Nice! Die spanning zul je meer gaan ervaren bij enkele andere boss encoutersquote:Op vrijdag 3 april 2015 12:54 schreef Dagger87 het volgende:
1e boss cleric beast in 1 keer verslagen. Moest wel al m'n blood vials. Molotov en kogels gebruiken. Wel grappig wat het met m'n lichaam doet. Ik zit vol spanning in een adem het gevecht te doen. Heel geconcentreerd bezig. Leuk spel is dit.
quote:Op vrijdag 3 april 2015 12:52 schreef Leatherneck het volgende:
[..]
Ja, via deDe looks zijn echt fantastischSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben nog niet zo ver en loop nog steeds rond in mijn Church-set volgens mij dus tijd voor een upgrade. Heb mijn oog laten vallen op de Cainhurst Armor Set, schijnt ook goed te zijn kwa stats en uiterlijk.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
Niet slecht voor je eerste poging! Ben benieuwd hoe vaak je gaat doen over de volgende boss.... daar hebben mensen over het algemeen wat meer moeite meequote:Op vrijdag 3 april 2015 12:54 schreef Dagger87 het volgende:
1e boss cleric beast in 1 keer verslagen. Moest wel al m'n blood vials. Molotov en kogels gebruiken. Wel grappig wat het met m'n lichaam doet. Ik zit vol spanning in een adem het gevecht te doen. Heel geconcentreerd bezig. Leuk spel is dit.
Gratz!quote:Op vrijdag 3 april 2015 12:54 schreef Dagger87 het volgende:
Ik had nog maar ene beetje health over en hij ook. verder heb ik alleen demon's souls agespeeld. Alleen toen kon je nog schuilen achter een schild. Nu is het echt met moed up close en personal aanvallen en terugtrekken wetend dat je zo dood kan gaan. Volgens mij las ik dat de developers dat juist aanmoedigen.quote:Op vrijdag 3 april 2015 12:59 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Niet slecht voor je eerste poging! Ben benieuwd hoe vaak je gaat doen over de volgende boss.... daar hebben mensen over het algemeen wat meer moeite mee![]()
En ja, dat is dus het DaSo/DeSo/BB gevoel![]()
Ik heb gisteren plankjes gevonden in Bloodborne die als schild staat geregistreerd.quote:Op vrijdag 3 april 2015 13:10 schreef Dagger87 het volgende:
[..]
Ik had nog maar ene beetje health over en hij ook. verder heb ik alleen demon's souls agespeeld. Alleen toen kon je nog schuilen achter een schild. Nu is het echt met moed up close en personal aanvallen en terugtrekken wetend dat je zo dood kan gaan. Volgens mij las ik dat de developers dat juist aanmoedigen.
Volgens mij is dat schild puur een grappige verwijzing naar de Dark Souls serie en de gameplay die daarbij hoort.quote:Op vrijdag 3 april 2015 15:23 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik heb gisteren plankjes gevonden in Bloodborne die als schild staat geregistreerd.
Zal ook het enige "schild" zijn en het is zo'n houten geval als 1 van die vijanden heeft. Ik heb ze "plankjes" gedoopt en weiger dat een schild te noemen.
Ja ik had zo iets gelezen jaquote:Op vrijdag 3 april 2015 15:25 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Volgens mij is dat schild puur een grappige verwijzing naar de Dark Souls serie en de gameplay die daarbij hoort.
Hoe ver zit je er nu in?..quote:Op vrijdag 3 april 2015 15:34 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Ik vecht met Ludwig's Holy Blade maar heb nu al besloten om hierna voor een bloodtinge build te gaan voor de Chikage... dat ding is fucking awesome
Ik ga zo richtingquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
Komt vanzelfquote:Op zaterdag 4 april 2015 03:02 schreef Dagger87 het volgende:
...maar heb geen idee waar die cathedral ward is.
Jep! Als je 'm uit hebt kun je zomaar doorgaan met spelenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoogste aantal verloren echos tot nu toe: 11265. Dus dat valt nog mee
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
quote:Op zaterdag 4 april 2015 16:54 schreef wdn het volgende:
Ik ben nu al 4x gepowned in een donkere ruimte net voorbij dat stukKun je altijd weer terughalenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoogste aantal verloren echos tot nu toe: 11265. Dus dat valt nog mee
My mission is to kill time, and time's to kill me in its turn. How comfortable one is among murderers.
Ja maar dat lukte me 2 keer nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Even pauze en dan ga ik los
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
quote:Op zaterdag 4 april 2015 20:22 schreef wdn het volgende:
#3 bereikt.
Ik liep zo ineens bij hem binnenDus meteen een bailout gedaan want ik liep met 30k souls en dat is me wat teveel
Restock en een leveltje erbij.
Nu even uitvogelen wat de shortcut is maar ik verwacht dat ik meteen bijBlood-starved Beast is een leuke battle, succes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Even pauze en dan ga ik los![]()
My mission is to kill time, and time's to kill me in its turn. How comfortable one is among murderers.
Hoeveel moeilijker dan #2?quote:Op zaterdag 4 april 2015 20:56 schreef Leatherneck het volgende:
[..]
Blood-starved Beast is een leuke battle, succes!
In m'n eerste run vond ik BSB heel wat lastiger dan #2, zij het zo dat ik toen niet de juiste strategie aanhield. Dan nog vind ik BSB lastiger dan #2, ook omdat je slow poison op kunt oplopen en #2 redelijk goed te doen is als je juist timed met je gun.quote:Op zaterdag 4 april 2015 21:06 schreef wdn het volgende:
[..]
Hoeveel moeilijker dan #2?
Plan of attack:
Ik neem aan beast weak to fire. Dus fire paper op axe en pistool en molotoven dat beast. Misschien een poison knife erop eerst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |