Laatste post van net!quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:55 schreef Sodapoppin het volgende:
Ik krijg net van Bungie een mail met 2 codes voor de PS4 om zogezegde vrienden mee te laten spelenfirst come first serve, graag in dm of pm
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor diegene die eventueel wil samenspelen, mijn gamertag is: Neveler
Ben benieuwd, zit nu op 88 % met downloaden... duurt een eeuwigheidquote:Op woensdag 23 juli 2014 21:54 schreef Cikx het volgende:
Net die strike mission gehaald, was erg tof. Die voldoening.
quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:51 schreef Sesh het volgende:
Ik heb nog twee codes voor de beta voor de xbox one:Thx ik heb er 1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor diegene die eventueel wil samenspelen, mijn gamertag is: Neveler
Wil nu ook 1 voor de ps4 voor een maat van mij
Niet nodig voor psn. Gewoon pre order destiny in de psn store. klik op later betalen. en download de beta en dan kan je je pre order gewoon weer annuleren en je kan spelen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:01 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Thx ik heb er 1
Wil nu ook 1 voor de ps4 voor een maat van mij
Die 'truck' had ik ook over gehoord. Echter heb ik ook her en der op diverse (internationale) gamefora gelezen dat ze je daarvoor een PSN-ban kunnen geven.quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:04 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Niet nodig voor psn. Gewoon pre order destiny in de psn store. klik op later betalen. en download de beta en dan kan je je pre order gewoon weer annuleren en je kan spelen.
Een ban voor het cancellen van een pre order is echt bs. Als dat niet zou mogen zou je gewoon niet kunnen cancellenquote:Op woensdag 23 juli 2014 22:09 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Die 'truck' had ik ook over gehoord. Echter heb ik ook her en der op diverse (internationale) gamefora gelezen dat ze je daarvoor een PSN-ban kunnen geven.
Niet dat het verboden is om een pre-order te cancellen, maar bij Sony/PSN kennen ze deze truck natuurlijk ook.
Of het waar is of gewoon bangmakerij weet ik niet, maar ik wilde het risico toch niet lopen.
Klopt, maar in dit geval wordt er massaal 'misbruik' gemaakt van de pre order mogelijkheid puur en alleen om de beta. En bij PSN zullen ze intussen ook wel op de hoogte zijn hiervan.quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:11 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Een ban voor het cancellen van een pre order is echt bs. Als dat niet zou mogen zou je gewoon niet kunnen cancellen
Ze gaan je echt niet bannenquote:Op woensdag 23 juli 2014 22:19 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Klopt, maar in dit geval wordt er massaal 'misbruik' gemaakt van de pre order mogelijkheid puur en alleen om de beta. En bij PSN zullen ze intussen ook wel op de hoogte zijn hiervan.
Waarschijnlijk is het idd gewoon bullshit/bangmakerij, maar persoonlijk wil ik het risico niet lopen.
Deze meneer wilde er nog een maar mijnes waren net opquote:Op woensdag 23 juli 2014 22:20 schreef Sodapoppin het volgende:
heb nog 1 beta key over voor de PS4. DM/PM maar
quote:
En als bedrijf kan je zoiets verwachten en incalculeren. Veel vrienden van mij hebben dit gedaan. Denk inderdaad gewoon een paar trollers die PSN gebruikers bang willen maken. Anders hadden wij het zeker wel gehoord en/of gezien door middel van een afbeelding/statement.quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:09 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Die 'truck' had ik ook over gehoord. Echter heb ik ook her en der op diverse (internationale) gamefora gelezen dat ze je daarvoor een PSN-ban kunnen geven.
Niet dat het verboden is om een pre-order te cancellen, maar bij Sony/PSN kennen ze deze truck natuurlijk ook.
Of het waar is of gewoon bangmakerij weet ik niet, maar ik wilde het risico toch niet lopen.
Die strike is heel tof, jammer dat ze de legendary-mode uit de bèta hebben gehaald. Nu op level 8 is die strike op HARD (wat dan NORMAL is op level 8) een eitje. Heb trouwens ook weer nieuwe gear gezien. Man wat ziet dat er ziek uit, ze kunnen zo ver gaan door die mythic sci-fi genre.quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:54 schreef Cikx het volgende:
[..]
Boven je.
heb 'm een DM gestuurdquote:Op woensdag 23 juli 2014 22:37 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Deze meneer wilde er nog een maar mijnes waren net op
[..]
Een van ?quote:Op donderdag 24 juli 2014 07:40 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Denken dat je een PSN van kan krijgen als je een pre-order canceld... Wie heeft dat nou weer verzonnen
Dat ''oog'' vond ik echt geen reet aan itt die Devil Walker.quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:54 schreef Cikx het volgende:
De Devil Walker vond ik heel saai. Rechts van de boss in dat gangetje gaan staan en grenades gooien, rocket launcher gebruiken en voor de rest schieten. Als je ammo op is even een rondje over het hele veld en weer terug. Niet echt een uitdaging, kwestie van lange adem.quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:37 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat ''oog'' vond ik echt geen reet aan itt die Devil Walker.
Grappig, mijn ervaring is echt precies andersom. Vond dat oog echt lachwekkend saai en makkelijk terwijl ik bij die DW steeds heen en weer rende.quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:10 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
De Devil Walker vond ik heel saai. Rechts van de boss in dat gangetje gaan staan en grenades gooien, rocket launcher gebruiken en voor de rest schieten. Als je ammo op is even een rondje over het hele veld en weer terug. Niet echt een uitdaging, kwestie van lange adem.
Die laatste boss kun je de omgeving niet zo uitbuiten, daarnaast spawnen de Captains met twee tegelijk en kan je ineens overspoeld worden door vijanden. En in het open veld ben je gewoon hard de lul, omdat de boss zijn aanvallen een stuk onvoorspelbaarder zijn.
De tweede code werkte, thanks!quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:17 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
PS4 beta:
LJQC-F9NM-RK3B
FETD-NPN4-483B
Weet eigenlijk niet meer zeker welke nog werken, probeer gerust
Haha, waar stond jij dan bij dat oog? Ik bleef in de buurt van de spawn zone, in die gang, kon geen betere plek vinden. En dan nog was ik vaak dood. Bij de Devil Walker hang ik gewoon aan de rechterkant rond, daar sta je redelijk goed.quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:11 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Grappig, mijn ervaring is echt precies andersom. Vond dat oog echt lachwekkend saai en makkelijk terwijl ik bij die DW steeds heen en weer rende.
Overal en nergens eigenlijk, dat oog teleporteerde steeds dus wisselde ik steeds van positie. Maar wij hadden na een paar minuten al echt zoiets van ''goh hoeveel kogels moeten we in godsnaam nog afvuren op dat ding?'' want het leek echt een eeuwigheid te duren. Totaal niet in de problemen gekomen verder.quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:15 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Haha, waar stond jij dan bij dat oog? Ik bleef in de buurt van de spawn zone, in die gang, kon geen betere plek vinden. En dan nog was ik vaak dood. Bij de Devil Walker hang ik gewoon aan de rechterkant rond, daar sta je redelijk goed.
Wij hadden over beide ontzettend lang gedaan, maar dat kwam volgens mij mede omdat mijn teamleden geen een keer hun special hebben gebruikt.quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:37 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat ''oog'' vond ik echt geen reet aan itt die Devil Walker.
Ik zoek nog een ps4 code voor een vriend. Ontvang er graag 1!quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:45 schreef Keyos het volgende:
Als er iemand nog een PS4 code nodig heeft, ik heb er nog 2 over dus wees vrij om een DM te sturen.
Vind de beta tot zover heel erg gaaf, nu bijna 3 chars op lvl 8 en crucible gaat aardig goed. Heerlijke game.
Als de Xbox ook een eigen Store heeft zoals de Playstation Store, dan kun je hem daar waarschijnlijk pre orderen, de beta downloaden en dan later de pre order weer cancellen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:01 schreef KapiteinKoala het volgende:
Godverdomme. Zojuist de xbox 360 versie gepreorderd bij bol.com met de gedachte dat ik die beta key nog zou krijgen, kom ik er dan pas achter dat ze na 17 juli geen keys meer verstuurden bij preorders.
Dat kan alleen met creditcard volgens mij, en die heb ik niet.quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:45 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Als de Xbox ook een eigen Store heeft zoals de Playstation Store, dan kun je hem daar waarschijnlijk pre orderen, de beta downloaden en dan later de pre order weer cancellen.
Dat lijkt voor de PS3 (en waarschijnlijk ook voor de Xbox 360) de enige manier te zijn als je niet aan een beta key kunt komen.
Ook voor een pre order?quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:58 schreef KapiteinKoala het volgende:
[..]
Dat kan alleen met creditcard volgens mij, en die heb ik niet.
Volgens mij kun je hem via xbox 360 nog niet eens preorderen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:12 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ook voor een pre order?
Bij de Playstation Store heb je gelukkig helemaal geen cc nodig.
Dat zei ik ook al jaquote:Op donderdag 24 juli 2014 21:12 schreef over_hedge het volgende:
Vind het wel een leuk spel tot nu toe. Vind het alleen wel erg veel op warframe lijken.
Behalve het feit dat ze allebei loot-based shooters zijn valt dat best mee toch?quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:42 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Het doet me meer aan borderlands denken tbh.
Allebei loot based, classes/skilltrees, multiplayer/fireteams, fps, claptrap/ghost.quote:Op donderdag 24 juli 2014 23:49 schreef KapiteinKoala het volgende:
[..]
Behalve het feit dat ze allebei loot-based shooters zijn valt dat best mee toch?
Ik ben al stil.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 00:06 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Allebei loot based, classes/skilltrees, multiplayer/fireteams, fps, claptrap/ghost.
http://www.bungie.net/en/News/News?aid=11962quote:The Beta has been eye-opening so far. We’ve watched the world of Destiny come to life. Guardians from every platform have arrived at the Tower from their battles in the wild. We have watched your adventures with great interest, and listened to your feedback. Your missions have provided us with volumes of discoveries we can use to prepare for the launch of Destiny in September.
Our work is not done. There is more we can learn. To make this happen, we need more Guardians to play. This is, above all else, a test.
Today, at 4:00 PM PDT, we’re opening the Destiny Beta to anyone who wants to create a character and walk in their boots. There are, of course, some requirements. You’ll need to have a compatible console equipped with PlayStation Plus or Xbox Live Gold. You’ll need to be brave.
Help us deliver the game you deserve. Before we shut this party down, we’ll welcome everyone who wants a preview of this brave new world. If you have yet to play Destiny, look for offers to download the Beta directly from your console later on this afternoon.
If you have played the Beta, please prepare for new arrivals. We know you won’t go easy on them in the Crucible. Show no mercy.
Gaaf!quote:Op vrijdag 25 juli 2014 00:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
http://www.bungie.net/en/News/News?aid=11962
Hoezo is dat een hell voor een titan?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 02:48 schreef Zuivelkoe het volgende:
Net devils lair gedaan. Toffe game. Lag het aan mij of was deze missie echt een hel voor een titan. Verder onhandig dat je op een of andere manier niet met elkaar kunt communiceren voor een tactiek?
Mensen die je ziet zitten niet in je team, maar je 'deelt' die instance met ze.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 09:37 schreef StateOfMind het volgende:
Ik had begrepen dat de multiplayer pas vrij komt vanaf level 6 (Crucible).
Nu heb ik gisteravond even gespeeld en tot level 3 gekomen.
Nu viel me op dat er op een missie telkens 2 ander players te zien zijn op die missie, variërend van level 2 tot level 8 (gister althans).
Is dat mijn fireteam? 'Moet' ik daar mee samenwerken of is het het ieder voor zich tot aan de Crucible?
Okee. Maar dat kan dan ook pas vanaf level 6 neem ik aan?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 11:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mensen die je ziet zitten niet in je team, maar je 'deelt' die instance met ze.
Je kunt altijd een fireteam starten, maar dat gaat via touchpad, L1, mensen toevoegen (vrienden of mensen die in je wereld rondlopen). Dan weet jhe iig zeker dat je met je team de instance deelt.
Fireteams? Nee, dat kan al meteen. Crucible en de cop-op dungeon kunnen vanaf level 5.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 11:04 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Okee. Maar dat kan dan ook pas vanaf level 6 neem ik aan?
En ik speel op de PS3, dus geen touchpad, dus hoe dat dan werkt daar kom ik vanmiddag wel achter![]()
Nu eerst even eten en stofzuigen en dan is Destiny weer aan de beurt.
En mocht je toch spijt hebben en het verschil te groot vinden, (ik kan mij persoonlijk enorm irriteren aan die blurred textures) dan kan je altijd de overstap na de PS4 maken en je character meenemen.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:05 schreef videonatic het volgende:
Ik was van plan een ps4 te kopen voor deze game, maar op de ps3 ziet ie er ook gewoon heeeeerlijk uit!
Op de poten mikken, daar doe je de meeste schade. net zo'n ding gesolo'd met een L8 Hunterquote:Op vrijdag 25 juli 2014 16:41 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Wtf, ik moet een beetje iets verzamelen voor een missie, loopt er ineens een of ander knettergrote kever/tank/ding rond die ik samen met allemaal andere poppetjes neer moet schieten. Niet gelukt uiteraard.
Is makkelijk als je het doorhebt (grote laser doet auw maar kost een jaar op op te laden, en blauwe raketten betekend springen). Duurt alleen zo lang soloquote:Op vrijdag 25 juli 2014 16:50 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Op de poten mikken, daar doe je de meeste schade. net zo'n ding gesolo'd met een L8 Hunter
Volledig geupgrade sniper-rilfe en volledig geupgrade rocket launcher doen wonderenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 16:59 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Is makkelijk als je het doorhebt (grote laser doet auw maar kost een jaar op op te laden, en blauwe raketten betekend springen). Duurt alleen zo lang solo
Conflicterende berichten. Maar ga er maar wel vanuit, misschien dat ze je Grimoire score laten behouden, en/of wat items. Maar ik de geschiedenis van bèta's is het mij geloof ik nog niet voorgekomen.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 17:00 schreef Friday12 het volgende:
Bij launch zijn je characters wel weg mag ik hopen?
Wat doet die Grimoire score eigenlijk?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 17:03 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Conflicterende berichten. Maar ga er maar wel vanuit, misschien dat ze je Grimoire score laten behouden, en/of wat items. Maar ik de geschiedenis van bèta's is het mij geloof ik nog niet voorgekomen.
Tevens is het levelen in het volledige spel een stuk langzamer. Dus zal wel een klein oneerlijk voordeel zijn voor de bèta spelers (alleen qua investering in tijd though).
Heb ik ook, maar duurde mij nog te langquote:Op vrijdag 25 juli 2014 17:01 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Volledig geupgrade sniper-rilfe en volledig geupgrade rocket launcher doen wonderen
Nog nooit een event gezien eigenlijkquote:Op vrijdag 25 juli 2014 17:06 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Heb ik ook, maar duurde mij nog te lang. Die van de public event gaat wel een stuk sneller neer door het lagere level. En met team-mates is het wel wat leuker, dan raakt dat ding niemand omdat het geen keuze kan maken. Voordat hij zijn wapen afvuurt heeft iemand anders al weer zo'n hoge aggro dat hij moet switchen
http://www.bungie.net/en/Grimoire/2/4611686018428593176quote:Op vrijdag 25 juli 2014 17:00 schreef Friday12 het volgende:
Bij launch zijn je characters wel weg mag ik hopen?
Vanavond misschien welquote:Op vrijdag 25 juli 2014 17:07 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Nog nooit een event gezien eigenlijk
Hoop het dit weekend ff de andere classes naar 8 brengen(Warlock en Titan)quote:
Word al opgeslagenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 17:07 schreef Disker91 het volgende:
[..]
http://www.bungie.net/en/Grimoire/2/4611686018428593176
Lore vooral. Informatie over vijanden, wapens, facties, vangaurds etc etc etc.
Tja je moet het wel allemaal zoeken in-game, dus zal mij ook niks verbazen als ze alles wissen. Deden ze ook met de alpha.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 17:09 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Hoop het dit weekend ff de andere classes naar 8 brengen(Warlock en Titan)
[..]
Word al opgeslagendan denk ik wel dat je het mag houden
Ik hoop meer dan dat embleem wat ze beloofd haddenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 17:11 schreef Ceased2Be het volgende:
En morgenavond 22:00 online zijn voor een Beta Bonus Item wat je in de Final versie kan gebruiken
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 17:13 schreef Sodapoppin het volgende:
Mensen zijn even vergeten dat dit een BETA is vermoed ik, als ik sommige posts zo lees
Natuurlijk is een BETA altijd anders dan de full game en heeft de full game betere graphics etc.
Dit verklaard maar weer dat je geen BF4 BETA hebt gespeeld en andere BETA'squote:
En dat verschilt toch echt per beta.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 17:58 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
Dit verklaard maar weer dat je geen BF4 BETA hebt gespeeld en andere BETA'sTijdens BETA's waren de graphics duidelijk anders en deden zij met zin een soort van 'filmlaagje' over de graphics die ze bij de full release er af hadden gehaald
Heb ik wel gespeeld maar ik betwijfel of dit hier gaat gebeurenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 17:58 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
Dit verklaard maar weer dat je geen BF4 BETA hebt gespeeld en andere BETA'sTijdens BETA's waren de graphics duidelijk anders en deden zij met zin een soort van 'filmlaagje' over de graphics die ze bij de full release er af hadden gehaald
Verwacht dit maar niet, Bungie heeft aangegeven dat dit een zeer recente build is. Er kunnen grafisch nog wat kleine dingen getweakt worden, maar verwacht niet veel meer. Van de alpha naar de bèta was ook een verbeterinning, maar dat waren ook allemaal kleine tweaks.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 17:58 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
Ze willen van Destiny een spel maken wat 10 jaar lang gespeeld gaat worden en met name door middel van expansions het gaan uitbreiden, waarvoor je naar alle waarschijnlijkheid voor moet betalenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:23 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Ach ik ga mij immens vermaken met deze game, zeker gezien we maar 5 of 10 procent van het hele spel hebben gezien.
Die timeline ligt al vast. Kleine uitbreidingen tussen door, 1 grote expansion in het jaar dat er geen nieuw deel uitkomt, en dan deel 2. Om de 2 jaar komt er een nieuwe titel van dit spel.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:34 schreef Sodapoppin het volgende:
waarvoor je naar alle waarschijnlijkheid voor moet betalen
Dan kan ik nooit meer spellen kopen met zo'n gedachtequote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:08 schreef Sodapoppin het volgende:
heb de beta nu 'uitgespeeld' en ik vind het leuker en mooier dan dat ik voor de beta dacht.
Ik ben alleen bang dat ik het een weekje of 2 leuk blijf vinden en daarna wel uitgespeeld raak omdat een ander spel leuker is....
met dat in mijn achterhoofd denk ik niet dat ik de game ga kopen
Is toch nog niks over bekend of je opnieuw moet beginnen of niet?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:18 schreef Mystikvm het volgende:
Ik ben gewoon gestopt na het halen van de laatste missie. Ben wel een beetje klaar met die eerste missies, en stop er daarom maar mee aangezien ik het in september weer opnieuw moet doen
Ach, dat doe ik toch wel. Gewoon, voor de volledigheid.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:21 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Is toch nog niks over bekend of je opnieuw moet beginnen of niet?
Ik vod juist van wel eigenlijk.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 03:40 schreef videonatic het volgende:
Destiny op xbox 360 ziet er trouwens nog beter uit dan ps3, geen kartelige randjes rondom objecten.
Nou, daar dusquote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:11 schreef KrentebolHooft het volgende:
Wanneer is de beta 'uitgespeeld'?
Deze avond wezen spelen, ben nu level 8. In old russia is volgens mij niks meer te doen (laatste was die strike missie) en het enige wat ik daar naast kan vinden is de multiplayer.
De beta duurde toch tot en met morgen (de 27e)?quote:
Dan ben je klaarquote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:11 schreef KrentebolHooft het volgende:
Wanneer is de beta 'uitgespeeld'?
Deze avond wezen spelen, ben nu level 8. In old russia is volgens mij niks meer te doen (laatste was die strike missie) en het enige wat ik daar naast kan vinden is de multiplayer.
O kan ook, ik dacht ergens zaterdag meegekregen te hebbenquote:Op zaterdag 26 juli 2014 09:43 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
De beta duurde toch tot en met morgen (de 27e)?
Hoe lang duurde het om op level 8 te komen? Zit te twijfelen om mijn x360 weer eens aan te slingeren.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 07:54 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Nou, daar dus
Het PvP gedeelte heb ik links laten liggen, dat gedeelte interesseert me persoonlijk nooit.
Heb nu een hunter op level 8 en een titan op level 7. Wil met de Titan de strike mission nog even doen en dan het geheel nog eens met de Warlock, puur om te kijken welk type het meeste bevalt.
Hunter is toch wel veruit mijn favoriet tot nog toe, ook al is die wat squishy in het begin
Ik lees net dat dat vanavond om 23.00u (Nederlandse tijd) zou zijn.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 11:18 schreef Sodapoppin het volgende:
Hoe laat moet je precies op de BETA inloggen voor die extra's? Emblem etc..
okequote:Op zaterdag 26 juli 2014 11:31 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik lees net dat dat vanavond om 23.00u (Nederlandse tijd) zou zijn.
Geen ideequote:Op zaterdag 26 juli 2014 11:41 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
okeweet je misschien ook wat je moet doen en welke extra's je krijgt ?
Uurtje of 3 / 4 volgens mij, heb het niet echt geklokt. Vanaf level 6 kun je een aantal bounties erbij pakken waardoor je wat sneller levelt (100 vijanden doden zonder gedood te worden, 30 vijanden doodslaan en 9000xp krijgen zonder dood te gaan).quote:Op zaterdag 26 juli 2014 10:10 schreef Silv het volgende:
[..]
Hoe lang duurde het om op level 8 te komen? Zit te twijfelen om mijn x360 weer eens aan te slingeren.
Ik las op de bungie weekly update dat ze nog een andere zone (de maan) open gaan gooien vandaag en/of morgen voor een gelimiteerde tijd. Tijd wordt nog aangekondigd.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 09:46 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dan ben je klaar
Had zoooo gehoopt op iets meer. Even een andere omgeving om te checken hoe ze daar mee omgaan. Nu ben ik nog ongeduldiger voor de 9e.
quote:Were even sending you on a new story mission. For this one, youll be glad you scrounged that jump drive from the wastes of the Cosmodrome. You dont need us to tell you where youre headed. Weve marked it on the map since the moment when the Beta Build became a secret whispered about by only our friends and family. This new destination will be open to you for two hours.
Vanavond/morgen nog maar eens even kijken dan. Dat multiplayer/PvP gebeuren kan me gestolen worden (multiplayer heeft me eigenlijk nooit heel erg geboeid), maar de storyline/campaign vond ik wel aardig.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 12:18 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Uurtje of 3 / 4 volgens mij, heb het niet echt geklokt. Vanaf level 6 kun je een aantal bounties erbij pakken waardoor je wat sneller levelt (100 vijanden doden zonder gedood te worden, 30 vijanden doodslaan en 9000xp krijgen zonder dood te gaan).
[..]
Ik las op de bungie weekly update dat ze nog een andere zone (de maan) open gaan gooien vandaag en/of morgen voor een gelimiteerde tijd. Tijd wordt nog aangekondigd.
-edit-
https://www.bungie.net/en/News/News?aid=11963
[..]
[ afbeelding ]
Ik zit er hetzelfde in hoor, ik speel elke MMO voor het PvE gedeelte en de storyline. Competitie boeit me helemaal niets.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 13:31 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Vanavond/morgen nog maar eens even kijken dan. Dat multiplayer/PvP gebeuren kan me gestolen worden (multiplayer heeft me eigenlijk nooit heel erg geboeid), maar de storyline/campaign vond ik wel aardig.
Tot de 27e iig. En in de newsletter stond dat de mogelijkheid bestaat dat ze nog wat langer doorgaan.quote:
Wat nu? Ik zie niets openquote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:47 schreef Cikx het volgende:
De maan open voor 2 uurtjes. Ben benieuwd hoe het gaat lopen.
Weet iemand wat je met een strange coin kan?
9 uur vanavond gaat de maan missie open, en ook rond die tijd is dat embleem gedoe (is nu bevestigt dat je alleen een embleem krijgt). Dacht 10 of 11 uur vanavond.quote:
Niks net zoals veel andere items, is voor de full-game besteedquote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:47 schreef Cikx het volgende:
De maan open voor 2 uurtjes. Ben benieuwd hoe het gaat lopen.
Weet iemand wat je met een strange coin kan?
Ok topquote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:52 schreef Disker91 het volgende:
[..]
9 uur vanavond gaat de maan missie open, en ook rond die tijd is dat embleem gedoe (is nu bevestigt dat je alleen een embleem krijgt). Dacht 10 of 11 uur vanavond.
En gezien de alpha zal het mij niks verbazen als de bèta ook langer doorgaat zoals staat aangegeven op de Bungie blog. De alpha ging nog een dag extra door en sloot af door onverslaanbare vijanden erin te zetten, om daarna de servers te stoppen.
Verder zal er waarschijnlijk niks overgaan, geen levels, wapens, items, grimoire of glimmer. Is tot nu toe nog niet aangegeven.
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 16:23 schreef Sala-adin het volgende:
Zie net dat je een beloning kan krijgen als je rond 2 pm pdt gaat spelen, rond hoe laat is dat. 3uur snachts ofzo?
11 uur als het goed isquote:Op zaterdag 26 juli 2014 16:23 schreef [quote]
[b]Op zaterdag 26 juli 2014 15:52 schreef Disker91 het volgende:
[..]
9 uur vanavond gaat de maan missie open, en ook rond die tijd is dat embleem gedoe (is nu bevestigt dat je alleen een embleem krijgt). Dacht 10 of 11 uur vanavond.
En gezien de alpha zal het mij niks verbazen als de bèta ook langer doorgaat zoals staat aangegeven op de Bungie blog. De alpha ging nog een dag extra door en sloot af door onverslaanbare vijanden erin te zetten, om daarna de servers te stoppen.
Verder zal er waarschijnlijk niks overgaan, geen levels, wapens, items, grimoire of glimmer. Is tot nu toe nog niet aangegeven.
Ik kan niet wachten op legendary mode enzoquote:Op zaterdag 26 juli 2014 19:47 schreef Badr_Harry het volgende:
Ik heb een beetje het blackops zombies gevoel met dit spel.. lekker knallen en tactieken met vtiendenverzinnen om het zo goed mogelijk te doen
Om 9 uur komt de missie als het goed isquote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:27 schreef WhiteLightning het volgende:
Bungie will open up a new story mission on the Moon on July 26th; reveals the special reward
http://thedestinyblog.com(...)-the-special-reward/
Weet je dat zeker ? lijkt erop dat het pas om 11 uur is. 2PM PDTquote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:29 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Om 9 uur komt de missie als het goed is
Ik zag 2 tijden, ene tijd was voor de Maan story missie (2 uur beschikbaar) en de andere was voor de stress-test in een of ander gigantisch event (11 uur).quote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:37 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Weet je dat zeker ? lijkt erop dat het pas om 11 uur is. 2PM PDT
quote:Play Destiny today (7/26) at 2PM Pacific. Earn permanent rewards that you'll enjoy beyond the Beta. Explore the Moon.
Lijkt er ook op ja... nog geen maan te zien hierquote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:37 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Weet je dat zeker ? lijkt erop dat het pas om 11 uur is. 2PM PDT
Wel kut ik ga zo wegquote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:02 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Lijkt er ook op ja... nog geen maan te zien hier
event ja maar er waren geruchten dat moon eerder wasquote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:15 schreef KrentebolHooft het volgende:
in het spel zelf staat 9 pm GMT, met zomer tijd is dat dus 11 uur voor ons
? Als je in de Tower bent? Touchknop en dan driehoekje ingedrukt houden en dit werkt overal trouwens.quote:
nee sorry ik bedoel een pike denk ik tijdens multiplayer :$quote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:20 schreef Friday12 het volgende:
[..]
? Als je in de Tower bent? Touchknop en dan driehoekje ingedrukt houden en dit werkt overal trouwens.
Touch knop en dan vierkant ingedrukt in-game.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:23 schreef Badr_Harry het volgende:
[..]
nee sorry ik bedoel een pike denk ik tijdens multiplayer :$
yup, ign post net dat het over een uur begint.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:48 schreef StateOfMind het volgende:
Moon missie pas om 23.00u Nederlandse tijd denk ik?
Ah mooi!quote:Op zaterdag 26 juli 2014 22:02 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
yup, ign post net dat het over een uur begint.
HJ is goed weg te spoelenquote:Op zaterdag 26 juli 2014 22:06 schreef Ceased2Be het volgende:
Goed dat je het zegt, heb hier ook nog Hertog Jan koud staan
Nog niemand in een Strike missie tegengekomen met een mic.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 22:08 schreef Badr_Harry het volgende:
Ben nu net lvl 8
Spelen er al veel mensen met een mic? Ik ben de mijne kwijt namelijk
Heb alleen de Kinect ervoor en die staat standaard uit. (nog) geen headset aangeschaft voor de One.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 22:47 schreef Cikx het volgende:
[..]
Nog niemand in een Strike missie tegengekomen met een mic.
Haha, de maan zou nu open moeten zijn, maar bij mij nog niet.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 23:01 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Heb alleen de Kinect ervoor en die staat standaard uit. (nog) geen headset aangeschaft voor de One.
Sta inmiddels in de Citadel te dansenbehoorlijk drukke bedoening daar nu
Gok dat je die achteraf pas krijgt op basis van je stats.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 23:32 schreef Sodapoppin het volgende:
Hoe krijg me die permanente rewards zoals de beloofde emblem als je tussen 23:00 en 01:00 ofzo zou spelen? Ik heb de moon missie al gedaan
ik kan trouwens ook geen multiplayer doen.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 23:37 schreef Cikx het volgende:
Kan geen andere guardians vinden bij die iron banner multiplayer modus.
Same here...vage shit (x360)quote:Op zaterdag 26 juli 2014 23:50 schreef KrentebolHooft het volgende:
[..]
ik kan trouwens ook geen multiplayer doen.
Ook de tower is helemaal leeg, geen andere spelers dus
crap helemaal gemist... waar ergens?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 23:44 schreef Cikx het volgende:
Er zit trouwens een golden chest in het maan level.
tja, stress test he?quote:
Dat eerste gebouw waar je ingaat voor de missie en waar de Fallen je komen aanvallen. Als buiten voor de deur staat naar rechts, dus rechts van het gebouw. Dan gewoon het pad even volgen en dan kom je in een vrij open gebied en dan in het midden ligt die kist. Niet heel duidelijk maar ik hoop dat je het kunt vinden.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 23:57 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
crap helemaal gemist... waar ergens?
Deze blijkt er altijd te liggen.quote:Op zondag 27 juli 2014 00:07 schreef KrentebolHooft het volgende:
zijn die chests niet gewoon random?
Eerste keer in die strike missie lag er een chest onder de laatste boss. Die ik daarna nooit meer opnieuw gevonden heb
Kan wel toch? Ben nu ook weer in het gebied met mijn warlock, ben alleen een beetje aan t exploren, de missie heb ik nu wel gezien.quote:Op zondag 27 juli 2014 00:12 schreef Ceased2Be het volgende:
Ik onthou hem effe voor in September, kan met m'n hunter die missie niet nog een keer opnieuw doen. En geen zin om met die andere 2 nu nog te gaan kijken
Ah niet goed gekeken danquote:Op zondag 27 juli 2014 00:14 schreef Cikx het volgende:
[..]
Kan wel toch? Ben nu ook weer in het gebied met mijn warlock, ben alleen een beetje aan t exploren, de missie heb ik nu wel gezien.
Truste!quote:Op zondag 27 juli 2014 00:15 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ah niet goed gekeken dan
Maar ik vind het mooi geweest, ga nu slapen en zie morgenvroeg wel of er nog wat bijgekomen is.
Dat is zuur.quote:Op zondag 27 juli 2014 00:54 schreef Richie2000 het volgende:
Kreeg net een hand cannon legendary (lvl 20), heb ik nu wat aan
woepdifuckingdoequote:Op zondag 27 juli 2014 02:20 schreef Sodapoppin het volgende:
dit is de exclusieve BETA emblem die je krijgt als je van 23:00 tot 01:00 gespeeld hebt:
[ afbeelding ]
Overigens volgens de facebook van Bungie:
[..]
Er is echt maar een handjevol emblems welke ik niet lelijk vind helaas.quote:Op zondag 27 juli 2014 02:20 schreef Sodapoppin het volgende:
dit is de exclusieve BETA emblem die je krijgt als je van 23:00 tot 01:00 gespeeld hebt:
[ afbeelding ]
Overigens volgens de facebook van Bungie:
[..]
Het kan al niet meerquote:Op zondag 27 juli 2014 02:44 schreef Cikx het volgende:
Ik raad iedereen aan om de gigantische temple op de maan te exploren, echt gigantisch. Wel veel gesloten deuren, dus als je de game sowieso gaat halen wil je het misschien dan pas allemaal in een keer ervaren.
Voor degene die het niet meer kunnen spelen.:
http://www.twitch.tv/ninja/b/551450410
vanaf 5.31.00.
[..]
Er is echt maar een handjevol emblems welke ik niet lelijk vind helaas.
Singleplayer, coop en multiplayer. Vandaag de laatste dag, ik weet alleen niet tot hoe laat (Nederlanddse tijd).quote:Op zondag 27 juli 2014 08:18 schreef Bolters het volgende:
Kun je met de beta trouwens ook de competetive multiplayer spelen of alleen die 'singleplayer' missies?
Oke!quote:Op zondag 27 juli 2014 08:29 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Singleplayer, coop en multiplayer. Vandaag de laatste dag, ik weet alleen niet tot hoe laat (Nederlanddse tijd).
quote:Op zondag 27 juli 2014 08:38 schreef Bolters het volgende:
[..]
Oke!
Hoeveel missies zijn er dan? Zit nu bij missie 6 namelijk. Game bevalt me goed, al vind ik al die missies ontzettend hetzelfde aanvoelen. Gebied is ook eigenlijk steeds hetzelfde. En dat vermindert het plezier wel..ook omdat je in de missies wel eens andere spelers tegenkomt, maar er wordt niet echt samengewerkt. Simpelweg omdat iedereen zijn/haar eigen doelen heeft
Die 6e missie (Strike missie) was in principe de laatste. Alleen gisteravond tussen 23.00u en 01.00u is er tijdelijk nog een maan missie beschikbaar geweest.quote:Op zondag 27 juli 2014 08:38 schreef Bolters het volgende:
[..]
Oke!
Hoeveel missies zijn er dan? Zit nu bij missie 6 namelijk. Game bevalt me goed, al vind ik al die missies ontzettend hetzelfde aanvoelen. Gebied is ook eigenlijk steeds hetzelfde. En dat vermindert het plezier wel..
Ok, daar ben ik nu dus mee bezig. Ik zie het bijzondere eerlijk gezegd ook niet, omgevingen steeds hetzelfde, vijanden ook, best boringquote:Op zondag 27 juli 2014 08:42 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Die 6e missie (Strike missie) was in principe de laatste. Alleen gisteravond tussen 23.00u en 01.00u is er tijdelijk nog een maan missie beschikbaar geweest.
Ik vind het allemaal niet zo bijzonder, dat Destiny.
Nope, golden chests zijn niet random. Je kan iedere chest een keer vinden met een character, vandaar dat hij er ook niet meer lag. Je ziet bij de earth-map aan de rechter kant ook staan: Golden chests ?/5, je kan er 5 vinden namelijk en bij de vijfde krijg je een uncommon sparrow als beloning.quote:Op zondag 27 juli 2014 00:07 schreef KrentebolHooft het volgende:
zijn die chests niet gewoon random?
Eerste keer in die strike missie lag er een chest onder de laatste boss. Die ik daarna nooit meer opnieuw gevonden heb
Ik kreeg met de maan missie het idee dat je pas door de tutorial heen was eigenlijk. Ben wel benieuwd naar de andere aspecten van het spel, je kunt crafting material vinden en zag wat hints van een eigen huis e.d.quote:Op zondag 27 juli 2014 08:42 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Die 6e missie (Strike missie) was in principe de laatste. Alleen gisteravond tussen 23.00u en 01.00u is er tijdelijk nog een maan missie beschikbaar geweest.
Ik vind het allemaal niet zo bijzonder, dat Destiny.
Naar wat ik begrepen heb wordt het idd een enorm grote en uitgebreide game met veel mogelijkheden. Ik ga hem uiteindelijk wel kopen denk ik, maar ik heb er niet het volle bedrag voor over. Daar heeft de beta mij niet goed genoeg voor overtuigd.quote:Op zondag 27 juli 2014 09:15 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik kreeg met de maan missie het idee dat je pas door de tutorial heen was eigenlijk. Ben wel benieuwd naar de andere aspecten van het spel, je kunt crafting material vinden en zag wat hints van een eigen huis e.d.
Was vantevoren helemaal niet geïnteresseerd in het spel (had de beta code gekregen) maar heb het nu gepreordered
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |