Moest even de timing doorkrijgen. Je kunt ook niet te vroeg naar rechts, want dan had ie me nog alsnog. Uiteindelijk leer je de moves en is het gewoon doorzetten.quote:Op zondag 29 maart 2015 18:15 schreef Marsenal het volgende:
Hij laat zich nu te hard assrapen door die bloodletting beast.Ik denk dat je naar rechts moet uitwijken als hij met links zo ver uithaalt. Nu wordt het typisch Dark Souls gameplay, heerlijk. Doodgaan totdat je zelfs de simpelste moves niet meer onder controle hebt. Pauze nemen, pijpje opsteken, anders wordt het rage-quitten straks.
Godver ik moet een ps4 kopen
Even een compromis sluiten met het gezin en de weg ligt openquote:Op zondag 29 maart 2015 18:15 schreef Marsenal het volgende:
Hij laat zich nu te hard assrapen door die bloodletting beast.Ik denk dat je naar rechts moet uitwijken als hij met links zo ver uithaalt. Nu wordt het typisch Dark Souls gameplay, heerlijk. Doodgaan totdat je zelfs de simpelste moves niet meer onder controle hebt. Pauze nemen, pijpje opsteken, anders wordt het rage-quitten straks.
Godver ik moet een ps4 kopen
Blood-Starved Beast?quote:Op zondag 29 maart 2015 18:24 schreef Kensuke het volgende:
[..]
Moest even de timing doorkrijgen. Je kunt ook niet te vroeg naar rechts, want dan had ie me nog alsnog. Uiteindelijk leer je de moves en is het gewoon doorzetten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar wat een game
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
quote:Op maandag 30 maart 2015 15:48 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Wtf....Haha, ja herkenbaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar wat een game
Daarstraks overigens optionele baas Amygdala verslagen in Nightmare Frontier. Beest was redelijk imponerend en had veel HP, echter qua aanvallen redelijk te doorstaan.My mission is to kill time, and time's to kill me in its turn. How comfortable one is among murderers.
quote:Op maandag 30 maart 2015 15:48 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Wtf....Had ik gister dus!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar wat een gameSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inderdaad, wat een game! Lang niet meer zo'n ervaring gehad.![]()
Was je er lang mee bezig?quote:Op maandag 30 maart 2015 20:20 schreef Leatherneck het volgende:
Uitgespeeld!
(...maar nog niet uit gespeeld)
Vorige week woensdag de game binnengekregen en sindsdien soms letterlijk hele dagen aan toegewijd. Alles bijeengenomen gok ik zo'n ~50 uur. Overigens heb ik de Souls games hiervoor niet gespeeld, waar gelukkig aankomende vrijdag verandering in gaat komen.quote:
De game sinds vorige week binnen? Ben je met 60 uur ook aardig verknocht geweest de afgelopen dagen.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:51 schreef MMaRsu het volgende:
Nope helemaal niet. Heb er 60 uur inzitten en zit denk ik op 60%. Weet bijna zeker dat hun door t verhaal heen zijm gerushed en bazedln hebben gemist.
Ja 2 aprilquote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:32 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Komt er ook een Demon's Souls 2 dan ?![]()
Ik ben voorlopig nog wel even zoet met de games die ik nu heb liggen, maar de eerstvolgende game hier in huis wordt absoluut Bloodborne
Ja, tenminste, als je fan bent van de games.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:49 schreef Marsenal het volgende:
Ik heb demon souls nooit gedaan, is dat nog aan te raden na DS1&2?
Ik sta 4-0 achter tegen Gascoigne.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:40 schreef Leatherneck het volgende:
Wat vonden jullie (tot nu toe) de moeilijkste en makkelijkste baas/bazen?
Jawel. DSL is gewoon goed en kent een eigen verhaal.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:49 schreef Marsenal het volgende:
Ik heb demon souls nooit gedaan, is dat nog aan te raden na DS1&2?
Gascoigne pakte me denk ik toch wel 20+ keer voordat ik achter het 'parry' systeem kwam.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:40 schreef Leatherneck het volgende:
Wat vonden jullie (tot nu toe) de moeilijkste en makkelijkste baas/bazen?
The Unseen city... ik scheet 7 kleuren stront toen ik daar op deze manier terecht kwamquote:Op dinsdag 31 maart 2015 18:56 schreef RickoKun het volgende:
Werd ik ineens zomaar door een of ander vaag beest gepwned op een dtuk waar dat vage beest niet hoorde te wezen
Had ik hem bijna dood, sloeg ie mij (gebeurd me veels te vaak) met een bloedjesnelle combo dood.
Word ik ineens wakker in een of andere vage bende met allemaal van zulke gastjes.
Gascoigne kan inderdaad een nare oude vent zijn. Heb hem zojuist na 6 keer proberen verslagen op NG+ en was beduidend sterker dan de eerste run. Timing en staggeren zijn hierin essentieel.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:05 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik sta 4-0 achter tegen Gascoigne.
Die Cleric Beast had ik na mijn 2de poging plat (poging 1 was zonder items want ik rende als een blinde kip door die mist heen maar kon ik goed gebruiken om met wat dodgen te zien wat zijn moves waren).
Gascoigne is me iets te snel. Zo'n oude kerel als ik en dan met maar 1 oog ...
Maar ik kom er wel langs. Zelfs al moet ik eerst mijn vit op 30 zetten
[..]
Jawel. DSL is gewoon goed en kent een eigen verhaal.
Oeh, nice. Vond BSB zelf ook een van de lastigere bazen in de game.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 18:35 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Gascoigne pakte me denk ik toch wel 20+ keer voordat ik achter het 'parry' systeem kwam.
Daarna lag hij in 3 keer om.
Veel gehoord over Bloodstarved Beast daarna, en hoe moeilijk hij wel niet was, maar hem versloeg ik zonder uberhaupt 1x te hoeven healen. Wel 1 antidote gebruikt.
Heel ver ben ik nog niet verder.
Ik heb iemand anders gesummoned na de zesde keer gepwned te wordenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:17 schreef Leatherneck het volgende:
[..]
Gascoigne kan inderdaad een nare oude vent zijn. Heb hem zojuist na 6 keer proberen verslagen op NG+ en was beduidend sterker dan de eerste run. Timing en staggeren zijn hierin essentieel.
[..]
Oeh, nice. Vond BSB zelf ook een van de lastigere bazen in de game.
Naarling plek is dat. Met die pauper zwijnen. Moet denk ik even ander armor daarvoor equippen. Ik neem aan dat die beesten blunt damage doenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 18:59 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
The Unseen city... ik scheet 7 kleuren stront toen ik daar op deze manier terecht kwam
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
Zwijnen zijn niet zo lastig toch?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:05 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Naarling plek is dat. Met die pauper zwijnen. Moet denk ik even ander armor daarvoor equippen. Ik neem aan dat die beesten blunt damage doen
ENB volg ik sowieso, maar hij kwam ook met een video waar hij heel goed laat zien hoe ik ook BSB ongeveer aanpakte.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:17 schreef Leatherneck het volgende:
[..]
Gascoigne kan inderdaad een nare oude vent zijn. Heb hem zojuist na 6 keer proberen verslagen op NG+ en was beduidend sterker dan de eerste run. Timing en staggeren zijn hierin essentieel.
[..]
Oeh, nice. Vond BSB zelf ook een van de lastigere bazen in de game.
Een geheel andere benadering dan ik hanteerde de eerste keer. Dodgede juist vaak, wat de hele beleving vrij hectisch en daarom ook moeilijker maakte denk ik. Zal de BSB vandaag weer onder ogen zien en de tactiek zoals in de video proberen.quote:Op woensdag 1 april 2015 00:10 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Zwijnen zijn niet zo lastig toch?
Charge dodgen, charged R2 in die anus, visceral attack erachteraan, en bacon
[..]
ENB volg ik sowieso, maar hij kwam ook met een video waar hij heel goed laat zien hoe ik ook BSB ongeveer aanpakte.
Verschil is dat hij niet eens BSB target, en blijkbaar hoef je dan niet eens te dodgen vaak.
Ik target hem wel, maar dodge altijd naar links, en werd als ik het me goed herinner maar twee keer geraakt, wat ik voor het grootste deel terugkreeg door weer aan te vallen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://bloodborne.wiki.fextralife.com/Maps
http://fextralife.com/forums/p707565/wiki-bloodborne-mapAmerican ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My mission is to kill time, and time's to kill me in its turn. How comfortable one is among murderers.
Kun je kiezen bij wie je instapt of is het random?quote:Op woensdag 1 april 2015 16:38 schreef Leatherneck het volgende:
Hmm, ook vermakelijk om willekeurige andere spelers te helpen met de bazen. Had dat nog niet eerder gedaan.
Goed bezig! Voor genoeg mensen is het een van de moeilijkere bazen.quote:Op donderdag 2 april 2015 21:47 schreef wdn het volgende:
Gascoigne - Ik: 4-1
Was nog reuze simpel. 4 vials en 6 kogels gebruikt. 2 keer de music box en een 3de keer toen hij veranderde. Had wat mazzel (of ik begin het te snappen) want ik staggerde hem 5 keer en kon toen iedere keer vol doormeppen. Op 80% health weg laatste keer music box gebruikt en toen ook weer 1 goede stagger en Gascoigne was dood.
Het stuk erachter ziet weer machtig mooi uit <3
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My mission is to kill time, and time's to kill me in its turn. How comfortable one is among murderers.
quote:Op donderdag 2 april 2015 22:05 schreef Leatherneck het volgende:
[..]
Goed bezig! Voor genoeg mensen is het een van de moeilijkere bazen.Ik vind hem ook tof uitzienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar Cleric Beast vond ik ook goed uitzien.
Alleen had ik weinig tijd om te genieten, Toen ik nog 10% moest wegmeppen kreeg ik wel even kriebels. (had tot dan niet echt op zijn health gekeken maar bijna alleen maar naar mijn health en openingen)
Oh ik pinde hem tegen de mist aan waar je doorheen gaat. Hij viel na mijn eerste kogels en toen was het best eenvoudig tot hij veranderde. Toen was het nog even lastig
[ Bericht 4% gewijzigd door wdn op 02-04-2015 22:31:31 ]Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
quote:Op donderdag 2 april 2015 22:05 schreef Leatherneck het volgende:
[..]
Goed bezig! Voor genoeg mensen is het een van de moeilijkere bazen.Via een Root Chalice? Ik ga daar vandaag ook eens aan beginnen, kwam zojuist een goede guide tegen die het een ander ander duidelijk heeft gemaakt voor me:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.reddit.com/r/b(...)ngeon_resources_faq/
en dit is ook wel een leuke aanvullen omdat er een overzicht bij staat voor alle items die je nodig hebt:
http://www.gosunoob.com/bloodborne/all-chalice-dungeons-guide/
Die Chalice dungeons zorgen zo wel voor toffe end-game content zeg
Altijd online. Handig om notes te lezen van anderen, zelf notes te plaatsen om anderen te helpen om insight te kunnen verdienen, coop, pvp etc.quote:Op vrijdag 3 april 2015 10:23 schreef Dagger87 het volgende:
Ik had gisteren Bloodborne gekocht en ga zo beginnen. Spelen jullie online of offline modus?
Cool, Thanks. Online it is.quote:Op vrijdag 3 april 2015 10:26 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Altijd online. Handig om notes te lezen van anderen, zelf notes te plaatsen om anderen te helpen om insight te kunnen verdienen, coop, pvp etc.
Ja, via dequote:Op vrijdag 3 april 2015 10:12 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Via een Root Chalice? Ik ga daar vandaag ook eens aan beginnen, kwam zojuist een goede guide tegen die het een ander ander duidelijk heeft gemaakt voor me:
http://www.reddit.com/r/b(...)ngeon_resources_faq/
en dit is ook wel een leuke aanvullen omdat er een overzicht bij staat voor alle items die je nodig hebt:
http://www.gosunoob.com/bloodborne/all-chalice-dungeons-guide/
Die Chalice dungeons zorgen zo wel voor toffe end-game content zeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ja, die Chalice dungeons zijn inderdaad een zeer vermakelijke bijkomstigheid. Zoals de persoon op reddit al beschrijft moet je niet afhaken bij de eerste paar dungeon runs, aangezien deze inderdaad makkelijk te doorlopen zijn. Uitdaging komt vanzelf...
My mission is to kill time, and time's to kill me in its turn. How comfortable one is among murderers.
Nice! Die spanning zul je meer gaan ervaren bij enkele andere boss encoutersquote:Op vrijdag 3 april 2015 12:54 schreef Dagger87 het volgende:
1e boss cleric beast in 1 keer verslagen. Moest wel al m'n blood vials. Molotov en kogels gebruiken. Wel grappig wat het met m'n lichaam doet. Ik zit vol spanning in een adem het gevecht te doen. Heel geconcentreerd bezig. Leuk spel is dit.
quote:Op vrijdag 3 april 2015 12:52 schreef Leatherneck het volgende:
[..]
Ja, via deDe looks zijn echt fantastischSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben nog niet zo ver en loop nog steeds rond in mijn Church-set volgens mij dus tijd voor een upgrade. Heb mijn oog laten vallen op de Cainhurst Armor Set, schijnt ook goed te zijn kwa stats en uiterlijk.
Niet slecht voor je eerste poging! Ben benieuwd hoe vaak je gaat doen over de volgende boss.... daar hebben mensen over het algemeen wat meer moeite meequote:Op vrijdag 3 april 2015 12:54 schreef Dagger87 het volgende:
1e boss cleric beast in 1 keer verslagen. Moest wel al m'n blood vials. Molotov en kogels gebruiken. Wel grappig wat het met m'n lichaam doet. Ik zit vol spanning in een adem het gevecht te doen. Heel geconcentreerd bezig. Leuk spel is dit.
Gratz!quote:Op vrijdag 3 april 2015 12:54 schreef Dagger87 het volgende:
Ik had nog maar ene beetje health over en hij ook. verder heb ik alleen demon's souls agespeeld. Alleen toen kon je nog schuilen achter een schild. Nu is het echt met moed up close en personal aanvallen en terugtrekken wetend dat je zo dood kan gaan. Volgens mij las ik dat de developers dat juist aanmoedigen.quote:Op vrijdag 3 april 2015 12:59 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Niet slecht voor je eerste poging! Ben benieuwd hoe vaak je gaat doen over de volgende boss.... daar hebben mensen over het algemeen wat meer moeite mee![]()
En ja, dat is dus het DaSo/DeSo/BB gevoel![]()
Ik heb gisteren plankjes gevonden in Bloodborne die als schild staat geregistreerd.quote:Op vrijdag 3 april 2015 13:10 schreef Dagger87 het volgende:
[..]
Ik had nog maar ene beetje health over en hij ook. verder heb ik alleen demon's souls agespeeld. Alleen toen kon je nog schuilen achter een schild. Nu is het echt met moed up close en personal aanvallen en terugtrekken wetend dat je zo dood kan gaan. Volgens mij las ik dat de developers dat juist aanmoedigen.
Volgens mij is dat schild puur een grappige verwijzing naar de Dark Souls serie en de gameplay die daarbij hoort.quote:Op vrijdag 3 april 2015 15:23 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik heb gisteren plankjes gevonden in Bloodborne die als schild staat geregistreerd.
Zal ook het enige "schild" zijn en het is zo'n houten geval als 1 van die vijanden heeft. Ik heb ze "plankjes" gedoopt en weiger dat een schild te noemen.
Ja ik had zo iets gelezen jaquote:Op vrijdag 3 april 2015 15:25 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Volgens mij is dat schild puur een grappige verwijzing naar de Dark Souls serie en de gameplay die daarbij hoort.
Hoe ver zit je er nu in?..quote:Op vrijdag 3 april 2015 15:34 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Ik vecht met Ludwig's Holy Blade maar heb nu al besloten om hierna voor een bloodtinge build te gaan voor de Chikage... dat ding is fucking awesome
Ik ga zo richtingquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
Komt vanzelfquote:Op zaterdag 4 april 2015 03:02 schreef Dagger87 het volgende:
...maar heb geen idee waar die cathedral ward is.
Jep! Als je 'm uit hebt kun je zomaar doorgaan met spelenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoogste aantal verloren echos tot nu toe: 11265. Dus dat valt nog mee
Beatus vir qui suffert tentationem.
quote:Op zaterdag 4 april 2015 16:54 schreef wdn het volgende:
Ik ben nu al 4x gepowned in een donkere ruimte net voorbij dat stukKun je altijd weer terughalenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoogste aantal verloren echos tot nu toe: 11265. Dus dat valt nog mee
My mission is to kill time, and time's to kill me in its turn. How comfortable one is among murderers.
Ja maar dat lukte me 2 keer nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Even pauze en dan ga ik los
Beatus vir qui suffert tentationem.
quote:Op zaterdag 4 april 2015 20:22 schreef wdn het volgende:
#3 bereikt.
Ik liep zo ineens bij hem binnenDus meteen een bailout gedaan want ik liep met 30k souls en dat is me wat teveel
Restock en een leveltje erbij.
Nu even uitvogelen wat de shortcut is maar ik verwacht dat ik meteen bijBlood-starved Beast is een leuke battle, succes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Even pauze en dan ga ik los![]()
Hoeveel moeilijker dan #2?quote:Op zaterdag 4 april 2015 20:56 schreef Leatherneck het volgende:
[..]
Blood-starved Beast is een leuke battle, succes!
In m'n eerste run vond ik BSB heel wat lastiger dan #2, zij het zo dat ik toen niet de juiste strategie aanhield. Dan nog vind ik BSB lastiger dan #2, ook omdat je slow poison op kunt oplopen en #2 redelijk goed te doen is als je juist timed met je gun.quote:Op zaterdag 4 april 2015 21:06 schreef wdn het volgende:
[..]
Hoeveel moeilijker dan #2?
Plan of attack:
Ik neem aan beast weak to fire. Dus fire paper op axe en pistool en molotoven dat beast. Misschien een poison knife erop eerst.
Om je de keuze te geven om wel of niet de korte route te nemen.quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:29 schreef MrStalin het volgende:
waarom zitten er zo veel shortcuts in? ben nog maar in het eerste level maar daar zitten er al 3 ofzo. Vind dat toch wel een beetje jammer
ik heb het idee dat het er te makkelijk van wordtquote:Op zaterdag 4 april 2015 22:33 schreef wdn het volgende:
[..]
Om je de keuze te geven om wel of niet de korte route te nemen.
En vaak moet je toch eerst een keer de lange route nemen om iets te activeren zodat die shortcut mogelijk wordt.
Je kunt dus de lange route nemen voor echos.
En 10x de lange route moeten nemen om een mid level baas te verslaan? Lijkt me ook niet fijn.
---
Mijn controller leeft een eigen levenBen net bij BSB doodgegaan puur omdat de controller vond dat ik recht uit moest rennen tegen een muur aan en meer niet
Deze tel ik niet dus het staat nog 0-0
Vermoed dat je de shortcuts op bepaalde punten in de game wel gaat waarderen.quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:35 schreef MrStalin het volgende:
[..]
ik heb het idee dat het er te makkelijk van wordt
Dit. Shortcuts zijn awesome.quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:42 schreef Leatherneck het volgende:
[..]
Vermoed dat je de shortcuts op bepaalde punten in de game wel gaat waarderen.
Neequote:Op zondag 5 april 2015 04:51 schreef topdeck het volgende:
speelt bloodbornre zich af in de darksouls universe?
Tip voor het gevecht tegen Vicar:quote:Op zaterdag 4 april 2015 23:56 schreef Dagger87 het volgende:
Father Gascoigne was best simpel. Je kon soms schuilen achter een grafsteen. Hij werd alleen iets moeilijker in beast mode waardoor hij sneller op je af kwam.
Het voelt goed om deuren te openen en je dan die shortcuts plekken creëert. Every corner is connected. Scheelt weer tijd.
Edit: Damn ik kwam Vicar Amelia tegen. Ik moest zo snel wegrennen en healen. Deze boss kon ik niet killen. Blij dat ik die bold hunters mark in m'n quick items had, anders was ik 15.000 echoes kwijt. (Bijna 2 levels)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beatus vir qui suffert tentationem.
Dat is wel altijd mijn doelquote:Op zondag 5 april 2015 14:04 schreef Jiang153 het volgende:
Iemand hier die ook gaat voor de platinum?
Ja heb sowieso mensen nodig om die eindbaas van de Chalice dungeons te pakkenquote:
Best te doen hoorquote:Op zondag 5 april 2015 14:13 schreef wdn het volgende:
Is een goede trouwens. Ik heb nog niet gekeken of platinum een beetje reeel is.
Waar zit je?quote:Op zondag 5 april 2015 21:16 schreef wdn het volgende:
Wat zijn die hunters irritant zeg.
Ik denk dat ik in de buurt van boss #4 ben (einde van die grote trap gok ik zo).
Ben een trap op gelopen met een mega groot irritant schepsel.Maar die was verdomd eenvoudig te meppen. Net daarvoor 2 grote poorten geopend; 1 daarvan gaat naar de cathedral ward lamp.quote:
Oh je zit cathedral ward gewoon.quote:Op zondag 5 april 2015 21:51 schreef wdn het volgende:
[..]
Ben een trap op gelopen met een mega groot irritant schepsel.Maar die was verdomd eenvoudig te meppen. Net daarvoor 2 grote poorten geopend; 1 daarvan gaat naar de cathedral ward lamp.
Midden van de trap kon ik naar links wat naar een bos/woud ging dus ben toen terug gelopen.
Rechts kwam ik bij een hunter uit. Die heb ik eerst verslagen. En daar achter liep nog een beest maar ik had geen vials meer dus ben maar even terug gegaan voor een restock.
Ik ben nog niet rechtdoor gegaan bij de trappen; ik dacht een "mist" te zien in de verte. Stonden 2 dudes met een wapen dat op een kruis lijkt.
---
Trouwens mijn eerste silver throphy gevonden en een doll set D:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |