quote:Je kunt geen nieuw topic in deze reeks openen omdat er nog een ander topic open is.
Maar het blijft triest en kansloos om dat als profielfoto te nemen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:50 schreef Cat22 het volgende:
Deze vind ik goed gemaakt. Ik rouw niet om verlies van dierbaren, maar ben wel boos omdat iemand weer eens een stel onschuldige mensen meesleept in een oorlog.
[ afbeelding ]
Leven en laten leven, ooit van gehoord?quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:52 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Maar het blijft triest en kansloos om dat als profielfoto te nemen.
Aandacht hè.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:00 schreef Poesopstokje het volgende:
Hier slechts 6 van de 62 FB vrienden met een aangepaste profielfoto.
Afgelopen week wel een shitload aan gedichten/filmpjes/foto's/PeterVanOpdorp tegengekomen![]()
Zelfs een foto van een vlag die half stok hangt.
Prima dat je mee rouwt, maar waarom moet dat allemaal zo publiekelijk gedeeld worden?
Schandalig om zo'n tragedie naar jezelf te draaienquote:
Eens.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:07 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Schandalig om zo'n tragedie naar jezelf te draaien![]()
Natuurlijk is het erg, maar het maakt het niet ''erger'' omdat het NL'ers betreft imo. Je hoort geen hond over Syrië etc bijvoorbeeld.
En dan de schreeuwers die Rutte uitschelden en vervloeken, en roepen dat hij ''het leger'' moet sturenquote:
Erm, omdat de hele essentie van Facebook is dat je publiekelijk deelt?quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:00 schreef Poesopstokje het volgende:
Hier slechts 6 van de 62 FB vrienden met een aangepaste profielfoto.
Afgelopen week wel een shitload aan gedichten/filmpjes/foto's/PeterVanOpdorp tegengekomen![]()
Zelfs een foto van een vlag die half stok hangt.
Prima dat je mee rouwt, maar waarom moet dat allemaal zo publiekelijk gedeeld worden?
Las zelfs een artikel van een of ander figuur dat vroeger een redelijk hoge positie in het leger had ofzo die vond dat we het leger er maar even heen moeten sturen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:09 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
En dan de schreeuwers die Rutte uitschelden en vervloeken, en roepen dat hij ''het leger'' moet sturenAchterlijk volk dat het is. Alsof dit ''ongelukje'' (Ja, het was een oepsie, niet meer niet minder..) een oorlog waard is, come on..
Niet dat ik dit volk in mijn lijst heb, maar ik kom wel eens wat tegen bij vrienden van vrienden.
Babyfoto's en hoe je kind op het potje heeft geplast ja.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:11 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Erm, omdat de hele essentie van Facebook is dat je publiekelijk deelt?
1 atoombom op Nederland en we zijn foetsiequote:Op woensdag 23 juli 2014 15:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
Las zelfs een artikel van een of ander figuur dat vroeger een redelijk hoge positie in het leger had ofzo die vond dat we het leger er maar even heen moeten sturen.Je zou toch denken dat die mensen wel beter weten.
En de rest van Centraal Europa ook.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:12 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
1 atoombom op Nederland en we zijn foetsie![]()
''Ja maar dan hebben we die 192 Nederlanders wel gewroken!''
Moet je je profielfoto eens veranderen in een zwart vierkantje met de mededeling "Voor Syrië" erbij. Vraag er aandacht voor!quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:07 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Schandalig om zo'n tragedie naar jezelf te draaien![]()
Natuurlijk is het erg, maar het maakt het niet ''erger'' omdat het NL'ers betreft imo. Je hoort geen hond over Syrië etc bijvoorbeeld.
Zou je denken, maar in het leger zitten helaas ook genoeg triggerhappy mongolenquote:Op woensdag 23 juli 2014 15:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
Las zelfs een artikel van een of ander figuur dat vroeger een redelijk hoge positie in het leger had ofzo die vond dat we het leger er maar even heen moeten sturen.Je zou toch denken dat die mensen wel beter weten.
Als je ergens wel eenquote:Op woensdag 23 juli 2014 15:29 schreef thats_meh het volgende:
Flikken Maastricht had een statusupdate gedaan met de aflevering voor vrijdag, meteen allemaal huilies die erop reageren met dat ze wat meer respect moeten tonen... heel triest. Kijk mij eens nobel zijn, misschien kom ik vanavond wel in hart van Nederland.
Ja echt, ik moet me gewoon inhouden om er niet op te reageren.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:33 schreef schoolstudent het volgende:
[..]
Als je ergens wel eenbij mocht toevoegen, was het hier wel. Godver, wat kansloos.
Zie het net ook, gelukkig krijgen de mensen die vinden dat het bullshit is om daar moeilijk over te doen het meeste bijvalquote:Op woensdag 23 juli 2014 15:35 schreef thats_meh het volgende:
[..]
Ja echt, ik moet me gewoon inhouden om er niet op te reageren.
Wat bedoelden die huilies dan, hadden ze vandaag helemaal geen statusupdate mogen doen?quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:29 schreef thats_meh het volgende:
Flikken Maastricht had een statusupdate gedaan met de aflevering voor vrijdag, meteen allemaal huilies die erop reageren met dat ze wat meer respect moeten tonen... heel triest. Kijk mij eens nobel zijn, misschien kom ik vanavond wel in hart van Nederland.
Ik zou vandaag al een statusupdate plaatsen over Syrië/Gaza, maar toen kwamen ze gisteren met de ''dag van de Nationale Rouw''. En dat gaat mij zelfs iets te ver.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:18 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Moet je je profielfoto eens veranderen in een zwart vierkantje met de mededeling "Voor Syrië" erbij. Vraag er aandacht voor!
Ja daar lijkt het opquote:Op woensdag 23 juli 2014 15:50 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Wat bedoelden die huilies dan, hadden ze vandaag helemaal geen statusupdate mogen doen?
Shit ik moet mijn vriendin ontvrienden.....quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:02 schreef Faxie het volgende:
Hier is de lijst ook weer wat opgeschoond.
Jeetje zegquote:Op woensdag 23 juli 2014 16:19 schreef Hilzillah het volgende:
Christus tering wat zijn jullie een stelletje kansloze galbakken zeg! Met je 'kijk mij eens stoer er geen fuck om geven'.
quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:19 schreef Hilzillah het volgende:
Christus tering wat zijn jullie een stelletje kansloze galbakken zeg! Met je 'kijk mij eens stoer er geen fuck om geven'.
Dat vind ik dan wel weer geinig.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:19 schreef Alexxxxx het volgende:
En de topper gevonden.. iemand die aan de kant is gaan staan in zijn computerspelletje....
[ afbeelding ]
Even een minuutje stilte ben met de truck aan de kant gaan staan
Er is een verschil tussen rouwen en vanaf het dak schreeuwen 'KIJK EENS HOEVEEL R-E-S-E-C-P-T IK HEB!!!'quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:26 schreef Hilzillah het volgende:
Jullie als in 'jullie die hierover posten.' En nee, dat borstkanker gedoe verafschuw ik. Ik loop dan wel weer de hele week in september mee.
Beter zou ik het niet kunnen zeggen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen rouwen en vanaf het dak schreeuwen 'KIJK EENS HOEVEEL R-E-S-E-C-P-T IK HEB!!!'
Dit is in ieder geval nog origineel.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:19 schreef Alexxxxx het volgende:
En de topper gevonden.. iemand die aan de kant is gaan staan in zijn computerspelletje....
[ afbeelding ]
Ik vind een profielfoto veranderen en een plaatje delen niet vallen onder het van de daken schreeuwen 'KIJK EENS HOEVEEL RESPECT IK HEB'. Meer een kleine getuigenis van medeleven.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen rouwen en vanaf het dak schreeuwen 'KIJK EENS HOEVEEL R-E-S-E-C-P-T IK HEB!!!'
Met wie? Is er iemand bij je fb vrienden die een naaste verloren heeft? En zo nee, hoe zien de mensen die treuren om het overlijden van een geliefde dan jouw getuigenis van medeleven?quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:35 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Ik vind een profielfoto veranderen en een plaatje delen niet vallen onder het van de daken schreeuwen 'KIJK EENS HOEVEEL RESPECT IK HEB'. Meer een kleine getuigenis van medeleven.
Het is fucking Facebook, een site gemaakt om je leven/gedachtes/foto's e.d. te delen met je vrienden/kennissen...quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, in mijn vriendenlijst zijn er flink wat mensen die iemand verloren hebben ja. En zelfs al is dat niet het geval, dat wordt zoiets tóch opgepakt.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Met wie? Is er iemand bij je fb vrienden die een naaste verloren heeft? En zo nee, hoe zien de mensen die treuren om het overlijden van een geliefde dan jouw getuigenis van medeleven?
Gecondoleerd.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:42 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Ja, in mijn vriendenlijst zijn er flink wat mensen die iemand verloren hebben ja. En zelfs al is dat niet het geval, dat wordt zoiets tóch opgepakt.
Heel FB is ''kijk mij eens....''quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:45 schreef -Strawberry- het volgende:
Die rouwlintjes vind ik wel weer typisch jezelf profileren als "kijk mij meelevend zijn".
Okay, da's waar. Maar dan is het tenminste niet over de rug van..quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:45 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Heel FB is ''kijk mij eens....''
News at 11
En dit was niet nodig geweestquote:Op woensdag 23 juli 2014 16:19 schreef Hilzillah het volgende:
Dit is toch ook niet ''over de rug van..'' ?quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Okay, da's waar. Maar dan is het tenminste niet over de rug van..
Volgens mij wil je voornamelijk reacties als je de profielfoto naar zoiets aanpast.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:53 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dit is toch ook niet ''over de rug van..'' ?
Kijk, zelf zou ik het nooit doen zo'n profielfoto kiezen op een dag als deze als ik niemand ben verloren, maar als iemand anders zich daar prettig(er) door voelt, wie ben ik dan om daar tegenaan te schoppen?
Iedereen beleeft het op zijn/haar manier lijkt me.
Ik snap die verzuurdheid van sommigen hier iig niet echt, maar goed.
Die zullen er vast tussen zitten, maar van de mensen die op mijn FB hun profielfoto zwart hebben gemaakt weet ik iig zeker dat het geen schreeuw om aandacht is maar gewoon hun manier om te laten weten dat ze meeleven/rouwen zeg maar.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Volgens mij wil je voornamelijk reacties als je de profielfoto naar zoiets aanpast.
Virtuele schouderklopjes.
Dat raakt jou ook ... Sterkte .....quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:42 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Ja, in mijn vriendenlijst zijn er flink wat mensen die iemand verloren hebben ja. En zelfs al is dat niet het geval, dat wordt zoiets tóch opgepakt.
Oprecht gecondoleerd dan.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:42 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Karin! Hoe is het daarmee eigenlijk?quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:55 schreef Hilzillah het volgende:
Laten we maar weer gewoon verder gaan met PvO hekelen en Model Karin uitlachen.
Proestttttt oké, nu moet ik echt heeeel hard lachen! 😂😂😂😂quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
hahaha hier moet ik heel hard om lachen:)quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
Dat je sowieso een hap door je keel krijgt met zulke beelden op tv.quote:Op woensdag 23 juli 2014 18:46 schreef Lt.Surge het volgende:
[ afbeelding ]
Met dank aan bekenden van vriendin.
Ja sorry, zorg dat je vooraan staat als dit topic gesloten wordtquote:Op donderdag 24 juli 2014 03:12 schreef RadioSlut het volgende:
Nog seeds diezelfde gare OP? Ik denk dat ik deze reeks maar eens ga doorkijken voor nieuwe pareltjes. Kan de huidige vervangen worden, of anders bij het openen van het nieuwe topic. Word hier namelijk een beetje gaar van.
Wat had je dan verwacht?quote:Op donderdag 24 juli 2014 07:02 schreef Cee het volgende:
Collectieve verandering van MH17 profielfoto's naar de oude vertrouwde selfie/strand/zeverendebaby-foto. Het is begonnen.
quote:Ja voor de mensen die een vreselijk leed mee gemaakt heeft hoor gecontroleerd voor de nabestaanden allemaal en heel veel sterkte en kracht en steun
Gecontroleerd :'Dquote:Op donderdag 24 juli 2014 09:09 schreef Enchanter het volgende:
Sommige reacties onder die plaatsje over de vliegramp van ons aller Peter van Opdorp
[..]
Ik zit zo m'n best te doen om het als volzin te lezen, dat mij dat soort fouten niet eens opvallen in de eerste instantiequote:
Gecontroleerd met je leesvaardigheidquote:Op donderdag 24 juli 2014 09:21 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Ik zit zo m'n best te doen om het als volzin te lezen, dat mij dat soort fouten niet eens opvallen in de eerste instantie
Ik doe mijn best ook niet bij zulke berichten trouwensquote:Op donderdag 24 juli 2014 10:06 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Gecontroleerd met je leesvaardigheid
Er waren waarschijnlijk nog mensen nodig om die tand eruit te tikken.quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:25 schreef Alexxxxx het volgende:
Dat je het meld als je dochter een tandje heeft verloren, dat snap ik. Maar om er nu eenlevensgebeurtenis van te maken en er 4 mensen in te taggen?
[ afbeelding ]
Ook schattig om te doen met je bejaarde ouders!!quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:25 schreef Alexxxxx het volgende:
Dat je het meld als je dochter een tandje heeft verloren, dat snap ik. Maar om er nu eenlevensgebeurtenis van te maken en er 4 mensen in te taggen?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:35 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Er waren waarschijnlijk nog mensen nodig om die tand eruit te tikken.
Die plaatsje ....quote:Op donderdag 24 juli 2014 09:09 schreef Enchanter het volgende:
Sommige reacties onder die plaatsje over de vliegramp van ons aller Peter van Opdorp
[..]
Leuk Karin , je lijkt nog steeds niet op een modelquote:vandaag bij de omgeving van artis..zonder make-up,mua,stylist,belichting gewoon een foto van mij gemaakt door mijn man...
Die coverfotoquote:Op donderdag 24 juli 2014 15:11 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Leuk Karin , je lijkt nog steeds niet op een model
Peter van Opdorp heeft weer een nieuwe pagina
Typisch dat 90% van de mensen die daarop reageren een zwart lintje of een zwarte avatar hebben, en dat ze ook even moeten melden dat ze het bewuste plaatje gedeeld hebben.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:11 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Leuk Karin , je lijkt nog steeds niet op een model
Peter van Opdorp heeft weer een nieuwe pagina
Sorry, ik ben nu in zo'n mood dat ik door het bos de bomen niet meer zie en omgekeerd.quote:Op donderdag 24 juli 2014 07:34 schreef maily het volgende:
[..]
Ja sorry, zorg dat je vooraan staat als dit topic gesloten wordt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door RadioSlut op 25-07-2014 14:09:05 ]Kaleidoscopiklimax
voor zich togquote:Ainee schatje tog je Zou nog voor zich tog doen beterschap <3
Ik kan dus nooit geloven dat mensen echt zo brak typen. Het is nog gemakkelijker om het gewoon goed te schrijvenquote:Op donderdag 24 juli 2014 18:30 schreef Ceviche het volgende:
Iemand uit mijn lijst heeft op vakantie haar enkel verzwikt, reactie op haar status:
[..]
voor zich tog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |