Helaas heeft iemand deze al verzilverdquote:Op zondag 3 mei 2015 17:10 schreef Sharkdoggie het volgende:
Eidolon (steam) - Indiegala Mega Adventurepack
http://store.steampowered.com/app/286140/
67J3W-DQZ73-632E7
Laat het weten als het verzilverd is.
Ik merk dat dat vaker gebeurt. Misschien voortaan de code in spoilertags plaatsen zodat in ieder geval mensen die niet zijn ingelogd niet kunnen lezen.quote:
er zou een speciale members-only tag moeten komen waar ook pas geregistreerde niet in kunnen kijkenquote:Op maandag 4 mei 2015 09:57 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik merk dat dat vaker gebeurt. Misschien voortaan de code in spoilertags plaatsen zodat in ieder geval mensen die niet zijn ingelogd niet kunnen lezen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
quote:Op maandag 4 mei 2015 12:10 schreef Sharkdoggie het volgende:
Bij dezeSuper bedankt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laat het weten als je de code gebruikt hebt![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
quote:Op dinsdag 5 mei 2015 22:59 schreef Sharkdoggie het volgende:
Ik heb hem verzilverdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dank je
![]()
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
quote:Op maandag 4 mei 2015 21:45 schreef aleco99 het volgende:
Mocht iemand geïnteresseerd zijn:Is al gebruikt helaas, maar toch bedankt voor je aanbod!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laat het weten als je de code gebruikt hebtRoses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
www.dlh.netquote:Op dinsdag 12 mei 2015 11:53 schreef mschol het volgende:
Als je je registreert op www.dhl.net krijg je, zolang de voorraad strekt, de volgende games gratis:
Enclave
Knightshift
Knights and Merchants HD
Two Worlds - Game of the Year Edition
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ow, ik dacht even dat het deel 2 was, maar het gaat om de Two World Epic Edition (dat is Two Worlds 1 met de DLC).quote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 14:05 schreef Poedelini het volgende:
Voor iemand die deze graag wilHet spel Knightshift.
Thanks!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geniet van het leven:):)
quote:Op dinsdag 5 mei 2015 22:59 schreef Sharkdoggie het volgende:
Dit is een topper maffia 2!! zonde dat die verzilverd is^^SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geniet van het leven:):)
Hoe heet dit spel en is free te downen ergens?!quote:Op zaterdag 2 mei 2015 21:57 schreef aleco99 het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Gratis op Steam, AdVenture Capitalistquote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:18 schreef prefix1 het volgende:
[..]
Hoe heet dit spel en is free te downen ergens?!
Of je leest gewoon even die paar posts door die erover gaan.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:18 schreef prefix1 het volgende:
[..]
Hoe heet dit spel en is free te downen ergens?!
potverdorie...quote:Op vrijdag 8 mei 2015 08:48 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Is al gebruikt helaas, maar toch bedankt voor je aanbod!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:03 schreef mschol het volgende:
War of the Roses: Kingmakergoeie bundel heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://www.humblebundle.com/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
quote:Op vrijdag 15 mei 2015 19:20 schreef Sharkdoggie het volgende:
Garry's mod steamthanksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:08 schreef mschol het volgende:
ThanksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:14 schreef Sharkdoggie het volgende:
already usedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Veel plezier.
Nee, doe maar nietquote:Op zaterdag 16 mei 2015 00:12 schreef mschol het volgende:
[..]
http://store.steampowered.com/app/363970/ astu..
quote:Op zondag 17 mei 2015 12:43 schreef Poedelini het volgende:
Nosferatu: The Wrath of MalachiAl gebruikt door iemand andersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Veel plezier.helaas
You can only have the sunshine after the rain..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geef het aan als het verzilverd is
Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
quote:Op donderdag 21 mei 2015 23:30 schreef Sharkdoggie het volgende:
Already used helaasch. Toch bedankt voor het posten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geef het aan als het verzilverd isRoses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
Ik haat jou.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 00:12 schreef mschol het volgende:
[..]
http://www.clickerheroes.com/quote:Op zaterdag 16 mei 2015 00:12 schreef mschol het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geef het aan als het verzilverd isOp zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
quote:Op vrijdag 22 mei 2015 17:24 schreef Sharkdoggie het volgende:
Ik heb hem verzilverd, dank je welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geef het aan als het verzilverd is
Sometimes it seems like lately, I just don't know. Better sit back and go, with the flow.
quote:Op woensdag 27 mei 2015 19:42 schreef Poedelini het volgende:
Litil DivilIs helaasch al verzilverd, maar toch bedankt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
Het is wel zo netjes dat de mensen worden bedankt als er codes worden verzilvert.quote:Op donderdag 28 mei 2015 10:41 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Is helaasch al verzilverd, maar toch bedankt.
Ben ik helemaal met je eens. Ik heb de code dan niet kunnen verzilveren, maar bedankje voor het beschikbaar stellen kan altijd toch?quote:Op donderdag 28 mei 2015 10:46 schreef 2Happy4U het volgende:
Het is wel zo netjes dat de mensen worden bedankt als er codes worden verzilvert.
Altijd.quote:Op donderdag 28 mei 2015 10:49 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Ben ik helemaal met je eens. Ik heb de code dan niet kunnen verzilveren, maar bedankje voor het beschikbaar stellen kan altijd toch?
Dat kan, maar als mensen het in een spoiler willen plaatsen is dat ook best.quote:Op donderdag 28 mei 2015 11:00 schreef P8 het volgende:
Misschien een idee om het alleen te zeggen dat je een code hebt, en dat geïnteresseerden dan contact met diegene kunnen opnemen? Met als richtlijn (en geen regel); wie het eerst komt, die het eerst maalt.
quote:Op donderdag 28 mei 2015 11:27 schreef Sharkdoggie het volgende:
Super bedanktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 28 mei 2015 20:30 schreef aleco99 het volgende:
FarSky
http://store.steampowered.com/app/286340/?l=dutchthanksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
11 daarvan zij al jaren lang freewarequote:Op donderdag 28 mei 2015 18:51 schreef Sharkdoggie het volgende:
13 gratis games op GOG.com
https://www.gog.com/games##sort=bestselling&price=free&page=1
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:16 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
11 daarvan zij al jaren lang freeware
quote:FREE
v Money Back Guarantee
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:25 schreef Sharkdoggie het volgende:
Thanks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
thanks voor DoW2!quote:Op woensdag 3 juni 2015 19:19 schreef 2Happy4U het volgende:
Ik heb nog keys voor Dawn of War 1, Dawn of War 2, en Dawn of War: Retribution.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laat weten als het verzilverd is
quote:Op zaterdag 6 juni 2015 22:58 schreef Sharkdoggie het volgende:
The Darkness II steamVerzilverd, harstikke bedanktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laat weten als het verzilverd is![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laat het weten als het verzilverd is
quote:Op zondag 7 juni 2015 21:36 schreef Sharkdoggie het volgende:
F.E.A.R. 2: Project OriginJammer volgende keer beter!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laat het weten als het verzilverd is
Thanks!quote:Op dinsdag 9 juni 2015 21:45 schreef Jessah het volgende:
Gratis game te claimen op http://www.gog.com/
Zou supertof zijn, heb er veel filmpjes van gezien en het lijkt me een hele unieke game.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 14:51 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Na de Humble Bundle van deze week te hebben gekocht heb ik nog één keer het spel Limbo over.
Wie wil 'm? Je krijgt een humble bundle gift link.
U heeft een pm. Heel veel plezier er mee. En geef eens een keertje wat terug in dit topic als het mogelijk isquote:Op dinsdag 16 juni 2015 15:09 schreef Munchlax het volgende:
[..]
Zou supertof zijn, heb er veel filmpjes van gezien en het lijkt me een hele unieke game.
Als ik iets heb of niet ga gebruiken; zeker. Dankjewel.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 16:50 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
U heeft een pm. Heel veel plezier er mee. En geef eens een keertje wat terug in dit topic als het mogelijk is
Pmquote:Op zondag 21 juni 2015 09:32 schreef mschol het volgende:
Ik heb misschien 2 keys over:
In iedergeval simcity 2000, en mogelijk ook stalker clear sky (alleen als ik hem zelf nog niet heb)
Beide op goodoldgames, gog.com
Pm/dm bij intresse
Als je hem nog hebt dan graag.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 19:38 schreef Jessah het volgende:
Misschien heel specifiek, maar ik heb Age of Empires II HD Edition: The Forgotten Expansion over uit een Humble Bundle. Hiervoor is dus nog wel het 'basis spel' voor nodig. Iemand interesse?
Ja, ziet er leuk uit, wil ik wel proberenquote:Op donderdag 18 juni 2015 21:22 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Iemand die interesse heeft in Dustforce (DX) ? Je krijgt een steam key.
Ik heb wel interesse in Defconquote:Op zondag 21 juni 2015 12:30 schreef Verbal het volgende:
Kan me niet voorstellen dat mensen ze nog niet hebben, maar ze zijn er wellicht toch?
Peeps die geïnteresseerd zijn in Darwinia en/of Defcon?
Gisteren gratis bij een bestelling die ik op Steam deed, maar ik heb ze al. Zijn Steam-games, dus account wel nodig. Ik hoor het wel.
V.
Ga ik doenquote:Op zondag 21 juni 2015 12:41 schreef Verbal het volgende:
[..]
Okee, mijn Steam-login staat in mijn sig. Doe maar een request.
V.
Ik heb wel interesse in The Baconingquote:Op zondag 21 juni 2015 12:41 schreef Verbal het volgende:
Ook nog in de aanbieding:
Anachronox
Daikatana
The Baconing
Plants vs Zombies GOTY
The Last Remnant
V.
Daikatana, cult. Heb ik wel interesse inquote:Op zondag 21 juni 2015 12:41 schreef Verbal het volgende:
Ook nog in de aanbieding:
Anachronox
Daikatana
The Baconing
Plants vs Zombies GOTY
The Last Remnant
V.
games in je steamlibrary? Die kunnen niet weggegeven worden, permanent gekoppeld aan je accountquote:Op zondag 21 juni 2015 13:36 schreef Vanillekwark het volgende:
Games die ik niet speel kan ik vast niet zomaar weggeven via steam oid?
Je hebt hem binnen, als het goed isquote:Op zondag 21 juni 2015 12:43 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Ga ik doen![]()
heb je een invite gestuurd!
Ook zo, even inviteje sturen (met je Fok!-naam erbij, dat ik weet wat naar wie moet)quote:Op zondag 21 juni 2015 13:36 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Daikatana, cult. Heb ik wel interesse in
Ga ik doenquote:Op zondag 21 juni 2015 14:21 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ook zo, even inviteje sturen (met je Fok!-naam erbij, dat ik weet wat naar wie moet)
V.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |