Ik heb gelukkig alleen die man gezien!quote:Op maandag 28 juli 2014 23:47 schreef Meke het volgende:
[..]
Probleem met dat soort dingen is dat er wel honderd mensen op dat 'grappige' idee zijn gekomen, heb 'm ook al onder de douche gezien
ook genomineerdquote:Op maandag 28 juli 2014 11:06 schreef metamorphosis het volgende:
ondertussen ZO zat van de nominaties, de dagelijkse selfies en kinderfoto's, het zo interessant mogelijk doen en de gigantische drang naar aandacht zoeken
Afschuwelijk verhaal natuurlijk, maar wat een taalgebruik ....quote:OPGELET OPGELET OPGELET
Ben je nog van plan om naar een familie pretpark te gaan in Apeldoorn, kijk uit voor de eigenaar!!!!!!!!!!!
Afgelopen dinsdagavond waren ik mijn man en onze kinderen op het park, onze kinderen gingen naar de afsluitshow voor in het park dat begon om 21:10! Na de show kwart voor 10 kwamen de kinderen weer vrolijk terug naar het restaurant midden in het park. Daar dronken mijn man en ik en iemand die daar werkt nog een drankje, maar dat werdt al snel verstoord door de dronken eigenaar die niet meer op zijn benen kon staan!! Die begon te schreeuwen dat we moesten oprotten van zijn park en liep naar mijn man die wilde hij aanvallen maar gelukkig kwam dat niet zo ver, er sprong personeel tussen! ( gewoon onschuldige mensen aanvallen die een leuk dagje op een park willen hebben) onze kinderen waren ondertussen erg van streek en huilde, maar dat intresseerde de eigenaar niet! Toen kwam hij met zijn kwade kop naar mij toe, en pakte mij vast om mijn middel en zei dat ik ook op moest rotten. Ik zei nog doe ff rustig joh, maar kwam niet bij hem binnen hij begon nog harder te schreeuwen en zei als ik nu niet oprotte een kogel door mijn hoofd schoot, dat had hij vaker gedaan zei hij!!!! Op dat moment kon ik alleen maar terug zeggen, zo dat is stoer! Dat vondt de eigenaar niet leuk, ik had bang moeten worden en kreeg vervolgens een klap in mijn zwangere buik! Ook dreigde hij om ons op te zoeken hij wist wel waar we woonde, hij kon zo onze gegevens opzoeken!! Personeel kwam er tussen en zijn maar van het park afgegaan! Mijn man en ik en onze kinderen snapte er helemaal niets van, waarom val je onschuldige mensen aan! Personeel zei dat doet hij alleen met drank! Drank mag geen excuses zijn! Onze kinderen durven niet meer terug maar het pretpark, zijn bang dat ze de eigenaar tegen komen! Want die denken als we daar zijn schiet die meneer een kogel door mama's haar hoofd en wilt hij papa gaan slaan! Buiten het park politie gebeld, maar die doen er verder niets mee!!!! Dus pas op als je naar het familie pretpark in Apeldoorn gaat en de eigenaar is dronken! Nu is het ons overkomen, maar het kan u ook overkomen!!!!
Als je dat erop zet dan heb je toch een geen iq meer over. Jezus zeg.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:09 schreef maily het volgende:
Openbare (!) status: "naar het ziekenhuis, zo geen zin in"
A: Waarvoor
TS: Me spiraal zit niet goed meer dus die word verwijdert
A: Das minder
vriendje van TS: gaat goedkomen me allesje ik denk aan je xxx HouVanJou xxx jou menneke
C: Voel je niks van joh ...
TS: voel je niks van joh C; godver dat deed pijn.
ik zal jullie de rest besparen ...
De tyfusquote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:09 schreef maily het volgende:
Openbare (!) status: "naar het ziekenhuis, zo geen zin in"
A: Waarvoor
TS: Me spiraal zit niet goed meer dus die word verwijdert
A: Das minder
vriendje van TS: gaat goedkomen me allesje ik denk aan je xxx HouVanJou xxx jou menneke
C: Voel je niks van joh ...
TS: voel je niks van joh C; godver dat deed pijn.
ik zal jullie de rest besparen ...
Dit inderdaad.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:55 schreef exile79 het volgende:
[..]
Als je dat erop zet dan heb je toch een geen iq meer over. Jezus zeg.
De kans dat ze zich voortplant is in ieder geval een stukje minder.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:55 schreef exile79 het volgende:
[..]
Als je dat erop zet dan heb je toch een geen iq meer over. Jezus zeg.
Huh? Ze heeft het spiraaltje toch weg laten halen?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:12 schreef Syntos het volgende:
[..]
De kans dat ze zich voortplant is in ieder geval een stukje minder.
Dacht dat het goed werd gezet.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:13 schreef exile79 het volgende:
[..]
Huh? Ze heeft het spiraaltje toch weg laten halen?
Ik snap hem niet.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:16 schreef Meneerik2 het volgende:
Ik kon hier wel om lachen
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:12 schreef Syntos het volgende:
[..]
De kans dat ze zich voortplant is in ieder geval een stukje minder.
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:13 schreef exile79 het volgende:
[..]
Huh? Ze heeft het spiraaltje toch weg laten halen?
Ze heeft al één kind .... en nu weer een nieuwe liefde ....quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:14 schreef Syntos het volgende:
[..]
Dacht dat het goed werd gezet.Verkeerd gelezen.
Zie ook Dode bij Cold Water Challenge in Duitslandquote:Op woensdag 30 juli 2014 20:28 schreef Alexxxxx het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)book-uitdaging.dhtml
Vraag ik mij toch af of ze wel helemaal helder zijn want dat park heeft geen groot restaurant in het midden van het park.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:05 schreef maily het volgende:
[..]
Afschuwelijk verhaal natuurlijk, maar wat een taalgebruik ....
matig artikel op de fp, veel feitelijke foutenquote:Op woensdag 30 juli 2014 21:41 schreef maily het volgende:
[..]
Zie ook Dode bij Cold Water Challenge in Duitsland
Stelletje gekken.
quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:43 schreef Moppert het volgende:
[..]
Vraag ik mij toch af of ze wel helemaal helder zijn want dat park heeft geen groot restaurant in het midden van het park.
Het park ging dicht om 21:00 dus zelfs al zat je er nog een uur naast was het logisch dat je niet meer in het restaurant mag drinken.
Linkquote:Verklaring Julianatoren
Naar aanleiding van een Facebook bericht van Ilona Blok, eigenaar/directeur bij Let’s Play Music, is er de nodige commotie ontstaan omtrent een voorval dat zich meer dan een week geleden heeft voorgedaan op het terrein van de Julianatoren tussen 23 uur en 23.30, ruim na sluitingstijd. Achtergrond van dit voorval was een zakelijk meningsverschil tussen enerzijds Ilona Blok en haar man Adri Blok en anderzijds de eigenaar van de Julianatoren. Op de bewuste avond waren Ilona Blok en haar man Adri Blok nog aanwezig op het terrein, terwijl alle andere bezoekers allang weg waren. Ilona Blok en Adri Blok kende één van de medewerkers van het park voor wie zij een grote toekomst zagen als zanger. Door hen was eerder al aan de Julianatoren om sponsoring gevraagd voor deze medewerker, maar daarvoor bestond geen interesse. De discussie over de medewerker werd door Adri Blok op de bewuste avond eerder al opgerakeld met de eigenaar en vervolgens wederom toen zij werden verzocht het park te verlaten, aan welke oproep in eerste instantie geen gehoor werd gegeven. Daarbij is niemand mishandeld of geslagen zoals Ilona Blok ten onrechte beweert in haar facebook bericht. Dit wordt ook bevestigd door de aanwezige personeelsleden bij wie direct navraag is gedaan naar aanleiding van het voorval. Er is, ook door de later ter plekke gekomen politie, geconstateerd dat geen verdere maatregelen nodig waren.
De Julianatoren is een familiepark en er is de Julianatoren veel aan gelegen om haar bezoekers een fantastische tijd in het park te bezorgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |