Ja, kan je heel leukquote:
Ah, oke. Dankjewel.quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:34 schreef fathank het volgende:
[..]
is alleen te zien als er een driehoeksmeting gedaan kan worden. transponder staat uit want militair toestel.
Ik bedoelde dat iedereen dezelfde nabestaanden gebruikt als bron.quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:34 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Volgende keer wel je best doen om te lezen in plaats van maar aan te nemen dat de bron telkens de Telegraaf is.
http://www.dailymail.co.u(...)lery-crash-site.html
Broer van nabestaande vertelde dit aan CNN.
Dezelfde ceremonie als gister ja, inclusief de minuut stilte.quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:35 schreef starla het volgende:
Krijgen we vandaag wéér een minuut stilte? Niet dat ik daar te beroerd voor ben, maar is dat niet een beetje overkill...
Bij aankomst van de vliegtuigen op Eindhoven zal inderdaad een minuut stilte in acht genomen worden.quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:35 schreef starla het volgende:
Krijgen we vandaag wéér een minuut stilte? Niet dat ik daar te beroerd voor ben, maar is dat niet een beetje overkill...
Even een hersenspinsel he?, kun je me misschien op uitlachen, maar zou het zin hebben om contact op te nemen met mensen die in verbinding staan met het kabinet als er een politiemissie geaccepteerd wordt om iets te doen voor de lokals, hoe miniem ook, iets dat door kan gaan als erkenning van hun trauma?quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:34 schreef FANN het volgende:
[..]
Die lokals zitten met een enorm trauma midden in een oorlogsgebied en worden nu nog
gezien als de grote plunderaars ook. Misschien zit er eentje tussen die een telefoon gejat
heeft, zou kunnen, maar de meeste mensen zijn misschien wel van goede wil.
De mensen die je bij CNN zag langskomen in elk geval wel.
Ok dan, beetje kut want heb een verjaardagsfeest vanmiddag, maar goed, zullen dan netjes stil zijn tussen het feesten.quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:36 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Dezelfde ceremonie als gister ja, inclusief de minuut stilte.
Jammer genoeg zijn er veel mensen die denken dat de lokale bevolking allemaal plunderaars en dieven zijn.quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:34 schreef FANN het volgende:
[..]
Die lokals zitten met een enorm trauma midden in een oorlogsgebied en worden nu nog
gezien als de grote plunderaars ook. Misschien zit er eentje tussen die een telefoon gejat
heeft, zou kunnen, maar de meeste mensen zijn misschien wel van goede wil.
De mensen die je bij CNN zag langskomen in elk geval wel.
Weet ik dus niet, niet landelijk denk je?quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:36 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Bij aankomst van de vliegtuigen op Eindhoven zal inderdaad een minuut stilte in acht genomen worden.
Maar dat zal niet meer landelijk zijn denk ik?
Dat moet je zelf weten, er zijn genoeg mensen die dat uit respect zullen doen omdat de 298 andere "overkills" dat wel waard zijn.quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:35 schreef starla het volgende:
LEZEN! Het staat een paar posts boven je.quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:36 schreef Broodjekipkorn het volgende:
Het vliegtuig is nu niet te volgen op die radar, net zoals gisteren? Ben het zo snel nog niet tegengekomen.
Neh niet landelijk ofzo.Denk ik..quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:37 schreef starla het volgende:
[..]
Ok dan, beetje kut want heb een verjaardagsfeest vanmiddag, maar goed, zullen dan netjes stil zijn tussen het feesten.
dit is niet landelijk nee..quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:36 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Bij aankomst van de vliegtuigen op Eindhoven zal inderdaad een minuut stilte in acht genomen worden.
Maar dat zal niet meer landelijk zijn denk ik?
Géén ideequote:Op donderdag 24 juli 2014 11:36 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Even een hersenspinsel he?, kun je me misschien op uitlachen, maar zou het zin hebben om contact op te nemen met mensen die in verbinding staan met het kabinet als er een politiemissie geaccepteerd wordt om iets te doen voor de lokals, hoe miniem ook, iets dat door kan gaan als erkenning van hun trauma?
Dat is een loos gebaar. HRW en UNHCR hebben al herhaaldelijk gevraagd dat het Westen druk zou zetten op Kiev om de opvang van vluchtelingen uit het Oosten te verbeteren, want nu wordt er eigenlijk niets gedaan. Als men daar eens mee begint.quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:36 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Even een hersenspinsel he?, kun je me misschien op uitlachen, maar zou het zin hebben om contact op te nemen met mensen die in verbinding staan met het kabinet als er een politiemissie geaccepteerd wordt om iets te doen voor de lokals, hoe miniem ook, iets dat door kan gaan als erkenning van hun trauma?
Er zullen zo maar een paar mensen uit het niets dood in je tuin vallen. Poef. Ja hoi.quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:39 schreef FANN het volgende:
[..]
Géén ideeik weet niet of er iemand oren naar heeft op dit moment...
Ik denk niet dat ze aan die mensen denken, maar je kan het altijd proberen....
Uitlachen doe ik je niet hoorik vond en vind het ook triest voor die lokals,
ook dat zijn onschuldige slachtoffers.
Ok, zal er zeker bij 'stil staan', maar om elke keer een minuut stilte in acht te nemen omdat er een kist naar NL komt vind ík wat overdreven.quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:38 schreef mschol het volgende:
[..]
dit is niet landelijk nee..
gisteren was een nationale dag van rouw, vandaag een "normale" dag
Ik zal vandaag en morgen afgaande op de berichtgeving nagaan of het zinvol is om hier een brief voor op te stellen om dit punt onder de aandacht te brengen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:39 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik vrees dat daar in NL maar weinig mensen bij stilstaan.quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:39 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, dat is geen spinsel. Je zou sowieso via de Tweede Kamer kunnen, want kamervragen gaan er wel komen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:36 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |