Dat laatste is wel zonde ja, waarschijnlijk tegen de tijd dat ze weer kampioen worden zit je in een verzorgingstehuis en kan je dus wéér niet...quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:26 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet.. maar dat klappen vind ik schapengedrag, heb er geen behoefte aan als zoiets me wordt opgedrongen. En de meeste mensen die daar stonden hadden ongetwijfeld nobele motieven, maar ik hou zelf niet zo van die massale toestanden.. het enige waar ik spijt van heb is dat ik niet naar de huldiging op de Coolsingel ben geweest toen Feyenoord voor het laatst kampioen werd, maar ja.. kon ook niet weten dat het de laatste keer zou zijn.
quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Kan ook snot zijn hè. Ik gooi mijn snot altijd hoog op in de lucht.
Ja, was mooi om te zien. Al die teddybeertjes en brieven die ze daar neergelegd hadden. Nu wil het dorp een monument oprichten.quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:27 schreef SecretStoryWous het volgende:
Ik vind het wel tof dat de plaatselijke bevolking in Oekraïne zo meeleeft met de slachtoffers.
Dat, maar tegelijkertijd wonderlijk en mooi dat het maar zeer, zeer zelden gebeurt dat er vanaf de grond (dus niet door straaljagers die in de war zijn oid) een raket op zo'n toestel wordt afgeschoten.quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:27 schreef HiZ het volgende:
[..]
Het is gewoon een nieuw ritueel. En volgens mij kan dat helemaal geen kwaad in een wereld die te weinig doet aan zingeving.
Ja, klopt.quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:27 schreef SecretStoryWous het volgende:
Ik vind het wel tof dat de plaatselijke bevolking in Oekraïne zo meeleeft met de slachtoffers.
Wacht maar tot de polderjihadi's los gaan in NLquote:Op woensdag 23 juli 2014 22:27 schreef superworm het volgende:
[..]
Het is een compleet cliché geworden maar met VICE (reporter volgen die in dit conflict nota bene ontvoerd wordt terwijl je al fan was, enz enz) erbij én deze ramp komt Oekraïne wel heel dichtbij. Het is ook maar 2 landen verderop (Polen en DLD).
Dat sowieso, je leest overal dat de slachtoffers eindelijke de dignity krijgen die ze verdienen. Nederlander of niet. Dus dat doen 'we' goedquote:Op woensdag 23 juli 2014 22:27 schreef DaMook het volgende:
Ben onder de indruk van de hele ceremonie en stoet en alles. Ook van de reacties van iedereen uit binnen en buitenland. Trots op ons landje.
Mooi interview inderdaad. Ook onmogelijk om je voor te stellen dat het ineens lichamen regent in je achtertuin.quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:27 schreef SecretStoryWous het volgende:
Nounounou, laten we de moslims éven de moslims laten in dit topic aub. Da's een heel ander verhaal.quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:29 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Wacht maar tot de polderjihadi's los gaan in NL
Ja mooi, maar beter rotten ze op bij die crashsite.quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:28 schreef agter het volgende:
[..]
Ja, was mooi om te zien. Al die teddybeertjes en brieven die ze daar neergelegd hadden. Nu wil het dorp een monument oprichten.
Belangrijk om dat ook te zien. Als de plunderingen door de lokale bevolking al gebeurd zijn, is het goed om ook deze kant te erkennen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:28 schreef agter het volgende:
[..]
Ja, was mooi om te zien. Al die teddybeertjes en brieven die ze daar neergelegd hadden. Nu wil het dorp een monument oprichten.
Ik kreeg meermaals 'It's raining men' in mijn hoofd de afgelopen week (en vervloekte m'n brein omdat 't die link direct legt), maar het idee is inderdaad echt absurd en surrealistisch als een Dali-schilderij.quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:29 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Mooi interview inderdaad. Ook onmogelijk om je voor te stellen dat het ineens lichamen regent in je achtertuin.
Idd, die lokale bevolking zijn natuurlijk niet allemaal ook seperatisen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Belangrijk om dat ook te zien. Als de plunderingen door de lokale bevolking al gebeurd zijn, is het goed om ook deze kant te erkennen.
Het klinkt gek, maar de afgelopen week zat ik af en toe op mijn balkonnetje me in te denken hoe het zou zijn als het opeens lichamen regent.. te bizar om je voor te kunnen stellen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:29 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Mooi interview inderdaad. Ook onmogelijk om je voor te stellen dat het ineens lichamen regent in je achtertuin.
Dat gaat niet lukken al die dagen lang, is in hun achtertuin.quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:29 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ja mooi, maar beter rotten ze op bij die crashsite.
Of door je dak heen valt.quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:29 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Omdat ze nog steeds geen toestemming hebben. En hun veiligheid niet kan worden gegarandeerd.quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:31 schreef marcodej het volgende:
Waarom is daar nu niemand. Het zou daar nu toch gewoon een mierennest moeten zijn van internationale experts?
Heb je een linkje?quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:28 schreef agter het volgende:
[..]
Ja, ik ook.quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:27 schreef SecretStoryWous het volgende:
Ach, dat besef had ook niemand bij de aankomst van Obama in Nederland nog niet te lang geleden en bij Koninginnedag stond ook altijd iedereen foto's te maken. Ook dát zie je op tv allemaal beterquote:Op woensdag 23 juli 2014 22:08 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Dat nog niet eens... maar niet het besef hebben dat de NOS (en de rest) het prima vastlegt (beter dan welk snapshot cameraatje ook)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |