Euh, 40 ofzo. Maar ik faalde 2 keer mn theorie wat wel wat vertraging heeft gegeven.quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:27 schreef Rezania het volgende:
Jongens, hoeveel lessen hadden jullie voordat jullie rijexamen deden?
Hmm, 30 keer zal dan wel moeten lukken denk ik.quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:33 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Euh, 40 ofzo. Maar ik faalde 2 keer mn theorie wat wel wat vertraging heeft gegeven.
Praktijk in 1x
Ik voel met je mee.quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:32 schreef Rezania het volgende:
Trouwens, mijn broer geeft een feestje. Hij heeft vier kratten Amstel gehad, er is pas één krat op. Gevolg is dat ik de komende maand alleen Amstel kan drinken thuis.
Terechte klacht.quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:32 schreef Rezania het volgende:
Trouwens, mijn broer geeft een feestje. Hij heeft vier kratten Amstel gehad, er is pas één krat op. Gevolg is dat ik de komende maand alleen Amstel kan drinken thuis.
Of je drink het gewoon in een weekend op.quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:32 schreef Rezania het volgende:
Bedankt, zware tijden tegemoet, ik kan alle steun gebruiken.quote:
Dat was niet in de aanbieding.quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:34 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Terechte klacht.
Waarom haalde hij geen Grolsch?
Twee kratten?quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Of je drink het gewoon in een weekend op.
dan ga je daar nog flink rap doorheen ookquote:Op donderdag 24 juli 2014 21:32 schreef Rezania het volgende:
Spaghettivreterquote:
Alles goed?quote:
Zeker, morgen op vakantiequote:
Eerst een week Oostenrijk, dan 2 weken Italië.quote:
Klinkt goedquote:Op donderdag 24 juli 2014 21:51 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Eerst een week Oostenrijk, dan 2 weken Italië.
quote:
Waar ga jij heen?quote:
Bier zuipen jonguh!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |