Beetje karige OP of ligt dat aan mij? En het IS een PS4 exclusivequote:Op woensdag 23 juli 2014 13:29 schreef Manke het volgende:
Van From Software, de makers van Dark Souls.
Lijkt erop dat het een PS4 exclusive gaat worden.
damn die ziet er gruwelijk uit!quote:Op zaterdag 26 juli 2014 07:19 schreef StateOfMind het volgende:
Idd een karige OP., maar ik denk dat TS de OP inmiddels niet meer kan veranderen (dat kan alleen binnen 48 uur toch?).
Overigens ben ik ook erg benieuwd naar Lords of the Fallen, dat ook een Dark Souls achtige game lijkt te worden.
Geweldige trailer ook. Damn, Sony heeft het met de PS4 echt wel goed voor elkaar.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:02 schreef StateOfMind het volgende:
Die Gamescon presentatie van vanavond heeft mij alleen maar enthousiaster gemaakt voor deze game
Must havequote:
Als je kijkt naar de geschiedenis van videogames, dan kun je concluderen dat er echt wel een kans komt om het later nog te spelen. Haast alle klassiekers zijn nu ook speelbaar (al dan niet met emulators). Voor deze generaties zal dat niet anders zijn.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:51 schreef Manke het volgende:
Hopelijk komt ie uiteindelijk toch op de pc, 0% kans als het uitgegeven wordt door Sony.
HD screenshots http://imgur.com/a/KMYZP
Echter games uitgegeven door Sony zelf blijven vrijwel altijd Playstation exclusives.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:00 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Als je kijkt naar de geschiedenis van videogames, dan kun je concluderen dat er echt wel een kans komt om het later nog te spelen. Haast alle klassiekers zijn nu ook speelbaar (al dan niet met emulators). Voor deze generaties zal dat niet anders zijn.
ps4 zal pas over 15-20 jaar geëmuleerd zijnquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:00 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Als je kijkt naar de geschiedenis van videogames, dan kun je concluderen dat er echt wel een kans komt om het later nog te spelen. Haast alle klassiekers zijn nu ook speelbaar (al dan niet met emulators). Voor deze generaties zal dat niet anders zijn.
True.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:03 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Echter games uitgegeven door Sony zelf blijven vrijwel altijd Playstation exclusives.
Nice, wilde net een nieuwtje schrijven over die opgenomen gameplay van Gamescom.quote:
Tof. Ben wel benieuwd naar wat je erover weet te schrijven.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:20 schreef 2dope het volgende:
[..]
Nice, wilde net een nieuwtje schrijven over die opgenomen gameplay van Gamescom.
Bloodborne, wat we tot nu toe wetenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:25 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Tof. Ben wel benieuwd naar wat je erover weet te schrijven.
Thanks dude.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:39 schreef 2dope het volgende:
[..]
Bloodborne, wat we tot nu toe weten
Heb jou als Submitter opgegeven
Ziet er mooi uit.quote:
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 08:09 schreef StateOfMind het volgende:
http://www.gamekings.tv/v(...)t-niveau-dark-souls/
Ik krijg er iig steeds meer zin in![]()
Voor mij persoonlijk wordt dit dé game van 2015quote:
Gruwelijk.quote:Op donderdag 18 september 2014 10:02 schreef robin007bond het volgende:
Was deze al gepost? Geweldig!
Jezus wat is die gast tergend slechtquote:
Ik las ergens dat coop erg vreemd is in de game klopt dit? Geen story mode coop dus, alleen helpen bij een boss ofzo?quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:38 schreef Furdinand het volgende:
Eerste boss is dood na ongeveer 4 uur en level 17.supertof spel
Dat is helemaal niet vreemd. Zo gaat het altijd in Souls games.quote:Op woensdag 25 maart 2015 13:03 schreef aspi het volgende:
[..]
Ik las ergens dat coop erg vreemd is in de game klopt dit? Geen story mode coop dus, alleen helpen bij een boss ofzo?
Ah ok, geen idee thanks. Dat wordt een skip dan.quote:Op woensdag 25 maart 2015 14:38 schreef KrentebolHooft het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet vreemd. Zo gaat het altijd in Souls games.
Hoeft niet alleen bij een boss. Kan op elk moment in het spelquote:Op woensdag 25 maart 2015 13:03 schreef aspi het volgende:
[..]
Ik las ergens dat coop erg vreemd is in de game klopt dit? Geen story mode coop dus, alleen helpen bij een boss ofzo?
ik weet nog niet echt wat ik er van moet vinden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en ik zal van t weekend eens bedenken of ik een goede tact kan bedenken om er langs te komen. Moet denk ik het dodgen nog ff onder de knie krijgen want dat lukt ook nog niet helemaal lekkerOp donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 09:23 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik weet nog niet echt wat ik er van moet vinden.
ik vind het tof dat er eindelijk weer een uitdagende game is. tenminste niet z'n spel waar je om de 10 meter een hint krijgt, maar waar ik me dood aan erger is dat ik (en ja dit ligt aan mij / mn ogen gok ik) de enemy's echt amper zie, ze vallen gewoon weg in de achtergrond. en ook de combat zelf vind ik te slow pase. ik snap dat het geen hack and slash ala God Of War is , maar het gaat me gewoon net iets te langzaam met al het dodgen enzo.
En dit alles, dat doodgaan enzo zou opzich niet zn probleem zijn, maar elke keer ben je een paar minuten aan het spelen, en dan bam, laadscherm van 1-2 minuten... DAT vind ik nog het ergste
Maarja, uitspelen komt denk ik nog wel, ben nu bij die eerste baasDie laadtijden schijnen binnenkort gepatched te worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en ik zal van t weekend eens bedenken of ik een goede tact kan bedenken om er langs te komen. Moet denk ik het dodgen nog ff onder de knie krijgen want dat lukt ook nog niet helemaal lekker
Had je al eens een Souls game gespeeld voorheen?Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
de souls serie niet, maar wel fan van die andere hard to master fun to play games zoals wings of vi , IWBTB ectquote:Op vrijdag 27 maart 2015 09:25 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Die laadtijden schijnen binnenkort gepatched te worden.
Had je al eens een Souls game gespeeld voorheen?
Dacht ik al. Vijanden die je niet ziet (aankomen) en je dus plotseling uit het niets verrassen horen wel een beetje bij de Souls games.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:52 schreef Jimbo het volgende:
[..]
de souls serie niet, maar wel fan van die andere hard to master fun to play games zoals wings of vi , IWBTB ect
Maar hoopte op wat meer hack and slash actie. Maar dit is gewoon zoals andere games van dit 'genre' flink oefenen en je komt er wel. Ik hoop alleen wel dat ik snel de eerste boss dood heb zodat ik die bel kan gaan gebruiken
mja vind dat irritant, zelfs in combat zie ik ze gewoon niet goed. het is als dat ik continue tegen onzichtbare mobs speel.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:57 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dacht ik al. Vijanden die je niet ziet (aankomen) en je dus plotseling uit het niets verrassen horen wel een beetje bij de Souls games.
Je moet echt cķntinue ontzettend op je hoede zijn, vooral in nieuwe gebieden waar je nog niet weet wat en wanneer je wat kan verwachten.
Even niet opletten en BAM, dood.
hoe ver ben je al en heb je nog een controller?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:40 schreef RickoKun het volgende:
Hij is weer heerlijk lekker!
Drie keer dood gegaan bij t eerste beste monster
Echter is het wel een ekte souls game. Dus pwn ik al vrij snel met mn blote knuisten door vliegensvlug iedereen te backstabben. Maar damn, ik ga om de haverklap dood. Graphics zijn ietsje beter dan DaS, maar wel meer details.
Kan niet wachten tot ik t eerste wapen heb. Snap zoals gewoonlijk geen schijt wat er om me heen gebeurt, maar da leer ik welNu eerst het werk van me af douchen en daarna nog even de vriendin een veeg geven om daarna eventjes verder te spelen. Daarna flink drinken en dan morgen en overmorgen de hele da mezelf opsluiten.
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:40 schreef RickoKun het volgende:
Hij is weer heerlijk lekker!
Drie keer dood gegaan bij t eerste beste monster
Echter is het wel een ekte souls game. Dus pwn ik al vrij snel met mn blote knuisten door vliegensvlug iedereen te backstabben. Maar damn, ik ga om de haverklap dood. Graphics zijn ietsje beter dan DaS, maar wel meer details.
Kan niet wachten tot ik t eerste wapen heb. Snap zoals gewoonlijk geen schijt wat er om me heen gebeurt, maar da leer ik welNu eerst het werk van me af douchen en daarna nog even de vriendin een veeg geven om daarna eventjes verder te spelen. Daarna flink drinken en dan morgen en overmorgen de hele da mezelf opsluiten.
Komt er ook een Demon's Souls 2 dan ?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:29 schreef 2dope het volgende:
[..]![]()
Wat bist ook'n koning.
Nu wel oprecht jaloers als Xboner
PS4 staat nog op de planning voor ooit, maar dan is Demon's Souls II waarschijnlijk al uit
Je moet in de ruimte van de 1e boss terecht komen. Als je daarna doodgaat en je gaat terug naar de hunters dream dan kan je daar met de doll spreken om te levelenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:57 schreef Jimbo het volgende:
[..]
hoe ver ben je al en heb je nog een controller?
btw ik las iets over levels? level je gewoon door mobs te killen? (en merk je het als je levelt? ik heb t idee dat ik nog lvl 1 ben, en dan snap ik t wel dat ik dat eerste baas ding nog niet kan killen
Vast wel. Maar het was slechts om aan te geven dat 't nog ff duurtquote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:32 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Komt er ook een Demon's Souls 2 dan ?![]()
Je gaat best lekker anders, ziet er uit als een lekker wapentje die poleaxe.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:26 schreef Furdinand het volgende:
http://www.twitch.tv/furdinandhdd voor wie mij wilt zien falen haha
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:37 schreef MMaRsu het volgende:
Rickokun ben je nou serieus iedereen aan het killen met je vuisten
In de hunters dream op de trap zijn messengers op de grond die je wapens geven...
Equip ze door op start te drukken
maar maar ik ben nog in t eerste lvlquote:
Levelen werkt uiteraard altijd in je voordeel, al zijn die huilkutjes door middel van de juiste strategie vrij gemakkelijk te verslaan. In ieder geval zorgen dat jij als eerste hit en dan je volle stamina balk met R1 op ze los laten.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 08:48 schreef RickoKun het volgende:
Inmiddels is dat vuur lekker simpel.
Maar als ik op zo'n overheersende brug kom met een soort van twee weerwolfen, dan huil ik als een zevenjarig jonlke dat spruitjes moet eten die niet gewokt zijn
Altijd weer de heerlijke vraag: moet ik zterker worden qua level of moet ik mijn strategie veranderen om die huilkutjes te verslaan?
Niks aan de hand, gewoon even terughalen. Je blood echoes zijn overigens niet meer terug te halen als je de game afsluit, kwam ik achter nadat ik 34k had verloren.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:08 schreef Jimbo het volgende:
fuuuck had 6000 van die blood dingen, wil ik weg.. ga ik dood
Twee molotovs erop en ze waren haast al doodquote:Op zaterdag 28 maart 2015 15:36 schreef Leatherneck het volgende:
[..]
Levelen werkt uiteraard altijd in je voordeel, al zijn die huilkutjes door middel van de juiste strategie vrij gemakkelijk te verslaan. In ieder geval zorgen dat jij als eerste hit en dan je volle stamina balk met R1 op ze los laten.
Zojuist de zesde baas verslagen. Tot nu toe vond ik de derde baas nog het meest vervelende beestje.
Even terughalen? Heb nog geen enkele keer iets "terug gehaald".quote:Op zaterdag 28 maart 2015 15:40 schreef Leatherneck het volgende:
[..]
Niks aan de hand, gewoon even terughalen. Je blood echoes zijn overigens niet meer terug te halen als je de game afsluit, kwam ik achter nadat ik 34k had verloren.
Vijanden kunnen je blood echoes ook oppakken... Even de area opnieuw clearen dus als je dood bent gegaan. Als de echoes op de grond liggen zie je een rood plasje met een licht wolkje erboven.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 16:00 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Even terughalen? Heb nog geen enkele keer iets "terug gehaald".
Ik zag geen wolkje of iets dergelijks á la Dark Souls.
nja volgensm ij is het dus zo dat:quote:Op zaterdag 28 maart 2015 15:40 schreef Leatherneck het volgende:
[..]
Niks aan de hand, gewoon even terughalen. Je blood echoes zijn overigens niet meer terug te halen als je de game afsluit, kwam ik achter nadat ik 34k had verloren.
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:35 schreef Leatherneck het volgende:
Gewoon zorgen op tijd in Hunter's Dream terug te keren dus.
Op dit moment kost levelen overigens 21k per keer, veel sparen dus.
Net iemand opgeroepen om father casgoigne te pwnenquote:Op zondag 29 maart 2015 12:18 schreef RickoKun het volgende:
Ik ga vandaag sowieso een van die twee pauperbazen kapot maken, hoop ik
Ik snap niet helemaal wat er nou gebeurd als je pijltoets naar boven doet? Er gaat leven af en dan krijg je krachtigere kogels?
Je offert ietwat HP op om extra kogels bovenop je maximale draagkracht te krijgen. Voor zover ik weet hebben de guns in Bloodborne geen offensieve doeleinden, hoewel de Cannon die ik laatst heb gevonden wel wat damage doet (dat gaat dan wel ten koste van 10 kogels per schot).quote:Op zondag 29 maart 2015 12:18 schreef RickoKun het volgende:
Ik ga vandaag sowieso een van die twee pauperbazen kapot maken, hoop ik
Ik snap niet helemaal wat er nou gebeurd als je pijltoets naar boven doet? Er gaat leven af en dan krijg je krachtigere kogels?
Die Gascoigne kan echt een bitch zijn, ook in zijn tweede vorm. Een afwachtende benadering vond ik zelf de meest succesvolle. Bij de Cleric Beast veel rondrennen en zorgen dat je niet door blijft slaan zodat je voldoende stamina overhoudt om optijd weg te komen.quote:Op zondag 29 maart 2015 12:23 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Net iemand opgeroepen om father casgoigne te pwnen
Gaan we alsnog dood.
Misschien dat dat grote beest makkelijker is dus ga ik eerst die kantjes maar op
V&A / [TK] Playstation 4quote:Op zondag 29 maart 2015 13:48 schreef Marsenal het volgende:
Ontzettend jammer dat deze alleen op de PS4 is te krijgen, ik wil hem erg graag spelen.
Tja, het wordt wat overdreven om naast mijn xbox ook een ps4 te zetten zodat ik op beide veels te weinig kan spelen en mijn gezin nog meer kan negeren.quote:
gezinnen zijn overratedquote:Op zondag 29 maart 2015 14:09 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Tja, het wordt wat overdreven om naast mijn xbox ook een ps4 te zetten zodat ik op beide veels te weinig kan spelen en mijn gezin nog meer kan negeren.
Precies, timing is essentieel.quote:Op zondag 29 maart 2015 15:30 schreef MMaRsu het volgende:
Lol je guns zijn bedoel om mee te counteren en zodoende een critical attack uit te kunnen voeren. het beste om dat te oefenen zijn die grote gasten met bakstenen. Als ze je bijna gaan raken of als ze in een aanval animatie zitten moet je ze op het juiste moment schieten, dan gaan ze neer en kan jevan dichtbij met r1 een critical attack doen. Zeker nodig.
Ik snap echt geen hol van wat ie aan het doen is.quote:Op zondag 29 maart 2015 15:56 schreef 2dope het volgende:
Over 5 minuten start er een Twitch-stream van onzer Kensuke:
Bloodborne-stream: vanaf 16:00!
Chalice Dungeons aan het uitleggenquote:Op zondag 29 maart 2015 16:05 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ik snap echt geen hol van wat ie aan het doen is.
Moest even de timing doorkrijgen. Je kunt ook niet te vroeg naar rechts, want dan had ie me nog alsnog. Uiteindelijk leer je de moves en is het gewoon doorzetten.quote:Op zondag 29 maart 2015 18:15 schreef Marsenal het volgende:
Hij laat zich nu te hard assrapen door die bloodletting beast.Ik denk dat je naar rechts moet uitwijken als hij met links zo ver uithaalt. Nu wordt het typisch Dark Souls gameplay, heerlijk. Doodgaan totdat je zelfs de simpelste moves niet meer onder controle hebt. Pauze nemen, pijpje opsteken, anders wordt het rage-quitten straks.
Godver ik moet een ps4 kopen
Even een compromis sluiten met het gezin en de weg ligt openquote:Op zondag 29 maart 2015 18:15 schreef Marsenal het volgende:
Hij laat zich nu te hard assrapen door die bloodletting beast.Ik denk dat je naar rechts moet uitwijken als hij met links zo ver uithaalt. Nu wordt het typisch Dark Souls gameplay, heerlijk. Doodgaan totdat je zelfs de simpelste moves niet meer onder controle hebt. Pauze nemen, pijpje opsteken, anders wordt het rage-quitten straks.
Godver ik moet een ps4 kopen
Blood-Starved Beast?quote:Op zondag 29 maart 2015 18:24 schreef Kensuke het volgende:
[..]
Moest even de timing doorkrijgen. Je kunt ook niet te vroeg naar rechts, want dan had ie me nog alsnog. Uiteindelijk leer je de moves en is het gewoon doorzetten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar wat een game
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
quote:Op maandag 30 maart 2015 15:48 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Wtf....Haha, ja herkenbaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar wat een game
Daarstraks overigens optionele baas Amygdala verslagen in Nightmare Frontier. Beest was redelijk imponerend en had veel HP, echter qua aanvallen redelijk te doorstaan.My mission is to kill time, and time's to kill me in its turn. How comfortable one is among murderers.
quote:Op maandag 30 maart 2015 15:48 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Wtf....Had ik gister dus!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar wat een gameSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inderdaad, wat een game! Lang niet meer zo'n ervaring gehad.![]()
Was je er lang mee bezig?quote:Op maandag 30 maart 2015 20:20 schreef Leatherneck het volgende:
Uitgespeeld!
(...maar nog niet uit gespeeld)
Vorige week woensdag de game binnengekregen en sindsdien soms letterlijk hele dagen aan toegewijd. Alles bijeengenomen gok ik zo'n ~50 uur. Overigens heb ik de Souls games hiervoor niet gespeeld, waar gelukkig aankomende vrijdag verandering in gaat komen.quote:
De game sinds vorige week binnen? Ben je met 60 uur ook aardig verknocht geweest de afgelopen dagen.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:51 schreef MMaRsu het volgende:
Nope helemaal niet. Heb er 60 uur inzitten en zit denk ik op 60%. Weet bijna zeker dat hun door t verhaal heen zijm gerushed en bazedln hebben gemist.
Ja 2 aprilquote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:32 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Komt er ook een Demon's Souls 2 dan ?![]()
Ik ben voorlopig nog wel even zoet met de games die ik nu heb liggen, maar de eerstvolgende game hier in huis wordt absoluut Bloodborne
Ja, tenminste, als je fan bent van de games.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:49 schreef Marsenal het volgende:
Ik heb demon souls nooit gedaan, is dat nog aan te raden na DS1&2?
Ik sta 4-0 achter tegen Gascoigne.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:40 schreef Leatherneck het volgende:
Wat vonden jullie (tot nu toe) de moeilijkste en makkelijkste baas/bazen?
Jawel. DSL is gewoon goed en kent een eigen verhaal.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:49 schreef Marsenal het volgende:
Ik heb demon souls nooit gedaan, is dat nog aan te raden na DS1&2?
Gascoigne pakte me denk ik toch wel 20+ keer voordat ik achter het 'parry' systeem kwam.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:40 schreef Leatherneck het volgende:
Wat vonden jullie (tot nu toe) de moeilijkste en makkelijkste baas/bazen?
The Unseen city... ik scheet 7 kleuren stront toen ik daar op deze manier terecht kwamquote:Op dinsdag 31 maart 2015 18:56 schreef RickoKun het volgende:
Werd ik ineens zomaar door een of ander vaag beest gepwned op een dtuk waar dat vage beest niet hoorde te wezen
Had ik hem bijna dood, sloeg ie mij (gebeurd me veels te vaak) met een bloedjesnelle combo dood.
Word ik ineens wakker in een of andere vage bende met allemaal van zulke gastjes.
Gascoigne kan inderdaad een nare oude vent zijn. Heb hem zojuist na 6 keer proberen verslagen op NG+ en was beduidend sterker dan de eerste run. Timing en staggeren zijn hierin essentieel.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:05 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik sta 4-0 achter tegen Gascoigne.
Die Cleric Beast had ik na mijn 2de poging plat (poging 1 was zonder items want ik rende als een blinde kip door die mist heen maar kon ik goed gebruiken om met wat dodgen te zien wat zijn moves waren).
Gascoigne is me iets te snel. Zo'n oude kerel als ik en dan met maar 1 oog ...
Maar ik kom er wel langs. Zelfs al moet ik eerst mijn vit op 30 zetten
[..]
Jawel. DSL is gewoon goed en kent een eigen verhaal.
Oeh, nice. Vond BSB zelf ook een van de lastigere bazen in de game.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 18:35 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Gascoigne pakte me denk ik toch wel 20+ keer voordat ik achter het 'parry' systeem kwam.
Daarna lag hij in 3 keer om.
Veel gehoord over Bloodstarved Beast daarna, en hoe moeilijk hij wel niet was, maar hem versloeg ik zonder uberhaupt 1x te hoeven healen. Wel 1 antidote gebruikt.
Heel ver ben ik nog niet verder.
Ik heb iemand anders gesummoned na de zesde keer gepwned te wordenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:17 schreef Leatherneck het volgende:
[..]
Gascoigne kan inderdaad een nare oude vent zijn. Heb hem zojuist na 6 keer proberen verslagen op NG+ en was beduidend sterker dan de eerste run. Timing en staggeren zijn hierin essentieel.
[..]
Oeh, nice. Vond BSB zelf ook een van de lastigere bazen in de game.
Naarling plek is dat. Met die pauper zwijnen. Moet denk ik even ander armor daarvoor equippen. Ik neem aan dat die beesten blunt damage doenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 18:59 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
The Unseen city... ik scheet 7 kleuren stront toen ik daar op deze manier terecht kwam
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
Zwijnen zijn niet zo lastig toch?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:05 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Naarling plek is dat. Met die pauper zwijnen. Moet denk ik even ander armor daarvoor equippen. Ik neem aan dat die beesten blunt damage doen
ENB volg ik sowieso, maar hij kwam ook met een video waar hij heel goed laat zien hoe ik ook BSB ongeveer aanpakte.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:17 schreef Leatherneck het volgende:
[..]
Gascoigne kan inderdaad een nare oude vent zijn. Heb hem zojuist na 6 keer proberen verslagen op NG+ en was beduidend sterker dan de eerste run. Timing en staggeren zijn hierin essentieel.
[..]
Oeh, nice. Vond BSB zelf ook een van de lastigere bazen in de game.
Een geheel andere benadering dan ik hanteerde de eerste keer. Dodgede juist vaak, wat de hele beleving vrij hectisch en daarom ook moeilijker maakte denk ik. Zal de BSB vandaag weer onder ogen zien en de tactiek zoals in de video proberen.quote:Op woensdag 1 april 2015 00:10 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Zwijnen zijn niet zo lastig toch?
Charge dodgen, charged R2 in die anus, visceral attack erachteraan, en bacon
[..]
ENB volg ik sowieso, maar hij kwam ook met een video waar hij heel goed laat zien hoe ik ook BSB ongeveer aanpakte.
Verschil is dat hij niet eens BSB target, en blijkbaar hoef je dan niet eens te dodgen vaak.
Ik target hem wel, maar dodge altijd naar links, en werd als ik het me goed herinner maar twee keer geraakt, wat ik voor het grootste deel terugkreeg door weer aan te vallen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://bloodborne.wiki.fextralife.com/Maps
http://fextralife.com/forums/p707565/wiki-bloodborne-mapAmerican ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My mission is to kill time, and time's to kill me in its turn. How comfortable one is among murderers.
Kun je kiezen bij wie je instapt of is het random?quote:Op woensdag 1 april 2015 16:38 schreef Leatherneck het volgende:
Hmm, ook vermakelijk om willekeurige andere spelers te helpen met de bazen. Had dat nog niet eerder gedaan.
Goed bezig! Voor genoeg mensen is het een van de moeilijkere bazen.quote:Op donderdag 2 april 2015 21:47 schreef wdn het volgende:
Gascoigne - Ik: 4-1
Was nog reuze simpel. 4 vials en 6 kogels gebruikt. 2 keer de music box en een 3de keer toen hij veranderde. Had wat mazzel (of ik begin het te snappen) want ik staggerde hem 5 keer en kon toen iedere keer vol doormeppen. Op 80% health weg laatste keer music box gebruikt en toen ook weer 1 goede stagger en Gascoigne was dood.
Het stuk erachter ziet weer machtig mooi uit <3
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My mission is to kill time, and time's to kill me in its turn. How comfortable one is among murderers.
quote:Op donderdag 2 april 2015 22:05 schreef Leatherneck het volgende:
[..]
Goed bezig! Voor genoeg mensen is het een van de moeilijkere bazen.Ik vind hem ook tof uitzienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar Cleric Beast vond ik ook goed uitzien.
Alleen had ik weinig tijd om te genieten, Toen ik nog 10% moest wegmeppen kreeg ik wel even kriebels. (had tot dan niet echt op zijn health gekeken maar bijna alleen maar naar mijn health en openingen)
Oh ik pinde hem tegen de mist aan waar je doorheen gaat. Hij viel na mijn eerste kogels en toen was het best eenvoudig tot hij veranderde. Toen was het nog even lastig
[ Bericht 4% gewijzigd door wdn op 02-04-2015 22:31:31 ]Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
quote:Op donderdag 2 april 2015 22:05 schreef Leatherneck het volgende:
[..]
Goed bezig! Voor genoeg mensen is het een van de moeilijkere bazen.Via een Root Chalice? Ik ga daar vandaag ook eens aan beginnen, kwam zojuist een goede guide tegen die het een ander ander duidelijk heeft gemaakt voor me:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.reddit.com/r/b(...)ngeon_resources_faq/
en dit is ook wel een leuke aanvullen omdat er een overzicht bij staat voor alle items die je nodig hebt:
http://www.gosunoob.com/bloodborne/all-chalice-dungeons-guide/
Die Chalice dungeons zorgen zo wel voor toffe end-game content zeg
Altijd online. Handig om notes te lezen van anderen, zelf notes te plaatsen om anderen te helpen om insight te kunnen verdienen, coop, pvp etc.quote:Op vrijdag 3 april 2015 10:23 schreef Dagger87 het volgende:
Ik had gisteren Bloodborne gekocht en ga zo beginnen. Spelen jullie online of offline modus?
Cool, Thanks. Online it is.quote:Op vrijdag 3 april 2015 10:26 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Altijd online. Handig om notes te lezen van anderen, zelf notes te plaatsen om anderen te helpen om insight te kunnen verdienen, coop, pvp etc.
Ja, via dequote:Op vrijdag 3 april 2015 10:12 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Via een Root Chalice? Ik ga daar vandaag ook eens aan beginnen, kwam zojuist een goede guide tegen die het een ander ander duidelijk heeft gemaakt voor me:
http://www.reddit.com/r/b(...)ngeon_resources_faq/
en dit is ook wel een leuke aanvullen omdat er een overzicht bij staat voor alle items die je nodig hebt:
http://www.gosunoob.com/bloodborne/all-chalice-dungeons-guide/
Die Chalice dungeons zorgen zo wel voor toffe end-game content zeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ja, die Chalice dungeons zijn inderdaad een zeer vermakelijke bijkomstigheid. Zoals de persoon op reddit al beschrijft moet je niet afhaken bij de eerste paar dungeon runs, aangezien deze inderdaad makkelijk te doorlopen zijn. Uitdaging komt vanzelf...
My mission is to kill time, and time's to kill me in its turn. How comfortable one is among murderers.
Nice! Die spanning zul je meer gaan ervaren bij enkele andere boss encoutersquote:Op vrijdag 3 april 2015 12:54 schreef Dagger87 het volgende:
1e boss cleric beast in 1 keer verslagen. Moest wel al m'n blood vials. Molotov en kogels gebruiken. Wel grappig wat het met m'n lichaam doet. Ik zit vol spanning in een adem het gevecht te doen. Heel geconcentreerd bezig. Leuk spel is dit.
quote:Op vrijdag 3 april 2015 12:52 schreef Leatherneck het volgende:
[..]
Ja, via deDe looks zijn echt fantastischSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben nog niet zo ver en loop nog steeds rond in mijn Church-set volgens mij dus tijd voor een upgrade. Heb mijn oog laten vallen op de Cainhurst Armor Set, schijnt ook goed te zijn kwa stats en uiterlijk.
Niet slecht voor je eerste poging! Ben benieuwd hoe vaak je gaat doen over de volgende boss.... daar hebben mensen over het algemeen wat meer moeite meequote:Op vrijdag 3 april 2015 12:54 schreef Dagger87 het volgende:
1e boss cleric beast in 1 keer verslagen. Moest wel al m'n blood vials. Molotov en kogels gebruiken. Wel grappig wat het met m'n lichaam doet. Ik zit vol spanning in een adem het gevecht te doen. Heel geconcentreerd bezig. Leuk spel is dit.
Gratz!quote:Op vrijdag 3 april 2015 12:54 schreef Dagger87 het volgende:
Ik had nog maar ene beetje health over en hij ook. verder heb ik alleen demon's souls agespeeld. Alleen toen kon je nog schuilen achter een schild. Nu is het echt met moed up close en personal aanvallen en terugtrekken wetend dat je zo dood kan gaan. Volgens mij las ik dat de developers dat juist aanmoedigen.quote:Op vrijdag 3 april 2015 12:59 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Niet slecht voor je eerste poging! Ben benieuwd hoe vaak je gaat doen over de volgende boss.... daar hebben mensen over het algemeen wat meer moeite mee![]()
En ja, dat is dus het DaSo/DeSo/BB gevoel![]()
Ik heb gisteren plankjes gevonden in Bloodborne die als schild staat geregistreerd.quote:Op vrijdag 3 april 2015 13:10 schreef Dagger87 het volgende:
[..]
Ik had nog maar ene beetje health over en hij ook. verder heb ik alleen demon's souls agespeeld. Alleen toen kon je nog schuilen achter een schild. Nu is het echt met moed up close en personal aanvallen en terugtrekken wetend dat je zo dood kan gaan. Volgens mij las ik dat de developers dat juist aanmoedigen.
Volgens mij is dat schild puur een grappige verwijzing naar de Dark Souls serie en de gameplay die daarbij hoort.quote:Op vrijdag 3 april 2015 15:23 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik heb gisteren plankjes gevonden in Bloodborne die als schild staat geregistreerd.
Zal ook het enige "schild" zijn en het is zo'n houten geval als 1 van die vijanden heeft. Ik heb ze "plankjes" gedoopt en weiger dat een schild te noemen.
Ja ik had zo iets gelezen jaquote:Op vrijdag 3 april 2015 15:25 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Volgens mij is dat schild puur een grappige verwijzing naar de Dark Souls serie en de gameplay die daarbij hoort.
Hoe ver zit je er nu in?..quote:Op vrijdag 3 april 2015 15:34 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Ik vecht met Ludwig's Holy Blade maar heb nu al besloten om hierna voor een bloodtinge build te gaan voor de Chikage... dat ding is fucking awesome
Ik ga zo richtingquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
Komt vanzelfquote:Op zaterdag 4 april 2015 03:02 schreef Dagger87 het volgende:
...maar heb geen idee waar die cathedral ward is.
Jep! Als je 'm uit hebt kun je zomaar doorgaan met spelenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoogste aantal verloren echos tot nu toe: 11265. Dus dat valt nog mee
Beatus vir qui suffert tentationem.
quote:Op zaterdag 4 april 2015 16:54 schreef wdn het volgende:
Ik ben nu al 4x gepowned in een donkere ruimte net voorbij dat stukKun je altijd weer terughalenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoogste aantal verloren echos tot nu toe: 11265. Dus dat valt nog mee
My mission is to kill time, and time's to kill me in its turn. How comfortable one is among murderers.
Ja maar dat lukte me 2 keer nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Even pauze en dan ga ik los
quote:Op zaterdag 4 april 2015 20:22 schreef wdn het volgende:
#3 bereikt.
Ik liep zo ineens bij hem binnenDus meteen een bailout gedaan want ik liep met 30k souls en dat is me wat teveel
Restock en een leveltje erbij.
Nu even uitvogelen wat de shortcut is maar ik verwacht dat ik meteen bijBlood-starved Beast is een leuke battle, succes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Even pauze en dan ga ik los![]()
Hoeveel moeilijker dan #2?quote:Op zaterdag 4 april 2015 20:56 schreef Leatherneck het volgende:
[..]
Blood-starved Beast is een leuke battle, succes!
In m'n eerste run vond ik BSB heel wat lastiger dan #2, zij het zo dat ik toen niet de juiste strategie aanhield. Dan nog vind ik BSB lastiger dan #2, ook omdat je slow poison op kunt oplopen en #2 redelijk goed te doen is als je juist timed met je gun.quote:Op zaterdag 4 april 2015 21:06 schreef wdn het volgende:
[..]
Hoeveel moeilijker dan #2?
Plan of attack:
Ik neem aan beast weak to fire. Dus fire paper op axe en pistool en molotoven dat beast. Misschien een poison knife erop eerst.
Om je de keuze te geven om wel of niet de korte route te nemen.quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:29 schreef MrStalin het volgende:
waarom zitten er zo veel shortcuts in? ben nog maar in het eerste level maar daar zitten er al 3 ofzo. Vind dat toch wel een beetje jammer
ik heb het idee dat het er te makkelijk van wordtquote:Op zaterdag 4 april 2015 22:33 schreef wdn het volgende:
[..]
Om je de keuze te geven om wel of niet de korte route te nemen.
En vaak moet je toch eerst een keer de lange route nemen om iets te activeren zodat die shortcut mogelijk wordt.
Je kunt dus de lange route nemen voor echos.
En 10x de lange route moeten nemen om een mid level baas te verslaan? Lijkt me ook niet fijn.
---
Mijn controller leeft een eigen levenBen net bij BSB doodgegaan puur omdat de controller vond dat ik recht uit moest rennen tegen een muur aan en meer niet
Deze tel ik niet dus het staat nog 0-0
Vermoed dat je de shortcuts op bepaalde punten in de game wel gaat waarderen.quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:35 schreef MrStalin het volgende:
[..]
ik heb het idee dat het er te makkelijk van wordt
Dit. Shortcuts zijn awesome.quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:42 schreef Leatherneck het volgende:
[..]
Vermoed dat je de shortcuts op bepaalde punten in de game wel gaat waarderen.
Neequote:Op zondag 5 april 2015 04:51 schreef topdeck het volgende:
speelt bloodbornre zich af in de darksouls universe?
Tip voor het gevecht tegen Vicar:quote:Op zaterdag 4 april 2015 23:56 schreef Dagger87 het volgende:
Father Gascoigne was best simpel. Je kon soms schuilen achter een grafsteen. Hij werd alleen iets moeilijker in beast mode waardoor hij sneller op je af kwam.
Het voelt goed om deuren te openen en je dan die shortcuts plekken creëert. Every corner is connected. Scheelt weer tijd.
Edit: Damn ik kwam Vicar Amelia tegen. Ik moest zo snel wegrennen en healen. Deze boss kon ik niet killen. Blij dat ik die bold hunters mark in m'n quick items had, anders was ik 15.000 echoes kwijt. (Bijna 2 levels)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beatus vir qui suffert tentationem.
Dat is wel altijd mijn doelquote:Op zondag 5 april 2015 14:04 schreef Jiang153 het volgende:
Iemand hier die ook gaat voor de platinum?
Ja heb sowieso mensen nodig om die eindbaas van de Chalice dungeons te pakkenquote:
Best te doen hoorquote:Op zondag 5 april 2015 14:13 schreef wdn het volgende:
Is een goede trouwens. Ik heb nog niet gekeken of platinum een beetje reeel is.
Waar zit je?quote:Op zondag 5 april 2015 21:16 schreef wdn het volgende:
Wat zijn die hunters irritant zeg.
Ik denk dat ik in de buurt van boss #4 ben (einde van die grote trap gok ik zo).
Ben een trap op gelopen met een mega groot irritant schepsel.Maar die was verdomd eenvoudig te meppen. Net daarvoor 2 grote poorten geopend; 1 daarvan gaat naar de cathedral ward lamp.quote:
Oh je zit cathedral ward gewoon.quote:Op zondag 5 april 2015 21:51 schreef wdn het volgende:
[..]
Ben een trap op gelopen met een mega groot irritant schepsel.Maar die was verdomd eenvoudig te meppen. Net daarvoor 2 grote poorten geopend; 1 daarvan gaat naar de cathedral ward lamp.
Midden van de trap kon ik naar links wat naar een bos/woud ging dus ben toen terug gelopen.
Rechts kwam ik bij een hunter uit. Die heb ik eerst verslagen. En daar achter liep nog een beest maar ik had geen vials meer dus ben maar even terug gegaan voor een restock.
Ik ben nog niet rechtdoor gegaan bij de trappen; ik dacht een "mist" te zien in de verte. Stonden 2 dudes met een wapen dat op een kruis lijkt.
---
Trouwens mijn eerste silver throphy gevonden en een doll set D:
Zou het graag doen maar ben veels te ziek.quote:
Hoeft ook niet nu.quote:Op zondag 5 april 2015 23:14 schreef wdn het volgende:
[..]
Zou het graag doen maar ben veels te ziek.
Ik speel tussen hoestbuien door
Vicar - ikke 0-1 trouwens. Echt dood simpel.
Oh. Dan is het antwoord jaquote:
Heb het zelf ook nog nooit gedaan, maar dan heb ik je alvast in de lijst.quote:Op zondag 5 april 2015 23:27 schreef wdn het volgende:
[..]
Oh. Dan is het antwoord ja
Ik heb nu 2 items die naat chalice verwijzen.
Vandaag gevonden: Bloodshot Eyeball.
Mochten er meer items nodig zijn voor chalice hoor ik het graag
[ Bericht 0% gewijzigd door Necrodeath op 06-04-2015 12:35:28 ]Doe eens niet.
[ Bericht 30% gewijzigd door Jiang153 op 06-04-2015 05:02:39 ]Irene is bae <3
quote:Op maandag 6 april 2015 03:03 schreef Jiang153 het volgende:
Nightmare Frontier - Die mensen die je heel sneaky van afstand insta-killed met zo'n steen
EDIT:
Okeee dan er is blijkbaar een monster die nog kutter isHa ja, dat rotbeest. Gelukkigerwijs lopen daar maar (voor zover ik ben tegengekomen) twee van in de omgeving.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My mission is to kill time, and time's to kill me in its turn. How comfortable one is among murderers.
quote:Op maandag 6 april 2015 03:03 schreef Jiang153 het volgende:
Nightmare Frontier - Die mensen die je heel sneaky van afstand insta-killed met zo'n steen
EDIT:
Okeee dan er is blijkbaar een monster die nog kutter isZie er smerig uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben bij Hemwick. Die ziet er ook smerig uit
Hemwick - ikke 0-1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door wdn op 06-04-2015 09:38:23 ]Beatus vir qui suffert tentationem.
Ja verdeelt over meerdere keren hč. Werd steeds gepakt door bovenstaande monsterquote:Op maandag 6 april 2015 14:36 schreef wdn het volgende:
Zonde.
Meeste op de grond was 50k+ voor mij toen een reaper me molde. Gelukkig had een hond de echoes opgepakt dus ik was blij verrast dat ik ze eerder terugkreeg dan gedacht
200k+. Daar ga ik niet meer rondrennen tenzij er echt niks voor te kopen valt
---
Huidige status: ik heb de 3 giants gevonden in een plas water met een hoop dingen die poison toebrengen.
Overigens de "white church set" zie er goed uit
quote:Op zondag 5 april 2015 13:10 schreef Leatherneck het volgende:
[..]
Tip voor het gevecht tegen Vicar:Ik heb hem net verslagen zonder dat te gebruiken. Ging gewoon zwaar levelen. Ben nu lvl 53.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja maar dan bail je toch?quote:Op maandag 6 april 2015 15:25 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Ja verdeelt over meerdere keren hč. Werd steeds gepakt door bovenstaande monster
Frenzy is gewoon de aids van Bloodborne
Bailen bij dit monster gaat niet werkenquote:Op maandag 6 april 2015 17:16 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja maar dan bail je toch?Toen ze 400 echoes waren heb ik 90 Bold Hunter's Mark gekocht
===
Ik ben terug waar ik ben begonnen![]()
Ik heb problemen met een death reaper in forbidden woods :=Dquote:Op maandag 6 april 2015 19:07 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Bailen bij dit monster gaat niet werken
Als die je ziet dan gooit die al Frenzy op je met zijn psychische krachten. Frenzy pakt gewoon 1/2 van mijn hp en als je dan ook nog gepoisoned ben en je moet zijn knuffelaanval ontwijken dan is het al helemaal een drama
Maarja de item die je hierzo vindt heb je wel nodig voor de platinum. Valt me wel op dat veel mensen door dit monster wordt gepakt; iedereen die ik summon gaat dood
Bij die kanon?quote:Op maandag 6 april 2015 19:11 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik heb problemen met een death reaper in forbidden woods :=D
Wat er zijn er 2?quote:
Heb daar invader gekilledquote:Op maandag 6 april 2015 19:20 schreef wdn het volgende:
[..]
Wat er zijn er 2?
Dat ding wat achter het huis achter die honden in de hokken staat.
WTF. Ik loop 2 meter van dit huis vandaan en er vuurt een canon. Hoe wist je dat?
Heb je al die bloedzuigers aan het begin geprobeerd?quote:Op maandag 6 april 2015 19:47 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Martyr Logarius is nog best vervelend.... fucking toffe creepy sfeer in dat Cainurst Castle
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou moet ik weer langs een hunter ... Ik vind die hunters beduidend irritanter dan die level bazen.Beatus vir qui suffert tentationem.
Zo kan het blijkbaar ook:quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:28 schreef Necrodeath het volgende:
Hunter bij Byrgenwyrth is niet zo moeilijk vond ik. Veel openingen waar je hem gemakkelijk kan 'parryen', en dus dikke damage kan doen.
quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:49 schreef Leatherneck het volgende:
Ongegeneerd kan ik meedelen dat ik bij die Byrgenwyrth hunter het meeste ben doodgegaan, en dan tel ik alle boss battles mee. Geen idee of ik me dag niet had of een hele slechte tactiek (beide?).![]()
Na 7 keer heb ik toch maar bovenstaande "taktiek" toegepast.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet zo goed als in de video maar het was verdomde efficient.
Ook ik kan mededelen dat deze hunter mij het meest heeft gedood. Alleen ben ik nog niet voorbij Rom
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. maar ingegaan. Veel Blood Vials gebruikt door die poison omdat ik geen antidotes bij had, en door die Frenzy gastjes. Denk je dat je 200 Frenzy resist goed werkt, maar helpt nog steeds geen zak![]()
Met nog 3 Blood Vials, 16 kogels en een Iosefka's Blood kwam ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. tegen.
20 Throwing Knives, 26 kogels (2x Blood gebruikt), en al m'n healing items later (en ik op 10% hp) lag hij om, first try.Doe eens niet.
quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:38 schreef Necrodeath het volgende:
Vandaag nog even gespeeld.
Ik merk dat ik kwijt raak waar ik heen moet/kan. PS4 staat bij mijn broertje, dus speel het niet heel vaak.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. maar ingegaan. Veel Blood Vials gebruikt door die poison omdat ik geen antidotes bij had, en door die Frenzy gastjes. Denk je dat je 200 Frenzy resist goed werkt, maar helpt nog steeds geen zak![]()
Met nog 3 Blood Vials, 16 kogels en een Iosefka's Blood kwam ikHeb je die Trophy item al gepakt ook bij die lopende hersens?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. tegen.
20 Throwing Knives, 26 kogels (2x Blood gebruikt), en al m'n healing items later (en ik op 10% hp) lag hij om, first try.Irene is bae <3
Vast niet.quote:Op woensdag 8 april 2015 16:17 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Heb je die Trophy item al gepakt ook bij die lopende hersens?
Ja als je eraf geduwd ben was je zeker naar links gegaan?quote:Op woensdag 8 april 2015 16:20 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Vast niet.
Viel ergens naar beneden, en kwam kort daarna bij de baas uit.
Na de baas teruggegaan naar Hunters Dream, en de PS4 uitgezet.
Heb vast een hoop gemist in dat gebied.
Welke gun is dat? Ludwig?quote:Op woensdag 8 april 2015 21:27 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Ik had mijn Martyr Logarius fight een tijd terug nog gesaved zie ik.
op het eind faalde ik nogal, was de eerste keer dat hij fase 2 bereikt had
Heeft het nut om je gun te upgraden? Krijgt die dan meer power waardoor het makkelijker is om parry te doen of...?quote:
Geen idee eigenlijk.... ik heb genoeg resources en daarom doe ik het. Betwijfel het eigenlijk omdat ik de blunderbuss alleen gebruik om te parryen.quote:Op woensdag 8 april 2015 22:20 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Heeft het nut om je gun te upgraden? Krijgt die dan meer power waardoor het makkelijker is om parry te doen of...?
Alleen meer damage.quote:Op woensdag 8 april 2015 22:20 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Heeft het nut om je gun te upgraden? Krijgt die dan meer power waardoor het makkelijker is om parry te doen of...?
Kunnen we zondag afspreken?quote:
Zondag 21:00 dus?quote:Op woensdag 8 april 2015 22:28 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Ben alleen vrij op maandag. De andere dagen ben ik er pas vanaf 21:00.
Je kan met max 3 die chalices doorlopen. Weet er zelf alleen ook nog niet zoveel vanquote:Op woensdag 8 april 2015 22:30 schreef wdn het volgende:
[..]
Zondag 21:00 dus?
Ik weet nog helemaal niks over chalice dus ik moet me inlezen
Is het met zijn 2en? Of mogen er meer mee doen? Indien ja: open invitatie voor iedereen hier lijkt me?
Ingewikkeldquote:As you complete each Chalice Dungeon, visiting every level, you’ll receive a new Chalice leading to the next most difficult one. We suggest doing Pthumeru, Central Pthumeru, Hintertomb and then Central Hintertomb first. Completing Central Hintertomb rewards you with the Short Ritual Root Chalice, which you can use on the first altar to unlock quick multiplayer.
Otherwise, organising co-op and invasions in Chalice Dungeons is pretty difficult. You cannot initiate a co-op session in a Chalice Dungeon unless a player is currently playing the exact same Chalice Dungeon, so you will need to upload and share your creation, or both download the same one from the server.
Die standaard oortjequote:Op woensdag 8 april 2015 22:40 schreef wdn het volgende:
[..]
Ingewikkeld
http://www.reddit.com/r/b(...)ng_to_coop_try_this/
"There is a soft level cap of 10% + 10 levels on co-op; so a level 32 could co-op with a level 45 maximum and a level 20 minimum"
Ik ben... in de 50. 56 meen ik
Heb je een headset?
Dan kunnen we nog niet co-oppenquote:Op woensdag 8 april 2015 23:47 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Die standaard oortje
Moet het nog is een keer testen met Frenk van hier. Ben zelf Lv 73 nu
Nightmare Frontier zou ik gebruikenquote:Op donderdag 9 april 2015 09:55 schreef wdn het volgende:
[..]
Dan kunnen we nog niet co-oppen![]()
56+10% + 10 = 71 max
Noem eens een plek maar die voor Rom de 12 potige eikel met nog ergere kinderen ligt waar ik efficient echoes kan farmen? Ik kan wel een paar levels gebruiken (want my STR is nog onder de 30)
Dan moet ik Rom verslagen hebbenquote:Op donderdag 9 april 2015 10:26 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Nightmare Frontier zou ik gebruiken
wtfquote:
Kan ik ook in B-met-de-ingewikkelde-naam blijven.quote:Op donderdag 9 april 2015 11:07 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Cathedral die reuzen. Geven ca. 950 per
Level opnieuw laden, dan komt het goed wsl. Heb die gast laten leven, nu is het een friendly NPC.quote:Op donderdag 9 april 2015 16:43 schreef RickoKun het volgende:
Ik sloeg die master hunter van het dak af. Jeweetwel die met zijn mitrailleur geweer.
Ik helemaal blij. Maarja, dan bedacht ik mij dat ie vast iets dropte. Dat klopte.
Echter was die drop lekker buiten het te lopen pad en zweefde ergens in de lucht
Ooohhh?quote:Op donderdag 9 april 2015 16:56 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Level opnieuw laden, dan komt het goed wsl. Heb die gast laten leven, nu is het een friendly NPC.
ik had precies hetzelfde. klotequote:Op donderdag 9 april 2015 16:43 schreef RickoKun het volgende:
Ik sloeg die master hunter van het dak af. Jeweetwel die met zijn mitrailleur geweer.
Ik helemaal blij. Maarja, dan bedacht ik mij dat ie vast iets dropte. Dat klopte.
Echter was die drop lekker buiten het te lopen pad en zweefde ergens in de lucht
Max 3quote:Op donderdag 9 april 2015 21:39 schreef Jimbo het volgende:
hmm wtf, zat net bij een boss met 2 andere gasten. ik dacht dat co-op maximaal met 1 andere persoon was
boss was echt amper 20seconden werk zoquote:Op donderdag 9 april 2015 21:49 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Max 3
Duurt soms alleen wel een tijdje voordat je een 3e heb gevonden...
Lvl?quote:
uhhh 67 oid, maar geen idee waar ik benquote:Op donderdag 9 april 2015 21:55 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Lvl?
Heb zelf hulp nodig bij Upper Cathedral gedeelte en Nightmare of menzis
Oh dan kan ik jouw best helpen. Ben nu 80.quote:Op donderdag 9 april 2015 21:58 schreef Jimbo het volgende:
[..]
uhhh 67 oid, maar geen idee waar ik ben
ik heb net de witches doodgemaakt, daar ben ik nuquote:Op donderdag 9 april 2015 22:01 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Oh dan kan ik jouw best helpen. Ben nu 80.
Add mij is. Je zit bij Forbidden Woods nu volgens mij dan.quote:Op donderdag 9 april 2015 22:06 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik heb net de witches doodgemaakt, daar ben ik nu
wat is je code voor die bel ?quote:Op donderdag 9 april 2015 22:07 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Add mij is. Je zit bij Forbidden Woods nu volgens mij dan.
ik heb een pw gemaakt, jianghel (wou helpt maken, maar dat paste nietquote:Op donderdag 9 april 2015 22:08 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Heb er nog geen. Geef jouw code zet ik die
waar zal ik spawnen trouwens ?quote:Op donderdag 9 april 2015 22:08 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Heb er nog geen. Geef jouw code zet ik die
zeg zo wordt het nooit wat met onsquote:Op donderdag 9 april 2015 22:01 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Oh dan kan ik jouw best helpen. Ben nu 80.
dan kom je ook meequote:
yeshquote:Op donderdag 9 april 2015 22:11 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Uh Je hebt net die witches of hemlick verslagen toch?
Ik ben pas 56quote:
Ja die is er maar je gaat vanzelf de goede kant op (als je steeds nieuwe dingen zoekt).quote:Op donderdag 9 april 2015 22:11 schreef Jimbo het volgende:
[..]
yesh
maar ik loop maar wat rond, echt geen idee of er een route in t spel zit
Na witches heb je forbidden woodsquote:Op donderdag 9 april 2015 22:11 schreef Jimbo het volgende:
[..]
yesh
Niet klikken als je het niet wilt zien maar hier is een map: http://www.neoseeker.com/bloodborne/faqs/1482844-world.htmlquote:Op donderdag 9 april 2015 22:11 schreef Jimbo het volgende:
[..]
yesh
ahjoh doe gewoon meequote:
Oke na witches heb je blijkbaar nietsquote:Op donderdag 9 april 2015 22:15 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ahjoh doe gewoon mee
@jiang , ik mag nu mn bel niet luiden oid, hij is niet clickable
ga nu weer terugquote:Op donderdag 9 april 2015 22:16 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Oke na witches heb je blijkbaar niets
Je moet weer andere richting op denk ik. Ga richting forbidden woods dan
Je hebt wel die password nodig om die deur bij Cathedral open te doen om naar woods te gaan.quote:
zegt me allemaal nog vrij weinig ... ik zuig in dit spelquote:Op donderdag 9 april 2015 22:19 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Je hebt wel die password nodig om die deur bij Cathedral open te doen om naar woods te gaan.
Ja maar je hebt daar ook een deur die je eerst niet open kreeg omdat je de password nog niet hebtquote:Op donderdag 9 april 2015 22:20 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zegt me allemaal nog vrij weinig ... ik zuig in dit spelecht als een kip zonder kopf aan t rondlopen constant
is catherderal met dat meisje en die munt ? die boss is al dood nu
in dat zelfde gebouw ? ik ben nu naar rechts gegaan en kom allemaal hunters tegenquote:Op donderdag 9 april 2015 22:22 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Ja maar je hebt daar ook een deur die je eerst niet open kreeg omdat je de password nog niet hebt
EDIT: en nu dus wel want je moest die wolf/meisje doodmaken
Nee niet die kantquote:Op donderdag 9 april 2015 22:25 schreef Jimbo het volgende:
[..]
in dat zelfde gebouw ? ik ben nu naar rechts gegaan en kom allemaal hunters tegen
Nu kan je naar nightmare frontier!quote:Op donderdag 9 april 2015 22:31 schreef Jimbo het volgende:
oh maar free resapwn in the lecture building
bruh 1hit met full charge R2 stabquote:Op donderdag 9 april 2015 22:31 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Succes met de nasty ass slangen daar
daar ben ik nu denk ikquote:Op donderdag 9 april 2015 22:31 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Nu kan je naar nightmare frontier!
Gewoon die deur aan het einde van de gang openen
[..]
bruh 1hit met full charge R2 stab
Nightmare frontier of building?quote:Op donderdag 9 april 2015 22:37 schreef Jimbo het volgende:
[..]
daar ben ik nu denk ik(weet ik wel zeker)
kan nu ook weer mn beaconing bell gebruiken.
ff coop ?
wat jij wil, ik heb toch geen idee waar ik benquote:
Ben je buiten? Zo ja, dan is het frontier.quote:Op donderdag 9 april 2015 22:37 schreef Jimbo het volgende:
[..]
wat jij wil, ik heb toch geen idee waar ik ben
dan doe ik die andere bel luiden toch ?quote:Op donderdag 9 april 2015 22:38 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Ben je buiten? Zo ja, dan is het frontier.
Heb bel al geluid daar en sta bij lamp
Ja beckoning belquote:Op donderdag 9 april 2015 22:38 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dan doe ik die andere bel luiden toch ?
done, met dat password @ networkquote:
sure.quote:
+9 bijna 10quote:Op donderdag 9 april 2015 22:46 schreef Jimbo het volgende:
[..]
sure.
fucking sterk zwaard heb je trouwens, je onehit echt alles :|
Wat voor een zwaard?quote:Op donderdag 9 april 2015 22:46 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
+9 bijna 10
Wel uitkijken voor die steengooiers die killen je met 1 steen
quote:Op donderdag 9 april 2015 22:46 schreef Jimbo het volgende:
[..]
sure.
fucking sterk zwaard heb je trouwens, je onehit echt alles :|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |