenJe praat tegen iemand die 'geaardheid' wil verbieden. Totaal gebrainwashed dus.
Hoe zie je dat straffen precies voor je? Opsluiten? Doodmaken?quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:13 schreef zaid het volgende:
[..]
nee ze zijn niet als individu verantwoordelijk voor alles, maar je kan wel de hele groep straffen.
net als er in china een kind beleid is
beter 2 kinderen dan geen kinderen...
Nee, jij bent gehersenspoeld. Als pedoseksualiteit in de toekomst wordt toegestaan, dan zijn de toekomstige generaties Nederlanders ook gehersenspoeld. Ze weten niet beter.quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:13 schreef 2dope het volgende:
Net alsof hij het verschil kent tussen pedofielen en pedoseksuelenJe praat tegen iemand die 'geaardheid' wil verbieden. Totaal gebrainwashed dus.
Maar niet voor andere geaardheden...quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:12 schreef zaid het volgende:
[..]
in Saudi-Arabië mogen vrouwen niet autorijden, geen optie dus. ik ben soenniet
ik ben niet voor een 'streng islamitisch' land, maar voor een seculier land met dus ruimte voor andere geloven.
pedo's die hun gedachten goed propaganderen of daadwerkelijk iets doen moet je straffen. iemand die hulp zoekt niet.quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:12 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Daar voeg je een detail toe; maar ik vind nogsteeds niet dat je pedo's moet straffen; kindermisbruikers wel, maar dat heeft niets met hun seksualiteit te maken. Ik daarintegen wil mij sowieso niet voortplanten, maar er zijn zat kinderen op de wereld zonder ouders, daar gok ik van dat jij ze niet belangrijk genoeg vind om voor te zorgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |