Zit er haar op?quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:49 schreef Royco1 het volgende:
Wie komt er ijs van mijn gespierde borstkas likken?
Ik heb geknoeid
OH ja dat is waarquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:48 schreef Evie het volgende:
[..]thnx...
[..]
mwoah denk dat dat best lastig voor je is.. geef je dr een te veel of te weinig aandacht en je hangt![]()
Ik moest hier zo hard om lachen, ik huil ervan.quote:Rutte heeft Poetin nog wel in toom hoor.
Riightquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik moest hier zo hard om lachen, ik huil ervan.
WTF I just readquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat soort naïviteit verwacht ik bij een 10-jarige, niet bij een volwassen vrouwquote:
Stevige en pittig gesprek.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Putin een ruk geeft eigenlijk.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:54 schreef kree het volgende:
[..]
Stevige en pittig gesprek.
Zie het al voor me. Yes mr president but but but.
Hoop wel dat due putin die beelden ziet van die hele rouwstoet.
Eikel die vent.
No really?quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Putin een ruk geeft eigenlijk.
Ja, likt niet fijn.quote:
Geloof er niets van.quote:
Ik sluit niet uit dat hij op die beelden ruktquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet. Maar wel stilte doen op tv enzo.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daarom de homo haat he?!quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En dan? Hij haalt zijn schouders op, het is toch niet zijn schuld of zijn probleem.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:54 schreef kree het volgende:
[..]
Stevige en pittig gesprek.
Zie het al voor me. Yes mr president but but but.
Hoop wel dat due putin die beelden ziet van die hele rouwstoet.
Eikel die vent.
Ik kom net fris geschoren onder de douche vandaan.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, likt niet fijn.
[..]
Geloof er niets van.
"Rutte heeft Poetin gebeld"quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat soort naïviteit verwacht ik bij een 10-jarige, niet bij een volwassen vrouw.
Gewoon verder gaan met plannen maken om de wereld te veroveren.quote:
Dan zal ik voor de meet mijn borst scheren.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, likt niet fijn.
[..]
Geloof er niets van.
Ik denk niet dat hij de moeite neem de beelden te zien.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik sluit niet uit dat hij op die beelden rukt
Het is wel Rutte, hé. Belangrijke man.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:56 schreef STING het volgende:
[..]
"Rutte heeft Poetin gebeld"
YEAHHH dat zal Poetin leren! De vlegel!
Sommige mensen laten zich zo meeslepen met deze toestanden, ook al hebben ze helemaal niet in hun kring die in het vliegtuig zat.
Dat zal wel meevallen denk ik, war is bad for business, waar hij zo van afhankelijk is.. in tegenstelling tot het Soviet tijdperk.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon verder gaan met plannen maken om de wereld te veroveren.
Ik geef hem wel de schuld eigenlijk. Het afschuiven op dat het rebellen zijn is wel heel makkelijk.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En dan? Hij haalt zijn schouders op, het is toch niet zijn schuld of zijn probleem.
nou nee, dat is niet wat hem een klootzak maakt. Het zou veel erger zijn als hij niet zo zou reageren.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:55 schreef kree het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet. Maar wel stilte doen op tv enzo.
Daarom is het ook zo'n klootzak.
Ja, nee, sorry, what was I thinkingquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is wel Rutte, hé. Belangrijke man.
In Poetin zijn ogen net zo belangrijk als ik waarschijnlijk.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is wel Rutte, hé. Belangrijke man.
Daarom ook geen broek dragenquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:58 schreef Samzz het volgende:
Zoooo, ik trek net m'n been op, spectaculaire scheur in m'n pyjamabroek. Hoezo al meer dan 7 jaar oud
.
Jij bent dan ook zeer belangrijk!! Wie moet mij anders gedichten aanleveren?quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
In Poetin zijn ogen net zo belangrijk als ik waarschijnlijk.
JB.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nou nee, dat is niet wat hem een klootzak maakt. Het zou veel erger zijn als hij niet zo zou reageren.
Nou eigenlijk wel omdat het geen medeleven is maar een toneelstukjequote:Op woensdag 23 juli 2014 19:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nou nee, dat is niet wat hem een klootzak maakt. Het zou veel erger zijn als hij niet zo zou reageren.
Ja. Schaam je. In de hoek met een zwarte hoed op.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:59 schreef STING het volgende:
Het nieuws over de Gazastrook doet me veel meer eigenlijk. Ben ik nu slecht?
nee hoor.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:59 schreef STING het volgende:
Nee.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:59 schreef STING het volgende:
Goed punt.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:00 schreef Evie het volgende:
[..]
Jij bent dan ook zeer belangrijk!! Wie moet mij anders gedichten aanleveren?
Het zou leuker zijn als Fred Rutten zou bellen. Beetje lafjes lispend smiespelen in stone cabbage engels.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:56 schreef STING het volgende:
[..]
"Rutte heeft Poetin gebeld"
YEAHHH dat zal Poetin leren! De vlegel!
Sommige mensen laten zich zo meeslepen met deze toestanden, ook al hebben ze helemaal niet in hun kring die in het vliegtuig zat.
Dat is natuurlijk ook waar. Maar kan me toch niet aan de indruk onttrekken dat er de komende tijd nog wat gaat gebeuren daar in de regio. Denk dat Krim slechts het begin was. Er zijn meer plekken met een aardige Russische populatie. Of mensen die terugverlangen naar vroeger.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:58 schreef STING het volgende:
[..]
Dat zal wel meevallen denk ik, war is bad for business, waar hij zo van afhankelijk is.. in tegenstelling tot het Soviet tijdperk.
dat heet politiek.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:01 schreef kree het volgende:
[..]
Nou eigenlijk wel omdat het geen medeleven is maar een toneelstukje
Niet zo heel gek. Voor de simpele burger is het communisme niet eens zo'n heel slechte vorm.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het zou leuker zijn als Fred Rutten zou bellen. Beetje lafjes lispend smiespelen in stone cabbage engels.
[..]
Dat is natuurlijk ook waar. Maar kan me toch niet aan de indruk onttrekken dat er de komende tijd nog wat gaat gebeuren daar in de regio. Denk dat Krim slechts het begin was. Er zijn meer plekken met een aardige Russische populatie. Of mensen die terugverlangen naar vroeger.
Bite me. Ga slapenquote:Op woensdag 23 juli 2014 20:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Schaam je. In de hoek met een zwarte hoed op.
Ja foei.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:59 schreef STING het volgende:
quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Goed punt.
Zal ik anders voor Poetin ook zo'n gedicht schrijven?
Laat ik het my little pony en regenbogen stuk staan.
Ja soort frank underwood ja.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat heet politiek.
En is noodzakelijk
ik ook niet hoor.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:02 schreef Fascination het volgende:
Ik moet eigenlijk meer nieuws volgen, maar niet altijd zin in. :$
Uiteindelijk is het de schuld van diegene die de raket afschoot of opdracht daar toe gaf. Putin is op zijn minst mede schuldigquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:58 schreef kree het volgende:
[..]
Ik geef hem wel de schuld eigenlijk. Het afschuiven op dat het rebellen zijn is wel heel makkelijk.
Ik zou mezelf niet Pro Palestina willen noemen, je hebt extreme elementen aan beide kanten die dit steeds blijven verzieken. Probleem alleen is dat de Palestijnse bevolking er verreweg het meest onder te leiden heeft.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee hoor.
Vriend van me was vandaag ook ineens helemaal pro palestina.
Klopt.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet zo heel gek. Voor de simpele burger is het communisme niet eens zo'n heel slechte vorm.
Ik haat niet. Ik lach.quote:
dat je t hypocriet vindt, klinkt al anders dan dat dát is wat hem een klootzak maaktquote:Op woensdag 23 juli 2014 20:03 schreef kree het volgende:
[..]
Ja soort frank underwood ja.
Maargoed ik weet dat natuurlijk ook wel. Maar dat maakt het niet dat ik het niet minder hypocriet vind.
Nee dat is eigenlijk minstens net zo erg.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:59 schreef STING het volgende:
Nou schuld van die het afvuurt weet ik ook nog geneens. Ik ga ervan uit dat het een foutje was. Kan me niet voorstellen dat het met opzet is gedaan.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Uiteindelijk is het de schuld van diegene die de raket afschoot of opdracht daar toe gaf. Putin is op zijn minst mede schuldig
nou, het ging mij er meer om dat ik hem er eerder nooit over had gehoord.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:05 schreef STING het volgende:
[..]
Ik zou mezelf niet Pro Palestina willen noemen, je hebt extreme elementen aan beide kanten die dit steeds blijven verzieken. Probleem alleen is dat de Palestijnse bevolking er verreweg het meest onder te leiden heeft.
Behhh volwassen.. doe ik niet aan!quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:06 schreef Samzz het volgende:
Kijk ons godverdomme eens volwassen een gesprek hebben over dingen die ertoe doen! Ik ben trots!
Mjah meestal vindt ik hypocriete mensen dan ook klootzakkenquote:Op woensdag 23 juli 2014 20:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat je t hypocriet vindt, klinkt al anders dan dat dát is wat hem een klootzak maakt
Right, op die manier.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nou, het ging mij er meer om dat ik hem er eerder nooit over had gehoord.
Ik vind de problemen daar zó moeilijk dat ik me er niet aan durf te wagen er een mening over te vormen.
Het loopt ook al zo lang... Ik zou oprecht niet meer weten waar het nu precies over gaat...quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nou, het ging mij er meer om dat ik hem er eerder nooit over had gehoord.
Ik vind de problemen daar zó moeilijk dat ik me er niet aan durf te wagen er een mening over te vormen.
Een ode aan Poetin,quote:
Prachtig Royco, prachtigquote:Op woensdag 23 juli 2014 20:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Een ode aan Poetin,
(Gebasseerd op een ode aan Evie)
Door Royco1
Vladimir, wat wil je hier nu mee bereiken?
Door jou zijn ze zelfs in de SC aan het zeiken
Met je looks als die van James Bond
Zou je toch bang moeten zijn voor mark, die neukt je zo in je kont.
De wereld kotst op je en dat kan niet prettig zijn.
Denk eens aan alle gezinnen en de door hun geleden pijn.
Eerst dacht ik aan galoperende my little pony's op regenbogen
Maar door het leed in de wereld heb jij het positieve weg gezogen.
Door jou zit ik nu in een diep dal
Waar ik niet zo maar uit komen zal
Het enige wat kan helpen zijn tettenpics van de vrouwen op Fok!
Dat zal waarschijnlijk zorgen voor wat rust in mijn kop
Vond die voor jou toch beter.
Ik had dit niet kunnen bereiken zonder jullie steun.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:12 schreef STING het volgende:
[..]
Prachtig Royco, prachtig
[ afbeelding ]
Dat weet niemand meer.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het loopt ook al zo lang... Ik zou oprecht niet meer weten waar het nu precies over gaat...
Ahhh je mag hem publiceren hoorquote:Op woensdag 23 juli 2014 20:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Een ode aan Poetin,
Door Royco1
Noem je ons wel dan in je memoires laterquote:Op woensdag 23 juli 2014 20:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik had dit niet kunnen bereiken zonder jullie steun.
quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:14 schreef Evie het volgende:
[..]
Ahhh je mag hem publiceren hoor![]()
Vond ik ook
Haha. Maak er een liedje vanquote:Op woensdag 23 juli 2014 20:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Een ode aan Poetin,
Door Royco1
Een ode aan Eviequote:Op woensdag 23 juli 2014 20:14 schreef Evie het volgende:
[..]
Ahhh je mag hem publiceren hoor![]()
Vond ik ook
quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Een ode aan Evie
Woorden schieten tekort om haar schoonheid te beschrijven.
Was ik vrouwelijk en bi dan zou ik door haar aanblik van de stoel af drijven
Door haar betoverende lach, borsten en zaadvragende ogen
Is het alsof je galopeert met een my little pony over regenbogen
Een mooiere dame is er niet te vinden op heel Fok!
Haar staat ook alles, van jutezak tot minirok.
Als het kon serveerde ik haar elke dag aardbeien bij het ontbijt
Maar ik ben telkens te bang dat ze me prikt of bijt
De gedachtes in mijn hoofd beginnen nu een beetje te ontsporen
dus ik hoop dat deze zinnen je konden bekoren
xx en veel liefde, ook van mijn derde been
en hartelijke groeten van Royco1
Daar is het uiteindelijk mee begonnen, en nu ben ik op dit niveau aangekomen.
Ja wat is deze? Ik back magnetronkoffie in deze kwestie. Ik heb net de feedback gelezen in SEX. Jullie maken die jongen kapot! Samen met 'compliceer'. Jullie hebben alle vaste posters weggejaagd en hebben mij onder druk mee laten doen met deze praktijken!!!!111einz11!!1!quote:
Hihihihihi Geweldig ditquote:Op woensdag 23 juli 2014 20:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Een ode aan Evie
Woorden schieten tekort om haar schoonheid te beschrijven.
Was ik vrouwelijk en bi dan zou ik door haar aanblik van de stoel af drijven
Door haar betoverende lach, borsten en zaadvragende ogen
Is het alsof je galopeert met een my little pony over regenbogen
Een mooiere dame is er niet te vinden op heel Fok!
Haar staat ook alles, van jutezak tot minirok.
Als het kon serveerde ik haar elke dag aardbeien bij het ontbijt
Maar ik ben telkens te bang dat ze me prikt of bijt
De gedachtes in mijn hoofd beginnen nu een beetje te ontsporen
dus ik hoop dat deze zinnen je konden bekoren
xx en veel liefde, ook van mijn derde been
en hartelijke groeten van Royco1
Daar is het uiteindelijk mee begonnen, en nu ben ik op dit niveau aangekomen.
quote:
Dan kun je net zo goed niks aan doenquote:Op woensdag 23 juli 2014 20:19 schreef Evie het volgende:
[..]
Hihihihihi Geweldig dit
[..]![]()
![]()
Hihihihihi Was meer een tafelkleedje
![]()
![]()
Dan gaan we zeker een drankje doenquote:Op woensdag 23 juli 2014 20:22 schreef Evie het volgende:
[..]
Dat is ook zo strafbaar.. anders zou ik het bijna doen!
En ik kaatste de bal alleen maar terugquote:Op woensdag 23 juli 2014 20:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Joh, ik deed alleen wat jij me vroeg.
Wat dus niet aardig isquote:Op woensdag 23 juli 2014 20:29 schreef STING het volgende:
[..]
En ik kaatste de bal alleen maar terug
Jij zegt me jou te bijten, doe ik dat, bijt je terugquote:
Ik dacht gelijk aan het meisje met de zwavelstokjes die stilletjes haar laatste opbrandquote:Op woensdag 23 juli 2014 20:19 schreef Evie het volgende:
[..]
Hihihihihi Geweldig dit
[..]![]()
![]()
Hihihihihi Was meer een tafelkleedje
![]()
![]()
Ja...en..dus.. ik zie het probleem niet zo.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij zegt me jou te bijten, doe ik dat, bijt je terug.
Ik wel. Bijten doet pijnquote:Op woensdag 23 juli 2014 20:35 schreef STING het volgende:
[..]
Ja...en..dus.. ik zie het probleem niet zo.
Toen ik een klein meisje was moest ik daar altijd om huilenquote:Op woensdag 23 juli 2014 20:35 schreef kree het volgende:
[..]
Ik dacht gelijk aan het meisje met de zwavelstokjes die stilletjes haar laatste opbrand![]()
![]()
Ik moest er niet om huilen maar vond het wel altijd een zielig verhaaltjequote:Op woensdag 23 juli 2014 20:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Toen ik een klein meisje was moest ik daar altijd om huilen.
De eerste knol die mij bewust bijt moet nog geboren wordenquote:Op woensdag 23 juli 2014 20:38 schreef STING het volgende:
[..]
Dat moet je toch vast wel gewend zijn in jouw line of work
Wel onbewust dus?quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
De eerste knol die mij bewust bijt moet nog geboren worden.
Prachtig, prachtig, hier heb je drie Wolkerss.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:37 schreef Elvi het volgende:
Oeh ik kan ook dichten!
Een ode aan de Slowchat
Deze slowchat is fantastisch
Ik zou zelfs willen zeggen 'orgastisch'
Er is een nieuwe kliek
Dat zorgde voor paniek
Oh my god de tragiek
Er is soms een rel
Met de proporties van die in Israel
Ze hebben iets met My Little Pony's over regenbogen
Dat zegt wel wat over hun denkvermogen
Garpje nee hoor droog je ogen
Ik ben hier nog best onbekend
En this is the end.
Rio heeft mij per ongeluk eens gebeten, maar dat was omdat ik zelf niet echt oplette toen ik hem een wortel gaf. Hij had m'n vinger erbij vast.quote:
Dank u, dank uquote:Op woensdag 23 juli 2014 20:42 schreef STING het volgende:
[..]
Prachtig, prachtig, hier heb je drie Wolkerss.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ok, het is wel duidelijk, you're a proquote:Op woensdag 23 juli 2014 20:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Rio heeft mij per ongeluk eens gebeten, maar dat was omdat ik zelf niet echt oplette toen ik hem een wortel gaf. Hij had m'n vinger erbij vast.
De stoet was mooi om te zien, ook hoe 't allemaal in elkaar gezet was, maar nu klaar ermee hoor..quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:44 schreef STING het volgende:
Oh gosh, nu gaan ze op Een Vandaag inzoomen op individuele gevallen van de MH17 ramp.
Seriously.
*zap*
Inderdaad, nu weer verder tot de orde van de dagquote:Op woensdag 23 juli 2014 20:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
De stoet was mooi om te zien, ook hoe 't allemaal in elkaar gezet was, maar nu klaar ermee hoor..
Dat vind ik niet erg om te zien, maar inzoomen op wat specifieke families doormaken is gewoon sensatie tvquote:Op woensdag 23 juli 2014 20:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
De stoet was mooi om te zien, ook hoe 't allemaal in elkaar gezet was, maar nu klaar ermee hoor..
dat was zeker wel indrukwekkendquote:Op woensdag 23 juli 2014 20:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Eenschquote:Op woensdag 23 juli 2014 20:50 schreef STING het volgende:
[..]
Dat vind ik niet erg om te zien, maar inzoomen op wat specifieke families doormaken is gewoon sensatie tv
Het is ook wel een hele eer als je er aan mee mag werken denk ikquote:
mja weet je ik had nooit verwacht dat we ooit zoiets in nederland mee zouden makenquote:Op woensdag 23 juli 2014 20:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Eensch
[..]
Het is ook wel een hele eer als je er aan mee mag werken denk ik
Alleen jammer dat we na het vertrek niks meer van de bussen vernomen hebben![]()
Of van die idioten die het leuk vinden om tegendraads te zijn..quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:58 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja weet je ik had nooit verwacht dat we ooit zoiets in nederland mee zouden maken
op dit soort momenten komt het hele land samen om te helpen en dat vind ik wel bijzonder
ook al zijn er natuurlijk mensen bij die zulke situaties uitbuiten
Mijn talent is niet echt verborgen andersquote:
Grote boobs hebben is toch geen talent?quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn talent is niet echt verborgen anders.
dat soort lui moet je gewoon stompenquote:Op woensdag 23 juli 2014 20:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Of van die idioten die het leuk vinden om tegendraads te zijn..
Ik had 't eigenlijk over m'n tekenwerk.quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Grote boobs hebben is toch geen talent?
En wat heeft dat met die rouwstoet te maken?quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Of van die idioten die het leuk vinden om tegendraads te zijn..
Ohquote:Op woensdag 23 juli 2014 21:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik had 't eigenlijk over m'n tekenwerk.
Maar dan heb jij het weer gedaan..quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:00 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat soort lui moet je gewoon stompen
mja dat maakt me vrij weinig uit eigenlijkquote:Op woensdag 23 juli 2014 21:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Maar dan heb jij het weer gedaan..
Ik heb genoeg stokjes over hoorquote:Op woensdag 23 juli 2014 20:35 schreef kree het volgende:
[..]
Ik dacht gelijk aan het meisje met de zwavelstokjes die stilletjes haar laatste opbrand![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:44 schreef STING het volgende:
Oh gosh, nu gaan ze op Een Vandaag inzoomen op individuele gevallen van de MH17 ramp.
Seriously.
*zap*
Heel zachtjes.quote:
Echt hoor. En ik ben op dieet en verlang echt naar Oreo chocolade en saucijzenbroodjes. Compleet random.quote:
Stiekem maakt dat me altijd wel blij, maar dat werkt alleen de eerste dag.quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Bekijk het van de positieve kant, je bent in ieder geval niet zwanger.
heeyquote:
Je hebt wel champagnemagnumsquote:Op woensdag 23 juli 2014 21:10 schreef tijnbrein het volgende:
Bier en ijs niet zo goede combi, just my 2 cents btw
ijs van bierquote:Op woensdag 23 juli 2014 21:10 schreef tijnbrein het volgende:
dat zijn die zilveren toch?quote:
Ik heb eens een sorbet van witbier op. Erg lekker!quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:10 schreef tijnbrein het volgende:
Precies als ik niet wil praten ergens over dan doe ik dat nietquote:Op woensdag 23 juli 2014 21:12 schreef STING het volgende:
[..]
Met alleen smileys gaan we niet echt ver komen in dit gesprek
dat lijkt me wel apartquote:Op woensdag 23 juli 2014 21:13 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik heb eens een sorbet van witbier op. Erg lekker!
Nou dat word gezellig als we wat gaan drinken dan.quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:13 schreef Evie het volgende:
[..]
Precies als ik niet wil praten ergens over dan doe ik dat niet
Geef mij maar gewoon een simpele cornetto dat kan nog net... of een perenijsjequote:Op woensdag 23 juli 2014 21:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn moeder is daar helemaal gek op.Ik vond ze niet zo bijzonder.
Dat is helemaal hip he? Dat Radler, is het zo lekker?quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:14 schreef Myraela het volgende:
Een soort slush van Radler lijkt me wel super lekker.
perenijsjes FTWquote:Op woensdag 23 juli 2014 21:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Geef mij maar gewoon een simpele cornetto dat kan nog net... of een perenijsje
Nee, aardbeienquote:Op woensdag 23 juli 2014 21:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Aardbeien wat? aardbeiencornetto'squote:
Aardbeienijsje, geen perenijsje.quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Aardbeien wat? aardbeiencornetto's
of aardbeien ijs
Ja.quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is helemaal hip he? Dat Radler, is het zo lekker?
Ik hou wel van magnums. Maar dan de normale met amandelen gewoon.quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind het lekker. Als ik het lekker vind lijkt het niet heel erg op bier.quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee, gatverquote:Op woensdag 23 juli 2014 21:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ben bezig met nummer 1quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou dat word gezellig als we wat gaan drinken dan.
Hoe gaat het?
Mwah
Wat is er dan?
Wil ik het niet over hebben.
Ok
En hoe gaat het met jou?
Kan beter?
Wat dan?
Oh dat doet er niet toe.
doe nog maar 2 bier
soort bierquote:
dan moet je in september geloof ik hier zijn in apeldoorn heb je bier proeverijquote:Op woensdag 23 juli 2014 21:19 schreef Samzz het volgende:
Ik heb nog nooit Radler gehad. Ik houd wel van bier. Proberen of niet.
Nee, ik raad het je af.. Haal dan Spa Citroenquote:Op woensdag 23 juli 2014 21:19 schreef Samzz het volgende:
Beetje vergelijkbaar met grolsch lemon vind ikquote:Op woensdag 23 juli 2014 21:19 schreef Samzz het volgende:
Dat vind ik niet zo lekker.quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, ik raad het je af.. Haal dan Spa Citroen
Nu 3 voor de prijs van 2 bij Jumboquote:Op woensdag 23 juli 2014 21:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, ik raad het je af.. Haal dan Spa Citroen
Is dat die 0% versie ofzo?quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja.Gewoon een frisdrank eigenlijk.
Ik vind alleen de witte magnums lekkerquote:Op woensdag 23 juli 2014 21:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik hou wel van magnums. Maar dan de normale met amandelen gewoon.Sowieso alles met roomijs.
[..]
Ik vind het lekker. Als ik het lekker vind lijkt het niet heel erg op bier.
Dank u, dank uquote:Op woensdag 23 juli 2014 21:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Smaakt bijna hetzelfde, dus dat zegt genoeg lijkt me
Hallo Jumbo!quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:20 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Nu 3 voor de prijs van 2 bij Jumbo
Het is zo'n drankje wat je niet drinkt als je een avond uit gaat. Maar wel drinkt op een warme dag op een terrasje of gewoon buiten. Gewoon fris, lekker.quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:19 schreef Samzz het volgende:
Ja, dat had ik inderdaad al begrepen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het is zo'n drankje wat je niet drinkt als je een avond uit gaat. Maar wel drinkt op een warme dag op een terrasje of gewoon buiten. Gewoon fris, lekker.
Klopt het lijkt totaal niet op bier, ik vindt t ook wel lekker eigenlijk, zolang je tenminste niet de verwachting hebt een biertje te gaan drinken.quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik hou wel van magnums. Maar dan de normale met amandelen gewoon.Sowieso alles met roomijs.
[..]
Ik vind het lekker. Als ik het lekker vind lijkt het niet heel erg op bier.
Zoals ik al zei: Spa Citroenquote:Op woensdag 23 juli 2014 21:24 schreef kree het volgende:
[..]
Klopt het lijkt totaal niet op bier, ik vindt t ook wel lekker eigenlijk, zolang je tenminste niet de verwachting hebt een biertje te gaan drinken.
Als je trouwens (prik)spa bij citroenlimo gooit dan heb je hetzelfde(tip tip tip
)
Hoef je niet meer te mixen, bestaat alquote:
Als er een pot cookie dough op de foto had gestaan wel, jaquote:
Heerlijk, maar de bruine binnenkant witte buitenkant is voor mij de koningquote:Op woensdag 23 juli 2014 21:24 schreef Myraela het volgende:
Vroeger hadden ze de lekkerste magnums. Magnum double. Normale classic magnum. Dan een laag zachte karamel. En dan nog een laag chocolade. Machtig, maar fucking hemels.
[ afbeelding ]
Nee, die is echt niet lekker.quote:
I knew itquote:Op woensdag 23 juli 2014 21:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als er een pot cookie dough op de foto had gestaan wel, ja.
Deze vrouw weetquote:Op woensdag 23 juli 2014 21:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als er een pot cookie dough op de foto had gestaan wel, ja.
Strawberry cheesecake niet danquote:Op woensdag 23 juli 2014 21:30 schreef Myraela het volgende:
Ik ben cookie dough best snel zat. Is vooral zo extreem zoet.
Dat zou best eens kunnenquote:Op woensdag 23 juli 2014 21:28 schreef Samzz het volgende:
Ik heb het idee dat de magnums steeds kleiner worden met de jaren.
Jawel, maar dat heeft niet die grote suikerdeegballen erin.quote:
Het hoeft toch ook niet allemaal in 1 keer op?quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jawel, maar dat heeft niet die grote suikerdeegballen erin.Ik vind die stukjes deeg lekker, maar soms is het zoveel.
Dat is juist het grote pluspunt eraanquote:Op woensdag 23 juli 2014 21:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jawel, maar dat heeft niet die grote suikerdeegballen erin.Ik vind die stukjes deeg lekker, maar soms is het zoveel.
Tuurlijk wel.quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het hoeft toch ook niet allemaal in 1 keer op?
Ik kies dan de verkeerde potten denk ikquote:Op woensdag 23 juli 2014 21:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind dat poppetje zo grappig. Geen idee wat ie vasthoudt, though. Een bezem?quote:
Dat wil ik ook eens doen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:34 schreef STING het volgende:
Zaterdag bij een Frozen yoghurt zaak geweest, waar je je eigen ijs kan samenstellen, met allerlei toppings
Spinazie-ijs met een blauwe kaas-toppingquote:Op woensdag 23 juli 2014 21:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat wil ik ook eens doen.En dan vooral proberen om het ook echt nog een klein beetje " gezond" te houden en niet een lading chocolade erop te gooien.
whutquote:Op woensdag 23 juli 2014 21:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Spinazie-ijs met een blauwe kaas-topping.
Als je een man was geweest had ik gezegd: Duudde..quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Spinazie-ijs met een blauwe kaas-topping.
Ik weet het ook niet, maar ik vind het zo grappigquote:Op woensdag 23 juli 2014 21:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind dat poppetje zo grappig. Geen idee wat ie vasthoudt, though. Een bezem?
Jij zei 'gezond'quote:
Ja, jammer dat er niet een dergelijk woord voor vrouwen bestaat.quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:37 schreef STING het volgende:
[..]
Als je een man was geweest had ik gezegd: Duudde..
Jammer alleen wel dat hier ADHD en ADD door elkaar gehaald wordt..quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet, maar ik vind het zo grappig
Net als deze, iedere keer moet ik weer lachen
[ afbeelding ]
Scherpquote:Op woensdag 23 juli 2014 21:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jammer alleen wel dat hier ADHD en ADD door elkaar gehaald wordt..
Ja, echt héquote:Op woensdag 23 juli 2014 21:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet, maar ik vind het zo grappig
Net als deze, iedere keer moet ik weer lachen
[ afbeelding ]
/carequote:Op woensdag 23 juli 2014 21:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jammer alleen wel dat hier ADHD en ADD door elkaar gehaald wordt..
Het schijnt dat een Magnum net zo ongezond is als een pakje boter.quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:28 schreef Samzz het volgende:
Ik heb het idee dat de magnums steeds kleiner worden met de jaren.
Dat geloof ik meteen!quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het schijnt dat een Magnum net zo ongezond is als een pakje boter.
Oh-oh.. Maar goed dat mijn internist van niets weet danquote:Op woensdag 23 juli 2014 21:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat is wel een fabeltje.quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Die term galmt ook altijd door m'n hoofd als ik een Magnum heb gegeten.quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat is goed nieuws. Ik pak gelijk een (nep) Magnum.quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is wel een fabeltje.
Qua kcal staat het maar gelijk aan een half pak roomboter. Dat maakt het bijna gezond en slank.
Als we dan toch bezig zijn, waarschijnlijk heeft het wel grotendeels slechte vetten, inclusief alle suikerquote:Op woensdag 23 juli 2014 21:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is wel een fabeltje.
Qua kcal staat het maar gelijk aan een half pak roomboter. Dat maakt het bijna gezond en slank.
Geen idee waar ik het vandaan heb.quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:44 schreef STING het volgende:
[..]
Die term galmt ook altijd door m'n hoofd als ik een Magnum heb gegeten.
"Je hebt net een pakje boter opgegeten"
Haha, bijna ja.quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is wel een fabeltje.
Terwijl roomboter juist relatief gezonde vetten heeft. In dat geval zou je dus beter een half pak roomboter kunnen eten.quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:45 schreef STING het volgende:
[..]
Als we dan toch bezig zijn, waarschijnlijk heeft het wel grotendeels slechte vetten, inclusief alle suiker
Ik verdenk m'n moeder ervan het een aantal keer tegen me gezegd te hebben als kind.quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:45 schreef vencodark het volgende:
[..]
Geen idee waar ik het vandaan heb.
En die heb je voor me meegenomenquote:Op woensdag 23 juli 2014 21:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
Trouwens, Samzz!
Jij bent toch Aston-fangirl?
Dit vond ik toen ik in Amerika was:
[ afbeelding ]
Roomboter an sich is wel lekker.quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Terwijl roomboter juist relatief gezonde vetten heeft. In dat geval zou je dus beter een half pak roomboter kunnen eten.
Ik smeer altijd een half pak roomboter op m'n suikerbroodquote:Op woensdag 23 juli 2014 21:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Terwijl roomboter juist relatief gezonde vetten heeft. In dat geval zou je dus beter een half pak roomboter kunnen eten.
Maar ik ken jouw moeder helemaal niet.quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:46 schreef STING het volgende:
[..]
Ik verdenk m'n moeder ervan het een aantal keer tegen me gezegd te hebben als kind.
Trauma
Of een halve vles olijfolie, jammiequote:Op woensdag 23 juli 2014 21:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
En de andere helft eet je zo op?quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik smeer altijd een half pak roomboter op m'n suikerbrood. Suikerbrood
.
Giet er meteen wat levertraan of omega-3 visolie achteraan als je toch bezig bent.quote:
Ik zeg ook niet dat ze het er bij jou ingefluisterd heeftquote:Op woensdag 23 juli 2014 21:46 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar ik ken jouw moeder helemaal niet.
Nee, die gaat op het andere plakje suikerbroodquote:
Omega-3 is zo passequote:Op woensdag 23 juli 2014 21:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Giet er meteen wat levertraan of omega-3 visolie achteraan als je toch bezig bent.
Maar ik vroeg mij af hoe ík het wist.quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:47 schreef STING het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ze het er bij jou ingefluisterd heeft
Wie weet hielp mijn fijn stukje zelf-analyse je een handjequote:Op woensdag 23 juli 2014 21:48 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar ik vroeg mij af hoe ík het wist.
Dat is ook gelijk de reden waarom het zo populair is.quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:30 schreef Myraela het volgende:
Ik ben cookie dough best snel zat. Is vooral zo extreem zoet.
Lekker voelt at he?quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:49 schreef Samzz het volgende:
Ik ben nu al aan het peuteren aan de wond op m'n hoofd. Dit gaat niet goed, jongens.
Helaas geen resultaat.quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:49 schreef STING het volgende:
[..]
Wie weet hielp mijn fijn stukje zelf-analyse je een handje
En dan de korstjes opeten natuurlijk.quote:
Tot deze post smaakte mijn ijsje heerlijk.quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:51 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En dan de korstjes opeten natuurlijk.Lichaam zijt gij, tot het lichaam zult gij wederkeren.
En ik wilde daar als grapje levertraan en omega-3 visolie aan toevoegenquote:Op woensdag 23 juli 2014 21:51 schreef STING het volgende:
[..]
Iets met een halve fles olijfolie en jammie?
Viespeuk.quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:51 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En dan de korstjes opeten natuurlijk.Lichaam zijt gij, tot het lichaam zult gij wederkeren.
That's what the neuspeuteraar saidquote:Op woensdag 23 juli 2014 21:51 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat ben je af en toe ook vies.quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:51 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Van die magnum eet je toch ook de korsten op? Of ben jij er zo eetje die ook alleen het midden van het brood opeet?quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:52 schreef vencodark het volgende:
[..]
Tot deze post smaakte mijn ijsje heerlijk.
Oh, dan is het goedquote:Op woensdag 23 juli 2014 21:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
En ik wilde daar als grapje levertraan en omega-3 visolie aan toevoegen.
Armen achter je rug en handboeien omquote:Op woensdag 23 juli 2014 21:49 schreef Samzz het volgende:
Ik ben nu al aan het peuteren aan de wond op m'n hoofd. Dit gaat niet goed, jongens.
Ja maar ik eet niet andermans kortsen op. Ieuw.quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Van die magnum eet je toch ook de korsten op? Of ben jij er zo eetje die ook alleen het midden van het brood opeet?
Ik ben mezelf maar een manicure aan het geven.quote:
helemaal vastbinden dan maarquote:Op woensdag 23 juli 2014 21:56 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dan maar het hoofd tegen de muur aanschurken. Het moet er dan af!
Dat doet pijn... Ik kan m'n cap ook niet fatsoenlijk opquote:Op woensdag 23 juli 2014 22:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan mag je aan een riempje naar het toilet met een helm op over je wond
Oh, nou dan doe je het maar in een fles ofzoquote:Op woensdag 23 juli 2014 22:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat doet pijn... Ik kan m'n cap ook niet fatsoenlijk op.
Of je bindt me gewoon niet vast.quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh, nou dan doe je het maar in een fles ofzo
Spraakherkenningssoftwarequote:Op woensdag 23 juli 2014 22:13 schreef STING het volgende:
[..]
Dan kan ze hier ook niet meer posten enzo.
Oooh, wait
Oh ja, goed puntquote:Op woensdag 23 juli 2014 22:17 schreef STING het volgende:
[..]
Gaat nooit werken in combinatie met dat Twentsvlaamse accent
Ik kan heel goed Engels.quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:17 schreef STING het volgende:
[..]
Gaat nooit werken in combinatie met dat Twentsvlaamse accent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |