Prutin was toch van plan zijn leger uit te breiden? Zouden ze daarover stemmen?quote:
Ik kijk niet zozeer anders tegen mijn werk aan, want dat is niet van invloed geweest op wat er zich in Ukraine heeft afgespeeld. De collega's die de vlucht daadwerkelijk hebben gecontroleerd (visitatie), ik denk dat die wel een knauw hebben gekregen. Ze hebben waarschijnlijk grapjes gemaakt met ze, oudere mensen geholpen, kinderen high fives gegeven, ze een fijne reis gewenst. Er zat een collega bij die jaren geleden de Faro vlucht heeft gecontroleerd, ik kan me niet voorstellen wat die nu allemaal voelt.quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:14 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat je dan anders tegen je werk aankijkt.
quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:21 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Die over de Titanic liep ook best lang
Moeten de Amerikanen wel de infrastructuur hebben om het vloeibaar te maken. Kost nogal wat, als je de capaciteit van een pijpleiding wil evenaren, neem bvb die geplande tussen Rusland en China, meen te herinneren dat die overeenkwam met een liquifaction installatie van rond de 40 miljard dollar.quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:09 schreef Opa2012 het volgende:
[..]
Veel en wij hebben de infrastructuur om het verder door te sturen naar andere EU-landen.
Dat zal vast ter sprake komen. Maar de actuele situatie daar is natuurlijk het hoofddoel voor hun om te bespreken.quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:21 schreef DeJori het volgende:
[..]
Prutin was toch van plan zijn leger uit te breiden? Zouden ze daarover stemmen?
Utopia is al over de 3000 volgens mij...quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:19 schreef Ratsnest89 het volgende:
Is dit de langst lopende reeks over een ramp/ongeluk/etc? Serieus benieuwd
quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:23 schreef asco het volgende:
[..]
Utopia is al over de 3000 volgens mij...
Dat is een harde klap voor Moskou.quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:21 schreef Snowballed het volgende:
Miljarden investering Rusland in geding
Toegevoegd: woensdag 23 jul 2014, 21:18
Het grootste staatsfonds ter wereld overweegt miljarden weg te halen uit Rusland. Het Noorse staatsfonds zegt klaar te zijn om de investeringen ter waarde van 8 miljard dollar, terug te trekken als er sancties tegen Rusland worden genomen.
Dat meldt persbureau Bloomberg.
Het Noorse ministerie van Financiën zegt tegen Bloomberg dat "noodzakelijke aanpassingen zullen plaatsvinden als investeringen door sancties tegen Rusland worden geraakt".
Gisteren besloten de Europese ministers van Buitenlandse Zaken de sanctielijst tegen Rusland uit te breiden, omdat Rusland onvoldoende afstand neemt van de pro-Russische separatisten in Oost-Oekraïne. Ook vroegen ze de Europese Commissie nieuwe economische sancties tegen Moskou voor te bereiden op het gebied van defensie, technologie en financiële dienstverlening. Daardoor komen buitenlandse investeringen in het land steeds meer onder druk te staan.
Russische economie
De Russische index de Micex heeft dit jaar zo'n 6,5 procent verloren. Ook de Russische roebel daalde dit jaar flink, met zo'n 5,6 procent ten opzichte van de dollar.
Of Noorwegen de investeringen in Rusland op dit moment al vermindert, is niet bekend. Het Noorse staatsfonds beheert in totaal 890 miljard dollar.
http://nos.nl/artikel/678(...)sland-in-geding.html
Je hebt gelijk. Utopia is immers ook een ramp.quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:23 schreef asco het volgende:
[..]
Utopia is al over de 3000 volgens mij...
Well, Kerry heeft net min of meer beloofd om de Oekraïense regering te gaan steunen met geld, wapens en kennis.quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:19 schreef voetbalmanager2 het volgende:
quote:
'Doema donderdag in spoedzitting bijeen'
MOSKOU -
Het Russische parlement, de Doema, komt donderdag voor een spoedzitting bijeen. Althans, dat meldt de Oekraïense nieuwssite Ukrinform die zich baseert op een anonieme bron bij de Doema.
,,Er staat iets te gebeuren, want veel volksvertegenwoordigers komen, misschien voor een quorum", aldus de bron die niet kan vertellen waarover precies gestemd gaat worden. Hij vermoedt dat de spoedzitting te maken heeft met de situatie in het oosten van Oekraïne.
Op de website van de Doema staat vooralsnog geen aankondiging van de spoedvergadering.
Dat is nou een mooi voorbeeld voor de fransenquote:Op woensdag 23 juli 2014 21:21 schreef Snowballed het volgende:
Miljarden investering Rusland in geding
Toegevoegd: woensdag 23 jul 2014, 21:18
Het grootste staatsfonds ter wereld overweegt miljarden weg te halen uit Rusland. Het Noorse staatsfonds zegt klaar te zijn om de investeringen ter waarde van 8 miljard dollar, terug te trekken als er sancties tegen Rusland worden genomen.
Dat meldt persbureau Bloomberg.
Het Noorse ministerie van Financiën zegt tegen Bloomberg dat "noodzakelijke aanpassingen zullen plaatsvinden als investeringen door sancties tegen Rusland worden geraakt".
Gisteren besloten de Europese ministers van Buitenlandse Zaken de sanctielijst tegen Rusland uit te breiden, omdat Rusland onvoldoende afstand neemt van de pro-Russische separatisten in Oost-Oekraïne. Ook vroegen ze de Europese Commissie nieuwe economische sancties tegen Moskou voor te bereiden op het gebied van defensie, technologie en financiële dienstverlening. Daardoor komen buitenlandse investeringen in het land steeds meer onder druk te staan.
Russische economie
De Russische index de Micex heeft dit jaar zo'n 6,5 procent verloren. Ook de Russische roebel daalde dit jaar flink, met zo'n 5,6 procent ten opzichte van de dollar.
Of Noorwegen de investeringen in Rusland op dit moment al vermindert, is niet bekend. Het Noorse staatsfonds beheert in totaal 890 miljard dollar.
http://nos.nl/artikel/678(...)sland-in-geding.html
Klopt alleen hij vroeg over reeksen waren die langer zijn, niet die langer lopen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Alleen was daar het eerste topic in 2011.
Dit is nog geen week bezig.
Deed je expres hequote:Op woensdag 23 juli 2014 21:26 schreef schoolstudent het volgende:
[..]
Was net voorbij toen ik op verzenden klikte.
De Amerikanen gaan vast onder de werkelijke prijs leveren om Rusland uit de markt te prijzen. En als Rusland uit de markt is, gaan de prijzen langzamerhand weer omhoog. Business is business.quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:22 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Moeten de Amerikanen wel de infrastructuur hebben om het vloeibaar te maken. Kost nogal wat, als je de capaciteit van een pijpleiding wil evenaren, neem bvb die geplande tussen Rusland en China, meen te herinneren dat die overeenkwam met een liquifaction installatie van rond de 40 miljard dollar.
We kunnen de Utopia-posters vragen om hier een paar weken hun steentje bij te dragen?quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Alleen was daar het eerste topic in 2011.
Dit is nog geen week bezig.
Tot de ijsberg, of wat?quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:21 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Die over de Titanic liep ook best lang
Tegen die tijd zijn we wel weer vriendje met Rusland.quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:27 schreef RetepV het volgende:
[..]
De Amerikanen gaan vast onder de werkelijke prijs leveren om Rusland uit de markt te prijzen. En als Rusland uit de markt is, gaan de prijzen langzamerhand weer omhoog. Business is business.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |