abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142745585
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 21:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
Persoonlijk stoor ik me meer aan het gezeik over de aandacht voor de vliegramp dan de media-aandacht voor de vliegramp zelf :P
En daar bedoel ik niet de posts in dit topic mee, want de discussie hier is van een veel hoger niveau dan de "Straks gaat fok! 1 minuut plat!! :'( huilie huilie :'( " opmerkingen die ik de afgelopen dagen op fok gelezen heb.
Dat was ook een beetje in de insteek van mijn topic :@,.. Ik wilde vooral inzichten verkrijgen want eens gaan we het hier toch niet over worden op FOK!.
  zaterdag 26 juli 2014 @ 14:13:35 #202
384601 HCFeestbeest
Behoort tot het patriciaat
pi_142748262
Ik denk dat een groot deel toch wel oprecht emotioneel ervan wordt.
Je zal altijd mensen hebben die 'medeleven betuigen' enkel om zelf aandacht te krijgen, maar ik denk niet dat die tussen de mensen zaten die uren op die rouwstoet hebben zitten wachten.
Gr gr. de KLB Keizer
pi_142748547
Vind 't wel vreemd dat een hoop mensen langs de snelweg stonden te filmen/fotograferen. Is imho nogal een aparte manier van respect betuigen.
- I've just made up my mind, so don't confuse me with the facts -
pi_142748567
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 14:23 schreef Loohcs het volgende:
Vind 't wel vreemd dat een hoop mensen langs de snelweg stonden te filmen/fotograferen. Is imho nogal een aparte manier van respect betuigen.
Anderen moeten zien dat jij meeleeft, zo gaan die dingen.
Ja doei.
pi_142748654
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 14:24 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Datzelfde gaat ook op voor de 1 minuut stilte. Maar dat vinden zoveel mensen juist wel respectvol.
pi_142750032
Ik voel niks. Ik vind het wel erg natuurlijk. en ik begrijp dat het vreselijk is als je iemand verloren hebt. Ik vind het ook zorgelijk dat zoiets heeft kunnen gebeuren. Maar echt wat voelen... nee. Dat deed ik niet bij Ruben en Julian en ook niet bij Kris en Lisanne. Zolang het niet dichtbij me staat kan ik er niet heel veel om malen.
pi_142750079
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 14:24 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Dit ja. Lekker op Facebook vermelden dat je rouwt.
pi_142751191
quote:
ramptoeristen heet zoiets.
pi_142751271
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 19:10 schreef Wilgekatje het volgende:
Naast showen met empathie zijn er toch ook wel wat hele goede redenen om je emotioneel aangedaan te voelen door de ramp:

- Rouwen voor je landgenoten geeft een gevoel van saamhorigheid. Andermans leed als je eigen leed zien, verbind je met hen. Door ook wat van de pijn te voelen die de nabestaanden voelen, toon je je solidair met hen.
En waarom moet dat goed zijn? Waarom zou rouwen om een dode Turk niet veel meer waard zijn?

quote:
- Rouwen om een medemens in het algemeen toont aan dat je een mensenleven niet alleen rationeel maar ook emotioneel kostbaar vind.
Of een zinloos stuk tijdverdrijf.
pi_142755747
Het is een grote ramp hier in nederland en ik kan het begrijpen dat het mensen in het hart raakt.
Van de andere kant is het natuurlijk ook zo als elders 100 duizenden mensen worden vermoord er niemand is die er zich wat voor interesseerd.
Daar bij komt nog eens dat dit hele conflict niet erg interessant gevonden werd pas nadat er zoveel nederlanders omkwamen want dat is dan weer erg die levens zijn natuurlijk meer waard dan de levens van andere mensen uit die arme landen.

Kortom mensen interesseren zich vooral voor hun landgenoten wat ook begrijpelijk is.

Ik vind het erg dat er zoveel nederlanders omkwamen maar ik vind het nog erger dat er zoveel erge dingen in de wereld gebeuren waar we geen aandacht aan besteden.
  zaterdag 26 juli 2014 @ 19:02:17 #211
262 Re
Kiss & Swallow
pi_142756210
als je het leed van de hele wereld zou moeten dragen heb je gewoon geen leven meer, zo zijn onze hersenen geprogrammeerd, beschermen van wat dicht bij je is, en daar je energie op richten
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  zaterdag 26 juli 2014 @ 19:25:12 #212
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_142756761
Mij raakt het wel, ik schiet elke keer weer vol als ik er aan denk en dat heb ik echt niet snel, maar ik besef me heel goed dat ik ook in dat vliegtuig had kunnen zitten. Ik hou ook van verre reizen en heb ook wel eens over dat gebied gevlogen, ben ook in Maleisië geweest enz. Die mensen zijn slachtoffer geworden van een conflict waar ze he-le-maal niets mee te maken hebben en na het neerhalen hebben ze dagen in een veld gelegen zonder dat ook maar iemand ter plaatse zich er druk om maakte... Ik bedenk me altijd hoe hun laatste momenten hebben uitgezien, wat ze zouden hebben gedacht, wat ze zouden hebben gezegd en wat ik in die situatie zou hebben gedaan. Dit conflict gaat niet om Nederland, niet om Maleisië, niet om ook maar één van de omgekomen nationaliteiten en toch zijn we er ineens vol in betrokken, op kosten van vele volledig onschuldige slachtoffers. En dat alles vanwege een ordinair spelletje landjepik.

Maar ik heb ook al vanaf het begin van dat gedoe in de Krim gezegd dat dat wel eens het begin van de derde wereldoorlog kon zijn...

Maar misschien ben ik niet zo'n gevoelloze zak als een hoop Fok!kers, want sommige reacties hier op het forum, daar krijg ik écht plaatsvervangende schaamte van.
Don't let my username fool you...
pi_142757318
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 19:25 schreef Metalfreak het volgende:
Mij raakt het wel, ik schiet elke keer weer vol als ik er aan denk en dat heb ik echt niet snel, maar ik besef me heel goed dat ik ook in dat vliegtuig had kunnen zitten. Ik hou ook van verre reizen en heb ook wel eens over dat gebied gevlogen, ben ook in Maleisië geweest enz. Die mensen zijn slachtoffer geworden van een conflict waar ze he-le-maal niets mee te maken hebben en na het neerhalen hebben ze dagen in een veld gelegen zonder dat ook maar iemand ter plaatse zich er druk om maakte... Ik bedenk me altijd hoe hun laatste momenten hebben uitgezien, wat ze zouden hebben gedacht, wat ze zouden hebben gezegd en wat ik in die situatie zou hebben gedaan. Dit conflict gaat niet om Nederland, niet om Maleisië, niet om ook maar één van de omgekomen nationaliteiten en toch zijn we er ineens vol in betrokken, op kosten van vele volledig onschuldige slachtoffers. En dat alles vanwege een ordinair spelletje landjepik.

Maar ik heb ook al vanaf het begin van dat gedoe in de Krim gezegd dat dat wel eens het begin van de derde wereldoorlog kon zijn...

Maar misschien ben ik niet zo'n gevoelloze zak als een hoop Fok!kers, want sommige reacties hier op het forum, daar krijg ik écht plaatsvervangende schaamte van.
Jij betrekt alles op jezelf (ik had in dat vliegtuig kunnen zitten, ik ben in Maleisië geweest) en dat is prima, maar dat heeft niets met (on)gevoeligheid te maken, maar alles met het feit dat jij je vergelijkt met de slachtoffers. Niet iedereen doet dat.
  zaterdag 26 juli 2014 @ 20:50:15 #214
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_142759067
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 19:45 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Jij betrekt alles op jezelf (ik had in dat vliegtuig kunnen zitten, ik ben in Maleisië geweest) en dat is prima, maar dat heeft niets met (on)gevoeligheid te maken, maar alles met het feit dat jij je vergelijkt met de slachtoffers. Niet iedereen doet dat.
Maar daardoor kan ik me wel goed inleven in de slachtoffers. Misschien komt het wel daardoor ja, maar zo krijg ik er echt meteen een beeld bij en kan ik me voorstellen hoe verschrikkelijk het voor hen heeft moeten zijn. Dat zou ik niemand toe wensen, ook niet mijn grootste vijand...
Don't let my username fool you...
pi_142759223
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 19:25 schreef Metalfreak het volgende:

Ik ben best wel gevoelig eigenlijk, trek mij erg veel aan van ellende aan ellende die mij collega's, familie en directe omgeving hebben.

Omdat ik niet alles op mezelf betrek qua ellende ben ik ongevoelig? Wat een simpele conclusie.
pi_142759494
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 19:13 schreef Myrr het volgende:
Ik denk dat TS zich er vooral aan irriteert dat men zo openlijk moet laten zien hoe erg ze meeleven, en persoonlijk ben ik het daar ook wel een beetje mee eens. Niet dat ik me er aan erger, of er uberhaupt aan gedacht had, maar sommige mensen zien het weer als een kans om even de aandacht op zich te vestigen.

'k Weet niet, rouw zelf altijd in stilte en zonder mensen daarmee lastig te willen vallen.
Eens. Ik vind het een vreselijke ramp. Sterker nog, ik vind de manier waarop ze repatrieren heel mooi en respectvol. Zelfs die dag van nationale rouw snap ik nog. Dat er mensen langs de weg staan ook.

Maar inderdaad dat laten zien hoe goed je wel niet meeleeft heeft iets narcistisch. Echt iets voor het facebooktijdperk. Alles wat je doet moet even zo gespind worden dat je je imago ermee oppoetst.

Dat vind ik ook storend. Een beetje als een selfie maken van jezelf en de rouwstoet...

Maakt de ramp niet minder erg voor iedereen die erbij betrokken was, voor hen is het gemis van een vriend, vader, kind, of een compleet gezin vreselijk. Juist daarom is het pronken met andermans verdriet, of het meespelen ervan voormij ook afschuwelijk.
Whatever...
  zaterdag 26 juli 2014 @ 21:02:20 #217
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_142759536
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 20:50 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Maar daardoor kan ik me wel goed inleven in de slachtoffers. Misschien komt het wel daardoor ja, maar zo krijg ik er echt meteen een beeld bij en kan ik me voorstellen hoe verschrikkelijk het voor hen heeft moeten zijn. Dat zou ik niemand toe wensen, ook niet mijn grootste vijand...
Vraag me af of je je goed kan inleven enkel door te denken 'zou mij ook kunnen iverkomen'
Want bedenken wat je zou voelen of hoe iets zou zijn , is heel anders dan t echt zelf meemaken.
  zaterdag 26 juli 2014 @ 21:22:45 #218
403394 Tamabralski
forum hoppen
pi_142760178
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 14:38 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Nogmaals, cultuur verandert. Dat jij vast zit in de jaren 50 betekent niet dat de rest van het land zich daar aan hoeft aan te passen. Zo'n mate van publieke rouw past prima in de Nederlandse cultuur (als die al bestaat is het flink heterogeen), anders was het niet gebeurd. Een grote groep mensen (wellicht de meerderheid) voelde zich geroepen om op bepaalde manier hun rouw publiekelijk te uiten. En onze cultuur laat daar de ruimte voor.

Dat er dan een paar narcisten op forums rondlopen die luid moeten verkondigen hoe fout het allemaal wel niet is past ook prima in de Nederlandse cultuur.
De reactie van de mensen die rouwen om de onbekenden ivan deze rampvlucht. Is naar mijn idee gewoon kuddegedrag. Je ziet dit ook bij kleine kinderen op begrafenis bij opa en oma. Heel erg hard huilen omdat de ouderen dit ook doen. Maar 5 minuten later zie je ze alweer rondrennen alsof er niets gebeurd is.

Kuddegedrag.

Dit gedrag is van alle tijden. En heeft niks met veranderende cultuur te maken. Het is de media die hier wel een hand in heeft. Ten gevolge emotieve opnies te starten. Niets meer niets minder.

[ Bericht 0% gewijzigd door Tamabralski op 26-07-2014 21:33:32 ]
  zaterdag 26 juli 2014 @ 21:30:33 #219
403394 Tamabralski
forum hoppen
pi_142760411
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 19:13 schreef Myrr het volgende:
Ik denk dat TS zich er vooral aan irriteert dat men zo openlijk moet laten zien hoe erg ze meeleven, en persoonlijk ben ik het daar ook wel een beetje mee eens. Niet dat ik me er aan erger, of er uberhaupt aan gedacht had, maar sommige mensen zien het weer als een kans om even de aandacht op zich te vestigen.

'k Weet niet, rouw zelf altijd in stilte en zonder mensen daarmee lastig te willen vallen.
Ik iiriteerde mij aan de belerende blikken toen ik niet mee wilde doen met deze schijnheilige 1 minuut stilte. Ik maakte geen kabaal maar pakte gewoon rustig wat t-shirts uit de schappen in een kledingwinkel. Schijnheilig vind ik dit omdat deze zeflde burgers alsmaar blijven stemmen op dezelfde status-quo. Dezelfde status quo wat graag achter amerika aanholt met hun "intel" (zie geschiedenis voor de gevolgen). In het geval van Timmermans en Van Baalen, die in persoon nogeens in Kiev de speratisten gaan zitten ophitsen teneinde de zogenaamde democratie te verspreiden of iets dergelijks. En als dan MH17 gebeurt vind ik het schijnheilig om dan nog een stilte te gaan houden. Dat is dan fucking 300 doden te laat !
pi_142760537
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 21:30 schreef Tamabralski het volgende:

[..]

Ik iiriteerde mij aan de belerende blikken toen ik niet mee wilde doen met deze schijnheilige 1 minuut stilte. Ik maakte geen kabaal maar pakte gewoon rustig wat t-shirts uit de schappen in een kledingwinkel. Schijnheilig vind ik dit omdat deze zeflde burgers alsmaar blijven stemmen op dezelfde status-quo. Dezelfde status quo wat graag achter amerika aanholt met hun "intel" (zie geschiedenis voor de gevolgen). In het geval van Timmermans en Van Baalen, die in persoon nogeens in Kiev de speratisten gaan zitten ophitsen teneinde de zogenaamde democratie te verspreiden of iets dergelijks. En als dan MH17 gebeurt vind ik het schijnheilig om dan nog een stilte te gaan houden. Dat is dan fucking 300 doden te laat !
Kalf put dempen je kent het wel. Maargoed, mensen die verder niets met die democratie te maken hebben (bijvoorbeeld PVD stemmers die dat doen omdat ze toch wel weten dat het hele stemmen gewoon ruk is) maar wel een minuut stil zijn, zijn schijnheilig? Beetje raar dat je vanwege andersmans falen weigert om een minuutje stil te zijn, soort van respectloos ook en sneu dat je zo nodig de behoefte voelt om te laten zien dat je het er niet mee eens bent door lekker klakkeloos door te shoppen. Ook een manier van aandacht zoeken als je het mij vraagt, maar dan nog sneuer.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 26-07-2014 21:36:29 ]
  zaterdag 26 juli 2014 @ 21:57:37 #221
403394 Tamabralski
forum hoppen
pi_142761213
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 21:34 schreef Myrr het volgende:

[..]

Kalf put dempen je kent het wel. Maargoed, mensen die verder niets met die democratie te maken hebben (bijvoorbeeld PVD stemmers die dat doen omdat ze toch wel weten dat het hele stemmen gewoon ruk is) maar wel een minuut stil zijn, zijn schijnheilig? Beetje raar dat je vanwege andersmans falen weigert om een minuutje stil te zijn, soort van respectloos ook en sneu dat je zo nodig de behoefte voelt om te laten zien dat je het er niet mee eens bent door lekker klakkeloos door te shoppen. Ook een manier van aandacht zoeken als je het mij vraagt, maar dan nog sneuer.
Pvdd mensen zijn wat empathischer dan anderstemmenden dus daar verwacht ik ook niet minder van dan dat zij ook meerouwen. De ramp is echt heel erg voor de slachtoffers en familie. Maar ik doe niet aan deze zogenaamde stilte mee. Dit is precies wat de smerige politiek wilt.

Het blijft kuddegedrag. Verwachten dat anderen meerouwen. Anders zijn zij automatisch 'slecht'. Zo wordt dit spelletje gespeeld via politiek en media. Heel respectloos naar een anderen toe. Die een andere mening hebben. Die wel zelfstandig nadenken en niet zomaar meelopen met een meute. In 5 dagen tijd komt dit schijheilige gedoe vanuit politiek en al die 'meelevende mensen' (want zij stemmen alsmaar pvda, d66, vvd, cda, groenlinks, pvv, heb ik nog gemist?), mij zo erg de strot uit. Dat ik mijn mening wel moest laten horen/lezen.

Deze stilte is geoon 300 doden te laat.

[ Bericht 1% gewijzigd door Tamabralski op 26-07-2014 22:05:21 ]
  zaterdag 26 juli 2014 @ 22:03:17 #222
6941 APK
Factual, I think.
pi_142761384
quote:
De Franse president Hollande heeft drie dagen van nationale rouw aangekondigd, van maandag tot woensdag. Dat maakte hij bekend na een gesprek met de nabestaanden, vandaag.

http://nos.nl/artikel/679(...)s-mali-gevonden.html
Wij volgende keer een week? ^O^
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_142772484
Huilen om mensen die je niet kent? Dat vind ik ook overdreven.
Medeleven tonen? Tuurlijk.

Vooral een schokkende gebeurtenis. Kan wel begrijpen dat dat een hoop losmaakt. Zowel een emotie zoals verdriet, als dat van woede.
She for whom the sun doth shine
pi_142796333
quote:
14s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 22:03 schreef APK het volgende:

[..]

Wij volgende keer een week? ^O^
1 dag ellende was al genoeg
De sleutel naar deze ondertitel is kwijt. Probeer jij hem te vinden?
  zondag 27 juli 2014 @ 23:15:06 #225
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_142796408
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 21:22 schreef Tamabralski het volgende:

[..]

De reactie van de mensen die rouwen om de onbekenden ivan deze rampvlucht. Is naar mijn idee gewoon kuddegedrag. Je ziet dit ook bij kleine kinderen op begrafenis bij opa en oma. Heel erg hard huilen omdat de ouderen dit ook doen. Maar 5 minuten later zie je ze alweer rondrennen alsof er niets gebeurd is.

Kuddegedrag.

Dit gedrag is van alle tijden. En heeft niks met veranderende cultuur te maken. Het is de media die hier wel een hand in heeft. Ten gevolge emotieve opnies te starten. Niets meer niets minder.
Goh, precies wat ik ook al zei alleen dan slechter verwoord. Chapeau.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_142809152
Eens met beginpost van Ts.
  maandag 28 juli 2014 @ 13:26:40 #227
276912 Broodjekipkorn
Rocket Racoon
pi_142810293
quote:
Eens.
That dude there. I need his prosthetic leg.
  maandag 28 juli 2014 @ 15:50:35 #228
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_142815620
Ik denk dat het woord 'rouw' nogal verkeerd gebruikt is deze dagen. Ik leef mee met de betrokken maar ik ben niet in rouw; ik kende immers geen van de slachtoffers.

Het heeft me aangegrepen. Gek genoeg niet zo zeer de lijkwagens (dat vond ik vooral mooi en respectvol) maar meer dat je een voorstelling maakt van de laatste uren van de slachtoffers, en van de toekomst die deze mensen hadden willen hebben. Tevens maak je je een voorstelling van hoe de nabestaanden dit nieuws hoorden en waarschijnlijk gek werden van verdriet of van de shock.

Mij maakt het weinig uit hoe anderen er mee omgaan, zolang ze elkaar met rust laten. Dus minder gezeur over 'ja maar die en die huilt niet eens!!' of juist over 'maar hullie zijn schijnheilig omdat ze ook niet huilen over hongerige babies in Afrika'. Beide houdingen zijn even irritant.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
pi_142816475
Ik ben vooral boos om die Russische schoften die het vliegtuig uit de lucht hebben geschoten. Dat land heeft de afgelopen 100 jaar voor zo'n berg ellende gezorgd, onvoorstelbaar. En wat de wereldwijde gevolgen zullen zijn van deze ramp.

En kwa verdriet vind ik het zielig voor mijn zusje want een klasgenoot van haar zat in het vliegtuig.
  maandag 28 juli 2014 @ 20:20:09 #230
403394 Tamabralski
forum hoppen
pi_142825094
quote:
14s.gif Op zondag 27 juli 2014 23:15 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Goh, precies wat ik ook al zei alleen dan slechter verwoord. Chapeau.
Ik zei: Dit gedrag is van alle tijden. En heeft niks met veranderende cultuur te maken.

Jij kan niet begrijpend lezen en vind jezelf toch heel wat. Chapeau!
pi_142826348
En inmiddels is het eerste item op het journaal de ontzettende regenval die heel wat levens van kelders en garages heeft ontwricht.
En oh ja, als derde item de horror die de onderzoekers zien als ze de lijkzakken opentrekken.
En als vierde de stille tocht voor een paar slachtoffers.
Vervolgens feest op Schiphol waar de damesvoetballers onder de 19 wereldkampioen zijn geworden.

Een kleine week geleden had iedereen nog een zwart rouwbandje op fb, werden programmaas aangepast want een serie over vakantie zou schokkend kunnen zijn etc.

Ik weet het, zo gaat het in het leven, en je kunt de ellende niet altijd op de voorpagina hebben staan. Maar het bevestigt me wel weer in mijn idee dat de nationale rouw veel te zwaar aangezet is.
We zijn een week verder en gaan weer naadloos over tot de orde van de dag. Van het ene uiterste schieten we in het andere. Ik mis de balans.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  PR en moderator maandag 28 juli 2014 @ 21:56:47 #232
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_142829021
quote:
1s.gif Op maandag 28 juli 2014 20:52 schreef Cat22 het volgende:
En inmiddels is het eerste item op het journaal de ontzettende regenval die heel wat levens van kelders en garages heeft ontwricht.
En oh ja, als derde item de horror die de onderzoekers zien als ze de lijkzakken opentrekken.
En als vierde de stille tocht voor een paar slachtoffers.
Vervolgens feest op Schiphol waar de damesvoetballers onder de 19 wereldkampioen zijn geworden.

Een kleine week geleden had iedereen nog een zwart rouwbandje op fb, werden programmaas aangepast want een serie over vakantie zou schokkend kunnen zijn etc.

Ik weet het, zo gaat het in het leven, en je kunt de ellende niet altijd op de voorpagina hebben staan. Maar het bevestigt me wel weer in mijn idee dat de nationale rouw veel te zwaar aangezet is.
We zijn een week verder en gaan weer naadloos over tot de orde van de dag. Van het ene uiterste schieten we in het andere. Ik mis de balans.
Zoals bij alle andere (grote) tragedies die ons land meemaakt, die geen 'Nationale Rouwdag' waard waren.
Klinkt bijna commercieel.
Fuck the EBU.
pi_142831104
quote:
14s.gif Op maandag 28 juli 2014 21:56 schreef Moira. het volgende:

[..]

Zoals bij alle andere (grote) tragedies die ons land meemaakt, die geen 'Nationale Rouwdag' waard waren.
Klinkt bijna commercieel.
Een Nationale rouwdag past ook helemaal niet bij onze traditie en dus weten we ook helemaal niet hoe we daar mee om moeten gaan. Dat we er nu wel 1 hebben gehad heeft meer te maken met de behoefte aan collectiviteit op dit soort momenten als aan de behoefte om te rouwen.
pi_154432966
Ik had de OP op spelfouten moeten controleren allemachtig :'),...

In ieder geval een jaar verder rouwporno is weer in volle gang.
  zaterdag 18 juli 2015 @ 09:56:51 #235
262 Re
Kiss & Swallow
pi_154434113
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 02:19 schreef Kandijfijn het volgende:
Ik had de OP op spelfouten moeten controleren allemachtig :'),...

In ieder geval een jaar verder rouwporno is weer in volle gang.
laat ze lekker hun gang gaan zou ik zeggen, die media-aandacht hebben de meestal niet zelf om gevraagd, die ook maar gewoon afschieten?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_154437192
quote:
3s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 09:56 schreef Re het volgende:

[..]

laat ze lekker hun gang gaan zou ik zeggen, die media-aandacht hebben de meestal niet zelf om gevraagd, die ook maar gewoon afschieten?
Ik ben niet zo'n groot van mensen afschieten waar ik het mee oneens ben eigenlijk. Maar ieder zijn ding :N
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')