Elke keer als ik langs 1 vd drie overgebleven Middeleeuwse poorten kom, raak ik opnieuw verliefd op Amersfoort. Voor de duizendste keer.quote:
Rode dozen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:07 schreef ForzaMilan het volgende:
Beelden van de zwarte dozen op CNN net.
quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:07 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Iedereen felgekleurde wollen truien bij de gedenkplek plaatsen.
Weet ik natuurlijk niet, maar het nieuws gaat iig gezellig weer verderquote:Op woensdag 23 juli 2014 21:07 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Interessant. Zou dat dan gaan over beide gesprekken? Want in het tweede gesprek hadden ze het over "heren in Moskou" als ik het me goed herinner.
Sjonge, ik kwam hier ook al even langs om daar een opmerking over te maken.quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:00 schreef superworm het volgende:
McCain gebruikt de tragedie om Amerikaanse olie en gas te verkopen
Veel en wij hebben de infrastructuur om het verder door te sturen naar andere EU-landen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:01 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Heeft Amerika in vergelijking met Rusland veel of weinig gas?
GB heeft een van de hardste taal richting Rusland geuit na het gebeuren.quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:07 schreef DeJori het volgende:
Ben altijd fan van het afzijken van Frankrijk, maar GB moet toch nog eens goed nadenken als ze het vingertje heffen richting andere landen:twitter:businessinsider twitterde op woensdag 23-07-2014 om 21:06:27MH17 crash exposes UK arms sales to Russia, and it's a huge embarrassment for Cameron http://t.co/Pmh5k5oGAa reageer retweet
Had een één of andere kookprogramma verwachtquote:Op woensdag 23 juli 2014 21:08 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Heb die film al 241 keer gezien
Zwarte dozen zijn in het algemeen nooit zwart. Dit omdat ze dan o.a. lastiger te vinden zijn.quote:
quote:Obama orders Pentagon advisers to Ukraine to fend off Putin-backed rebels
A team of Pentagon officials is heading to Ukraine to help the country rebuild its fractured military, a mission that lawmakers and analysts expect will result in recommendations for greater military assistance in the country’s fight against pro-Russia separatists amid international outrage over the downing of a commercial airplane.
Within the next few weeks, a group of Defense Department representatives who specialize in strategy and policy will head to Kiev to evaluate specific programs that the United States may want to help bolster, said Army Col. Steve Warren, a Pentagon spokesman.
Ja, dat maakt de binnenstad zo mooi! Mooi dat die bewaard zijn gebleven al die jaren! (Al is de Kamperbinnenpoort een herbouw). Kom alleen te weinig in de binnenstadquote:Op woensdag 23 juli 2014 21:07 schreef superworm het volgende:
[..]
Elke keer als ik langs 1 vd drie overgebleven Middeleeuwse poorten kom, raak ik opnieuw verliefd op Amersfoort. Voor de duizendste keer.
Nee, slumdog millionairequote:Op woensdag 23 juli 2014 21:09 schreef PG18 het volgende:
[..]
Had een één of andere kookprogramma verwacht
Daar gaat deze dag nu eenmaal wel om. Slachtoffers zijn in deze niet zo belangrijk.quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:09 schreef RetepV het volgende:
Ik vond het walgelijk hoe hij gewoon nog even politiek stond te bedrijven over de ruggen van onze gestorvenen. Met zijn voor de spiegel geoefende meest medelevende gezicht dat hij op kon zetten.
Mart is God. Dus dat gebeurt niet.quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:06 schreef Mani89 het volgende:
Als Mart Smeets overlijd krijg je ook dit soort taferelen. Sowieso een dag van Nationale Rouw.
Da's ook verreweg de minste van de drie. Ik kom er dagelijks langs met de bus naar werk. Ja ik ga met de busquote:Op woensdag 23 juli 2014 21:10 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ja, dat maakt de binnenstad zo mooi! Mooi dat die bewaard zijn gebleven al die jaren! (Al is de Kamperbinnenpoort een herbouw). Kom alleen te weinig in de binnenstad
Ja, als we de VS steunen met het verwijderen van Bashir, en hen steunen Irak weer veilig te maken.quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:00 schreef PG18 het volgende:
Binnen 2 of 3 jaar moet het mogelijk kunnen zijn om Amerikaans gas te importeren als ik hem goed begrijp?
Maar het gasnetwerk in Duitsland is vooral in Russische handenquote:Op woensdag 23 juli 2014 21:09 schreef Opa2012 het volgende:
[..]
Veel en wij hebben de infrastructuur om het verder door te sturen naar andere EU-landen.
Dafucquote:Op woensdag 23 juli 2014 21:10 schreef superworm het volgende:
[..]
Da's ook verreweg de minste van de drie. Ik kom er dagelijks langs met de bus naar werk. Ja ik ga met de bus(Fiets trouwens zelfde route.)
Doen we wat we het beste doen: Amerikaanse ballen likken en exporteren naar de rest van Europa tegelijkertijd!quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:11 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Maar het gasnetwerk in Duitsland is vooral in Russische handen
Hadden ze maar geen plannen moeten maken om al die kerncentrales te sluiten. Dan hadden ze wat gehad om op terug te vallen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:11 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Maar het gasnetwerk in Duitsland is vooral in Russische handen
Ja, langs de onderkant van de stadsringquote:Op woensdag 23 juli 2014 21:11 schreef Studiotje het volgende:
[..]
DafucRijd daar een bus?
Maar dat bloemstuk in de vorm van een vliegtuig op de Hof
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |