Iedereen zit zo op dit moment.quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:03 schreef KingRoland het volgende:
jongens, ik moet even bijkomen.
Van de vliegtuigramp naar Mart Smeets.
Ik kan dit niet.
Alleen ziet niemand het hier...quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:02 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dat doen ze bij mij in de straat ook regelmatig en dat zullen ze vanavond ook wel weer doen.
The fu...?quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:03 schreef KingRoland het volgende:
Ik kan dit niet.
quote:Paul Sonne ✔
@PaulSonne
Follow
Seems like the blame game, internecine warfare amongst the rebels might have just been stepped up a notch. Varying groups, interests. #MH17
8:14 PM - 23 Jul 2014
Bovenaan staat nog dat ze onderweg zijn naar Eindhoven en daar rond 16:00 verwacht worden enzo. Misschien beter updaten met dat de eerste 40 kisten in Hilversum aangekomen zijn en dat er nu iedere dag een vlucht is om de mensen naar hier te brengen?quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Met wat?
Die foto dat de kist uit het vliegtuig wordt gedragen is de laatste toevoeging.
Daar wil ik het voorlopig bij laten tot er echt nieuws is.
Rusland heeft +/- 48,700,000,000,000 m3quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:01 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Heeft Amerika in vergelijking met Rusland veel of weinig gas?
En daarbij kan het zeeleven in de Golf van Mexico hun aan de reet roestenquote:Op woensdag 23 juli 2014 21:04 schreef DeJori het volgende:
[..]
De VS is echter wel massaal schaliegas aan het boren en heeft wat meer invloed op andere landen met gasreserves.
Mag jij dat zeggen? Ja, dat mag jij zeggen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:03 schreef KingRoland het volgende:
Ik kan dit niet.
quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:06 schreef superworm het volgende:
Aerial van binnenstad Amersfoort op CNNZo mooi.
eh?.......dit is misplaatst sarcasme, right?quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:06 schreef Mani89 het volgende:
Als Mart Smeets overlijd krijg je ook dit soort taferelen. Sowieso een dag van Nationale Rouw.
Nee joh dat wordt Bevrijdingsdagquote:Op woensdag 23 juli 2014 21:06 schreef Mani89 het volgende:
Als Mart Smeets overlijd krijg je ook dit soort taferelen. Sowieso een dag van Nationale Rouw.
Iedereen felgekleurde wollen truien bij de gedenkplek plaatsen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:06 schreef Mani89 het volgende:
Interessant. Zou dat dan gaan over beide gesprekken? Want in het tweede gesprek hadden ze het over "heren in Moskou" als ik het me goed herinner.quote:
twitter:businessinsider twitterde op woensdag 23-07-2014 om 21:06:27MH17 crash exposes UK arms sales to Russia, and it's a huge embarrassment for Cameron http://t.co/Pmh5k5oGAa reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |