SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My mission is to kill time, and time's to kill me in its turn. How comfortable one is among murderers.
quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:49 schreef Leatherneck het volgende:
Ongegeneerd kan ik meedelen dat ik bij die Byrgenwyrth hunter het meeste ben doodgegaan, en dan tel ik alle boss battles mee. Geen idee of ik me dag niet had of een hele slechte tactiek (beide?).![]()
Na 7 keer heb ik toch maar bovenstaande "taktiek" toegepast.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet zo goed als in de video maar het was verdomde efficient.
Ook ik kan mededelen dat deze hunter mij het meest heeft gedood. Alleen ben ik nog niet voorbij Rom
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. maar ingegaan. Veel Blood Vials gebruikt door die poison omdat ik geen antidotes bij had, en door die Frenzy gastjes. Denk je dat je 200 Frenzy resist goed werkt, maar helpt nog steeds geen zak![]()
Met nog 3 Blood Vials, 16 kogels en een Iosefka's Blood kwam ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. tegen.
20 Throwing Knives, 26 kogels (2x Blood gebruikt), en al m'n healing items later (en ik op 10% hp) lag hij om, first try.Doe eens niet.
quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:38 schreef Necrodeath het volgende:
Vandaag nog even gespeeld.
Ik merk dat ik kwijt raak waar ik heen moet/kan. PS4 staat bij mijn broertje, dus speel het niet heel vaak.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. maar ingegaan. Veel Blood Vials gebruikt door die poison omdat ik geen antidotes bij had, en door die Frenzy gastjes. Denk je dat je 200 Frenzy resist goed werkt, maar helpt nog steeds geen zak![]()
Met nog 3 Blood Vials, 16 kogels en een Iosefka's Blood kwam ikHeb je die Trophy item al gepakt ook bij die lopende hersens?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. tegen.
20 Throwing Knives, 26 kogels (2x Blood gebruikt), en al m'n healing items later (en ik op 10% hp) lag hij om, first try.Irene is bae <3
Vast niet.quote:Op woensdag 8 april 2015 16:17 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Heb je die Trophy item al gepakt ook bij die lopende hersens?
Ja als je eraf geduwd ben was je zeker naar links gegaan?quote:Op woensdag 8 april 2015 16:20 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Vast niet.
Viel ergens naar beneden, en kwam kort daarna bij de baas uit.
Na de baas teruggegaan naar Hunters Dream, en de PS4 uitgezet.
Heb vast een hoop gemist in dat gebied.
Welke gun is dat? Ludwig?quote:Op woensdag 8 april 2015 21:27 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Ik had mijn Martyr Logarius fight een tijd terug nog gesaved zie ik.
op het eind faalde ik nogal, was de eerste keer dat hij fase 2 bereikt had
Heeft het nut om je gun te upgraden? Krijgt die dan meer power waardoor het makkelijker is om parry te doen of...?quote:
Geen idee eigenlijk.... ik heb genoeg resources en daarom doe ik het. Betwijfel het eigenlijk omdat ik de blunderbuss alleen gebruik om te parryen.quote:Op woensdag 8 april 2015 22:20 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Heeft het nut om je gun te upgraden? Krijgt die dan meer power waardoor het makkelijker is om parry te doen of...?
Alleen meer damage.quote:Op woensdag 8 april 2015 22:20 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Heeft het nut om je gun te upgraden? Krijgt die dan meer power waardoor het makkelijker is om parry te doen of...?
Kunnen we zondag afspreken?quote:
Zondag 21:00 dus?quote:Op woensdag 8 april 2015 22:28 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Ben alleen vrij op maandag. De andere dagen ben ik er pas vanaf 21:00.
Je kan met max 3 die chalices doorlopen. Weet er zelf alleen ook nog niet zoveel vanquote:Op woensdag 8 april 2015 22:30 schreef wdn het volgende:
[..]
Zondag 21:00 dus?
Ik weet nog helemaal niks over chalice dus ik moet me inlezen
Is het met zijn 2en? Of mogen er meer mee doen? Indien ja: open invitatie voor iedereen hier lijkt me?
Ingewikkeldquote:As you complete each Chalice Dungeon, visiting every level, you’ll receive a new Chalice leading to the next most difficult one. We suggest doing Pthumeru, Central Pthumeru, Hintertomb and then Central Hintertomb first. Completing Central Hintertomb rewards you with the Short Ritual Root Chalice, which you can use on the first altar to unlock quick multiplayer.
Otherwise, organising co-op and invasions in Chalice Dungeons is pretty difficult. You cannot initiate a co-op session in a Chalice Dungeon unless a player is currently playing the exact same Chalice Dungeon, so you will need to upload and share your creation, or both download the same one from the server.
Die standaard oortjequote:Op woensdag 8 april 2015 22:40 schreef wdn het volgende:
[..]
Ingewikkeld
http://www.reddit.com/r/b(...)ng_to_coop_try_this/
"There is a soft level cap of 10% + 10 levels on co-op; so a level 32 could co-op with a level 45 maximum and a level 20 minimum"
Ik ben... in de 50. 56 meen ik
Heb je een headset?
Dan kunnen we nog niet co-oppenquote:Op woensdag 8 april 2015 23:47 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Die standaard oortje
Moet het nog is een keer testen met Frenk van hier. Ben zelf Lv 73 nu
Nightmare Frontier zou ik gebruikenquote:Op donderdag 9 april 2015 09:55 schreef wdn het volgende:
[..]
Dan kunnen we nog niet co-oppen![]()
56+10% + 10 = 71 max
Noem eens een plek maar die voor Rom de 12 potige eikel met nog ergere kinderen ligt waar ik efficient echoes kan farmen? Ik kan wel een paar levels gebruiken (want my STR is nog onder de 30)
Dan moet ik Rom verslagen hebbenquote:Op donderdag 9 april 2015 10:26 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Nightmare Frontier zou ik gebruiken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |