abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 24 juli 2014 @ 16:58:53 #201
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_142685823
Volgens mij ligt mijn kint al de hele dracht overdwars of met de pootjes naar beneden.

Voel vrijwel uitsluitend helemaal onderin schopjes, of linksonder.
Heeel soms rechts iets en soms geschuif/gegolf.

Eind van de dag als ik plat ga liggen ligt ie met kop en kont ter hoogte van de navel meer rechts dan links overdwars. Ik gok met de beentjes dan wel linksonder :')
Kwak
  donderdag 24 juli 2014 @ 17:00:12 #202
149959 SQ
snelle trees
pi_142685914
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 16:58 schreef kwakz0r het volgende:
Volgens mij ligt mijn lint al de hele dracht overdwars of met de pootjes naar beneden. Voel vrijwel uitsluitend helemaal onderin svhopjes, of linksonder. Heeel soms rechts iets en soms geschuif/gegolf. Eind van de dag als ik plat ga liggen. Ligt ie met kop en kont ter hoogte van de navel meer rechts dan links overdwars. Ik gok net de beentjes dan wel linksonder :')
leuk he, hoe dat draait :D
Mijn rechtertiet wordt al sinds gisteren met regelmaat aangetikt door diezelfde voet die soms ook mijn ribben raakt. Bopt je tet ineens omhoog. Erg bizar :')

Overigens kunnen die schopjes onderin ook friemelende handjes zijn. Die zijn ook venijnig soms :X (as we speak word ik in mijn blaas geknepen en bopt mijn tiet tegelijk mee ;( _O-)
disclaimer
pi_142685939
quote:
1s.gif Op donderdag 24 juli 2014 15:32 schreef AwayTL het volgende:

[..]

Zoniet kan je altijd nog beslissen dat je er wel wat op in wil leveren toch? :)

Wij zouden het kunnen redden op 1 salaris, maar ik heb ook niet voor niks mijn diploma gehaald en ben ook niet gemaakt om hele dagen thuis te zitten. Daarbij wil ik ook wel graag een auto voor mijzelf :P .

Mooi plaatje Risu! Ben je nu helemaal gerust gesteld wat betreft het hartje? Of toch nog wel angstig? ( sorry als het een rare of stomme vraag is)
Tja, er is altijd kans dat het alsnog mis gaat, maar aangezien ik verder ben gezet en het hartje zo mooi heb gezien, maak ik me toch een stuk minder druk. De vk was iig heel positief.
pi_142686135
dat ging even mis
pi_142686219
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 17:00 schreef Risu het volgende:

[..]

Tja, er is altijd kans dat het alsnog mis gaat, maar aangezien ik verder ben gezet en het hartje zo mooi heb gezien, maak ik me toch een stuk minder druk. De vk was iig heel positief.
Dat gaat helemaal goed. FIjn zeg. O+
pi_142686261
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 15:55 schreef Malteser het volgende:
Hier ook allebei gestudeerd maar ik droom er al heel mijn leven van om moeder te worden en voor mij voelt 3 dagen werken echt een beetje als de max. Klinkt misschien stom.... :@. Nu verdien ik wel 'maar' 2/3 van wat man verdient.
Bovendien ben ik opgegroeid in een gezin waarbij ouders beide 40+ werkten en wij waren echt heel, heel erg veel alleen. En dat heeft ons gezin getekend :'( .
Nu zijn er gelukkig ook genoeg voorbeelden waar twee fulltime werkende ouders prima uitpakt! Gelukkig maar! Dus ik ben daar niet op tegen of wat dan ook. Maar ik heb altijd gehoopt het anders te kunnen gaan doen.

Nou ja, iedereen maakt zijn eigen afweging, gelukkig maar. Ik hoop alleen altijd maar dat mensen mijn keuze niet 'al te raar' vinden, omdat ik ook heb gestudeerd. *onzekere Malteser gluurt om de hoek*
Hier iemand die dus fulltime moederschap gaat doen. En ik vind alle situaties goed. Mensen doen wat hun het beste lijkt. Mijn moeder was altijd thuis en ondanks dat ze gastouder was en er vaak tot 7 kinderen rondliepen in huis, vond ik het fijn dat ze er altijd was. Dat idee is een beetje in mijn achterhoofd blijven hangen. Dat wil niet zeggen dat een moeder die 3/4/5 dagen werkt slechter is, of beter. Ieder zijn ding, en ieder zijn waarde. Ik heb trouwens ook gestudeerd hoor.
pi_142686501
prima toch!
Ik wordt zelf niet blij van alle dagen alleen met de dreumes dus dan is werk erbij heel fijn.
Maar zit stiekem wel te denken om mijn werk anders te verdelen als kind eenmaal naar school gaat zodat BSO niet of bijna niet nodig is (wel continurooster of tso, dus niet ook nog thuis lunchen). Dat ze lekker altijd met vriendjes af kan spreken als ze dat wil of lekker thuis spelen. Vond vroeger zelf de kindjes met BSO maar zielig .
pi_142686707
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 17:13 schreef watmoetikkiezen het volgende:
prima toch!
Maar zit stiekem wel te denken om mijn werk anders te verdelen als kind eenmaal naar school gaat zodat BSO niet of bijna niet nodig is (wel continurooster of tso, dus niet ook nog thuis lunchen). Dat ze lekker altijd met vriendjes af kan spreken als ze dat wil of lekker thuis spelen. Vond vroeger zelf de kindjes met BSO maar zielig .
Dat zie ik dan weer wel zitten idd! ^O^

Ik heb het afgelopen 1,5 in 2-ploegen gewerkt fulltime. Heerlijk! Of een ochtend, of een middag met mijn meisje en toch 40 uur maken ^O^
  donderdag 24 juli 2014 @ 17:19:11 #209
149959 SQ
snelle trees
pi_142686803
Oh ja, ik kan veel thuis werken gelukkig, en ik heb veel collega's in Amerika. Ik zou dan van 8-3 op kantoor kunnen werken en dan naar huis en dan nog een uurtje in de avond meepakken bijvoorbeeld :Y
disclaimer
  donderdag 24 juli 2014 @ 17:20:10 #210
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_142686864
Nou ja, impopulaire mening hier, maar ik vind het dus niet prima...

Het sociale stelsel knapt uit zijn voegen. Mijns inziens zou het er alleen moeten zijn om mensen die niet kunnen werken te helpen, niet om tegemoet te komen aan vrouwen die liever thuiszitten.

Zo lang je 100% van je man profiteert moet je t zelf weten (die van mij zou dat niet OK vinden), maar zodra er dan ook naar iets misloopt (scheiding, ontslag partner) ben he wel op de staat aangewezen terwijl je best zou kunnen werken... Dat trek ik niet bijzonder goed.

Daarbij, niet werken is slecht voor de economie, en he brengt ook niet meer het geld binnen dat ooit door de maatschappij in jou en he studie is geïnvesteerd.

Dus ja, ik ben er wel een beetje allergisch voor om alles maar "Een keuze/van evenveel waarde" te vinden, want je belast er direct en indirect de maatschappij mee.

Dus. Knuppel. Hoenderhok. I know.
Kwak
  donderdag 24 juli 2014 @ 17:21:38 #211
149959 SQ
snelle trees
pi_142686938
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 17:20 schreef kwakz0r het volgende:
Nou ja, impopulaire mening hier, maar ik vind het dus niet prima...

Het sociale stelsel knapt uit zijn voegen. Mijns inziens zou het er alleen moeten zijn om mensen die niet kunnen werken te helpen, niet om tegemoet te komen aan vrouwen die liever thuiszitten.

Zo lang je 100% van je man profiteert moet je t zelf weten (die van mij zou dat niet OK vinden), maar zodra er dan ook naar iets misloopt (scheiding, ontslag partner) ben he wel op de staat aangewezen terwijl je best zou kunnen werken... Dat trek ik niet bijzonder goed.

Daarbij, niet werken is slecht voor de economie, en he brengt ook niet meer het geld binnen dat ooit door de maatschappij in jou en he studie is geïnvesteerd.

Dus ja, ik ben er wel een beetje allergisch voor om alles maar "Een keuze/van evenveel waarde" te vinden, want je belast er direct en indirect de maatschappij mee.

Dus. Knuppel. Hoenderhok. I know.
Ik moet hier toch een +1 op doen. Ook al scheer ik wel mijn benen ;)
disclaimer
  donderdag 24 juli 2014 @ 17:22:34 #212
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_142686979
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 17:21 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ik moet hier toch een +1 op doen. Ook al scheer ik wel mijn benen ;)
Ik ook! En mijn oksels!

Editie: een snelle blik leert mij dat ik vanmorgen een stukje been gemist heb :')
Kwak
  donderdag 24 juli 2014 @ 17:23:01 #213
149959 SQ
snelle trees
pi_142687000
quote:
1s.gif Op donderdag 24 juli 2014 17:22 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Ik ook! En mijn oksels!
nepfeminist :{w
disclaimer
  donderdag 24 juli 2014 @ 17:24:15 #214
149959 SQ
snelle trees
pi_142687059
quote:
1s.gif Op donderdag 24 juli 2014 17:22 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Ik ook! En mijn oksels!

Editie: een snelle blik leert mij dat ik vanmorgen een stukje been gemist heb :')
Oh, dat is wel story of my life hoor, stukjes missen.... :')
Mijn man is erger, die heeft soms nog een halve snor staan na het scheren _O-
disclaimer
pi_142687157
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 17:00 schreef Risu het volgende:

[..]

Mijn vk / echoscopist zei dat bij 4 wk de kans op een miskraam 10% is, maar nu rond 9 wk met goed kloppend hartje nog maar 2%. Toch een heel ander plaatje!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_142687400
Marel wat goed *O*

Roomsnoes, jammer dat je niet gestript kon worden. En verder :* voor de situatie mbt terreurdreiging. Niet tof.

Oh ja, dinsdag vk-afspraak waar ik alleen heen ga. Nog even overleggen wat we doen met de combinatietest :P.

Vriend verdient een belachelijk salaris waar ik nooit aan kan tippen. In mijn werkveld zijn bijna alleen parttime banen te vinden. Dus ik werk minder (en voel me daar prima bij). Vriend heeft wel om de week een dag ouderschapsverlof.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_142687481
Vandaag mijn leidinggevende ingelicht en ze vond het heel leuk voor me! Echt een last van mijn schouders. Ik hoop dat alles zo positief blijft en ik in mei toch in aanmerking kom voor een contractverlenging (en mondeling toegezegd vast contract). Dat vind ik toch wel spannend.
Venus in pocketformaat
© loveli
  donderdag 24 juli 2014 @ 17:34:58 #218
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_142687482
Ieder zijn eigen ding toch, ieder zijn eigen overweging en ieder zijn eigen situatie.
We kunnen niet in elkaars situatie kijken en de overwegingen kunnen heel persoonlijk zijn.

Er is overal wel wat voor/tegen te zeggen zo.. dus blijft een eindeloze discussie ;)
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
  donderdag 24 juli 2014 @ 17:37:44 #219
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_142687579
Goed nieuws Phaidra. Fijn dat ze het bij je werk nu weten en ook zo positief reageerden ^O^
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
  donderdag 24 juli 2014 @ 17:39:16 #220
149959 SQ
snelle trees
pi_142687624
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 17:34 schreef Phaidra het volgende:
Vandaag mijn leidinggevende ingelicht en ze vond het heel leuk voor me! Echt een last van mijn schouders. Ik hoop dat alles zo positief blijft en ik in mei toch in aanmerking kom voor een contractverlenging (en mondeling toegezegd vast contract). Dat vind ik toch wel spannend.
Ja, dat is zeker in zo'n situatie! Ik hoop het voor je!

quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 17:34 schreef Radyhyn het volgende:
Ieder zijn eigen ding toch, ieder zijn eigen overweging en ieder zijn eigen situatie.
We kunnen niet in elkaars situatie kijken en de overwegingen kunnen heel persoonlijk zijn.

Er is overal wel wat voor/tegen te zeggen zo.. dus blijft een eindeloze discussie ;)
Ja, tuurlijk, en ik verwacht ook echt niet dat een ander iets zal doen met mijn mening hoor :Y
Maar het hoeft ook niet altijd kusjekroel te zijn, als je het echt fundamenteel met iemand oneens bent mag dat best gezegd worden. Zolang je je mening op een normale manier brengt is er niets aan de hand. Vind ik dan ;)

Als iemand het fundamenteel met mij oneens is mag ze dat in elk geval gewoon zeggen.
disclaimer
  donderdag 24 juli 2014 @ 17:41:41 #221
149959 SQ
snelle trees
pi_142687701
Daar op toevoegende had ik mezelf voorgenomen om dit onderwerp verder te laten rusten. Dus dan moet ik me ook aan mijn woord houden. Bij deze, een streep er onder wat mij betreft. Mijn mening is duidelijk, en daar laat ik het bij :Y

Streep:

donderdag 24 juli 2014 @ 17:42:42 #222
149959 SQ
snelle trees
pi_142687736
Gelukkig, mijn hamburger komt terug omhoog. Ik kan er nu twee keer van genieten O+ O+
disclaimer
pi_142687757
Ik voel me eigenlijk niet zo aangesproken. Ik zit namelijk niet geheel vrijwillig thuis. Heb wel gewerkt, maar dat koste me heel veel, (kreeg hartproblemen enzo, heel vaag) en ik weet eigenlijk niet waar dat aan ligt. Ik weet alleen dat ik me veel beter voel nu. Anyway, ik ben wel van plan ooit weer iig freelance vertaalwerk te gaan doen. Dan kan je doen zoveel als je aankan eigenlijk. (Mits je het geld niet belangrijk vind natuurlijk)
Ik loop overigens ook bij een psycholoog inmiddels, en ik denk dat ik daardoor straks wel weer zonder problemen kan gaan werken.

Ik zit overigens niet de hele dag te niksen. Ben heel veel uit huis dingen doen met schoonmoeder. Boodschappen, samen zwemochtendje, pianoles, af en toe iets leuks zoals midgetgolf, in het weekend een dagje dierentuin of een museum bezoeken (museumkaart ftw), dan nog de noodzakelijke huishoud gebeuren. Ik hou me bewust goed bezig nou.
pi_142687789
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 17:37 schreef Radyhyn het volgende:
Goed nieuws Phaidra. Fijn dat ze het bij je werk nu weten en ook zo positief reageerden ^O^
De rest van de collega's wil ik nog even in spanning laten :+. Maar leidinggevende gaat straks 3 weken op vakantie en ik ben bang dat het tussentijds toch wel erg duidelijk zichtbaar wordt en er roddels gaan ontstaan. Dan hoort ze die misschien eerder dan het nieuws van mij. Leek me niet netjes.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_142687805
quote:
1s.gif Op donderdag 24 juli 2014 16:34 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Ik heb hoge vaste lasten met studieschuld en collegegeld. Zou hier niet kunnen wonen met deze huur alleen.

Misschien zou t ineens wel kunnen als ik minder zou werken en toeslagen zou krijgen. Maar er blijft bij mij maandelijks niks over hoor. En ik geef t ook niet uit aan luchtigheden oid ;)

En natuurlijk kan ik nog wel bezuinigen als t echt moet. Maar zou er niet voor kiezen nee.
LD is echt wel een goed salaris, vind ik! :) .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')