Zit er haar op?quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:49 schreef Royco1 het volgende:
Wie komt er ijs van mijn gespierde borstkas likken?
Ik heb geknoeid
OH ja dat is waarquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:48 schreef Evie het volgende:
[..]thnx...
[..]
mwoah denk dat dat best lastig voor je is.. geef je dr een te veel of te weinig aandacht en je hangt![]()
Ik moest hier zo hard om lachen, ik huil ervan.quote:Rutte heeft Poetin nog wel in toom hoor.
Riightquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik moest hier zo hard om lachen, ik huil ervan.
WTF I just readquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat soort naïviteit verwacht ik bij een 10-jarige, niet bij een volwassen vrouwquote:
Stevige en pittig gesprek.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Putin een ruk geeft eigenlijk.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:54 schreef kree het volgende:
[..]
Stevige en pittig gesprek.
Zie het al voor me. Yes mr president but but but.
Hoop wel dat due putin die beelden ziet van die hele rouwstoet.
Eikel die vent.
No really?quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Putin een ruk geeft eigenlijk.
Ja, likt niet fijn.quote:
Geloof er niets van.quote:
Ik sluit niet uit dat hij op die beelden ruktquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet. Maar wel stilte doen op tv enzo.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daarom de homo haat he?!quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En dan? Hij haalt zijn schouders op, het is toch niet zijn schuld of zijn probleem.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:54 schreef kree het volgende:
[..]
Stevige en pittig gesprek.
Zie het al voor me. Yes mr president but but but.
Hoop wel dat due putin die beelden ziet van die hele rouwstoet.
Eikel die vent.
Ik kom net fris geschoren onder de douche vandaan.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, likt niet fijn.
[..]
Geloof er niets van.
"Rutte heeft Poetin gebeld"quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat soort naïviteit verwacht ik bij een 10-jarige, niet bij een volwassen vrouw.
Gewoon verder gaan met plannen maken om de wereld te veroveren.quote:
Dan zal ik voor de meet mijn borst scheren.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, likt niet fijn.
[..]
Geloof er niets van.
Ik denk niet dat hij de moeite neem de beelden te zien.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik sluit niet uit dat hij op die beelden rukt
Het is wel Rutte, hé. Belangrijke man.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:56 schreef STING het volgende:
[..]
"Rutte heeft Poetin gebeld"
YEAHHH dat zal Poetin leren! De vlegel!
Sommige mensen laten zich zo meeslepen met deze toestanden, ook al hebben ze helemaal niet in hun kring die in het vliegtuig zat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |