Laatste post van net!quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:55 schreef Sodapoppin het volgende:
Ik krijg net van Bungie een mail met 2 codes voor de PS4 om zogezegde vrienden mee te laten spelenfirst come first serve, graag in dm of pm
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor diegene die eventueel wil samenspelen, mijn gamertag is: Neveler
Ben benieuwd, zit nu op 88 % met downloaden... duurt een eeuwigheidquote:Op woensdag 23 juli 2014 21:54 schreef Cikx het volgende:
Net die strike mission gehaald, was erg tof. Die voldoening.
quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:51 schreef Sesh het volgende:
Ik heb nog twee codes voor de beta voor de xbox one:Thx ik heb er 1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor diegene die eventueel wil samenspelen, mijn gamertag is: Neveler
Wil nu ook 1 voor de ps4 voor een maat van mij
Niet nodig voor psn. Gewoon pre order destiny in de psn store. klik op later betalen. en download de beta en dan kan je je pre order gewoon weer annuleren en je kan spelen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:01 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Thx ik heb er 1
Wil nu ook 1 voor de ps4 voor een maat van mij
Die 'truck' had ik ook over gehoord. Echter heb ik ook her en der op diverse (internationale) gamefora gelezen dat ze je daarvoor een PSN-ban kunnen geven.quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:04 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Niet nodig voor psn. Gewoon pre order destiny in de psn store. klik op later betalen. en download de beta en dan kan je je pre order gewoon weer annuleren en je kan spelen.
Een ban voor het cancellen van een pre order is echt bs. Als dat niet zou mogen zou je gewoon niet kunnen cancellenquote:Op woensdag 23 juli 2014 22:09 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Die 'truck' had ik ook over gehoord. Echter heb ik ook her en der op diverse (internationale) gamefora gelezen dat ze je daarvoor een PSN-ban kunnen geven.
Niet dat het verboden is om een pre-order te cancellen, maar bij Sony/PSN kennen ze deze truck natuurlijk ook.
Of het waar is of gewoon bangmakerij weet ik niet, maar ik wilde het risico toch niet lopen.
Klopt, maar in dit geval wordt er massaal 'misbruik' gemaakt van de pre order mogelijkheid puur en alleen om de beta. En bij PSN zullen ze intussen ook wel op de hoogte zijn hiervan.quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:11 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Een ban voor het cancellen van een pre order is echt bs. Als dat niet zou mogen zou je gewoon niet kunnen cancellen
Ze gaan je echt niet bannenquote:Op woensdag 23 juli 2014 22:19 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Klopt, maar in dit geval wordt er massaal 'misbruik' gemaakt van de pre order mogelijkheid puur en alleen om de beta. En bij PSN zullen ze intussen ook wel op de hoogte zijn hiervan.
Waarschijnlijk is het idd gewoon bullshit/bangmakerij, maar persoonlijk wil ik het risico niet lopen.
Deze meneer wilde er nog een maar mijnes waren net opquote:Op woensdag 23 juli 2014 22:20 schreef Sodapoppin het volgende:
heb nog 1 beta key over voor de PS4. DM/PM maar
quote:
En als bedrijf kan je zoiets verwachten en incalculeren. Veel vrienden van mij hebben dit gedaan. Denk inderdaad gewoon een paar trollers die PSN gebruikers bang willen maken. Anders hadden wij het zeker wel gehoord en/of gezien door middel van een afbeelding/statement.quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:09 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Die 'truck' had ik ook over gehoord. Echter heb ik ook her en der op diverse (internationale) gamefora gelezen dat ze je daarvoor een PSN-ban kunnen geven.
Niet dat het verboden is om een pre-order te cancellen, maar bij Sony/PSN kennen ze deze truck natuurlijk ook.
Of het waar is of gewoon bangmakerij weet ik niet, maar ik wilde het risico toch niet lopen.
Die strike is heel tof, jammer dat ze de legendary-mode uit de bèta hebben gehaald. Nu op level 8 is die strike op HARD (wat dan NORMAL is op level 8) een eitje. Heb trouwens ook weer nieuwe gear gezien. Man wat ziet dat er ziek uit, ze kunnen zo ver gaan door die mythic sci-fi genre.quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:54 schreef Cikx het volgende:
[..]
Boven je.
heb 'm een DM gestuurdquote:Op woensdag 23 juli 2014 22:37 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Deze meneer wilde er nog een maar mijnes waren net op
[..]
Een van ?quote:Op donderdag 24 juli 2014 07:40 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Denken dat je een PSN van kan krijgen als je een pre-order canceld... Wie heeft dat nou weer verzonnen
Dat ''oog'' vond ik echt geen reet aan itt die Devil Walker.quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:54 schreef Cikx het volgende:
De Devil Walker vond ik heel saai. Rechts van de boss in dat gangetje gaan staan en grenades gooien, rocket launcher gebruiken en voor de rest schieten. Als je ammo op is even een rondje over het hele veld en weer terug. Niet echt een uitdaging, kwestie van lange adem.quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:37 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat ''oog'' vond ik echt geen reet aan itt die Devil Walker.
Grappig, mijn ervaring is echt precies andersom. Vond dat oog echt lachwekkend saai en makkelijk terwijl ik bij die DW steeds heen en weer rende.quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:10 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
De Devil Walker vond ik heel saai. Rechts van de boss in dat gangetje gaan staan en grenades gooien, rocket launcher gebruiken en voor de rest schieten. Als je ammo op is even een rondje over het hele veld en weer terug. Niet echt een uitdaging, kwestie van lange adem.
Die laatste boss kun je de omgeving niet zo uitbuiten, daarnaast spawnen de Captains met twee tegelijk en kan je ineens overspoeld worden door vijanden. En in het open veld ben je gewoon hard de lul, omdat de boss zijn aanvallen een stuk onvoorspelbaarder zijn.
De tweede code werkte, thanks!quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:17 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
PS4 beta:
LJQC-F9NM-RK3B
FETD-NPN4-483B
Weet eigenlijk niet meer zeker welke nog werken, probeer gerust
Haha, waar stond jij dan bij dat oog? Ik bleef in de buurt van de spawn zone, in die gang, kon geen betere plek vinden. En dan nog was ik vaak dood. Bij de Devil Walker hang ik gewoon aan de rechterkant rond, daar sta je redelijk goed.quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:11 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Grappig, mijn ervaring is echt precies andersom. Vond dat oog echt lachwekkend saai en makkelijk terwijl ik bij die DW steeds heen en weer rende.
Overal en nergens eigenlijk, dat oog teleporteerde steeds dus wisselde ik steeds van positie. Maar wij hadden na een paar minuten al echt zoiets van ''goh hoeveel kogels moeten we in godsnaam nog afvuren op dat ding?'' want het leek echt een eeuwigheid te duren. Totaal niet in de problemen gekomen verder.quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:15 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Haha, waar stond jij dan bij dat oog? Ik bleef in de buurt van de spawn zone, in die gang, kon geen betere plek vinden. En dan nog was ik vaak dood. Bij de Devil Walker hang ik gewoon aan de rechterkant rond, daar sta je redelijk goed.
Wij hadden over beide ontzettend lang gedaan, maar dat kwam volgens mij mede omdat mijn teamleden geen een keer hun special hebben gebruikt.quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:37 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat ''oog'' vond ik echt geen reet aan itt die Devil Walker.
Ik zoek nog een ps4 code voor een vriend. Ontvang er graag 1!quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:45 schreef Keyos het volgende:
Als er iemand nog een PS4 code nodig heeft, ik heb er nog 2 over dus wees vrij om een DM te sturen.
Vind de beta tot zover heel erg gaaf, nu bijna 3 chars op lvl 8 en crucible gaat aardig goed. Heerlijke game.
Als de Xbox ook een eigen Store heeft zoals de Playstation Store, dan kun je hem daar waarschijnlijk pre orderen, de beta downloaden en dan later de pre order weer cancellen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:01 schreef KapiteinKoala het volgende:
Godverdomme. Zojuist de xbox 360 versie gepreorderd bij bol.com met de gedachte dat ik die beta key nog zou krijgen, kom ik er dan pas achter dat ze na 17 juli geen keys meer verstuurden bij preorders.
Dat kan alleen met creditcard volgens mij, en die heb ik niet.quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:45 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Als de Xbox ook een eigen Store heeft zoals de Playstation Store, dan kun je hem daar waarschijnlijk pre orderen, de beta downloaden en dan later de pre order weer cancellen.
Dat lijkt voor de PS3 (en waarschijnlijk ook voor de Xbox 360) de enige manier te zijn als je niet aan een beta key kunt komen.
Ook voor een pre order?quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:58 schreef KapiteinKoala het volgende:
[..]
Dat kan alleen met creditcard volgens mij, en die heb ik niet.
Volgens mij kun je hem via xbox 360 nog niet eens preorderen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:12 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ook voor een pre order?
Bij de Playstation Store heb je gelukkig helemaal geen cc nodig.
Dat zei ik ook al jaquote:Op donderdag 24 juli 2014 21:12 schreef over_hedge het volgende:
Vind het wel een leuk spel tot nu toe. Vind het alleen wel erg veel op warframe lijken.
Behalve het feit dat ze allebei loot-based shooters zijn valt dat best mee toch?quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:42 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Het doet me meer aan borderlands denken tbh.
Allebei loot based, classes/skilltrees, multiplayer/fireteams, fps, claptrap/ghost.quote:Op donderdag 24 juli 2014 23:49 schreef KapiteinKoala het volgende:
[..]
Behalve het feit dat ze allebei loot-based shooters zijn valt dat best mee toch?
Ik ben al stil.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 00:06 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Allebei loot based, classes/skilltrees, multiplayer/fireteams, fps, claptrap/ghost.
http://www.bungie.net/en/News/News?aid=11962quote:The Beta has been eye-opening so far. We’ve watched the world of Destiny come to life. Guardians from every platform have arrived at the Tower from their battles in the wild. We have watched your adventures with great interest, and listened to your feedback. Your missions have provided us with volumes of discoveries we can use to prepare for the launch of Destiny in September.
Our work is not done. There is more we can learn. To make this happen, we need more Guardians to play. This is, above all else, a test.
Today, at 4:00 PM PDT, we’re opening the Destiny Beta to anyone who wants to create a character and walk in their boots. There are, of course, some requirements. You’ll need to have a compatible console equipped with PlayStation Plus or Xbox Live Gold. You’ll need to be brave.
Help us deliver the game you deserve. Before we shut this party down, we’ll welcome everyone who wants a preview of this brave new world. If you have yet to play Destiny, look for offers to download the Beta directly from your console later on this afternoon.
If you have played the Beta, please prepare for new arrivals. We know you won’t go easy on them in the Crucible. Show no mercy.
Gaaf!quote:Op vrijdag 25 juli 2014 00:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
http://www.bungie.net/en/News/News?aid=11962
Hoezo is dat een hell voor een titan?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 02:48 schreef Zuivelkoe het volgende:
Net devils lair gedaan. Toffe game. Lag het aan mij of was deze missie echt een hel voor een titan. Verder onhandig dat je op een of andere manier niet met elkaar kunt communiceren voor een tactiek?
Mensen die je ziet zitten niet in je team, maar je 'deelt' die instance met ze.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 09:37 schreef StateOfMind het volgende:
Ik had begrepen dat de multiplayer pas vrij komt vanaf level 6 (Crucible).
Nu heb ik gisteravond even gespeeld en tot level 3 gekomen.
Nu viel me op dat er op een missie telkens 2 ander players te zien zijn op die missie, variërend van level 2 tot level 8 (gister althans).
Is dat mijn fireteam? 'Moet' ik daar mee samenwerken of is het het ieder voor zich tot aan de Crucible?
Okee. Maar dat kan dan ook pas vanaf level 6 neem ik aan?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 11:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mensen die je ziet zitten niet in je team, maar je 'deelt' die instance met ze.
Je kunt altijd een fireteam starten, maar dat gaat via touchpad, L1, mensen toevoegen (vrienden of mensen die in je wereld rondlopen). Dan weet jhe iig zeker dat je met je team de instance deelt.
Fireteams? Nee, dat kan al meteen. Crucible en de cop-op dungeon kunnen vanaf level 5.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 11:04 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Okee. Maar dat kan dan ook pas vanaf level 6 neem ik aan?
En ik speel op de PS3, dus geen touchpad, dus hoe dat dan werkt daar kom ik vanmiddag wel achter![]()
Nu eerst even eten en stofzuigen en dan is Destiny weer aan de beurt.
En mocht je toch spijt hebben en het verschil te groot vinden, (ik kan mij persoonlijk enorm irriteren aan die blurred textures) dan kan je altijd de overstap na de PS4 maken en je character meenemen.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:05 schreef videonatic het volgende:
Ik was van plan een ps4 te kopen voor deze game, maar op de ps3 ziet ie er ook gewoon heeeeerlijk uit!
Op de poten mikken, daar doe je de meeste schade. net zo'n ding gesolo'd met een L8 Hunterquote:Op vrijdag 25 juli 2014 16:41 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Wtf, ik moet een beetje iets verzamelen voor een missie, loopt er ineens een of ander knettergrote kever/tank/ding rond die ik samen met allemaal andere poppetjes neer moet schieten. Niet gelukt uiteraard.
Is makkelijk als je het doorhebt (grote laser doet auw maar kost een jaar op op te laden, en blauwe raketten betekend springen). Duurt alleen zo lang soloquote:Op vrijdag 25 juli 2014 16:50 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Op de poten mikken, daar doe je de meeste schade. net zo'n ding gesolo'd met een L8 Hunter
Volledig geupgrade sniper-rilfe en volledig geupgrade rocket launcher doen wonderenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 16:59 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Is makkelijk als je het doorhebt (grote laser doet auw maar kost een jaar op op te laden, en blauwe raketten betekend springen). Duurt alleen zo lang solo
Conflicterende berichten. Maar ga er maar wel vanuit, misschien dat ze je Grimoire score laten behouden, en/of wat items. Maar ik de geschiedenis van bèta's is het mij geloof ik nog niet voorgekomen.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 17:00 schreef Friday12 het volgende:
Bij launch zijn je characters wel weg mag ik hopen?
Wat doet die Grimoire score eigenlijk?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 17:03 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Conflicterende berichten. Maar ga er maar wel vanuit, misschien dat ze je Grimoire score laten behouden, en/of wat items. Maar ik de geschiedenis van bèta's is het mij geloof ik nog niet voorgekomen.
Tevens is het levelen in het volledige spel een stuk langzamer. Dus zal wel een klein oneerlijk voordeel zijn voor de bèta spelers (alleen qua investering in tijd though).
Heb ik ook, maar duurde mij nog te langquote:Op vrijdag 25 juli 2014 17:01 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Volledig geupgrade sniper-rilfe en volledig geupgrade rocket launcher doen wonderen
Nog nooit een event gezien eigenlijkquote:Op vrijdag 25 juli 2014 17:06 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Heb ik ook, maar duurde mij nog te lang. Die van de public event gaat wel een stuk sneller neer door het lagere level. En met team-mates is het wel wat leuker, dan raakt dat ding niemand omdat het geen keuze kan maken. Voordat hij zijn wapen afvuurt heeft iemand anders al weer zo'n hoge aggro dat hij moet switchen
http://www.bungie.net/en/Grimoire/2/4611686018428593176quote:Op vrijdag 25 juli 2014 17:00 schreef Friday12 het volgende:
Bij launch zijn je characters wel weg mag ik hopen?
Vanavond misschien welquote:Op vrijdag 25 juli 2014 17:07 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Nog nooit een event gezien eigenlijk
Hoop het dit weekend ff de andere classes naar 8 brengen(Warlock en Titan)quote:
Word al opgeslagenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 17:07 schreef Disker91 het volgende:
[..]
http://www.bungie.net/en/Grimoire/2/4611686018428593176
Lore vooral. Informatie over vijanden, wapens, facties, vangaurds etc etc etc.
Tja je moet het wel allemaal zoeken in-game, dus zal mij ook niks verbazen als ze alles wissen. Deden ze ook met de alpha.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 17:09 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Hoop het dit weekend ff de andere classes naar 8 brengen(Warlock en Titan)
[..]
Word al opgeslagendan denk ik wel dat je het mag houden
Ik hoop meer dan dat embleem wat ze beloofd haddenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 17:11 schreef Ceased2Be het volgende:
En morgenavond 22:00 online zijn voor een Beta Bonus Item wat je in de Final versie kan gebruiken
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 17:13 schreef Sodapoppin het volgende:
Mensen zijn even vergeten dat dit een BETA is vermoed ik, als ik sommige posts zo lees
Natuurlijk is een BETA altijd anders dan de full game en heeft de full game betere graphics etc.
Dit verklaard maar weer dat je geen BF4 BETA hebt gespeeld en andere BETA'squote:
En dat verschilt toch echt per beta.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 17:58 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
Dit verklaard maar weer dat je geen BF4 BETA hebt gespeeld en andere BETA'sTijdens BETA's waren de graphics duidelijk anders en deden zij met zin een soort van 'filmlaagje' over de graphics die ze bij de full release er af hadden gehaald
Heb ik wel gespeeld maar ik betwijfel of dit hier gaat gebeurenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 17:58 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
Dit verklaard maar weer dat je geen BF4 BETA hebt gespeeld en andere BETA'sTijdens BETA's waren de graphics duidelijk anders en deden zij met zin een soort van 'filmlaagje' over de graphics die ze bij de full release er af hadden gehaald
Verwacht dit maar niet, Bungie heeft aangegeven dat dit een zeer recente build is. Er kunnen grafisch nog wat kleine dingen getweakt worden, maar verwacht niet veel meer. Van de alpha naar de bèta was ook een verbeterinning, maar dat waren ook allemaal kleine tweaks.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 17:58 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
Ze willen van Destiny een spel maken wat 10 jaar lang gespeeld gaat worden en met name door middel van expansions het gaan uitbreiden, waarvoor je naar alle waarschijnlijkheid voor moet betalenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:23 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Ach ik ga mij immens vermaken met deze game, zeker gezien we maar 5 of 10 procent van het hele spel hebben gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |