Fuck you dude, fuck you.quote:Op zondag 27 juli 2014 23:59 schreef Etsu het volgende:
1. Paxcon
2. Johannes_Vermeer
3. Amarantha
4. Moira.
5. Toto69
6. Ezell
7. PatriQue89 (bij toeval)
8. Kaasrol (bij toeval en niet meer actief hier volgens mij)
9. yosander
10. LittleBrownie
En nog twee FOK!kers die niet echt heel bekend zijn hier.
En ken wel paar FOK!kers waarvan ik weet wie ze zijn, maar nooit mee gesproken oid.
En nog 3 FOK!kers waar ik spijt van heb en ze niet bij de naam wil noemen.
En als ik mensen vergeet: sorry.
Ooja? Waar en wanneer?quote:Op maandag 28 juli 2014 01:16 schreef IsaacCuenca het volgende:
Etsu
Ezell
Paxcon
Mortaxx
-_Guitarist_-
mrstylo
doublepain
ha! Ik heb jou ook gemeetquote:
3 jaar terug ofzoquote:Op maandag 28 juli 2014 01:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat klopt! Is ook al wel een tijd geleden
Fucking geniaalquote:Op maandag 28 juli 2014 01:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
3 jaar terug ofzoik heb nog de pics van het konijn
je weet nog welk konijnquote:Op maandag 28 juli 2014 01:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Fucking geniaal
Het konijn zelf is leeggelopen?
quote:Op maandag 28 juli 2014 01:16 schreef IsaacCuenca het volgende:
Etsu
Ezell
Johannes_vermeer
Toto69
Paxcon
Mortaxx
Amarantha
-_Guitarist_-
mrstylo
doublepain
[..]
Fuck you dude, fuck you.
quote:Op maandag 28 juli 2014 01:33 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
dus je hebt er spijt van mij ontmoet te hebben? sgoed man
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.∞
quote:Op maandag 28 juli 2014 02:21 schreef Rodawa het volgende:
Meer dan 5 ben ik bang.
Overigens heb ik een lijstje gemaakt om te zien wat voor type je bent aan de hand van het aantal FOK!kers dat je hebt gemeet. Vertel bro, en kijk achteraf spoilertje.26+ heb ik op 1 meet al gemeet. De Wierdenmeet, voor de kenners.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
quote:Op zondag 27 juli 2014 23:59 schreef Etsu het volgende:
En nog 3 FOK!kers waar ik spijt van heb en ze niet bij de naam wil noemen.
quote:Op maandag 28 juli 2014 02:21 schreef Rodawa het volgende:
Meer dan 5 ben ik bang.
Overigens heb ik een lijstje gemaakt om te zien wat voor type je bent aan de hand van het aantal FOK!kers dat je hebt gemeet. Vertel bro, en kijk achteraf spoilertje.0 ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inmiddels teveel om op te noemen, daarom noem ik alleen die, die Toto ook heeft gemeetquote:Op woensdag 23 juli 2014 20:03 schreef Toto69 het volgende:
FOK! Kent regelmatig meets, hetzij één op één of groepsmeets. Hoe veel zolderkamerautisten heb jij tot dusverre mogen spotten in het wild, en wie waren het?
TS trapt af:
Paxcon
Johannes_Vermeer
Moira.
als je een zolder autist kan herkennen. Zal het niet zo moeilijk zijn.quote:Op maandag 28 juli 2014 01:04 schreef terrorsjaak het volgende:
Geen een.
Hoe komen jullie per toeval een FOK!ker tegen dan? Kijken jullie op iedereens beeldscherm in de trein ofzo?
?quote:Op maandag 28 juli 2014 01:16 schreef IsaacCuenca het volgende:
Etsu
Ezell
Johannes_vermeer
Toto69
Paxcon
Mortaxx
Amarantha
-_Guitarist_-
mrstylo
doublepain
Hoiquote:Op maandag 28 juli 2014 12:22 schreef HeatWave het volgende:
Een paar, geen idee meer precies, kunnen er nooit veel zijn.
Ben je onze 2 geweldige minuten alweer vergeten ?quote:Op maandag 28 juli 2014 12:22 schreef HeatWave het volgende:
Een paar, geen idee meer precies, kunnen er nooit veel zijn.
Nee, maar daar hebben we het natuurlijk al jaren overquote:Op maandag 28 juli 2014 13:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ben je onze 2 geweldige minuten alweer vergeten ?
tjacka was het leukstquote:Op maandag 28 juli 2014 14:36 schreef Fok-it het volgende:
LittleBrownie
BlueJeans
Tjacka
xCachet
Kaneelstokje
2Happy4U
Fera
Crack_
Wietparkiet
Supersof
Mortaxx
|