SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laat het weten als het verzilverd is
Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
quote:Op zondag 7 juni 2015 21:36 schreef Sharkdoggie het volgende:
F.E.A.R. 2: Project OriginJammer volgende keer beter!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laat het weten als het verzilverd is
Thanks!quote:Op dinsdag 9 juni 2015 21:45 schreef Jessah het volgende:
Gratis game te claimen op http://www.gog.com/
Zou supertof zijn, heb er veel filmpjes van gezien en het lijkt me een hele unieke game.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 14:51 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Na de Humble Bundle van deze week te hebben gekocht heb ik nog één keer het spel Limbo over.
Wie wil 'm? Je krijgt een humble bundle gift link.
U heeft een pm. Heel veel plezier er mee. En geef eens een keertje wat terug in dit topic als het mogelijk isquote:Op dinsdag 16 juni 2015 15:09 schreef Munchlax het volgende:
[..]
Zou supertof zijn, heb er veel filmpjes van gezien en het lijkt me een hele unieke game.
Als ik iets heb of niet ga gebruiken; zeker. Dankjewel.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 16:50 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
U heeft een pm. Heel veel plezier er mee. En geef eens een keertje wat terug in dit topic als het mogelijk is
Pmquote:Op zondag 21 juni 2015 09:32 schreef mschol het volgende:
Ik heb misschien 2 keys over:
In iedergeval simcity 2000, en mogelijk ook stalker clear sky (alleen als ik hem zelf nog niet heb)
Beide op goodoldgames, gog.com
Pm/dm bij intresse
Als je hem nog hebt dan graag.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 19:38 schreef Jessah het volgende:
Misschien heel specifiek, maar ik heb Age of Empires II HD Edition: The Forgotten Expansion over uit een Humble Bundle. Hiervoor is dus nog wel het 'basis spel' voor nodig. Iemand interesse?
Ja, ziet er leuk uit, wil ik wel proberenquote:Op donderdag 18 juni 2015 21:22 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Iemand die interesse heeft in Dustforce (DX) ? Je krijgt een steam key.
Ik heb wel interesse in Defconquote:Op zondag 21 juni 2015 12:30 schreef Verbal het volgende:
Kan me niet voorstellen dat mensen ze nog niet hebben, maar ze zijn er wellicht toch?
Peeps die geïnteresseerd zijn in Darwinia en/of Defcon?
Gisteren gratis bij een bestelling die ik op Steam deed, maar ik heb ze al. Zijn Steam-games, dus account wel nodig. Ik hoor het wel.
V.
Ga ik doenquote:Op zondag 21 juni 2015 12:41 schreef Verbal het volgende:
[..]
Okee, mijn Steam-login staat in mijn sig. Doe maar een request.
V.
Ik heb wel interesse in The Baconingquote:Op zondag 21 juni 2015 12:41 schreef Verbal het volgende:
Ook nog in de aanbieding:
Anachronox
Daikatana
The Baconing
Plants vs Zombies GOTY
The Last Remnant
V.
Daikatana, cult. Heb ik wel interesse inquote:Op zondag 21 juni 2015 12:41 schreef Verbal het volgende:
Ook nog in de aanbieding:
Anachronox
Daikatana
The Baconing
Plants vs Zombies GOTY
The Last Remnant
V.
games in je steamlibrary? Die kunnen niet weggegeven worden, permanent gekoppeld aan je accountquote:Op zondag 21 juni 2015 13:36 schreef Vanillekwark het volgende:
Games die ik niet speel kan ik vast niet zomaar weggeven via steam oid?
Je hebt hem binnen, als het goed isquote:Op zondag 21 juni 2015 12:43 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Ga ik doen![]()
heb je een invite gestuurd!
Ook zo, even inviteje sturen (met je Fok!-naam erbij, dat ik weet wat naar wie moet)quote:Op zondag 21 juni 2015 13:36 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Daikatana, cult. Heb ik wel interesse in
Ga ik doenquote:Op zondag 21 juni 2015 14:21 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ook zo, even inviteje sturen (met je Fok!-naam erbij, dat ik weet wat naar wie moet)
V.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |