Het FOK! TV filmpje zegt genoeg.quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:43 schreef BaajGuardian het volgende:
Niemand hier trouwens die onderbouwing heeft dat ik een grootse gek zou zijn he.
Pfff hahahaquote:Op donderdag 24 juli 2014 19:43 schreef BaajGuardian het volgende:
Niemand hier trouwens die onderbouwing heeft dat ik een grootse gek zou zijn he.
Joh dat stamt uit de prehistorie, totaal niet relevant. (en 75% gespeeld ook nog dus hey)quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:45 schreef EdmundReid het volgende:
[..]
Het FOK! TV filmpje zegt genoeg.
dit dan:quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:46 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Joh dat stamt uit de prehistorie, totaal niet relevant. (en 75% gespeeld ook nog dus hey)
quote:Wat heb je daar aan als 30 jarige opperhoofd maagd die geen grote vriendenkring heeft waar meisjes in rondrouleren.
Was er maar een evolutionair principe dat je na 20 jaar maagd zijn gewoon je sexuele driften uitzet.
En kom nu niet aan met chemische castratieIk moet nog langer mee. Maar mischien over nog eens 20 jaar dat ze dan robotten hebben ontwikkeld die 100% echt zijn en dat je die dan gratis krijgt toegewezen met een of andere regeling.
En ja ik weet het, ik ben knap en ik kan gitaar spelen dus wtf zeik ik ik hoef alleen maar naar een club te gaan en heb zo mn hele hand vol kutten maar dat is gewoon mijn stijl niet snap je. Ik ben meer van de reservering. (nee niet hoeren, fack dat.. neuk nog liever met een dooie vogel, ik bedoel dat ik niet in een grote groep mensen wil zoenen en voelen enzo)
Ik zie het probleem niet, het is gewoon een 50/50 post, een serieuze post met hier en daar wat stukjes in het bizarre getrokken om het wat op te leuken, als ik helemaal 100% serieus wilde posten ging ik wel naar de site van een krant oid.quote:
Ga gewoon eens naar de hoeren, dan ben je van de tovenaarsstatus af.quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:56 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet, het is gewoon een 50/50 post, een serieuze post met hier en daar wat stukjes in het bizarre getrokken om het wat op te leuken, als ik helemaal 100% serieus wilde posten ging ik wel naar de site van een krant oid.
En dan mijn magische krachten kwijtraken, dacht het niet.quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:58 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Ga gewoon eens naar de hoeren, dan ben je van de tovenaarsstatus af.
Inderdaadquote:Op donderdag 24 juli 2014 20:18 schreef Gewas het volgende:
Er zitten sowieso hele bijzondere mensen op Fok!
quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:18 schreef Gewas het volgende:
Zit wat in. Je hebt de magische kracht om bij iedereen een hoop irritatie op te wekken.quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:58 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
En dan mijn magische krachten kwijtraken, dacht het niet.
Baajquote:Op donderdag 24 juli 2014 19:56 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet, het is gewoon een 50/50 post, een serieuze post met hier en daar wat stukjes in het bizarre getrokken om het wat op te leuken, als ik helemaal 100% serieus wilde posten ging ik wel naar de site van een krant oid.
Oja, ik was die knakker al helemaal vergeten.quote:Op donderdag 24 juli 2014 18:59 schreef Mattt het volgende:
StefanP toch wel... Wat was die man verzuurd zeg
En dat maakt dit forum juist zo leuk.quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:18 schreef Gewas het volgende:
Kom niet aan Tjacka. Da's een jonge held.quote:
Deze denk ik?quote:Op donderdag 24 juli 2014 23:46 schreef qwerty_x het volgende:
En voor mij nog steeds een van de beste topics ooit: die gast die grond op een gasplaneet (weet niet meer welke) had gekocht.
Wat een legendarisch topic was dat.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 00:27 schreef DarkAccountant het volgende:
[..]
Deze denk ik?
GC / een stuk Jupiter gekocht!!! Wie nog meer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |