Bijkomende reden waarom ik een 'grensoverschrijding' van de Russen mogelijk acht:quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:31 schreef marcodej het volgende:
Waarom is daar nu niemand. Het zou daar nu toch gewoon een mierennest moeten zijn van internationale experts?
Is er ergens een buitenlandtopic (krantenberichtgeving oid) met dit onderwerp??quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:27 schreef DaMook het volgende:
Ben onder de indruk van de hele ceremonie en stoet en alles. Ook van de reacties van iedereen uit binnen en buitenland. Trots op ons landje.
quote:
Soort Poetinquote:
Het ligt aan de zin. Als U bv. is geimpliceerd is er wel een T, loopt u naar de bushalte! Zoals gezegd komt het op oorlogsposters iig best veel voor met een t, hetgeen me ook opviel toen ik het zag. Vermoed zinsconstructie en/of ouderwetsigheid.quote:
Die liggen dan weer in een andere kist. Of niet.quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:41 schreef Fokker101 het volgende:
Hoe zouden die lichamen er toch uit zien.. ben altijd daar wel benieuwd naar. Ligt er dan iemand in zo'n kist zonder twee benen?
Ik vind het zelfs straalzielig, die lokale mensen vallen overal buiten maar delen net zo zwaar in de tragedie als de nabestaanden van de ramp, maar vallen overal buiten, Russen maken er een oorlogsgebied van, Oekraine heeft nergens vat op en het is niet in de belangen van de internationale gemeenschap om die mensen bij te staan.quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:27 schreef SecretStoryWous het volgende:
Ik vind het wel tof dat de plaatselijke bevolking in Oekraïne zo meeleeft met de slachtoffers.
Bekijk die filmpjes op youtube maar eens. Dat ze in de nacht dat veld in lopen met een zaklamp. Echt te gruwelijk voor woorden wat je ziet.quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:41 schreef Fokker101 het volgende:
Hoe zouden die lichamen er toch uit zien.. ben altijd daar wel benieuwd naar. Ligt er dan iemand in zo'n kist zonder twee benen?
Ja, wat denk je dan? Dat ze een andere set benen aanzetten of protheses aanmeten of zo?quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:41 schreef Fokker101 het volgende:
Ja ok vanuit de oekraine bekeken is het idd niet ideaal. Maar voor ons maakt het niet uit wie er voor de veiligheid zorgt. Ik zelf geef de voorkeur aan NL Australie en Engeland. Mijn tweede keus is NL en USA.quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat zou Oekraïne wel slecht vinden. Jij laat de vent waar je vrouw mee vreemd is gegaan toch ook niet weer bij je in huis, of ga jij dan ook op de bank liggen terwijl je vrouw boven in bed ligt met die vent?
Denk het wel. Mensen die misschien nog door familie geidentificeerd kunnen worden en daarmee snel 'afgehandeld' kunnen worden. De moeilijkere gevallen, die langer in beslag zullen nemen, zullen daarna wel volgen. Kan me voorstellen dat ze die selectie al bij aankomst van de trein gemaakt hebben.quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:37 schreef Pleun2011 het volgende:
Oh ja, een vraag die vandaag denk ik al aan de orde is gekomen maar ik heb het antwoord zelf niet.. de lichamen die als eerste zijn overgevlogen, zijn dat de lichamen die het makkelijkst zijn te identificeren? Of is het in willekeurige volgorde welke lichamen als eerste en laatste worden gerepatrieerd?
Ze zouden eerst alle complete lichamen identificeren, daarna de losse delen. Luguber maar waar.quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:41 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Die liggen dan weer in een andere kist. Of niet.
http://g1.globo.com/mundo(...)7-chega-holanda.htmlquote:Op woensdag 23 juli 2014 22:40 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Is er ergens een buitenlandtopic (krantenberichtgeving oid) met dit onderwerp??
Dat weet ik niet, maar tweets ed genoeg. En cnn heeft alles uitgezonden geloof ik.quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:40 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Is er ergens een buitenlandtopic (krantenberichtgeving oid) met dit onderwerp??
Laat youtube dat zien dan?quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:42 schreef agter het volgende:
[..]
Bekijk die filmpjes op youtube maar eens. Dat ze in de nacht dat veld in lopen met een zaklamp. Echt te gruwelijk voor woorden wat je ziet.
Klopt. Moet bekennen dat ik er alleen naar heb gekeken tussen de spleetjes van mijn oogleden door.. ik durfde niet echtquote:Op woensdag 23 juli 2014 22:42 schreef agter het volgende:
[..]
Bekijk die filmpjes op youtube maar eens. Dat ze in de nacht dat veld in lopen met een zaklamp. Echt te gruwelijk voor woorden wat je ziet.
Amerikanen...quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:44 schreef superworm het volgende:
[..]
Lijken op youtube is prima. Tieten, not so much
Dat zal echt niet gebeurenquote:Op woensdag 23 juli 2014 22:42 schreef Blester het volgende:
Wat hoorde ik nou? Mogelijk een politiemissie? Dus echt Nederlandse politieagenten tussen de rebellen met AK-47's zetten?![]()
En dan ook nog ongewapend hoorde ik ergensquote:Op woensdag 23 juli 2014 22:42 schreef Blester het volgende:
Wat hoorde ik nou? Mogelijk een politiemissie? Dus echt Nederlandse politieagenten tussen de rebellen met AK-47's zetten?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |