Dat vat Fok kort en bondig samenquote:Op donderdag 24 juli 2014 20:18 schreef Gewas het volgende:
Er zitten sowieso hele bijzondere mensen op Fok!
Een heel leger aan bijzondere mensen zelfs. Ik lurk voornamelijk, maar de afgelopen jaren heb ik heel wat apart volk zien postenquote:Op donderdag 24 juli 2014 20:18 schreef Gewas het volgende:
Er zitten sowieso hele bijzondere mensen op Fok!
Geavanceerd is religieus? Bij religieuze gekkies denk ik eerder aan de_ilias, veldkamp of baklava95.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 10:09 schreef HexHunter het volgende:
Ene Kingdom34 die niet meer op FOK! zit was wel een religieuze gek. Net als Geavanceerd die op de FP steeds letterlijk elk nieuwsbericht met moslims linkt en voor deportatie pleit.
WTF!!quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:07 schreef Aloulou het volgende:
Baklava95 aka Koerdische tweelingbradda van:
[ afbeelding ]
Wel hebben ze allebei echt een goed hart
[..]
Kijk je ook effe mee agie
quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:07 schreef Aloulou het volgende:
Baklava95 aka Koerdische tweelingbradda van:
[ afbeelding ]
Wel hebben ze allebei echt een goed hart
[..]
Kijk je ook effe mee agie
Zo hé mijn Username komt al twee keer voor in de lijst van gekste FOKKERS!! ooit.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 15:47 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Een heel leger aan bijzondere mensen zelfs. Ik lurk voornamelijk, maar de afgelopen jaren heb ik heel wat apart volk zien postenBansheeboy, polderturk, baajguardian, L_B en computerprobleem zijn de grootste mafketels die ik zo snel kan bedenken.
[..]
Geavanceerd is religieus? Bij religieuze gekkies denk ik eerder aan de_ilias, veldkamp of baklava95.
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 16:21 schreef Baklava95 het volgende:
Hoe heb ik dat toch voor elkaar gekregen.![]()
Dat was een kloon, bleek later. Van held Croupouquequote:Op vrijdag 25 juli 2014 00:27 schreef DarkAccountant het volgende:
[..]
Deze denk ik?
GC / een stuk Jupiter gekocht!!! Wie nog meer?
Hoezo dat?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 19:09 schreef IsaacCuenca het volgende:
Er zijn er veel, maar ik zal de grootste gek uit dit subforum benoemen: HeatWave.
Wat is dat een blamage zeg.
Als we een verklaring konden geven voor gestoordheid, zou de wereld een betere plek zijn meen ik.quote:
lolquote:Op vrijdag 25 juli 2014 19:18 schreef Aneurism het volgende:
Die ene die zijn bouvier anaal nam en dat vervolgens op Fok ging beschrijven.
quote:Op donderdag 24 juli 2014 03:26 schreef RadioSlut het volgende:
Moirapoly zijn ook 2 enorme gekken, maar wel de tofste gekken die ik ken.
Die is volgens mij al jaren als een rode lap voor jou !quote:Op zaterdag 26 juli 2014 04:25 schreef k_man het volgende:
Goh, dat DiegoArmandoMaradonna nog niet genoemd is...
Dat niet,maar hij is wel van eenvoudig komaf om het maar zo te zeggenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 19:09 schreef IsaacCuenca het volgende:
Er zijn er veel, maar ik zal de grootste gek uit dit subforum benoemen: HeatWave.
Wat is dat een blamage zeg.
Iddquote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:51 schreef skippy22 het volgende:
Ik vind dat dagboek wijf in KLB ook wel een pareltje. Toradora e.d
Het is vooral grappig om 'm uit de tent te lokken. Hoewel daar zo weinig voor nodig is, dat de lol er inmiddels wel een beetje af is.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:33 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
Die is volgens mij al jaren als een rode lap voor jou !
GC / Het grote StefanP emigreert naar de USA omdat...! topicquote:
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 18:12 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Dat was een kloon, bleek later. Van held Croupouque
Fotoboek van Croupouque
Die naamquote:Op vrijdag 25 juli 2014 18:12 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Dat was een kloon, bleek later. Van held Croupouque
Fotoboek van Croupouque
Jij was toch die gozer die met dronken kop zijn broek onder zeek op ONZ meeting?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:20 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Waarom noemen ze ons niet schatje ?
omdat Jin cool bentquote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:20 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Waarom noemen ze ons niet schatje ?
haha watquote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Jij was toch die gozer die met dronken kop zijn broek onder zeek op ONZ meeting?
Oh god, hakuna en fusionfreak, wat een mafketel was dat.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 18:10 schreef BlueMage het volgende:
FusionFreak/-Hakuna-
Braddie (en zijn "Obelix probeert toch toverdrank te krijgen en vermomt zich als Egyptenaar"kloontjes)
RobbieRicardo (geweldige troll)
LBK en dat soort figuren zijn alleen maar vervelend, niks leuks aan.
Nog altijd actievvquote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:51 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Oh god, hakuna en fusionfreak, wat een mafketel was dat.
Of jij hebt gewoon geen gevoel voor humor en ben je dagelijks een zuurpruimquote:Op donderdag 24 juli 2014 16:24 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Die is niet gek. Dat is gewoon een volslagen debiel die een ban zou moeten krijgen. Ik pleit voor een gratis Tong80 filter wat voor iedereen gratis bruikbaar zou moeten zijn. Wat een bagger komt er uit hem, werkelijk nog nooit 1 zinnige post gezien. En er dan nog trots op zijn ook dat je 20 uur per dag op Fok! je bagger zit te spugen
Niet tegen mijn beste FOK! vriend beginnen..quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:14 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Ik vind niemand in dergelijk mate gek, maar wel heb ik dat ik soms helemaal niks snap van de posts van Spongeboss.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |