abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 24 juli 2014 @ 01:45:13 #101
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_142667228
Ik begrijp heel erg goed dat dit mensen raakt. Ik begrijp heel erg goed dat mensen hun profielfoto veranderen, hun muziek uitzetten, en drie uur lang naar een rijdende file gaan kijken. Ik begrijp heel erg goed dat mensen ieder gesprek dat je voert half snikkend ombuigen naar een gesprek over het vliegtuig.

Ik hoop dan maar dat mensen snappen dat ik dat niet doe.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_142667699
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 01:45 schreef Janneke141 het volgende:
Ik begrijp heel erg goed dat dit mensen raakt. Ik begrijp heel erg goed dat mensen hun profielfoto veranderen, hun muziek uitzetten, en drie uur lang naar een rijdende file gaan kijken. Ik begrijp heel erg goed dat mensen ieder gesprek dat je voert half snikkend ombuigen naar een gesprek over het vliegtuig.

Ik snap je heel goed zelfs.
De sleutel naar deze ondertitel is kwijt. Probeer jij hem te vinden?
pi_142667854
quote:

Sommige mensen begrijpen dat niet. Althans: op sommige fora zie je dan allerlei discussies ontstaan omdat mensen het respectloos vinden.

Ik snap gewoon niet waarom mensen elkaar laten, maar ja. :D :')
pi_142668013
Ik heb wel tranen gehad hierom, als ik voor me zie hoe al die passagiers hun laatste secondes eruit gezien moeten hebben.. Het doet me oprecht pijn om te zien hoe abrupt het leven voorbij kan zijn. Weet zeker dat de emoties van de rest van NL ook echt zijn, maar geen enkel probleem als jij dat niet hebt hoor, de een is daar wat nuchterder in dan de ander.
pi_142669416
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 23:54 schreef APK het volgende:

[..]

Dat is ook selectief quoten van jouw kant en niet waar Kingstown op doelt.
Nee, die was waarschijnlijk al opgehouden met lezen na de eerste alinea over Rutte...
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_142672168
Eens
pi_142673441
quote:
1s.gif Op donderdag 24 juli 2014 06:38 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Nee, die was waarschijnlijk al opgehouden met lezen na de eerste alinea over Rutte...
Wat een respectloze- en ongepaste reactie....
pi_142673465
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 11:07 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Wat een respectloze- en ongepaste reactie....
Joh je begon over Noord-Koreaanse praktijken nav die column....

Dan heb je de column of niet helemaal gelezen of verkeerd begrepen als je het mij vraagt.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_142683732
Dat TS een zure mongool is betekend niet dat andere dat zijn.
Laat iedereen lekker in zijn waarde en respecteer dat.
Of raak jij beschadigd als jij andere mensen ziet rouwen?

Zelf ben ik op dit moment onderweg naar schiphol om een bloemetje te leggen.
pi_142683846
quote:
1s.gif Op donderdag 24 juli 2014 16:13 schreef CaptainSushi het volgende:
Dat TS een zure mongool is betekend niet dat andere dat zijn.
Laat iedereen lekker in zijn waarde en respecteer dat.
Of raak jij beschadigd als jij andere mensen ziet rouwen?

Zelf ben ik op dit moment onderweg naar schiphol om een bloemetje te leggen.
Practice what your preach.....
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_142683962
quote:
13s.gif Op donderdag 24 juli 2014 16:16 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Practice what your preach.....
Ik respecteer dat TS een mongool is.
pi_142684058
quote:

Wow. Soms weten mensen iets zo te formuleren als ik het niet kan waar het juist heel erg raak is. Mooi creatieve hersenen.
pi_142684134
quote:
1s.gif Op donderdag 24 juli 2014 16:18 schreef CaptainSushi het volgende:

[..]

Ik respecteer dat TS een mongool is.
Vertel het ze maar. éénheid in gedachtes is erg belangrijk op een forum en anders moet je ze gewoon maar belachelijk proberen te maken zonder argumentatie. Wat is een mening anders nog waard?
  donderdag 24 juli 2014 @ 16:29:38 #114
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_142684359
Mensen die zich hier over verbazen snappen niet helemaal waar 'sociale media' om gaat. Het enige doel daarvan is altijd al 'kijk mij eens .... doen' geweest. Gaat om feesten omdat Nederland wint van Costa Rica maar dus ook om rouwen om zo'n ramp.

Ik doe daar zelf niet aan mee maar laat die mensen lekker. Het overgrote deel van de mensen is extravert en heeft dat blijkbaar nodig. Mensen die er hier over gaan zeuren doen in feite precies hetzelfde, anders zouden al deze posts ook in dagboeken kunnen in plaats van een openbaar (anoniem) forum.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_142684444
quote:
14s.gif Op donderdag 24 juli 2014 16:29 schreef Fir3fly het volgende:
Mensen die zich hier over verbazen snappen niet helemaal waar 'sociale media' om gaat. Het enige doel daarvan is altijd al 'kijk mij eens .... doen' geweest. Gaat om feesten omdat Nederland wint van Costa Rica maar dus ook om rouwen om zo'n ramp.

Ik doe daar zelf niet aan mee maar laat die mensen lekker. Het overgrote deel van de mensen is extravert en heeft dat blijkbaar nodig. Mensen die er hier over gaan zeuren doen in feite precies hetzelfde, anders zouden al deze posts ook in dagboeken kunnen in plaats van een openbaar (anoniem) forum.
Met die redenatie kan je over maar vrij weinig zaken discussieren. Je kan alles wel voor jezelf opschrijven maar dat is geen interactie..

En mensen begrijpen het deels of grotendeels wel maar genoeg mensen irriteren zich alsnog aan de achterliggende oorzaak. Dat jij de beginfase begrijpt waar de rest dus verder denkt is toch iets wat jou te verwijten valt en niet hen... terwijl jij juist fel over hen denkt en praat.
  donderdag 24 juli 2014 @ 16:32:14 #116
379794 thats_meh
Wil je een koekje?
pi_142684446
Iedereen rouwt op zijn/haar eigen manier, maar ik vind dat sommige mensen behoorlijk ver gaan. Ik vind dat rouw iets is voor jezelf en niet om te laten zien hoeveel je meeleeft op social media. Gisteren in mijn eigen tijdlijn op Facebook genoeg mensen zien posten met plaatjes en dan dat mensen daar weer op reageren met respect etc. Tsja, iedereen is vrij om te doen en laten wat hij/zij wil, maar ik heb het gevoel dat dit een vorm van aandacht vragen is. Kijk is hoe goed ik ben, kijk mij eens nobel zijn.
Vooral ook de teksen op die plaatjes. "Deel dit als je meeleeft..." net alsof je niet deelt, je niet meeleeft.
Dit was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?
  donderdag 24 juli 2014 @ 16:34:57 #117
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_142684555
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 16:32 schreef spelletjesman het volgende:

[..]

Met die redenatie kan je over maar vrij weinig zaken discussieren. Je kan alles wel voor jezelf opschrijven maar dat is geen interactie..

En mensen begrijpen het deels of grotendeels wel maar genoeg mensen irriteren zich alsnog aan de achterliggende oorzaak. Dat jij de beginfase begrijpt waar de rest dus verder denkt is toch iets wat jou te verwijten valt en niet hen... terwijl jij juist fel over hen denkt en praat.
Ik denk nergens fel over. Ik zeg alleen dat mensen die zich ergeren zich dat zelf aan doen.
pi_142684699
quote:
14s.gif Op donderdag 24 juli 2014 16:34 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Ik denk nergens fel over. Ik zeg alleen dat mensen die zich ergeren zich dat zelf aan doen.
quote:
14s.gif Op donderdag 24 juli 2014 16:29 schreef Fir3fly het volgende:

Ziet er allemaal als een vrij extreme mening uit voor mij.

Social media heeft maar 1 reden.
Jij doet er als uitzondering weer niet aan mee.
Anderen zijn extravert en hebben het nodig (zijn dus dom en irrationeel)
Mensen die hier reageren op een manier die niet past binnen het idee dat geschapen is 'zeuren' en doen precies hetzelfde.
Dagboeken kan net zo goed aangezien interactie dus niet nodig is ook al draait dit topic daarom en is het ook waardeloos zonder interactie en bevestiging.

Maar verder ben je heel neutraal hoor en onderbouwd in alles wat je stelt
pi_142684840
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 16:38 schreef spelletjesman het volgende:
Het het verschil dat jij degene bent die allerlei dingen impliceert die Fir3fly niet zegt en hem woorden in de mond legt.
Ja doei.
pi_142684884
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 16:41 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Het het verschil dat jij degene bent die allerlei dingen impliceert die Fir3fly niet zegt en hem woorden in de mond legt.
Wat impliceer ik precies wat hij niet stelt
pi_142684909
quote:
(zijn dus dom en irrationeel)
Ja doei.
  donderdag 24 juli 2014 @ 16:43:46 #122
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_142684976
quote:

[..]

[..]

Ziet er allemaal als een vrij extreme mening uit voor mij.

Social media heeft maar 1 reden.
Jij doet er als uitzondering weer niet aan mee.
Anderen zijn extravert en hebben het nodig (zijn dus dom en irrationeel)
Mensen die hier reageren op een manier die niet past binnen het idee dat geschapen is 'zeuren' en doen precies hetzelfde.
Dagboeken kan net zo goed aangezien interactie dus niet nodig is ook al draait dit topic daarom en is het ook waardeloos zonder interactie en bevestiging.

Ok, jij leest wat je wil lezen, prima. Ik heb het simpelweg over mensen die menen uit de hoogte te moeten doen over hoe andere mensen (op sociale media en daarbuiten) met zoiets omgaan. Terwijl ik simpel stel dat klagen daarover op een internetforum niet veel anders is.

Dat ik vrijwel niets met Facebook doe heeft hier ook niet zoveel mee te maken, dat is een persoonlijke keuze die wat mij betreft niet 'beter' of 'slechter' is dan mensen die er hun hele sociale leven om bouwen.
pi_142685132
quote:
14s.gif Op donderdag 24 juli 2014 16:43 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Ok, jij leest wat je wil lezen, prima. Ik heb het simpelweg over mensen die menen uit de hoogte te moeten doen over hoe andere mensen (op sociale media en daarbuiten) met zoiets omgaan. Terwijl ik simpel stel dat klagen daarover op een internetforum niet veel anders is.

Dat ik vrijwel niets met Facebook doe heeft hier ook niet zoveel mee te maken, dat is een persoonlijke keuze die wat mij betreft niet 'beter' of 'slechter' is dan mensen die er hun hele sociale leven om bouwen.
Jij stelt dat het niet anders is. Maar hoe moet je uberhaupt anders dan klagen. Of mag dat dus niet want het is altijd hypocriet als je het wel doet? Dat is namelijk de enige mogelijkheid.
pi_142685268
quote:
2s.gif Op donderdag 24 juli 2014 16:42 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Vind jij mensen die 'kijk mij eens' doen in volle overtuiging intelligent? De meeste mensen hebben dat nodig volgens hem. Je moet goed die eerste alinia lezen en dan de 2e. En dan zie je hoe het in elkaar overvloeit en aanvult. En ja dat impliceert dat hij ze dommer vindt. Anders was die eerste alinia ook niet zo.
  donderdag 24 juli 2014 @ 16:50:55 #125
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_142685363
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 16:47 schreef spelletjesman het volgende:

[..]

Jij stelt dat het niet anders is. Maar hoe moet je uberhaupt anders dan klagen. Of mag dat dus niet want het is altijd hypocriet als je het wel doet? Dat is namelijk de enige mogelijkheid.
Klagen mag, ik vind de klacht gewoon niet terecht. Iedereen gaat er anders mee om, sommige mensen plakken hun facebook muur vol met plaatjes en anderen rationaliseren het en doen er verder niets mee.

Ik vind dat geen van alle manieren 'de beste' manier is en klagen over hoe andere mensen hier mee om gaan vind ik inderdaad hypocriet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')