Tot de 27e iig. En in de newsletter stond dat de mogelijkheid bestaat dat ze nog wat langer doorgaan.quote:
Wat nu? Ik zie niets openquote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:47 schreef Cikx het volgende:
De maan open voor 2 uurtjes. Ben benieuwd hoe het gaat lopen.
Weet iemand wat je met een strange coin kan?
9 uur vanavond gaat de maan missie open, en ook rond die tijd is dat embleem gedoe (is nu bevestigt dat je alleen een embleem krijgt). Dacht 10 of 11 uur vanavond.quote:
Niks net zoals veel andere items, is voor de full-game besteedquote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:47 schreef Cikx het volgende:
De maan open voor 2 uurtjes. Ben benieuwd hoe het gaat lopen.
Weet iemand wat je met een strange coin kan?
Ok topquote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:52 schreef Disker91 het volgende:
[..]
9 uur vanavond gaat de maan missie open, en ook rond die tijd is dat embleem gedoe (is nu bevestigt dat je alleen een embleem krijgt). Dacht 10 of 11 uur vanavond.
En gezien de alpha zal het mij niks verbazen als de bèta ook langer doorgaat zoals staat aangegeven op de Bungie blog. De alpha ging nog een dag extra door en sloot af door onverslaanbare vijanden erin te zetten, om daarna de servers te stoppen.
Verder zal er waarschijnlijk niks overgaan, geen levels, wapens, items, grimoire of glimmer. Is tot nu toe nog niet aangegeven.
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 16:23 schreef Sala-adin het volgende:
Zie net dat je een beloning kan krijgen als je rond 2 pm pdt gaat spelen, rond hoe laat is dat. 3uur snachts ofzo?
11 uur als het goed isquote:Op zaterdag 26 juli 2014 16:23 schreef [quote]
[b]Op zaterdag 26 juli 2014 15:52 schreef Disker91 het volgende:
[..]
9 uur vanavond gaat de maan missie open, en ook rond die tijd is dat embleem gedoe (is nu bevestigt dat je alleen een embleem krijgt). Dacht 10 of 11 uur vanavond.
En gezien de alpha zal het mij niks verbazen als de bèta ook langer doorgaat zoals staat aangegeven op de Bungie blog. De alpha ging nog een dag extra door en sloot af door onverslaanbare vijanden erin te zetten, om daarna de servers te stoppen.
Verder zal er waarschijnlijk niks overgaan, geen levels, wapens, items, grimoire of glimmer. Is tot nu toe nog niet aangegeven.
Ik kan niet wachten op legendary mode enzoquote:Op zaterdag 26 juli 2014 19:47 schreef Badr_Harry het volgende:
Ik heb een beetje het blackops zombies gevoel met dit spel.. lekker knallen en tactieken met vtiendenverzinnen om het zo goed mogelijk te doen
Om 9 uur komt de missie als het goed isquote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:27 schreef WhiteLightning het volgende:
Bungie will open up a new story mission on the Moon on July 26th; reveals the special reward
http://thedestinyblog.com(...)-the-special-reward/
Weet je dat zeker ? lijkt erop dat het pas om 11 uur is. 2PM PDTquote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:29 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Om 9 uur komt de missie als het goed is
Ik zag 2 tijden, ene tijd was voor de Maan story missie (2 uur beschikbaar) en de andere was voor de stress-test in een of ander gigantisch event (11 uur).quote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:37 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Weet je dat zeker ? lijkt erop dat het pas om 11 uur is. 2PM PDT
quote:Play Destiny today (7/26) at 2PM Pacific. Earn permanent rewards that you'll enjoy beyond the Beta. Explore the Moon.
Lijkt er ook op ja... nog geen maan te zien hierquote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:37 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Weet je dat zeker ? lijkt erop dat het pas om 11 uur is. 2PM PDT
Wel kut ik ga zo wegquote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:02 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Lijkt er ook op ja... nog geen maan te zien hier
event ja maar er waren geruchten dat moon eerder wasquote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:15 schreef KrentebolHooft het volgende:
in het spel zelf staat 9 pm GMT, met zomer tijd is dat dus 11 uur voor ons
? Als je in de Tower bent? Touchknop en dan driehoekje ingedrukt houden en dit werkt overal trouwens.quote:
nee sorry ik bedoel een pike denk ik tijdens multiplayer :$quote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:20 schreef Friday12 het volgende:
[..]
? Als je in de Tower bent? Touchknop en dan driehoekje ingedrukt houden en dit werkt overal trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |