Zetten ze er eens een T achter, is het weer niet goedquote:Op woensdag 23 juli 2014 22:36 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Haha ik zag het ook, zegt ook weer wat over de personen die het erop hebben gezet
Rebelenquote:Op woensdag 23 juli 2014 22:35 schreef Baghdaddy het volgende:
Duidelijke taal in Amsterdam:
[ afbeelding ]
Zou ik nog niet eens zo slecht vinden, zolang ze "aan onze kant" staan en met ons samen werken en weer weggaan als "we" er klaar zijn.quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:36 schreef agter het volgende:
[..]
De Russen gaan het gebied beveiligen, voordat wij er zijn?
Die gaan niet meer weg. Dat weet je toch ook wel.quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:37 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zou ik nog niet eens zo slecht vinden, zolang ze "aan onze kant" staan en met ons samen werken en weer weggaan als "we" er klaar zijn.
Moet zonder t.quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:37 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Rebelen
Maar verbrandt wel netjes met dt
Die had de koude oorlog opgeblazen tot een warme oorlog.quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik denk dat we god op ons blote knietjes mogen bedanken dat die Mc Cain, 6 jaar geleden geen president van Amerika is geworden. Wat een nare vent! Die heeft echt een masker op!
Echte hardliner is ie.quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik denk dat we god op ons blote knietjes mogen bedanken dat die Mc Cain, 6 jaar geleden geen president van Amerika is geworden. Wat een nare vent! Die heeft echt een masker op!
Was ik ook bijquote:Op woensdag 23 juli 2014 22:26 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet.. maar dat klappen vind ik schapengedrag, heb er geen behoefte aan als zoiets me wordt opgedrongen. En de meeste mensen die daar stonden hadden ongetwijfeld nobele motieven, maar ik hou zelf niet zo van die massale toestanden.. het enige waar ik spijt van heb is dat ik niet naar de huldiging op de Coolsingel ben geweest toen Feyenoord voor het laatst kampioen werd, maar ja.. kon ook niet weten dat het de laatste keer zou zijn.
Dat zou Oekraïne wel slecht vinden. Jij laat de vent waar je vrouw mee vreemd is gegaan toch ook niet weer bij je in huis, of ga jij dan ook op de bank liggen terwijl je vrouw boven in bed ligt met die vent?quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:37 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zou ik nog niet eens zo slecht vinden, zolang ze "aan onze kant" staan en met ons samen werken en weer weggaan als "we" er klaar zijn.
Ik twijfel nog, dat was ook mijn eerste gedachte, maar toch, ik twijfel.quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:38 schreef agter het volgende:
[..]
Die gaan niet meer weg. Dat weet je toch ook wel.
Bijkomende reden waarom ik een 'grensoverschrijding' van de Russen mogelijk acht:quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:31 schreef marcodej het volgende:
Waarom is daar nu niemand. Het zou daar nu toch gewoon een mierennest moeten zijn van internationale experts?
Is er ergens een buitenlandtopic (krantenberichtgeving oid) met dit onderwerp??quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:27 schreef DaMook het volgende:
Ben onder de indruk van de hele ceremonie en stoet en alles. Ook van de reacties van iedereen uit binnen en buitenland. Trots op ons landje.
quote:
Soort Poetinquote:
Het ligt aan de zin. Als U bv. is geimpliceerd is er wel een T, loopt u naar de bushalte! Zoals gezegd komt het op oorlogsposters iig best veel voor met een t, hetgeen me ook opviel toen ik het zag. Vermoed zinsconstructie en/of ouderwetsigheid.quote:
Die liggen dan weer in een andere kist. Of niet.quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:41 schreef Fokker101 het volgende:
Hoe zouden die lichamen er toch uit zien.. ben altijd daar wel benieuwd naar. Ligt er dan iemand in zo'n kist zonder twee benen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |